Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • izomman1

    senior tag

    válasz Raymond #18127 üzenetére

    Semmi választ nem kapok már egy hete a Pimax től... Kérlek linkeld már be hova kellene írnom nekik a fórumra, mert ez már tisztára kriminális.. Köszi

  • izomman1

    senior tag

    Tudna valaki adni a Pimax hez egy olyan kontaktot aki valóban válaszol is? írtam már a support a preorder email címre is többször és a PImax holnap belső levelezési rendszerén is, de semmi reakció már 1,5 hete!
    Pre ordereket már szállítják ki? Már a sima rendeléseket is? Felháborító, hogy válaszra sem méltatnak , már azon is töprengek lehet lemondom az egészet! ( Egyszer már a pre ordert lemondtam és vissza kaptam az árát aztán jobb áron újra megrendeltem)
    Mondjuk most még a pre order lemondás és pénz vissza kapás is necces lehet ha ennyire letojnak. csődbe mentek és lenyúlták a pénzt?
    az a baj ha fórumra írok ( hova? ) akkor oda nem írhatom le a konkrét rendelés számom és hogy küldjék ki a csomagot . Ötlet?

  • izomman1

    senior tag

    válasz Raymond #18193 üzenetére

    Na végre ezt írták valami lesz! :D Éjjen!

    Dear Customer,
    We've contacted the courier to collect the package,and the tracking number will be updated later. Pls wait patiently and appreciate for your kindness.

    Thanks for your support and Have a good day!

  • izomman1

    senior tag

    válasz izomman1 #18201 üzenetére

    Meg is kaptam SMS -ben a nyomon követést 2-5 munkanapo és megjön a Pimax 5k+ ! :-)
    Remélem hibátlan darab lesz! :-)

  • izomman1

    senior tag

    Megcsinálta a kis kínai! ;)

    Az ok a lelkesedésemre : Tegnap megkaptam a Pimax 5k + és 4 óra hosszát sikerült is éjfélig tesztelnem . Egyenlőre csak teszteltem pár játékkal , mert nagy volt bennem a drukk mi megy és ez és ez hogy működik vele.
    Itt egy friss teszt róla:
    [link]

    - kicsit szerintem szigorú a cikk írója , tény , hogy sok tekintetben vissza lépés egy Oculus vagy egy Vive Pro hoz képest, mert a headstrap a fülhallgató hiánya nagy hátrány kényelem és hangzás tekintetében.
    Viszont vizuálisan ( ami a lényeg egy VR eszközben ) bődületes előrre lépés, majd később részletezem miért .. Teszt konfigom : húzott GTX 1080 TI , egy tuning nélküli I7 6700K és 16 GB DDR3 as ram.
    Viszont minden kezdet nehéz így mikor bedugtam a készüléket feltelepítettem a Pitool -t megdöbbenésemre se kép se hang nem ismerte fel a headset et.. Számítottam rá, így nem estem pánikba.. 10-20 percig keresgettem a fórumokon mi lehet a gond mire rájöttem, hogy a honlapon a szoftver letöltésénél ott szerepel a zárójeles megjegyzés (418.91 or above)… Természetesen nekem kisebb verzió számú Nvidia driverem volt így a frissítés meg is oldotta a problémát. Room scale setuppal semmi gond nem volt 5 percet vett igénybe az egész és már működött is.
    Szerencsére úgy néz ki én egy hibátlan darabot fogtam ki és nincs gond vele, de meg kell hagyni kicsit könnyebb és gyengébb műanyagból készült a Pimax. Nem annyira strapabíró , mint egy Vive nem annyira kemény és ütés álló , de ha nem akarod a falat lefejelni akkor nem igen lesz vele gond.
    Szerintem ha keményebb műanyagból csinálták volna jóval nehezebb lenne, szóval nem véletlenül van ez így… Vive könnyűségűre saccolom vagy nem sokkal több , viszont a headstrap így elég tréé tényleg elkélne ide egy kidolgozott Oculus fajta..
    Szimulátorokkal én nem használtam eddig , mert nem az a prioritásom, de azzal is ki fogom még a héten próbálni.. Véleményem szerint az Oculus és a HTC felkötheti a gatyáját egy olyan vizuális szintet állított fel a Pimax.
    Picit első látásra furcsa volt ez az óriási FOV , de brutálisan jobb így játszani , még egy Onward vagy War Dust-ot is..
    De megdöbbenésemre a kép élessége és pixel mentessége volt a legmeghatározóbb (az FOV mellett ami bődületes) , mert a Samsung Odyssey hez képest is előrre lépés legalább akkora , mint egy sima Oculushoz képest egy Samsung Odyssey. (erre nem számítottam, mert nem sokkal több a képpont)
    A teszt videókból ez nem jön át , de jóval jobb a képe egy Samsung Odyssey hez képest a pixeleket alig látni tényleg ha nagyon fókuszálsz rá akkor látod csak. A színek élénkek (Majdnem olyan jó mint az Odyssey -ben volt ) , de egy két sötét helyszín esetén látszik, hogy a fekete „picit világít”, bár ma fogom a Killing Floor Incursion al tesztelni az elég sötét ..
    De szerintem még simán elmegy ez nem akkora hátrány ..Jelenleg a Pimax hozza a HD minőséget szerintem VR ban ez már brutálisan jó kategória és szerintem sok sok évig így ki is fog tudni szolgálni.. Megérte a váltás nekem mindenképpen.
    Régen beszélték, hogy a Samsung Odyssey 1.5 ha az az volt akkor ez biztos 2.0 nak megfelel , de csak vizuálisan jelenleg.
    Térhangzás ahogy a Vive esetén nincs úgy szerintem itt is ez hiányzik . (Samsung Odyssey és Oculus etalon)
    Torzítás a széleken probléma.. Én nagyon minimális torzítás érzékeltem Normál FOV mellett ennyi szerintem bőven van egy Samsung Odyssey vagy egy Vive esetén is (Oculus a legjobb ott nincs semmilyen torzítás ).. Large FOV esetén se tapasztaltam sokkal többet , de van egy bökkenő vele.. Méghozzá, hogy mivel a pixel arány a vízszintes és a horizontálishoz képest jelentősen megváltozik, ezért a kép élessége se olyan jó mint a Normál FOV ba. Skyrim VR -t ( moddolt ) próbáltam 1.5 Pitool és normál FOV val tökéletesen megy Brainwarp al (90 hz mellett – tehát csak 45 öt kell generálnia a gépnek.) A kép tűéles.. Ha ugyanezt átállítom Large FOV ra akkor már látszanak távolban kissé a barázdák és ront az élményből (Ekkor Samsung Odyssey élességű csak a kép – ebből is látszik, hogy nem minden a kijelző megfelelő szoftver is kell alá, hogy éles legyen a kép ).. Tovább megyek Onward Large FOV ba 2.0 Pitool esetén is (10000x 5200 körüli ) megy gördülékenyen, de ott is látszik, hogy normálba még 1.5 esetén (fejből írom kb. ez az arány pixelbe : 8000x7000 ) is szebb élesebb a kép .. ( Steam VR mindig 100 % os értéken van )
    További aggályom volt, hogy vajon tényleg a kínaiak nem e átvernek és csak a nagyobb képre húzzák a jelenlegi FOV-t .. Szerencsére alaptalan a félelmem a Large FOV esetén Skyrimba ha mellettem áll a karakter a szemem sarkából látom! (170 es FOV) - normálba is kb. 155 FOV megvan ..
    Valóban tudja ezt az eszköz és nincs átverés benne. Próbáltam még a Contractors VR -t a War Dustot is Normál FOV val 1.5 ös Pitool al tökéletes tű éles és csodálatos az élmény egészen más így játszani magas felbontáson , mint a régi Vive vagy egy Samsunggal.. ( vagy Oculus al)
    Tervezem is , hogy a játékokat amiket eddig toltam mind végig tolom újra akkora az „új élmény” ezzel az eszközzel. Még a Fallout VR is megy akár normál FOV és 1.5 ös PPitool esetén (brainwarp mindig be van kapcsolva) viszont ennél a játéknál ahogy beérek egy zárt térben csúnyán beakad és érezni a 45 FPS sincs meg.. (fejleszteni kellene ezt a Brainwarp ot, hogy automatice bármilyen FPS ed van ha leesik 45 alá akkor is duplázza ahogy a Vive és a többi headset esetén van ) Így kb. 1 es értékre le kell venni, hogy 90 hz en Brainwarp mellett első térben is jó legyen az FPS szám (így se rossz , de messze látni a barázdákat jobban a távolban ).. Tesztelgettem, hogy 72 hz vagy 64 hz re levegyem a Pimax et, de nem éri meg azért a 90hz kell egy folyamatos minőségi VR élményhez..
    Beállításokkal el lehet vacakolni, de nem nagy erőfeszítés, de tény, hogy egy kezdőnek ez lehet túl sok lenne aki csak indítani és játszani akar bár ez az állítási kényszer egy sima Oculus esetén is megvan , ha jobb képminőséget akarsz a supersamplinggel beállítani és nem elégszel meg a default üzemmóddal.
    Az én veterán gyomrom már a hányingernek is ellenáll semmi gondom nem volt az nagyobb FOV vel, de éreztem, hogy picit jobban igénybe veszi a szervezetem.. Kezdőknek viszont kemény lehet egy ilyen nagy FOV val kezdeni bár nem állítom nem tudna bárki hozzászokni.
    Pár negatívum is a végére: Tales of Glory és a Creed nem megy vele (crashel az utóbbi előbbinél meg bejön a menü, de a pályák betöltése után rossz a kép – az is lehet más beállításokkal kell kísérleteznem, hogy elinduljon )
    Valamint szemüvegeseknek , nem biztos hogy ideális, mert elég közel van a lencséhez a szemem eleve könnyen meg tudod szemüveggel karcolni (Más headset esetén is ez veszély).. Inkább kontaklencse használata javasolt.
    Mindent összegezve nem hibátlan a termék, de amiért megvettem ( vizualitás ) azt minden tekintetben teljesítette. (Ilyen képet még VR ba én még nem láttam ) Pimax 5K+ bőven elegendő nem hiszem, hogy van értelme a felárat a 8K ra kiadni ahogy hallottam nem élesebb rajta a kép sőt.. bár már lehet azt is felfejlesztették ki tudja..

