Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • pointer4

    tag

    válasz adamssss #5242 üzenetére

    A váltóval milyen érzés váltani? Hasonlít egy autóban levőhöz vagy ég és föld a különbség?

    Ég és föld a különbség, a váltó ellenállása, meg az út amennyit mozgatni kell még köszönő viszonyban sincs az igazival. Viszont 100e Ft alatt nincs jobb lehetőség, és csapatni H-váltóval nagyon feelinges :D

    Esetleg túl könnyen be lehet rakni sebességbe?

    Azért ennyire nem gáz.

    Gondolom a kormány része közel van a tökéleteshez.

    Lassabb, meg gyengébb mint amit egy igazi versenyautóban lehet érezni, és megint oda lyukadunk ki, hogy ennyi pénzér nem kapsz jobbat. 400-500e körül már jobbak vannak.

    Mennyivel nyújt többet a G25-nél? Bár ahogy néztem azt már nem igen lehet kapni.

    Itt le lesz írva a különbség, de g25-öt már nehéz szerezni újat.

    A kuplungos váltás hogyan mutatkozik meg a játékokban.

    LFS-ben és iRacingban van csak igazán értelme, a többi játékban max elindulásnál, mert nem büntet, ha rosszul használnád.

    Mondjuk egy nfs-ben. Lefullad ha nem nyomom le?

    Ahhoz használj Gamepadot, vagy billentyűt.

  • neilszab

    őstag

    válasz adamssss #5242 üzenetére

    itt találsz egy igen olvasmányos összehasonlítást a G25/27 kormányokról: [link]

    Igazából a G27 mindenben picit jobb, de azt, hogy ez a különbség árban már megéri-e azt a bizonyos különbözetet, azt mindenki magának kell, hogy mérlegelje.

    Ha NFS-sel akarsz játszani, akkor tök fölösleges G27-et venned, mert kiábrándító élmény lesz. Ehhez szimulátor kell.

    Ha még nem próbálkoztál szimulátorokkal, akkor több évig nem jutsz el arra szintre, hogy egy rossz szavad lehessen a G25/G27-re. ;)

    Viszont az is igaz, hogy aki autóból akár átülni szimbe, annak pár dolgot meg kell szoknia, mivel nyilván nem tud minden úgy működni, mint az igazsi.. :B :K

    [ Szerkesztve ]

    Szimulátoros versenyek - www.GTR-Masters.hu

Új hozzászólás Aktív témák