Jelentősen bővíti budapesti ügyfélszolgálati központját a kommunikációs rendszereket és megoldásokat gyártó és forgalmazó amerikai Avaya, így 2005 első negyedévében már teljes európai – közel-keleti – afrikai régiót innen szolgálhatják ki – írja a Világgazdaság.
A bővítés financiális és létszámbali mértékéről egyelőre nem nyilatkozott a cég. Rohály Gábor, az Avaya Magyarország Kft. ügyvezető igazgatója azt azonban elmondta, hogy a legnagyobb mértékben a budapesti központ tudta javítani teljesítményét az elmúlt évben, részben ezért esett rá a választás egy indiai és egy egyesült államokbeli központ mellett. Az Avaya jelenleg 23 ügyféltámogató központot üzemeltet szerte a világon.
Budapesten bővít az Avaya

Az EMEA régióban nyújt támogatást a kibővített magyarországi központ.
- Írta: Napi
- Forrás: Napi Gazdaság
Azóta történt
-
IP telefonok a washingtoni államigazgatásban
Az Avaya rendszere harmincezer kormányzati dolgozót fog kiszolgálni.
Előzmények
-
Fejlesztőközpontot hozott hazánkba a Disney
A magyarországi központban internetes és mobil tartalmak készülnek.
-
Magyar leányvállalatot hozott létre az update
A legnagyobb európai CRM-gyártó Kelet-Európa felé nyit.
-
Budapesti központot avatott a Getronics
A holland cég most hatvan, jövőre pedig már kétszáz dolgozót foglalkoztat.
-
Indiai outsourcing-központ Budapesten
Tanácsadással és IT-szolgáltatásokkal foglalkozó vállalat jön Magyarországra.
Total AI
Aktív témák
- Sony MILC fényképezőgépcsalád
- Azonnali alaplapos kérdések órája
- Opel topik
- Már Magyarországon is használható az iPhone kártyás terminálként
- Biliárd és snooker topik
- Elder Scrolls IV - Oblivion - Olvasd el az összefoglalót, mielőtt írsz!
- Ömlenek majd az iPhone-ok az indiai futószalagokról
- QNAP hálózati adattárolók (NAS)
- Akciófigyelő: Laptop jár a Razr 60 Ultra mellé
- Azonnali informatikai kérdések órája
- További aktív témák...