    [ Szerkesztve ]

  • izomman1

    senior tag

    válasz izomman1 #18260 üzenetére

    Még annyi jótanácsa Pimax 5k + hoz, hogy bár van Brainwarp és jelentősen alacsonyabb konfiggal is elérhető a folyamatos kép , de GtX 1070 alatt semmiképen sem érdemes próbálkozni vele, mert annyira elmosódott lesz a kép, hogy egy sima Vive vagy Oculus hoz képest élességben nem lesz előrre lépés..Bár a nagyobb FOV meglesz 😊
    GTX 1080 TI vel viszont meglehetősen jól megy minden így Brainwarp bekapcsolásával ( a nélkül nem is próbáltam a játékokat , mert így sokkal magasabb grafikai beállítást tudok elérni )

  • izomman1

    senior tag

    Valamint kipróbáltam a Virtual Desktop al is.. Film nézésre is tökéletes és élvezhető (Persze ha nagyon rákoncentrálsz látod még a pixeleket)
    180 fokos 5K filmeket is néztem vele (155 es FOV val ) Nézhető és nem zavaró, de ha nagyon mozgatod a fejed akkor kevés lesz hirtelen a 180 fok és látod a videó szélét.
    Ettől függetlenül nagyon szépek a színek és szinte nem is látni a pixeleket .
    Amikor először a VR -t kipróbáltam (biztos sokan érezték ezt anno) annyira lenyűgözött , hogy majd kiugrottam a bőrömből… Valami hasonló dobás érezhető a Pimax esetén is ha nem is teljesen annyira.. 😊 Kristály tiszta a kép végre látok a távolban is és a nagyobb FOV miatt jobban érzed , hogy a VR világ körül ölel. 170 es FOV esetén már már a természetes látómező szintjét súrolja , de 155 ös normál FOV-ban se sokkal rosszabb az élmény ( aminél kristály tiszta éles a kép 1.5 ös Pitool esetén , de 1 vagy 1,25 nél is már jelentős az ugrás egy Samsung Odyssey -vel összevetve is )

    [ Szerkesztve ]

  • izomman1

    senior tag

    válasz kiskuplung #18266 üzenetére

    A Rift füles a Samsunggét is veri.. ( de az is tudja a térhangzást ) ..
    Fejpánt esetén is a Rift képviseli az etalont a Pimaxnál ez a tépőzáras valami csak nagyon minimum szint nem lehet ugrálni mozogni szabadon , mert mozoghat a fejeden.. Várom már a gyári fejpántot és a fülest , mert a sok kábel a le felvételt eléggé megnehezíti .. Beépített fülesnek vagyok a híve ..
    Ja és egy utolsó : Goodray .. alig látszik van benne egy minimális, de a Samsungéhoz képest is kevesebb látszik (Samsungban volt tapasztalatom szerinte a legkisebb eddig )
    Fejpántja viszont a Samsungnak csapni való én nem szeretem ezt a PS VR típusú az arcod elé belógatom verziót .. Ha rázod a fejed mozog a kijelző a fejeden. Sokkal jobb a Rift megoldása remélem a Pimax is inkább ez irányba megy majd el.. (Ekkora kijelzőt képtelenség PS VR szerű fejpánttal stabilizálni az arcodon )
    Nekem viszonylag "kocka és nagy fejem van" (igazi ázsiai féle :) ) ezért fény se szűrődik be , de lehet gondok lehetnek, ha kisebb a fejméreted..

