Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • LógaGéza

    addikt

    Sziasztok!
    Beköszönök én is ide, pár éve Alfás vagyok (~3 éve vettem az elsőt, egy 147 1.6TS személyében, egy hónapja pedig egy 159 1.9JTDm-re történt egy váltás), de valahogy kimaradt ez a topik.

    Jönnék egyből egy-két kérdéssel:

    Mitől lehet az, hogy a 159 akár kisebb lejtőn is fogja magát, és leáll? Kiírja, hogy nincs elég olajnyomás, állítsam le azonnal, de megteszi ő helyettem, csak nem foglalkozik azzal, hogy van mögöttem egy sor siető egyéb autós. Ha azonnal próbálom, akkor nem indul el újra, ha várok pár percet, akkor elindul, és van, hogy megyek vele hibátlanul egész nap, van hogy leáll ismét pár perc múlva. Múlt hét pénteken reggel ezzel kezdte, miután bemelegedett, bejártam vele a fél BP-t baj nélkül, mikor utolsó állomásra érkeztem, a bejárón leállt. Állt pár órát, majd egész hétvégén semmi baj, viszont hétfő este mikor gurultam be az udvarra, megint elkezdte...
    Olajszint rendben, hibakód egy tárolt P2455 van, de annak inkább a DPFhez van köze.
    Azóta csináltam annyit, hogy kiszedtem az üzemanyag szivattyút, és a rail szenzort, ezeket áttisztítottam, majd visszaraktam. Nem volt ilyen hiba azóta, de ez azért is lehet, mert éppen jó szakaszban van.
    Mi lehet a probléma? Valamint Dél-Kelet Pest környékén tudok ajánlani olyan szerelőt, aki át be tudná mérni a porlasztókat, valamint át tudná nézni a nagynyomású rendszert?

    "Go to work, get married, have some kids, pay your taxes, pay your bills, watch your tv, follow fashion, act normal, obey the law, and repeat after me: I AM FREE"

Új hozzászólás Aktív témák