ARM-ra portolja az RTX funkciókat az NVIDIA

A Linux disztribúciók és a Chromium operációs rendszerek kerülhettek célba.

Az NVIDIA bejelentette, hogy elérhetővé teszik az RTX funkciókat az ARM platformokra is, amivel a Linux disztribúciókat, illetve a Chromium operációs rendszert célozzák.

Hirdetés

A zöldek az RTXDI (RTX Direct Illumination), az RTXGI (RTX Global Illumination), az NRD (Real-Time Denoisers), illetve a DLSS (Deep Learning Super Sampling) eljárásokat, valamint az RTXMU (RTX Memory Utility) fejlesztőeszközt biztosítják ARM-ra. Az RTXGI és DLSS kivételével (ezek később jönnek) mind elérhető már a vállalat fejlesztői oldalán.

A vállalat egy 8 GB-os rendszermemóriát biztosító MediaTek tesztplatformon mutatta meg, hogy mit is lehet elérni, ami mellé egy GeForce RTX 3060-as VGA-t társítottak, és ezeket egy módosított Arch Linux operációs rendszerre bízták.

Az NVIDIA a fenti videóban demonstrálta a Wolfenstein: Youngblood ARM-os portját is, amely a szóban forgó hardveren futott. A cég persze elmondta, hogy a játéknak ez a verziója nem lesz kiadva, vagyis a tényleges programhoz a felhasználók nem férhetnek majd hozzá.

Hirdetés

Azóta történt

Előzmények

Hirdetés