    [ Szerkesztve ]

  • izomman1

    senior tag

    válasz kkarika #18270 üzenetére

    Nagyon köszi! Mindig tanul az ember.. Az első lesz, hogy ezt kipróbálom otthon.. ha Large FOV mellett is éles lesz ezzel az maga lesz a mennyország ! :C (Furcsáltam is, hogy a Pitool beállításnál a 2 es értéket bírta a gépem az Onwardot.. Hogy a fenébe? persze, mert leszabályozott így már érthető és a fórumon is ezt írják.. Szuper lesz a large FOV val is a tű éles kép csak bírja a gép.. )

    Közben pedig itt egy nem tudom mennyire friss lista a játékok beállításához és kompatibilitásához :

    [link]

    [ Szerkesztve ]

  • izomman1

    senior tag

    válasz kkarika #18270 üzenetére

    Gyors új tapasztalat: Valóban működik a beállítás , most már Large FOV -ban is tiszta kép tud lenni, de legtöbb esetben már a gépem megfekszik ettől. (valamikor crashel) 1.5 ös Pitool beállítás állom kategória jó ha a 1.25 öt bírja. .
    Egyes játékoknál tudom a Large FOV beállítani élesre (6000x3000) például : Onward , War Dust (ami nem akkora grafikai igényű) a többinél marad a Normál FOV és az éles kép.. (4000x3900)
    Killing Floor Incursion t és Alien Isolation-t teszteltem , mint „sötét” játékokat .. Nem mondom ,hogy rossz játszani vele , mert a tiszta kép itt is érvényesül, de sötétbe kevésbé jön ki a nagyobb FOV hatás, valamint picit világosabb a sötét , de a szemed hozzá tud szokni.
    Large FOV huzamosabb használata után picit viszont már émelygett nekem is a gyomrom a normált jobban bírja.. Ráadásul a Large FOV jobban erőforrás igényesebb , így élesebb képet tudok normálba elérni és az se sokkal kisebb FOV .
    Minden összegezve szép munka Pimax ! Egy olyan eszközt hoztak el a fogyasztóknak amivel akár 170 es FOV val is játszhatsz és a piacon a legélesebb képet adja , amit valaha készítettek.
    Ha a VR fejlődés az Oculus és a többieken múlt volna csak akkor csak szépen csepegtetve kaptuk volna meg a nagyobb FOV -t először 140-150 és csak utána 170-180 ast és ki tudja hány évet ( évtizedet kellett volna ) rájuk várni, mert szimplán üzleti modellként tekintenek (persze ez is kell tömegeknek olcsó VR készíteni ) a piacra.
    A Pimax tojt az egészre és megcsinálta a technológiai ugrást abból ami jelenleg van.. Nyilván egy hajlított kijelző jobb lesz erre , de szerintem egy nagyon használható 170 es látószöget hoztak létre megelőzi a korát ez a technológia!

    [ Szerkesztve ]

  • izomman1

    senior tag

    válasz Enton #18274 üzenetére

    Ezt a Project Cars 2 őt még a héten kipróbálom.. (Asetto Corsa mellett bár az gyanítom jobban fog menni régi headset eken is jobban ment )
    Tesztelem majd, hogy milyen beállításokkal tudok Normál FOV val és brainwarp segítségével „fake” 90 FPS mellett játszani (45 FPS re re igen leszabályoz a Pimax ilyen esetben)….. (Húzott GTX 1080 TI) - akkor van gond sajnos a Pimax brainwarp esetén , ha nem éri el az FPS a 45 öt se úgy tudom akkor meg se duplázza a framet.. Ilyenkor lehet még 72 és 64 hz re levenni a kijelzőt és akkor elég generált 36 vagy 32 FPS , de utóbbi már annyira villódzik (64 hz) , hogy nem éri meg így játszani nincs folyamatos megfelelő kép.. Talán még a 72 hz elmegy szódával, de nekem már az se tetszik.. (Falloutnál próbálkoztam ezzel )
    Fallout 4 VR is a Sweviver beszámolója szerint csak valahol 45 FPS hozott PITOOL 1- es érték és 100 % Steam VR beállításnál. Brainwarp esetén már játszható kategória lett az FPS duplázás miatt, bár annyira rosszul optimalizált a játék, hogy a kültéri helyszíneken még több is meglenne bőven, mint 45 FPS érezni a
    belső területeken viszont leesik az FPS .. Külterekre simán magasabbat is bírna , de játék közben állítani , hogy egy beltérhez érkeztem vegyük le a grafikát az kivitelezhetetlen kategória.

  • izomman1

    senior tag

    válasz #54625216 #18277 üzenetére

    Igen ilyen is kell (Ezért írtam kell a tömeg termék is ) és örülök, hogy az „ilyeneknek” mint én is kaptunk egy eszközt.. Támogatottságot illetően pöccre megy majdhogynem minden.. Az , hogy beállítással el lehet vacakolni az a többi headsetnél is megvan , de tény ennél picit több, mert még az FOV nagyság is megnöveli a lehetőségek tárházát és rá kell jönni az adott konfigon, hogy néz ki milyen beállítással a legjobban a játék. GTX 1070 tő felfele azért már használható az eszköz (bár minden játékkal nem biztos hogy tudsz normálisan játszani lásd Fallout 4 VR ) bár tény , hogy ez nem olcsó kategória és nem a tömegeknek szól ebből kifolyólag (Jó lenne ha VGA fronton beindulna egy igazi árverseny és nem egyre drágábbra tennék az árcédulákat, hanem egyre olcsóbbra inkább) .. Valamint az AMD Radeon VII essel például lehet el se indul a PITOOL szoftver letöltésénél meg sem említik.
    Az is óriási piaci hátrány még nekik, hogy egyenlőre csak egy „jó headset” van , de a headstrap , füles , a kontroller , a base station minden hiányzik és komplett csomagot ki tudja mikor fognak tudni adni a nagy érdeműnek, mert jelenleg csak a Vive tulajok tudják használni az eszközt . (Nekem is nagy „anyagi „áldozatot kellett hozni vissza kellett térni Vive ra amit egyszer már lecseréltem )

  • izomman1

    senior tag

    válasz #54625216 #18277 üzenetére

    „Egy rendes játék fejlesztése rohamtempóban is minimum 2 év, ha a kiadók azt látják, hogy 2 év alatt 3 generációt öregszik a hardver, akkor bele sem kezdenek.”

    Pont ez a jó a Pimax-ben ,hogy a játék gyártónak nem kell külön rá írnia a játékot megy az magától valami „hack révén” PITOOL al (Ezt szerintem ha nem is az Oculus , de a HTC megoldhatta volna.. bár a Valve az új prototípusával már kísérletezget, de ott is csak 140 körüli FOV -t terveznek – Pimax hoz képest az nem sok lesz ).. Bár lehet azért pocsék a teljesítmény, mert a játék készítők nem optimalizálták nagyobb FOV ra a játékaikat és lehetne ez még jobb is, de ettől függetlenül a játékok gyakorlatilag univerzálisan majdhogynem minden platformon játszhatóak és ez jó ha így marad VR terjedése szempontjából , mert csúnya lenne, hogyha egy játékot csak a Pimax ( nagy FOV ) val lehetne használni…

    [ Szerkesztve ]

  • izomman1

    senior tag

    válasz #54625216 #18277 üzenetére

    De magabiztosan inkább az alábbi VGA kat ajánlanám a Pimax 5k + alá , hogy ki tudd használni szépen és ne azon görcsölj , mi megy és mi nem normálisan (Brainwarp al amihez a 45 folyamatos FPS meg kell , hogy legyen ) :

    GTX 1080 TI , RTX 2080 és RTX 2080 TI - Sajnos ezek 200 e vagy a feletti kártya árak..

