Hirdetés
A Dark Void nem a kiadó belső fejlesztésű játéka: a munkálatokat az Airtight Games végzi, amely korábban az Xbox-os Crimson Skies: High Road to Revenge-dzsel szerzett magának hírnevet, még FASA Interactive néven. Hasonlóra készülnek ismét.
A játék első pillantásra egy teljesen hagyományos harmadik személyű lövöldének tűnik, átlagos sci-fi környezetben, és a manapság kihagyhatatlan fedezék-rendszerrel, a jelenlegi videójátékpiac talán legsűrűbb zsánerében próbálkozik tehát, a készítőknek azonban szerencsére volt annyi eszük, hogy differenciálják a Dark Void-ot a többi stílusbeli címtől, így hát vittek egy kis csavart a játékmenetbe.
Ez a csavar pedig nem más, mint a főhősünk hátán található jetpac: a játék többnyire lineáris lesz, így hatalmas szabadságra és korlátlan repkedésre nem kell számítanunk - nem is ez lesz a szerepe a felszerelésnek. A kulcsszó: vertikális harc. A Capcom erőszeretettel hangoztatta ezt a kifejezést a játékkal kapcsolatban, ez lesz ugyanis a Dark Void fő eleme.
A gravitáció legyőzésével az egyes tereptárgyak hasznossága teljesen más megvilágításba kerül, egy hatalmas sziklafalon felmászva például az egyes kitüremkedések nem sík felszínként, hanem fedezékként szolgálnak - legalábbis számunkra, és ezen helyzeti előnyünket kell kihasználnunk az ellenfelek legyőzésére.
A játék fejlesztése jelenleg még nagyban folyik, éppen ezért a megjelenés még messze van: jelen állás szerint a Dark Void nagyjából egy év múlva, valamikor 2009 közepén fog megjelenni, PlayStation 3-ra, Xbox 360-ra és PC-re. Érdekes egyébként, hogy hiába a premier távolsága, multiplayer a tervek szerint nem lesz játékban - erőteljesen az egyszemélyes élményre állnak rá az Airtight csapatánál. Fentebb néhány képet, míg lent két gameplay jelenetekből összeollózott trailert tekinthettek meg a játékról.