Fél évvel bevezetése után, május derekán átlépte a 200 ezres határt a Pannon GSM új mobilszolgáltatása, a djuice. A mobiltelefoncég állítása szerint hasonló ütemű növekedést eredményező termékbevezetésre az utóbbi két évben nem volt példa. "Az, hogy mindössze fél év alatt ilyen sokan választották a djuice-t, fényesen igazolja, hogy annak idején valós igényekre alapozva vezettük be az Európa több országában már slágerré vált márkát" – mondta Somlyai Dóra, a Pannon GSM kommunikációs igazgatója.
Djuice: már kétszázezren használják

Sikeres volt a márkanév fél évvel ezelőtti bevezetése.
Azóta történt
-
Ma debütál a Pannon Happy tarifacsomag
19 forintos percdíj alatti tarifákat kínál csúcsidőn kívüli beszélgetésekre a PGSM.
-
Pannon-djuice a Sziget fesztiválon
Akciósan lehetett sms-ezni idén a Pannonos szigetlakóknak.
Előzmények
-
A Pannon GSM visszafizeti teljes adósságát
Az eredményes első negyedév biztosítja az adósságcsökkentést.
-
Harmincötezer új mobilelőfizető márciusban
A Vodafone és a Westel nyomul, a Pannon lassul.
-
Ötvenmilliós bírság a Pannon GSM-nek
Az NHH büntetést szabott ki az összekapcsolási ajánlat késése miatt.
-
Mobilpiac: veszít a Pannon GSM és a Westel
Megközelítette a nyolcmilliót a magyar mobiltelefon-előfizetések száma.