- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- ASUS Vivobook Snapdragonnal: talán egy új korszak kezdete!
- Azonnali informatikai kérdések órája
- Philips LCD és LED TV-k
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Milyen egeret válasszak?
- Apple asztali gépek
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- NVIDIA GeForce RTX 4060 / 4070 S/Ti/TiS (AD104/103)
- Milyen billentyűzetet vegyek?
Hirdetés
-
Star Wars Jedi: Survivor - Egyre közelebbi a PS4 és Xbox One verziók érkezése?
gp Kíváncsian várjuk, hogy végül megkapjuk-e az előző generációs változatokat.
-
Fülhallgatók is érkeztek a Reno12 szériával
ma És persze az Oppo okosórája is, lásd előző bejegyzés. A muzikális élményt az Enco X3i és az Enco Air4 Pro szolgáltatja.
-
Olcsó USB WiFi AC adapter
lo Egy olcsó WiFi AC USB adapter jó szolgálatot jelenthet, ha az új router csak elvileg támogatja a 2,4 GHz-es átvitelt.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Vadmeggy
aktív tag
Sziasztok!
Egy 2001-es 1.2 16V Punto (230k valós km) tulajdonosa lettem és eddig boldog voltam vele, viszont észrevettem, hogy nagy fordulatnál (4-5000 RPM) a gázpedál elvétele után 3-4 másodperccel elkezd villogni a check engine lámpa és elveszti az autó az erejét. Pár mp után abbahagyja és az autó ugyanúgy húz, mint előtte.
A hibakód olvasás után kiderült, hogy gyújtáskimaradás okozza véletlenszerűen, több hengert érintve. Trafó lett cserélve, de nem oldotta meg a problémát.
A szaki azt mondta, hogy az üzemanyagellátás (benzinnyomás kevés, de nincs műszere amivel rámérhetne a motoron) vagy a motorvezérlő lehet a szar.Amúgy pöccre indul, most raktam bele új akksit.
Én a lambdaszondára gyanakszom, de a szaki szerint nem az a baj.Valaki találkozott hasonló hibával?
Ismertek olyan szerelőt, akihez nyugodtan vihetném ilyen jellegű problémával?A másik opció, hogy hagyom a fenébe villogni és hajtom amíg megy. Első autónak vettem gyakorlásra, nem tervezek vele 2-3 évnél tovább. Nem biztos, hogy egy 350ezres autónál van értelme százezreket költeni egy olyan hibára, ami nem nagyon érinti a mindennapi használatot.
Ti mit tennétek?
[ Szerkesztve ]
Ha szélesebb lenne, lehetne gyúrópad. Rajta tricepszezne egész Európa.
-
Vadmeggy
aktív tag
válasz
nyogo83 #4092 üzenetére
Köszönöm a választ!
Ezt fogom csinálni! Ettől a kicseréljük, aztán meglátjuk mi lesz hozzáállástól rosszul vagyok.
A kötelező kopó alkatrészek cseréjével (vezérlés, vízpumpa, olaj stb) azután akartam foglalkozni, ha kiderítették a gyújtáskihagyás okát és megjavították.Az előző tulaj odaadta az összes számlát a szervizekről, tehát nagyjából tudom, hogy milyen alkatrészben mennyi km lehet és mikor lettek cserélve.
Ha szélesebb lenne, lehetne gyúrópad. Rajta tricepszezne egész Európa.
-
Vadmeggy
aktív tag
válasz
intensa_man #4095 üzenetére
Köszönöm, megnyugtattál
! Egy hete tettem bele prémium benzint és azóta egyszer sem jelentkezett, pedig szerelőnél is jártam, aki értetlenül állt az eset előtt.
Ha szélesebb lenne, lehetne gyúrópad. Rajta tricepszezne egész Európa.
-
Vadmeggy
aktív tag
Vettem egy ELM327 olvasót Punto2-höz, de nem akar együttműködni multiecuscannel.
Ilyet vásároltam.
A CD-n kapott szoftverrel rá tudtam csatlakozni, de semmilyen hibakódot nem lát és gyakorlatilag semmit nem tudok kiolvasni.Mi lehet a megoldás? Olvastam fórumon, hogy a kínai ELM kábeleket forrasztani kell hogy működjön.
Van valakinek olyan kábele ami mindenféle szerelés nélkül működik?Ha szélesebb lenne, lehetne gyúrópad. Rajta tricepszezne egész Európa.
-
Vadmeggy
aktív tag
Sziasztok!
Egy 2001 es 16V Puntoval fél éve harcolunk a véletlenszerű gyújtáskimaradással, ami hol eltűnt, hol visszajött. Gázadásnál villog a check engine, majd elmúlik magától, utána egy darab jó, aztán ismét.
Azt vettem észre, hogy esős időben jött elő. Nyáron gond nélkül használtam.
Lassan harmadik szerelőhöz viszem, 2-szer cseréltek rajta trafót, a gyertyák is jók. A probléma még mindig áll.Lassan ott tartok, hogy felgyújtom a gépet
. Forgalmin gond nélkül átment, más baja nincs.
Van valami tippetek, hogy mi lehet? Kicsit elegem van a szerelőkből, akik állandóan trafót akarnak cserélni, de nem mérnek semmit hibakódon kívül.
Ismertek olyan szervízt, ahol nem csak észnélkül alkatrészt cserélgetnek, hanem műszert is használnak?Ha szélesebb lenne, lehetne gyúrópad. Rajta tricepszezne egész Európa.
Új hozzászólás Aktív témák
- Milyen légtisztítót vegyek?
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- Elektromos rásegítésű kerékpárok
- ASUS Vivobook Snapdragonnal: talán egy új korszak kezdete!
- Diablo IV
- Azonnali informatikai kérdések órája
- Philips LCD és LED TV-k
- Elden Ring - Shadow of the Erdtree teszt
- Hardcore café
- További aktív témák...