Jonathan „Jony” Ive, az Apple fődizájnere szerint a versenytársak egyszerűen ellopják a munkájukat, de nem csak magát a vizuális megjelenést, hanem annak a „száz és száz órányi gyötrődésnek” az értelmét is. Gyenge minőségű, névtelen eszközökkel vagyunk körbevéve, de ez nem is érdekli azokat, akik használják, ugyanúgy, ahogy a gyártókat sem – véli Ive.
Hirdetés
Jó hír, hogy ezek szerint Jony Ive mégis felbosszantható, mindössze annyit kell tenni, hogy lemásoljuk az ötleteit – írja a CNET az angliai Sunday Timesban megjelent, a Készítők sorozatba tartozó interjújra hivatkozva. Ive ebben úgy fogalmaz: „Mindenki, akivel együtt dolgozom, egyaránt osztozik a szeretetben és tiszteletben amit a termékgyártás iránt érzünk.” Szerinte az a baj, hogy a versenytársak arcátlanul ellopják az ötleteit, ezzel rengeteg munkát és gyötrődést spórolva maguknak, és kikelt a gyenge minőségű olcsóbb készülékek ellen is.
Ráadásul kiderült, hogy a közhiedelemmel és a Samsung reklámkampányával szemben Jony Ive szerint az órákat, korábban akár napokat is sorban álló vásárlók egyszerűen csak így demonstrálnak az „ötlettelenség és a törődés hiánya ellen”. Az biztos, hogy eddig kevesen gondoltak így az új Apple cuccokért sorban állókra.