- Sony MILC fényképezőgépcsalád
- Hobby elektronika
- ThinkPad (NEM IdeaPad)
- Az NVIDIA lett a világ legértékesebb vállalata
- Jönnek az eTVB hibás működését korrigáló BIOS-ok
- ASUS Vivobook Snapdragonnal: talán egy új korszak kezdete!
- Milyen videókártyát?
- Gaming notebook topik
- Milyen hangkártyát vegyek?
- Canon MILC: EOS R és M topik
Hirdetés
-
Fotók bizonyítják, tényleg szárat növeszt a Galaxy Buds 3
ma A bogyószerű kialakítást felváltja a fülből lefelé lógó szár az idei szériában.
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
2030-tól jöhet el a Hyper-NA EUV berendezések kora
ph Az ASML bizakodó az új technológiát tekintve, és a piac is reálisabban szemléli, mint korábban.
Új hozzászólás Aktív témák
-
FeRRaR1
őstag
válasz Valaki87 #12484 üzenetére
Amennyiben csak melegen csinálja akkor valószínűleg mágnes szelep tömb és nem segít az olaj csere. A mágnesek idővel veszítenek erejükből, ezt elősegíti a folytonos melegedés lehűlés. Igazából mondhatni természetes jelenség. Ehhez még hozzá jön hogy a mágnesek gyengébbek melegben mint hidegben, így melegen fogod először észrevenni és egyre rosszabb lesz. Viszont akár évekig használható maradhat.
local1
Ez téves információ. Nagyon ritka és speciális esetekben működhet valamennyire. Alapesetben a Volvo váltó tanul. Igazodik a vezetőhöz, az olaj állapotához, kopáshoz. Így nincs már mit "tanítani" neki. Volt egy dadogós váltós S80-am és XC90-em is. S80-on semmit se segített, az XC ideig óráig kicsivel jobb lett de ez kb hetekben volt mérhető.
[ Szerkesztve ]
-
FeRRaR1
őstag
válasz Valaki87 #12491 üzenetére
A leírtak alapján mágnes szelepnek mondanám. Van rá egy módszer, le kell húzni a kábelköteget vagy elektronikát a váltóról, és ellenállásokat mérni van hozzá egy táblázat. Ott vannak értékek, és úgy ki lehet deríteni hogy melyik van hiba határon túl. Érdemes cserélni mindet ha egyszer hozzá nyúlnak, és így meg lehet bizonyosodni arról hogy tényleg az e a probléma, mert a hiba tárolóba nem írja bele általában. (csak ha már nagyon rossz a helyzet)
Illetve arra figyelj hogy egy autó specialista nem feltétlenül váltó specialista. Az általában egy külön szakma. Nem zárom ki de általában így van. Kimérni a jobb szerelők ki tudják a hiba pontos okát, de utána váltó specialistát javasolnak az esetek nagy részében.
[ Szerkesztve ]
-
FeRRaR1
őstag
válasz Valaki87 #12497 üzenetére
Nekem így csinálta a rangidős szerelő aki a Volvo cars North Londonnál dolgozik az XC90-emen annak idején. Amennyiben váltóra is szakosodott biztos nem lesz neki új a dolog. Nekem volt 2 érték is ami tűrés határon kívül volt így tudtuk a jelekből is, de a mérés igazolta hogy mágnesszelep tömb. (Arra már pontosan nem emlékszem hogy a váltó vezérlőt vette le vagy kábel köteget, valamelyik a kettő közül)
-
-
FeRRaR1
őstag
válasz Valaki87 #12513 üzenetére
Allergiás vagyok a BMW márkára. (na jó a régi V10 M6 tetszik, bár a motorja és a váltó is egy akna mező, bármerre lépsz sokba fog kerülni)
Nem sok jobb alap cuccot hallottam mint a 2000 és 2010 közötti Volvók, azóta nem nagyon követtem, csak ha volt nálam tesztre vagy csere, viszont egyik sem volt prémium csak alapáras és nem vágtam magam földhöz.
Szóval igencsak jó a Dynaudio és a Volvo felső ház, sőt a Bowers and Wilkins már lehet hogy le is pipálja a Mark Levinsont (az akkorit).
Viszont itt van mind a két kocsi, Dynaudio és Mark Levinson, magas minőségű forrásból ugyan azt játszva a Mar Levinson egyértelműen jobb.
bluesfan
Aki erre jár London északi külvárosában szívesen megmutatom
[ Szerkesztve ]
-
hito
nagyúr
válasz Valaki87 #12561 üzenetére
Igen, ennek tudatában vettem meg Azért titkon reménykedem benne, hogy nem lesznek nagy kiadások, legalábbis sűrűn. Első körben most gyorsan kell rá egy nyári szett és féktárcsák. A futóművel is foglalkozni kell idővel, azzal kapcsolatban majd lesznek kérdéseim vagy itt, vagy FB-on. A váltó miatt én se vagyok teljesen nyugodt. Volt már tiptronic váltós autóm. Ott figyelni kellett a 30e km-enkénti beállításra és az időben történő újrakuplungoztatásra. Persze ezek sem jelentettek garanciát arra nézve, hogy nem mállik szét a robotegység. Nem tudom itt vannak-e ezzel kapcsolatos, megszívlelésre érdemes tanácsok.
Privátban nincs szakmai kérdés, vélemény, arra a fórum való.
-
-
hito
nagyúr
válasz Valaki87 #12563 üzenetére
A bőr az enyémben is okádék és persze a vajszínű, amin még egy hajszál is meglátszik, nemhogy ezek a Grand Canon méretű repedések Fel lesz újíttatva záros határidőn belül, mert így hiába tiszta belül, igénytelen látványt nyújt.
FireFox1996: akkor veszem is a malacperselyt hozzá
molnarpeter: ahhoz nem nyúltak. 50km-rel ezelőtt lett kuplungoztatva. Átírásnál majd megkérem a srácokat, hogy az olajat nézzék meg. Ha mocskos, vagy kevés, cseréltetem.
Privátban nincs szakmai kérdés, vélemény, arra a fórum való.
-
-
-
FeRRaR1
őstag
válasz Valaki87 #12666 üzenetére
Most utólag már mindenki okos tud lenni. DE! Alap hogy előtte kérdezed le nem utána, így te hibáztál.
Illetve jogilag azonnal elindítani az eredi állapot visszaállítását. Értsd a kereskedés vegye vissza. Nagyon jó fej akarnék lenni mert szemetek ,akkor totalcart megkeresni, kompenzációért perelni stb... Amint kiderült hogy tekert azonnal visszavásároltatni.
Új hozzászólás Aktív témák
- Üzleti és kirakat matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Traktor és kamion matricák széles választékban! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- iRobot Roomba j7 + feltöltőszett robotporszívó eladó
- ELADÓ ANENG DT9205A vadonatúj multiméter
- Riwall PRO RALM 4640 SPi,40V AKKUS ÖNJÁRÓ 46CM FŰNYÍRÓ, TÖLTŐVEL 4DB 4Ah AKKUVAL ELADÓ 2ÉV GARANCIA