- Soundbar, soundplate, hangprojektor
- NVIDIA GeForce RTX 4060 / 4070 S/Ti/TiS (AD104/103)
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- TCL LCD és LED TV-k
- Ősszel jönnek az új Intel chipek
- ASUS Vivobook Snapdragonnal: talán egy új korszak kezdete!
- Milyen széket vegyek?
- Alacsony profilú RX 6400 az ASRocktól
- Samsung LCD és LED TV-k
- Milyen asztali médialejátszót?
Hirdetés
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Ez a telefon lehet a Moto G85 egy átnevezés után
ma Kínában megjelent a Motorola Moto S50 Neo, a pletykák szerint ennek globális verziója lesz a Moto G85.
-
Egy hibát javít az új Arc meghajtó
ph A 31.0.101.5592-es, WHQL aláírással rendelkező csomag nem is kínált mást.
Új hozzászólás Aktív témák
-
hroberto
veterán
Ugye a MiTo alapból kisebb, ezáltal szűkösebb. A futóműve feszesebb, pattogósabb.
A Giulietta jóval kényelmesebb, csendesebb.
A Giuliettában sokkal jobban érzem magam, de ez nem meglepő, hiszen azért egy kategóriával a MiTo felett áll.
Ettől függetlenül én szerettem a MiTo-t. Kisautóhoz képest jól felszerelt volt, és a kemény futómű miatt szerettem a Bükk kanyarjait.Xiaomi 13, Xiaomi Pad 5, KTM 1290 Super Duke R
Új hozzászólás Aktív témák
- Politika
- Soundbar, soundplate, hangprojektor
- NVIDIA GeForce RTX 4060 / 4070 S/Ti/TiS (AD104/103)
- Autós topik
- mustang08: MÁV
- Minden ami hőszivattyú
- Folyószámla, bankszámla, bankváltás, külföldi kártyahasználat
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Kerékpárosok, bringások ide!
- TCL LCD és LED TV-k
- További aktív témák...