    Valamint GTX 1070 és GTX 1080 valamint RTX 2070 csak nagyon inkább minimum szintre mondanám .. Lesznek szép élmények ezekkel a kártyákkal is , de erősen korlátos lesz az élmény egy jobb grafikai játék esetén..

  • izomman1

    senior tag

    válasz tobias88888 #18281 üzenetére

    Nem tudom lehet az én emlékeim csalnak, de gond nélkül tudtam játszani az Assetto Corsa – val annó a Samsung Odyssey -n.. (WMR headset ) – Steam VR on keresztül ….

  • izomman1

    senior tag

    válasz #54625216 #18277 üzenetére

    Brainwarp hoz visszatérve szerintem „nem kell annyira félni tőle” Tény, hogy bizonyos „artifact” hatás lehet és nem olyan folyamatos a brainwarpos 90 fts mint a native generált 90 fps , de szerintem még bőven használható.
    Kezednél veszed észre főleg, hogy kicsikét szellemképes, de az előtted lévő tájra/ ellenfélre fókuszálsz főleg és nem a kezedre.
    Egyébként ha jól tudom a Vive Pro is meglehetősen erősen használja a reprojection-t a Fallout 4 VR esetén , mert a nélkül nem lenne meg ott sem a 90 fps.. (Project Cars 2 is ebbe a kategóriába eshet)
    PS VR estén is ha jól tudom a PS 4 csak 60 FPS -t generál és ezt duplázzák így van meg a 120 fps és még sincs senkinek baja vele .
    Viszont ahogy már említettem , a brainwarp nak még tovább kéne fejlődnie , úgy ahogy a reprojection , mert az nem pálya, hogy 45 alá csökken az átlag generált fps em picivel és akkor rögtön csak ennyit is látok nem pedig duplázza (ha jól tudom)..
    Kis 74 és 64 hz en meg ahogy írtam már nem jó az élmény túl villódzó a kép… Pimax 8K esetén a 80 hz szerintem még éppenhogy elmegy kategória a 90 azért elkél egy folyamatos VR élményhez.
    A jelenlegi Pitool ban pedig a fixed foveated rendering pedig ki van jelenleg hagyva gondolom még nem működött rendesen és ha jól tudom csak RTX kártyákkal ment. ( foveated rendering hez úgy tudom kell a mesterséges intelligencia valamint ennek használatához jelentősen át kell írni a játékokat. – vagy újakat kell készíteni az alapoktól? )

  • izomman1

    senior tag

    válasz #54625216 #18290 üzenetére

    Ezzel egyet is tudok érteni … Egy megjegyzés a továbbihoz :

    A textúra részletessége is növekedhetne a felbontással, de éppen elég eredmény, hogy távolba is jobban látom azt az alacsonyabb textúrás karaktert.. Picit megnöveli az élményt. (nem mondom , hogy ez a valóságot meghazudtoló szint, mert látható még a pixel , de nem sok kellene már hozzá )

    Valamint tény : közelebbi tárgyak karakterek alacsonyabb textúráját „jobban észre veszed” , de egy AAA kategóriás jelenlegi VR játékban ez se akkora probléma már : Skyrim VR (moddolt 😊 ) vagy Fallout 4 VR
    Onwardban , War Dust ban jobban látod az alacsonyabb textúra, de mivel a War Dust esetén távolba lősz főleg kifejezetten jó élmény nem a pixeleket számolgatni hanem látod a távolban is a katonát..

  • izomman1

    senior tag

    válasz tobias88888 #18281 üzenetére

    Tegnap megnéztem a Project Cars 2 őt is.. Nincs azzal se gond simán megy steam VR 80 % on és Pitool 1.25 ös beállítással ( 4200x3700 as felbontás ) Brainwarp al persze .. Az árnyék van csak high on és a taa 2x en ha jól emlékszem és a többi mind maxon. 15 ellenféllel egész jól megy 45 fps kb. megvan mindig bár néhány pályánál picit mintha alá menne.. (GTX 1080 Ti húzott)
    Bátran ajánlom mindenkinek a Pimax 5K+ még vámot se kellett fizetnem és úgy tudom most is van akció tehát 700 dolcsiból megvan (szállítási díjat kb elengedik ) .. Használt Vive ot meg az Alzán vettem 140 e ért kb. majdnem annyiért a Samsungom el is tudtam adni.. Megérte a Pimax az árát semmi pénzért se válnék meg tőle ! :-) Na ez volt a reklám helye, de nem kapok a Pimaxtől , ezért egy fillért sem! :-)

    [ Szerkesztve ]

  • izomman1

    senior tag

    válasz tobias88888 #18306 üzenetére

    Aki a megjelenéskor Riftet vagy Vive ot vett kb. 280 e ft ot ( 900 eurót csengetett le az EU -ban..
    Ahhoz képest ( minden viszonyítás kérdése ) nem sok.. bár örültem volna, ha olcsóbb lenne.. - ( Vive pro 1400 lehúzós áráról meg már ne is beszéljünk és mégcsak nagyobb FOV -sem azért a Pimax 5K+ mérföldekkel jobb tőle)
    GTX 2080 TI viszont én már nem fogok venni megvárom a 3080 as következő gent , mert jelenleg a 1080 TI hez képest csak 20-25 % al lenne az a kártya gyorsabb, DE árban legalább dupla annyi... (Ja és mégcsak nem is növelték a RAM okat rajta.. tiszta vicc a mostani generációs Nvidia) Felejtős ..

    [ Szerkesztve ]

  • izomman1

    senior tag

    válasz kiskuplung #18361 üzenetére

    Dehogy fogom.. A Pimax 5k+ al nagyon meg vagyok elégedve.. Tegnap kipróbáltam újra Pimax után a HTC Vive ot hát elég komikus ez a kis FOV sose szeretnék olyanra vissza térni .. 😊
    A poén az, hogy Pimax valami másik erősebb verziót készül kiadni , de talán +500 dollárral drágább lesz.. Kicsit vicces, hogy ennyi headset et kiadnak ..
    Pixelességben is nagya visszalépés a HTC Vive hez képest… Közben rájöttem és megy szépen a Tales of Glory is (Paralelt ki kell kapcsolni).. Viszont az Oculus os játékokkal van pici gond nem tudom én vagyok e béna vagy a beállítások rosszak, de mikor elindul a játék kb. 2 méterrel magasabban van a szoba léptékem a játékban és felülről látom a játokokat a Pimax-ben.. (Revive al szintén nem jó indítani, mert ott meg mozog folyamatosan a VR kép ) Lehet a testmagasság állításával be lehet állítani , hogy Oculus os játékok is menjenek vagy nem tudom.. Ha valaki tud megoldást rá szóljon egyébként az is menne e..
    Oculus Rift S viszont minden ismerősömnek aki nem akar 300-400 e f tot költeni VR ra értelmes választás márcsak az exclusive címek végett is..

