Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • VD

    őstag

    válasz Blintb #9378 üzenetére

    Nem mennek azok sehova, ott csücsülnek szépen a memóriában! :P

    A gondot a 3D-s játékok (pl.: asphalt 5, raging thunder 1-2) okozák, azokhoz gyenge a benne lévő hardver.Lévén itt nincs megtámogatva a proci külön GPU-val. A legtöbb helyen fel is tüntetik, hogy ezek a játékok erősebb hardverű eszközökön futtathatókak élvezettel.
    De szerencsére ezek a játékok elenyésző részei az androidra írt daraboknak. (Itt jegyezném meg, hogy szvsz látványos és irányítható 3D-s játékok hordozható formában még mindíg csak psp-re léteznek.)

    Volt egy-két egyszerűbb cucc ami 1.5 alatt is megizasztott a vasat. De a 2.1 felpakolás ezt is orvosolta. Személy szerint a Doodle Jump-nál és Abduction-nél vettem észre, hogy a játék elején egy darabíg (10-15 mp) szagatott. De aztán működött rendesen. De mint mondtam a 2.1-nél már ezt sem tapasztalom és gyorsabban is tölti be ezeket a játékokat.Illetve a labyrinth sem szereti ha 3D-sre állítom. Olyankor Force close-val elszál, de ha újraindítom és visszarakom 2D-ra a nézetet akkor hibátlanul fut. (Amúgy sem egy vizuális orgazmus a 3D nézet.)

    Játékra most főleg snes emulátort használok. Állat újra végig nyomni a régi nagy kedvenceket.
    De persze azért a World War-t is nyomni kell naphosszat! ;]

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák