Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • tkazmer

    addikt

    válasz Voyage #1091 üzenetére

    amiről én tudok, és teljesen legális, az egy olyan megoldás, hogy nem megveszed az autót, csak bérled. ilyen módon senki nem köthet bele a dologba, mert semmi nem limitálja, hogy mennyi időre bérelhetsz autót akár itthon akár bárhol máshol az EU-ban, míg ugye ha saját névre veszel külföldi rendszámmal autót, akkor elvileg azt talán 180napnál tovább nem használhatod magyarországon évente.
    további előnye, hogy a bérleti díj magába foglal minden költséget (beleértve a téligumit, az autopálya matrica díját, baj esetén a cserautó árát, asszem még a kötelező szervízek árát is), és teljes egészében elszámolható egy cégben költségként, illetve a bérletre kifizetett áfa is visszaigényelhető a német államtól (kb 2-3 év késéssel, de utalják:) )
    amennyire tudom, foglalkozik ilyesmivel a sixt nevű autókölcsönző is, illetve néhány alapvetően offshore cégek alapításával foglalkozó társaság is. nekünk pedig egy cerent kft nevű cégtől van ilyen.

    itt van még egy cikk róla[link]
    meg itt is[link]

    [ Szerkesztve ]

    úgy tervezték, hogy kibirjon egy atomtámadást is. De nekünk komolyabb fegyvereink vannak, mint pl Béla bá, a földmunkagépkezelő

  • blint63

    tag

    válasz Voyage #1158 üzenetére

    De nem is szeretem a mikrómat, mobilomat, hűtőmet...
    És azért az autóknak nem a 90%-át gyártják kínában/kínai a tulajdonosuk. Ha pl. a toyotát/seatot/opelt etc. (nem akarok senkit megsérteni) elkezdik kínában/kínai elvekkel gyártani ha tartják vhogy a "minőséget", vszeg senki sem venne észre semmit. De egy ilyen eddig jól, tartós, nem műanyagból és pihe-puha fémből összerakott autót... Így már csak egy lesz a sok közül.
    Egy "kínai" autóba nem fér bele a vaskos "svédacél". Már pedig itt sztem ez a lényeg. A célpont kína, aztán ha másnak is tetszik, vehetik.

    Pont van erre egy történetem. November 1-én tartottunk hazafele a temető-látogatásból, 5 ember és egyéb csomagok az awd-s S60-asban. Az önkormányzat egy kis városi úton úgy képzelte el a forgalom-lassítást (igaz se forgalom nincs, se gyorshajtó, na mind1), hogy az út közepére épít macskakövekből egy bukkanót. 4 db van az úton, 3-mal semmi gond sincs, a 4. viszont iszonyatosan magas. Két oldalt autók álltak, kerékkel átmenni nem lehetett (úgy is leért volna), egész napnyi fárasztó jövés-menés után rámentünk, talán még 20-al se. Baromi nagy csattanások kiszálltunk, gurulás közben is lehetett hallani a súrlódó, csattogó hangot. Félve néztünk az autó alá, csak annyi látszott elsőre, hogy valami lemezt letépett. Hatalmas szerencsére kb 200 méterre van egy volvo-szerviz, oda elgurultunk.A szervizben mondták, hogy heti rendszerességgel hoznak nem awd-s autókat is, amiknek általában teljesen lebontja az alját, nem ritkán kardánt is cserélni kell, ami nem párezres dolog (nem egy tesztautót kellett már újraépíteni).
    Szerencsére kiderült, hogy nem komoly a probléma, úgy tűnik, hogy az egyébként vastag acél takaróelemet kell csak kicserélni és annyi (ez nyomta neki a kipufogót a kardántengelynek). Nincs kedvem belegondolni, mi lett volna a helyzet valami papírjaguárnál, persze lehet perelni az önkormányzatot, de kinek van ideje bíróságra futkározni, ráadásul itt nem is olyan egyértelmű az eset mint kátyúnál. Szóval egy a vége, nekem ezt jelenti a volvo, hogy nem papírból van összeszórva, hanem ellenben sok más "prémiummárkával" is még rendesen össze van rakva (a külső is tetszik de tényleg másodlagos). Ha kínai kézbe kerül van egy olyan sanda gyanúm, hogy ennek búcsút inthetünk.

    [ Szerkesztve ]

  • CYBERIA

    őstag

    válasz Voyage #1160 üzenetére

    Új családi modell a Volvótól

    (#1156) blint63: Attól még, hogy nem kocka Volvókat csinálnak, szerintem nem feltétlenül ez az XC60/S60 vonal ez egyetlen lehetséges út. Úgy vélem, hogy a BMW-nél szép lassan kezdenek leszokni a Bangle stílusól, remélhetőleg Mattin (aki nem svéd, már ha rá gondoltál) távozásával hasonlóan tesz a Volvo is.

    (#1157) Sipi16: a régi platformra nem épül sem Mondeo, sem Mazda. Legalábbis én úgy tudom. A jelenlegi platformra építenek Mondeót, de az a mostani S80-nal mutatkozott be, tehát inkább a többi kocsi örökölte a Volvótól, és nem fordítva.

    (#1159) blint63: „De nem is szeretem a mikrómat, mobilomat, hűtőmet...”
    Hát ez az. Pár ezer Forintos vacakoknál (bár egyáltalán nem örülök neki, hogy kínai, taiwani, koreai stb.) nem annyira érdekes, mint egy több milliót elérő, esetleg tíz millió Forintot is meghaladó autónál.

    „Az önkormányzat egy kis városi úton úgy képzelte el a forgalom-lassítást...”
    Az egy finom megoldás volt.

    (#1160) Voyage: „Na ja, csak ne feledd, hogy egész eu-ban él 700millió ember, és egyedül kínában több, mint 1 milliárd.”
    Kár lenne pusztán gazdasági érdekekből a kezükre játszani. Ha ezt megjátssza a Ford, akkor nálam kb. a legalján fog elhelyezkedni a gyártók ranglistáján, gyárthatnak onnantól fogva bármilyen jó autót. Egy márkát az én szememben nem csak, az minősít hogy milyen autót gyárt, hanem többek között az üzletpolitikája.
    (ezért pl. eleve kizát, hogy intel processzort használjak)
    A britek eljátszották az autóiparukat, nem is tartom nagyra őket, egyáltalán.

    APU: AMD, MB: AMG :) A peresztrojka nálunk olyan gyors, hogy már ma jobban élünk, mint holnap! | Tudja Mohnke, a nyugati demokráciák dekadensek. Előbb-utóbb alulmaradnak a szigorúan fogott keleti népekkel szemben. | Volvo och SAAB beundrare. | A vér nem válik vízzé.

Új hozzászólás Aktív témák