  • izomman1

    senior tag

    válasz Raymond #18417 üzenetére

    Én 300 dolcsira tippelném az árát az Rift S nek ha egy kiherélt Quest lesz .. Kíváncsi vagyok én is mi jön .. Ha Half Dome 140 es FOV val akkor viszont bajba leszek a Pimax – el… 😊

  • izomman1

    senior tag

    Hát ezért biztos nem fogom dobni a szépséges Pimaxem 😊 Nagy csalódás még az ára is az legalább 300 vagy 250 dolcsiért kellett volna kijönnie, de gyanítom lesz ez hamarosan annyi is..
    Sokmindenben vissza lépés és LCD? Pimax esetén is ez egy nagy hátrány sajnos a sötét játékok miatt.. Felejtős..

  • izomman1

    senior tag

    válasz Raymond #18460 üzenetére

    Brutális öngólt lőtt az Oculus szerintem ezzel:

    Visszalépés mert :
    -IPD nem állítható
    - LCD lett OLED helyett (Színek nem olyan jók és a sötét sem)
    - Nincs fülhallgatója szerintem így külső hangszóróval feltételezem rosszabb lehet a hangzás mint a sima Rift esetén.
    -80 hz es kijelző 90 helyett .. mi van?
    -headstrap is szintén vissza lépés nekem a Samsung esetén se tetszett.

    És a legnagyobb öngól, hogy 400 dollárt mernek érte kérni.. 200 at se biztos, hogy adnék érte.. Hogy lehetett ezt egyáltalán kiadni? Miért kell ezekben a fentebb felsorolt paraméterekben vissza lépni? Gyanítom azért, hogy tudják majd később olcsósítani... lesz ez még 200 dollár alatt is 100 ért mondjuk már a hülyének is meg fogja érni és lehet annyiért adva is lesz rajta profit az Oculusnak..
    Régi Rift tulajok biztos erre nem fognak váltani nem éri meg..Egyetlen értelmes opció, de drágább a Pimax..
    Úgy látszik a jó eszközök csak kickstarteren tudnak születni az Oculus elkényelmesedett már nem piacvezető technológiában, hanem a piac után kullog már lassan.. Kár volt a Rift S et kiadni akkor még várhattak volna 1-2 évet egy normálisabb készülékkel.. Így nem tudom mikor lesz Rift 2 ha ez az új PC VR termék.. talán 4-5 év múlva számíthatunk egy újabb eszközre?
    Valve se remekel a prototipusát se hozták még eddig ki az talán tudna 135 ös FOV-t .. Kár az is valószínű évek.. Sebaj a Pimax tarolni fog mint egyetlen értelmes előre lépési opció.. Csak már megint azért bosszankodom, mert már látom előre az új Rift játékok szintén exclusivek lesznek és nem időkegesen, hanem gyakolratilag végleg ezzel kizárva a felhasználók másik nagy felét. (Revive al nem ugyanaz játszani Rift játékot mint amikor rendesen át van portolva Steam VR ra.. ég és föld a különbség)

    [ Szerkesztve ]

  • izomman1

    senior tag

    válasz Raymond #18481 üzenetére

    Csak gratulálni tudok az Oculusnak.. Kisebb az FOV is állítólag mint a régi Riftben : [link]

    Ezért kár volt a Facebooknak megvennie az Oculust :-( PC VR piac letojva..

  • izomman1

    senior tag

    Úgy is mondhatnám, hogy már értem miért titkolták ennyire el ezt az új terméket.. szégyenletes.. na de befejeztem .. megyek is gyorsan Pimaxezni az úgyis megvigasztal.. ;]

    [ Szerkesztve ]

  • izomman1

    senior tag

    válasz Raymond #18525 üzenetére

    Ez a termék mégcsak meg sem jelent , de már kudarcra van ítélve.Ilyen áron meg pláne .
    Nem voltak nekem se nagy elvárásaim csak annyi, hogy egy legalább Samsung minőségú Oled kijelzőt (90 hz) beletesznek (Hol a Samsungos együttműködés ? ) marad a fejpánt a füles jobb lencse és esetleg használhatják az inside out tracking technológiát. (ami bár nem tökéletes de van előnye) és IPD marad állítható . Ezt a minimális elvárást sem teljesítették gyanítom nem volt profit már a sima Riften , ezért kihozták ezt a butított verziót amin már realizálnak rendesen, mert hasonló WMR eszközt 200 ért is tudnak árulni a konkurensek és szerintem azon is van még haszon. Lenovoval is ki tudja milyen szerződést kötöttek a háttérben ami miatt ebbe az üzletbe bele mentek az Oculusnál (Ez az erősen lebutított termék erősen romboni fogja az Oculus hírnevét) .. Sajnos nagyon is a minél nagyobb profit volt a cél ahogy elnézem..

    [ Szerkesztve ]

  • izomman1

    senior tag

    válasz kiskuplung #18540 üzenetére

    Odyssey tapasztalat : Ha erősen besüt az ablakon a nap és sok a fényes felület akkor sem működik tökéletesen az inside out tracking technológia.. ezért sokszor a redőnyt le kellett húznom és fel kellett kapcsolnom a villanyt .. (sötétben pedig pláne nem ) Ettől függetlenül nem akkora baj, hogy áttértek erre, mert hordozható lesz az eszköz, de a többi "butítás" ( olcsóbb előállítási költség miatt ) szörnyű..
    Utolsó gondolat a követésről : 5 kamera bár lehet segít ha fejed felé viszed az eszközt, de ha túl közel teszed a kontrollert az arcodhoz ( Onward vagy más katonai szimulátor játék) akkor elveszti a követést és nem tudsz 2 kezes fegyverrel rendesen célozni. Megoldás : távolabb kell tartani nem 10-15 cm re az első kezed is és akkor tudsz célozni vele.. Picit macerás , mert nem ez volna a természetes tartása a fegyvernek és nehezebb valamivel célozni is.. Ezt hiába az 5 kamera nem tudja kivédeni az Oculus sem..

    [ Szerkesztve ]

  • izomman1

    senior tag

    válasz #54625216 #18563 üzenetére

    Szerintem egy kicsit túl van ez misztifikálva, hogy nagy FOV ra máshogy kell tervezni a játékot.. Még egy monitoron megértem ezt és lehetnek VR ban is fix nézetű játékok esetén, de ez nagyon ritka viszont egy Onward vagy Skyrim vagy bármilyen játéknál ez abszolute nem probléma, hogy a Pimax ben nagyobb a FOV . Úgy kell ezt elképzelni, hogy a valóságot 200 as FOV val látod , de nézheted egy távcsövön keresztül is (110 es FOV val ) attól még a világ (VR világ) ugyanaz marad csak többet látsz belőle . Ahogy a valóságot se kell áttervezni 200 as FOV ra úgy a játékokat se egész egyszerűen többet látsz belőle és kész.
    Pimax alá viszont kell vas, hogy kihasználd és kell néha bütykölni vele , de nem mondanám ezt se nehéz dolognak , mert a sima Riften is állítja az ember a grafikát.
    Anno mikor a Rift megjelent ( és a Vive) hosszú hónapokig kellett a rendeléstől számítva várni, hogy kézbe kapd a terméket. A Pimax is ebben a cipőben van tarolni fog gondoljatok bele mindig jó termékre várni kell , Rift S viszont megjelenést követően leszállítva lesz, mert annyira nem kell majd főleg ennyiért a kutyának sem. .. ( én nem érzékelek halszem effektust semmi problémám vele nem azt mondom hogy tökéletes és nincs a széleken pici torzulás, de ennyi még a Samsungban is volt – Normál FOV mellett)

    [ Szerkesztve ]

  • izomman1

    senior tag

    Akinek Vive ja van egyenesen kihagyhatatlan upgrade a Pimax akinek meg nincs próbáljon meg egy használt Vive ot beszerezni .. 😊
    Most főleg tarolni fog a Pimax , mert látja a sok VR fan ( akik elsőre bele ugrottak a VR buliba ) , hogy az Oculus kétségbe ejtően gyenge készüléket hozott ki és értelmes előrre lépés jelenleg csak a Pimax..
    Quest nek még van is értelme legalább leteszik a VR konzol alapját és vezeték nélküli valamint nem kell több száz ezres gép hozzá, de ott is problémák vannak ilyenkorra már látnunk kellene egy sor demót, hogy mi megy a Questen és mikor fog már végre megjelenni , mert Q1 már lassan elmúlik.. Tehát késésben vannak a tervhez képest..
    Kicsit kapkod az Oculus a pénzért ( Lenovo szerződés ) eladták a lelküket.. Gyanítom nem akarnak hardvert gyártani így kiadták bérgyártásba a feladatot a Lenovo nak és ráragasztották az Oculus logót...
    Profit így 400 dolláros árral bőven lesz rajta és lehet hova csökkentgetni az árat.
    300 dollárra vártam akkor ha OLED 1600x1440 es felbontás lenne maradt volna a régi füles a fejpánttal és maradt volna a fizikai IPD beállítás..
    Ilyen lebutított verzióval viszont csak valahol 200-250 dolláron van értelme beruházni az lenne a reális árkategória érte.. Gyanítom rövidesen ott is lesz az ára, mert a kutyának se fog kelleni 399 dollárért..

    [ Szerkesztve ]

  • izomman1

    senior tag

    válasz #54625216 #18572 üzenetére

    Persze értem kell a széles rétegnek is készülék , de az Oculustól ami végül is elhozta a VR csodát nem ezt várnánk, hogy a TOP kategóriába nem tud egy épkézláb technológiailag előrre mutató eszközt kihozni. E helyett a kicsi Pimax hozta ki ezt az eszközt, ezért mondom kicsit ellustultak. Kell a népréteg termék is elismerem , de van erre már annyi WMR Vive és sima Rift készülék ( vagyis csak volt utóbbi)
    Itt ahogy már leírtuk egy sor visszalépés van a 80 hz se szuper dolog amikor a Pimax esetén a 4K kijelzők miatt tudták csak össze hozni a 80 hz et akkor az Oculus ezt a frissítést ilyen „kis felbontású „ panel esetén miért alkalmazza ? (Pimax hez képest)
    Nem tudom elhinni, hogy nem tudtak volna 90 hz el össze hozni , mikor a sima Lenovo WMR headset is tudja a 90 hz et .. És akkor a Tested csapata mikor erre rákérdezett azt mondta a vezető , hogy hát ez igazándiból tök jó így stabilabban kisebb gépigénnyel is tudja a 80 FPS tartani a gép a magasabb felbontás ellenére.. Olyan piár dumát mondott a nem fizikailag állítható IPD re meg a többire, hogy csak lestem hogy tudja ezt kimagyarázni..(füles fejpánt stb).. Csak egy ésszerű magyarázat van ezekre az ésszerűtlen butításokra = olcsó előállítási költség biztosítása és több profit bekaszírozása.
    Half Dome esetén szerintem nem 2 év hanem lesz az 4-5 is mire jön valami nagyon pesszimista lettem ezek után és lehet sokkal hamarabb más fog még jobb eszközt kihozni ....

  • izomman1

    senior tag

    válasz Enton #18574 üzenetére

    Ez így van csak jó volna ha az exclusivitással ne kötné gúzsba (továbbra ) a többi piaci szereplőt\ fogyasztót ..

    Jó lenne , ha a Pimax vagy Vive Pro val (jobb minőségben ) is tudnád native élményként élvezni az Oculus címeket.. akkor egy szavam se lenne rá.. De így ... (arra kényszerítenek vedd meg az ő eszközüket csakazért is , ha játszani akarsz a jó címekkel, de nekem nincs kedvem ilyen Rift S paraméterekkel játszani.. )

    [ Szerkesztve ]

  • izomman1

    senior tag

    válasz abydos #18581 üzenetére

    Lényegesen több a visszalépés a sima Rifhez képest a Rift S és kevés dologban talán 1 ben jobb a kisebb screen door effectben. Egy klasszisokkal kevesebbet tudó eszközért , hogy kérhetnek többet? Vicc kategória rendesen félre is árazták az eszközt vagy direkt állították be rosszabb készüléknek a sima Rifthez és a Questhez képest.. hogy sima Rift tulajok ne dobják a készüléket és a Quest jobban fogyjon..
    Érthetetlen, hogy a Quest magasabb felbontású és OLED kijelzőt kapott az S -be pedig nem tudták belerakni..
    Mindegy befejeztem szép napot!

  • izomman1

    senior tag

    válasz abydos #18589 üzenetére

    Persze egy jó kereskedő tud árazni.. Sokkal szebben mutat ha felteszik az alacsonyabb előállítási költségű eszközt 399 dollárra és onnan tudnak nagy % okat engedni ezzel bevonzani a vásárlókat ezt mindenki tudja.
    Eddig a hardveren 349 dolláros áron főleg nem volt az Oculusnak haszna (Lehet, hogy jobb pixerlességben az LCD kijelző, de ismétlem 80 hz et tud csak és a fekete nem az igazi benne tehát összességében visszalépés szerintem még így is! – fizikailag nem állítható IPD meg egyenesen katasztrófa azoknak akinek 70 es értéke van) , ezért indokolható is volt az exclusivitás a játékokra elvégre így folyik be pénz a céghez. Jelenleg viszont már ha jól tudom 2 millió VR eszköz van a piacon és ezen az eszközön lesz haszon dögivel
    tehát az exclusivitás nem korrekt és jó lenne ha legalább időleges lenne , mert a legtöbb játék esetében sajnos nem így volt. Miért piszkos a Vive os Pimax vagy WMR headsetes pénze az Oculusnak? A Rift S esetén is mikor kérdezték az árat, hogy miért ennyi stb az volt a válasz a vezető részéről az exlusive
    katalógus ott van mögötte. Köszi..
    Más: Seeking Dawn és a The Forest VR is sokkal szebb Pimax alatt és jobban megy mint Vive Rift vagy Samsungom alatt. Seeking Dawn egyenesen olyan ocsmány volt (alacsony felbontás és pixeles - videódban te is erre panaszkodtál .. láttam..) az első gen headsetekkel , hogy képtelen voltam vele próbán kívül rendesen is játszani így hagytam is.
    Most viszont duplázott képpel 90 fps el Pitool 1.25 mellett majdhogynem tökéletesen megy minden gyönyörű élvezetes a játék.
    Tegnap toltam újra a Killing Floor Incursion-t is az se rossz bár, azért a fekete nem az igazi ez tény , de elmegy..

  • izomman1

    senior tag

    válasz s:zozo #18599 üzenetére

    Ha nem mozog a lencse fizikailag akkor nem tudod beállítani a 70 es értékre ( 65 azt hiszem amin van alapból ) Nekem is akkora és nem túl jó ha a szemed nem a lencse közepével találkozik kicsit máshogy fogod látni a dolgokat szerintem. (hiába mozgatják mögötte a kijelzőn a képet a lencséd marad fix!) Bár tény a lencse szuper , de akkor is a szemedhez kellene igazítva lenni a tökéletes élményhez. Időleges Exclusivitás még el is megy , de mindösszesen 2 játék a Killing Floor Incursion és a Mages of Tale jött ki Steam es verzióba. A többi azóta se és valószínűleg sose fog kijönni .. Tudom , hogy magas a jutaléka a Steam nek, de akkor is pénz a pénz és több folyhatna be az Oculus konyhájára. Nyilván most a hardveren is kaszírozni szeretnének úgy kalkulálják ha megmarad teljesen exclusive nak a játékok többsége a hardver eladáson több profit lesz mintha feladnák az exlusivitást mégha időlegesen is.. Ki van ez találva..

  • izomman1

    senior tag

    válasz Raymond #18601 üzenetére

    Spórlásból került bele a FIX lencse (is ) ez is egyértelmű.. Totál lebutított Oculus verziót kaphatunk (inkább WMR headset ) ami nem lenne baj , ha valahol 200 dollár körül tanyázna az ára , de nemsokára korrigálják ..

  • izomman1

    senior tag

    válasz Raymond #18616 üzenetére

    Túl sok az anyázás na még a végén a fizikailag állítható IPD is az OLED kijelző is belekerül 90hz en és hellyel közel rendben vagyunk 😊

  • izomman1

    senior tag

    Pimax tapasztalat: Ma rájöttem, hogy csak rosszul volt a magasság setupolva az okozta, hogy az Oculus játékok 2 méter magasabban kezdődtek.. Így már tökéletes csak kalibrálni kellett újra a magasságot.
    Robo Recall tökéletes majdhogynem csak a fegyver dőlés szöge nem áll picit jól a kezedbe , de ezt leszámítva alapból a Pitool al gyönyörűen megy még Revive se kell hozzá. Jobban mint a Vive ban revive al szerintem.. (Egy hiányosság még van nincs chaperone háló így középen kell állni a szobába, de ez nem akkora gond) Következő próbálkozásom Lone Echora esett az is tökéletes sőt Pitool 1.5 re fel tudom csavarni a grafikát ( duplázott fps el) és szépen folyamatosan megy szintén.. Azt hiszem ezeket a remek Oculus os játékokat újra is játszom akkora a feeling :N Ha a jövőbeni Oculus játékok is ilyen szépen fognak futni a Pimaxon egy szavam se lesz az Oculusra csak gyártsák tovább a jobbnál jobb tartalmakat ! ;]

    [ Szerkesztve ]

  • izomman1

    senior tag

    HP Reverb (115 ös FOV! ) inkább néz ki Riftnek mint WMR headsetnek :

    [link]

    Pezseg a VR piac hála ég a fejlődés megállíthatatlan.. :-)

    [ Szerkesztve ]

  • izomman1

    senior tag

    válasz Jacek #18714 üzenetére

    Vegyél Pimaxet Jacek.. Oculust le kell tojni... Sajnos..
    Eddig 3 Oculus játékot toltam és tökéletesen megy mindegyik Revive nélkül 155 ös FOV val és kevésbé pixelesen :-)

  • izomman1

    senior tag

    válasz Jacek #18717 üzenetére

    Jacek,

    Nem akarlak elkeseríteni a HP Reverb el kapcsolatban nem próbáltam még , de vannak sejtésem milyen lesz.
    A +5 ös FOV (115 ) nem sokat jelent bár valami , de szemre alig fogod látni egy Vive hoz képest a fejlődést.
    A 2 x 2 K kijelző jó lehet , de mivel a mögöttes tartalom alacsonyabb felbontáson van generálva , ezért sokkal élesebb azért nem biztos hogy lesz a kép. Persze lehet a supersamplinget tolni, de az az igazi, ha native an tolják alá az adatot. Az Oculus Rift S esetén is mondta Sepastian ( MIXED Reality TV) hogy nem generálják magasabb felbontással a játékokat az S alá marad a régi Rift felbontás. És bemagyarázzák, hogy a magasabb felbontás és az alacsony gépigény tartás miatt kell a 80 hz.. vicc.. Nem egész egyszerűen így lehetett low budget -be kihozni az egészet szerintem 100 dollártól nem sokkal lehet több a Rift S előállítási költsége.
    De vissza térve a HP Reverb re- ( Jobb lehet mint a Rift S kétségtelen) , de félő, hogy nem véletlenül fejlesztőknek ajánlják és játékkal nem bemutatóztak.. Az alá megfelelő szoftver is kell felbontás generálás , hogy az mutasson is és élesebb kép jöjjön ki.. (Lehet lesz olyan éles mint a Pimax 5 k plus vagy élesebb majd kiderül úgyis teszteken) És most jön a fényezés.. Pimax esetén bár élesebb a kép és jobb kétségtelen (RGB stripe matrix) , és 5K hoz még passzol is a cucc éles a ép, de hiába tesznek bele 2x4 K kijelzőt és felskálázzák a jelet (8K) élesebb kép nem lesz tőle sőt még kicsit elmosódott is lehet.
    A Pimax 5K+ előnye az éles kép, mert nativan kapja a jelet elég sok szotfver fejlesztést bele öltek, hogy sok játékkal használható legyen és jó ár érték arányban van. Szerintem 8K nem érdemes venni , bár ha kipróbálnám változhatna a véleményem, de készülékben készült képek alapján nem látom élesebbnek a képet.
    A nagy minőségi ugrás nem is felbontás (az már szerintem ezen a szinten egészen elfogadható ) hanem a nagy FOV ami game changer faktor. Óriási a különbség vissza térni a sima Vive om hoz is kicsit nevetséges.. Aki fejleszteni akar érdemes Pimaxbe beruházni vegyen egy használt Vive ot és Pimax 5K + vagy ha ez húzós várjon év végéig maradjon a sima Riftnél később ha megjelenik a Pimax kontroller base station talán 800-900 dolcsiért egyben csomagban fejszettel talán megkaphatja.. (Oculus játékok : Dead and Buried , Robo Recall, Lone Echo tökéletesen megy tesztelve)
    Igaz legalább egy GTX 1080 -t készítsetek Pimax alá , mert kelleni fog , hogy ki tudjátok élvezni..

