Nincs CES HyperX nélkül, noha a gyártó idén mellőzte a nagy tuningeseményeket, helyette meghittebb hangulatú helyszínen tartott privát bemutatót az új termékeiről.
Ezek közül a legelső újdonság a Cloud Revolver S, ami nagyon hasonlít a Revolverhez, sőt a motorja meg is egyezik azzal, csak finomhangolásokat végeztek. Ilyen a szélesebb fejpánt, a rezonancia csökkentését szolgáló új gumibetét, illetve egy kis szépészeti beavatkozás is történt, konkrétabban matt fekete festést kapott a hangszóróház. Ami viszont újdonság, az az USB csatlakozás, egészen pontosan fogalmazva, alapból a Revolver S is négy szegmensre osztott 3,5 milliméteres jack csatlakozóval rendelkezik, tehát használható bármilyen analóg forráshoz.
Ugyanakkor most jár mellé egy USB-s hangkártya, a mely PC, PlayStation 4 és Mac trióval kompatibilis, nem igényel szoftvertelepítést egyáltalán, vagyis abszolút Plug&Play módon működik. Ezen az egységen a különálló mikrofon- és hangszóróhangerő állítási lehetőségen kívül van egy gomb a hardveres Dolby hangzásra, illetve egy másik a beépített EQ-hoz (bass boost, flat, vocal és kikapcsolt opciókkal).
Ami a hangzást illeti, meglepetések nincsenek, hiszen az alap ugyanaz, mint a Revolver-nél, e mellé társított USB-s egység teszi a dolgát kikapcsolt Dolby és EQ mellett is. A Dolby jól jöhet annak, aki szeretne egy kicsit nagyobb teret teremteni, mozisabb hangzást elérni, de egyes filmekhez, játékokhoz, zenékhez nem ajánlott, ha a természetes hangzást kedveljük. Az új Revolver Cloud S headset márciusban érkezik 150 dolláros áron.
Láthattuk a HyperX Predator DDR4-es RGB LED-del világított memóriáit is. A fények vezérléséért nem a HyperX, hanem az alaplapgyártók felelnek, ők biztosítják ehhez a szoftveres hátteret, hiszen manapság minden gyártó elindult a saját világítási rendszer megalkotásának irányába (például ASUS Aura Sync, MSI Mystic Light Sync, Gigabyte RGBFusion).
Jelenleg a termék nincs készen, de a kiállított gépben szépen működött annak ellenére, hogy a kicsit kezdetleges volt a szoftver a Gigabyte alaplapban. Megjegyzendő, hogy abban az esetben sem maradnak sötétek a LED-ek, ha nincs világításra vonatkozó támogatás, ilyenkor alapból vörösen "izzó" fényt árasztanak magukból. Jelenlegi állás szerint a második félévre készülhet el a végleges verzió, az ár pedig majd akkor fog kiderülni.
Láthattuk az Alloy mechanikus billentyűzet RGB változatát, ami mint a nevéből is kiderül, az alap Alloy RGB világítással megbolondított verziója, néhány további módosítással, mint a hangerőszabályzó görgő, a dedikált médiavezérlő gombok, illetve a világítás erősségét állító gombok és más egyéb extrák, illetve jár hozzá levehető csuklótámasz is.
Az "alap" Alloyhoz is hozzányúltak, de nem kell nagy dolgokra gondolni, egyszerűen arról van szó, hogy az Alloy FPS esetében a Cherry Red és Brown kapcsolókat is felvették a repertoárba, de a Blackkel és a Silent kapcsolókkal egyelőre nem számolnak.
Az Alloy FPS februárban érkezik 100 dolláros áron, míg az Alloy RGB-ért 150 dollár alatti árat kérnek majd, valamikor a második-harmadik negyedévben, mivel a szoftver egyelőre még nincs készen.
Beviteli eszköz téren még egy újdonságot villantottak, ez pedig Pulsefire USB-s egér.
Az 50 dollár alatti gamer rágcsáló alapját a négy lépésben állítható érzékenységű (400, 800, 1600, 3200 dpi), népszerű PixArt optikai érzékelő, illetve Omron kapcsolós gombok adják, amelyek közül az oldalsók programozási lehetőséget biztosítanak. A megjelenés áprilisban várható.