Project Eternity: Effekt bemutató

Hirdetés

Épp tegnap fejeztem be a Baldur's Gate: Enhanced Edition tesztemet, ahol megemlítettem, hogy a valódi, izometrikus nézetet használó, csapatalapú szerepjátékokból manapság sajnos egyre kevesebb jelenik meg. Pedig a játékosok nagyon szeretik ezt a stílust, erre nem is kell jobb bizonyíték, mint jelenlegi hírünk témája, a Project Eternity. A szerepjáték rajongók egyetlen nap alatt összedobtak rá Kickstarteren 1,1 millió dollárt, a végén pedig 4,3 milliónál állt meg a mutató, ezzel a Project Eternity lett a legjobban támogatott Kickstarteres játék.

A most kiadott videóban egy rövid bepillantást nyerhetünk a Project Eternity jelenlegi állapotába és megnézhetünk pár látványos környezeti effekt bemutató bejátszást. Az Obsidian Entertainment elmondása szerint azt szeretnék elérni, hogy az Icewind Dale és hasonló izometrikus szerepjátékok hangulatát árassza a program, gyönyörűen kidolgozott, művészi hátterekkel, megspékelve a mai modern számítógépek által előállítani képes effektekkel, mint például a dinamikus víz- és árnyékeffektek. Az alábbi videóban erről beszél az egyik fejlesztő, miközben bemutat nekünk egy rövid bejátszást a programból, ahol pár karaktert láthatunk mozogni egy látványos háttér előtt.

Az Obsidian Entertainment neve szerintem már maga egy bizonyos súllyal esik latba annak tekintetében, hogy valószínűleg minőségi programot fogunk kapni. Nagyon bízok benne, hogy nem a látványra fogják helyezni a hangsúlyt a készítők, mert, bár tényleg szépek az eddig látottak, de ha nem lesz rendes, vérbeli szerepjáték a Project Eternity, akkor valószínűleg a következő hasonló stílusú játék Kickstarter kampánya már nem lesz ilyen sikeres. A játékosok ugyanis ezért támogatták annyian, hogy valódi RPG-t kapjanak, ne pedig egy látványos hack & slash programot.

A Project Eternity című szerepjáték megjelenése 2014. áprilisában várható, PC-re, Macintosh-ra és Linuxra. Árról egyelőre nem esett szó, de amennyiben legalább akkora lesz a bejárható terület, mint az Icewind Dale két részében volt, valamint a történet, karakterek, helyszínek, tárgyak, képességek, stb. legalább akkora mélységig lesznek kidolgozva, mint ott, úgy nem fogom érte sajnálni a pénzt.

Azóta történt

Előzmények