    [ Szerkesztve ]

  • izomman1

    senior tag

    válasz sakkay #18739 üzenetére

    Lehet , de úgy tudom nincs IPD fizikai állítás benne ettől függetlenül lehet akinek 65 ös értékhez közeli van jó lehet.. nekem sajnos 70 es.. Igazából nem akartam a HP Reverbet lehúzni (sokkal jobban haragszom az Oculus ra, hogy ezt a gagyi eszközt ki meri hozni legalább a HP valamit fejlődni akar) nem tudom milyen lesz szurkolok, hogy az is jó legyen , de a jelentősen nagyobb FOV szerintem a Pimax tapasztalataim szerint sokkal többet dob az élménybe csak erre akartam a hangsúlyt helyezni..

  • izomman1

    senior tag

    válasz -Solt- #18742 üzenetére

    45 FPS ha elérsz Pimax 5K + ba az bőven elég és a Pitool csinál neked 90 et belőle tökéletesen tudok játszani így bármivel magas supersampling értékkel. Túl van ez misztifikálva elvégre a PS 4 is 60 FPS számol és 120 ra duplázzák a PS VR sisakba és senki nem anyázik ez nem native 120 FPS észre se veszi senki se..

  • izomman1

    senior tag

    válasz barcalaci84 #18750 üzenetére

    "alacsonyabb felbontáson generálással"
    Elvileg a Pimax 5k+ native en generálja a felbontását a játékokban és ezt skálázod fel supersamplinggel még ezért éles a kép benne és kevesebb supersamplinggel is tisztább a kép mint egy Pimax 8K esetén ...
    Nem csak a kijelző pixelszáma a lényeg tehát hanem a mögöttes kép generálása ebből következtetem.
    Természetesen a HP Reverb képe lehet még tisztább lesz a Pimax 5K + hoz képest ez lehetséges , de az FOV mivel meg sem közelíti a Pimax szintjét felejtős . A fix IPD miatt meg pláne.. Arról már ne is beszéljünk ,hogy a követés fényévekkel jobb egy Vive rendszer esetén. De ettől függetlenül 600 dollárért van helye a piacon ha valaki csak tisztább képet akar és simezik ahova nem kell a szuper követés (Nem Onwardozik ) akkor ok lehet.

    [ Szerkesztve ]

  • izomman1

    senior tag

    válasz kiskuplung #18757 üzenetére

    Arra értettem, hogy hiába kapja meg a native 5K+ nak megfelelő jelet a 8K (Mert több adat nem jön át a kábelen ha jól tudom ) attól még nem lesz élesebb a magasabb felbontás ellenére a kép. Supersamplinggel is hiába skálázod fel mégjobban a képet (supersampling ) a tapasztalatok szerint a 8K + ban nem lesz részletesebb és élesebb a kép a technikai korlát miatt . (Plusz ugyanazon supersampling arány mellett a 5K+ szebb élesebb képet ad mint a 8K. Legalább 50 % al magasabb supersampling beállítás mellett éred el 8K ugyanazt a kép élességet! Ezt nem magamtól találom ki Sweviver mondtam még a videóiba)
    Példaként Supersamplinngel elért 8 K nem egyenlő egy native kábelen leadott 8 K val.
    Jön majd a 8 K ból egy X verzió ha jól tudom ( Ha lesz új gen GPU ) és ott már nativan fogja kapni a 8K adatot amivel már értelme lesz használni az eszközt , mert jelenleg csak az 5k képet skálázzák fel.Persze lehet ezeket mind rosszul tudom a tévedés jogát fenntartom.

    [ Szerkesztve ]

  • izomman1

    senior tag

    válasz -Solt- #18775 üzenetére

    Itt egy 1080 TI fizikailag mit tud:

    [link]

    Maximum Digital Resolution
    7680x4320@60Hz

    És a régi kábel szabványnak is van limitje..

    És ez nem szemeként és nem 90 hz... Tehát csak azt akartam mondani szerintem nem egyenlő a supersamplinngel előállított magasabb felbontás a native magasabb felbontással.

    8K ebből kifolyólag a régi kábellal és jelenlegi GPU kal nem látható el megfelelő Native információval (Ezért lesz X verzió is belőle ha lesz hozzá megfelelő GPU ) és ezért nem is sokkal jobban ( ha egyáltalán jobban- élesebben) néz ki mint az 5K+ esetén.. Ezt Sweviver beszámolójából tudom legalább is ő ezt állítja
    De lehet én tévedek..

    [ Szerkesztve ]

  • izomman1

    senior tag

    Sziasztok!

    Pimax 5k plus hoz szeretnék egy átalakítót venni méghozzá anya – anya kellene és display port - HDMI átalakító.. Lehetőleg HDM 2.0 ba , de ha 1.4 be lenne talán azzal is működne ha a vive erősítős Link boxát használom hosszabbításra.
    Van ilyen eszköz ? Valaki be tudna linkelni ?

    [ Szerkesztve ]

  • izomman1

    senior tag

    válasz izomman1 #19236 üzenetére

    Bocsánat elírtam tehát ez a fajta átalakító kellene pontosan:

    Display port ( Anya ) - HDMI - apa kimenettel
    Ha valaki tud segíteni megköszönném..

  • izomman1

    senior tag

    válasz Joshi #19238 üzenetére

    Igen meghosszabbítani... A felső szobából le a nappaliba elhosszabbítani a display portos kimenetű Pimax kábelt. simán megy Vive al is link box beiktatásával 5 méter hosszabbítás.. csak kéne egy átalakító , de pont ilyen nincs sehol se csak a fordítottja display port apa és anya HDMI vel.. :S

  • izomman1

    senior tag

    válasz Joshi #19240 üzenetére

    Nagyon szépen köszi, Vagy melyik 5 méteres display port hosszabbító kábellel menne a Pimax 5k + .. ? elvileg van erősítő is rajta a kábel végén , mert konnektoros ..

  • izomman1

    senior tag

    Közben kutattam ez jó lenne talán :

    [link]

    Csak kíváncsi leszek az USB 5 méteres rész jó lesz e..

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák