AOL LLC márkaoldal
-
1998. november 24.
Az America Online (AOL) bejelenti, hogy 4,2 milliárd dollárért felvásárolják a Netscape Communicationst.
Hír Történelem 3
-
Újabb leépítés az AOL-nál
Mióta a Verizon a tulajdonos, felpörögtek az események. Most nagyjából száz főt bocsátanak el.
-
Újabb mobil hirdetési platformot akar az AOL
A Millenial Media felvásárlásával tovább erősítenék az amúgy sem gyenge pozíciójukat. Az egésszel a Verizon jár majd jól.
-
Megmenekült a Winamp
A netes rádiózás egyik fontos vállalata meglehetősen olcsón jutott hozzá a médialejátszóhoz és a hozzá kapcsolódó rádiós platformhoz.
-
Új kérő ólálkodik a Yahoo! körül
A Wall Street Journal szerint az AOL korábbi vezére akarja megszerezni az internetvállalatot. A piacnak tetszik ez a forgatókönyv, még ha sok esély nincs is a megvalósulására.
-
Netscape: nincs tovább
Több változat nem jelenik meg a böngészőből. Élt 14 évet.
-
Kap egy hónap haladékot a Netscape
Még kijön egy frissítés, mielőtt végleg nyugdíjazzák a legendás böngészőt.
-
Az öreg harcos leszerel: megszűnik a Netscape támogatása
Egy legendás márkanév kerül a süllyesztőbe.
-
Feltámad a Netscape?
Az AOL ismét házon belül alkalmaz programozókat az egykor piacvezető böngésző fejlesztésére.
-
Örökölhető-e az e-mail fiók jelszava?
Az USA-ban az elhunyt e-mail fiókjainak jelszavairól nem rendelkeznek pontosan a törvények, a szolgáltatókon múlik, hogy ki kaphatja meg őket.
-
Good-bye, Germany! Ciao, Germania!
A Telecom Italia felvásárolta az AOL németországi érdekeltségeit.
-
Az AOL beismerte, hogy nagyot hibázott
Az AOL bocsánatot kért előfizetőitől keresési naplójuk nyilvánosságra hozatala miatt. Kutatás céljára szánták az adatbázist.
-
Vége a gyermekpornónak, ígérik az internetcégek
Öt amerikai internetes nagyvállalat alkotja a szövetséget, amelynek célja a gyermekpornográfia terjesztésének megállítása.
-
Megindult a verseny az AOL európai részlegeiért
Sajtóértesülések szerint több nagy internetszolgáltató is érdeklődik a Time Warner internetes leányai iránt.
-
Nem minden email egyenlő
Ha fizetsz, biztosan célba ér a leveled, ha nem, nincs rá garancia – így summázható az AOL és a Yahoo! új szolgáltatásának lényege.
-
Huszonötmilliót veszített peren kívül az AOL
Az internetszolgáltató tévesen számlázott az ügyfelek egy részének, akik csoportosan támadták meg a bíróságon az AOL eljárását.
-
Kapós lett az AOL
A Microsoft és a Google küzd a portálbirodalom megszerzéséért.


