Hirdetés
-
Mindent megtudtunk az új Nokia 3210-ről
ma Részletes képek, specifikációk és euróban megadott ár is van a legendás modell újraélesztett verziójához.
-
Megbírságolták a Razert a Zephyr maszkok miatt
ph A cég elég olcsón megússza az ügyfelei félrevezetését, de az üdvözlendő, hogy az Egyesült Államok hatóságai nem siklottak el az ügy felett.
-
Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
PROHARDVER!
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
ßrainiac
addikt
válasz VR6-Fan #61146 üzenetére
Igen, azt tudtam eddig is, hogy a te osszehasonlitasodban milyen egy negyes , olvastam az elozmenyeket es nem kevesszer hordtad le oket a G2-vel szemben, valamint az AGU-t is. Nekem viszont nagy szam mind2 Na de kinek a pap..
En abszolut regi auto parti vagyok, de a G2-ben nem ertunk egyet. Attol fuggetlenul h elismerem, a maga idejeben auto volt. De rakjunk melle egy Audit
...
Okay, nekem megis ugy jott le.
Vezettem tobb kettest mar, nyilvan nem annyit es ugy ahogy te, de nekem a negyes egy mas vilag.. Marmint nem kettes utan, hanem ugy onmagaban. A 2.3-asrol jovok, amirol meseltem neked. Nem tudom az milyen arany, de 5 henger es 136 lo, kellemes egyenletes huzassal.
[ Szerkesztve ]
-
VR6-Fan
veterán
válasz ßrainiac #61151 üzenetére
még kiegészítés az elöbbiekhez, AGU-t jellemzően G1 GTI-hez képest szoktam lehordani főleg menetteljesítménybe
nem kell azt hinni hogy G2 az überwágen szerintem, Japán vonalon is lennének olyan vasak amit ugyan úgy überwágenezhetnék, azok és jó/jobbak kocsik, egyszerűen az nem az én stilusomhoz illeszkedik.szerintem nem volt korabeli audi alternatívája a kettesnek igen egy kupé kvotro vagy egy úr kvotro jobb autó jó pár szempontból is, de nem kategória társak.
mod:maga a kocsi nem egy kategoria, se minőségben se cél csoportban ennyi, nem lehet össze hasonlítani, jó k-jetes 8V gti-vel mentél már városba gyári rövid váltóval, alul igen nyomatékos, de mivel még ugye minden mechanikus benne elég jól is foroganak, nagy szívem vágya egy teljesen original 83-84-es első generációs kettes GTI, de sajnos nincs pénzem restaurálni egyet sem, nem hogy kettőt
7600GS: "1,8 GTI", ezzel most 7-8 motorra gondolsz G2 belül, nem fejteném ki egyesével, ha nem bánod, szűkítsd.
5 hengeresz csotány passat meg passz soha nem volt, mára meg a legtöbbje biztos le vna rúgva és több sebből vérzik és biztonyos hogy többet fogyaszt mint a 4 hengeres golfok.
[ Szerkesztve ]
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
freaghill
őstag
-
Dr.Zoo
senior tag
Imádtam a G2 -öm....... 1.3i hengerenkénti befecsi, G40 polo porche system vezérléssel, kettő lamda szonda, szabályzott katalizátor, légtömegmérő...... Olyan formája volt, úúú.. az a gömbölyű segg, kristálylámpák....... Kell egy kettes újra...
"decretum... Ugros eliminandos esse / rendeljük, hogy a magyarok kiírtassanak."
-
TaaT
veterán
Én meg tegnap felraktam a 18-asokat, és nagyon érezni a kormány tekerésen, hiába van szervó.
Give them hell Ukraine!
-
VR6-Fan
veterán
válasz 7600 GS #61154 üzenetére
nekem nem volt így érdemben nem tudok nyilatkozni :-)
1. elmennék megnézni, van pár extra képem is róla, hozzá nem értőnek (nem golf buzi és díszléc troll), akár jó is lehet
2. az nem gti
3. ez sem bár ez egész jó
4. hulladékDr.Zoo:zavart érzek az erőben szériában kiadott g2-ben nem volt gyárilag két szonda, de még g3-ba se
nem g40-es befecsi van azokon hanem Digijet (LH-jet származék ha jól emlékszem..)freaghill: pl ezért:
és mert számomra teljesen máshogy néz ki mint pl a sajátom, apró, finom különbségek, az még picit egyes golf dizájnra hajaz, meg mert ritka, és az a belső.... 4 ajtó kárpitom már van
[ Szerkesztve ]
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
Tököm kivan a Dánok autópályázó részével....Itt a pályán mindenhol 110 a megengedett. De ha nem akarsz 90nel kamion mögött ragadni, akkor a belsőben 140+ -szal kell menni. Bementem a belsőbe, a seggembe álltak és toltak 160ig, amikor is egy utánfutót húzó Suzuki bejött elém hogy a 90-s kamiont megelőzze. A fékezésre volt vagy 20 méter helyem. Nem mondom h újjá születtem mert Domi jelesre vizsgázott, de már tényleg bosszant hogy egyesek mennyire leszarják a vezetés közben a környezetüket.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
Bling95
őstag
Egyebkent hasznal valaki valamikyen uleshuzatot? Gondolkodok hogy kene valami normalisat beszerezni.
-
narancsnn
senior tag
Na eljött végre az idő.
Kuplung kiszerelve, kuplungtárcsát kűldöm Szaminak kevlároztatni. A kinyomó csapágyam is cserés.Kíváncsi leszek milyen lesz.
Az önindítóm is le lett szerelve, megnézik azt is.
Remélem minden renben lesz végre...
-
Dr.Zoo
senior tag
válasz VR6-Fan #61160 üzenetére
Hát Mókusbogár, nekem ha hiszed, ha nem, a porche budában ezt mondták. Körbeállták a golfot, oszt fényképezték, mert ilyet még ők sem láttak..
Egyedi megrendelésre készült a kocsi a BM-nek, egy ottani mókustól vettem meg én annó 2002-ben."decretum... Ugros eliminandos esse / rendeljük, hogy a magyarok kiírtassanak."
-
narancsnn
senior tag
MÁGUS!!!
Milyen márkát ajánlasz kinyomócsapágy ügyben?
-
Dr.Zoo
senior tag
-
-
nyogo83
senior tag
Sziasztok!
Egy kis segítséget kérnék: tudna valaki adni nekem egy rajzot 2001-es Octavia 1.8T RS szellôzô rendszerérôl?
Cimborámnak szórakozik a külsô/belsô keringetése (nem mindig vált át), illetve a befújás irány állítással is gond van(most csak lábra fúj és állításkor kattog). Hétvégén átugrana hogy megnézzem, de jó lenne látni hogy áll össze, mennyire kell bontani. -
TaaT
veterán
válasz vendingo #61158 üzenetére
A jelenlegi Pzero-m újonnan 40.000ft-ról indul /db. Ennyiért 4db-ot vettem használtan.[link] A legolcsóbb neves márka ebben a méretben Falken 34.000ft-ért. 225/40-es méretben Falken már van 27.000ft-ért is.
Tiger.huhhhh: lehet tényleg rá kéne nézni a nyomásra, bár tavaly nem volt ekkora szakadék a 9éves 16-os conti téli és a 18-as nyárik között érzetre (mivel most 2éves téli volt fent).
Give them hell Ukraine!
-
freaghill
őstag
-
Arcképgyáros
Melyik fórumos kollégát kéne megkeresnem aki az 1. hsz-be betenné a kocsimról a képet?
[ Szerkesztve ]
-
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz bitpork #61183 üzenetére
Viccet félre téve, ne hagyd magad tolni, mert veszélyes, még bekapod a legyet.
Az ilyen tolósoknak diszkréten jelezni szoktam, hogy amíg én vagyok elől, én diktálom a tempót, ha nem tetszik, bemászhat a hátsó ablakon. Ha nincs hová lehúzódni, akkor neki is be kell látnia, hogy ez van. KITT, ugordátaztazallroadot. Májkül, nem lehet, túl magas.
[ Szerkesztve ]
-
ßrainiac
addikt
válasz Mágus2 #61186 üzenetére
En a tolosokkal azt szoktam jatszani, hogy egyet visszavaltok es utana tolhatja a levegot maga elott
(Egyszer mondjuk nagyon meglepett vmi pözsó SW, 190 korul raktam 5-be, es csak ott kezdtem lehagyni, asszony 200-nal pedig igen csak ram mordult es akkor mentem ki a kulsobe )
Egyebkent meg, ha kevesbe energetikus a gep, erdemes inkabb lehuzodni. Mindenki menjen a sajat tempojaban szvsz.
[ Szerkesztve ]
-
-
Arcképgyáros
TaaT: Van a golfodban valami hangcucc?
-
varsam
őstag
Ha már álomautókról volt szó, én egy RS6 Avantot kérek a nyuszitól, a régebbi fajtát!
Még én sem láttam a paszulyt nyári szerelésben, alig várom Előtte viszont még egy síelés, majd márc közepén tervezem feltenni az újakat.
225/45 17 méretben milyen gumit ajánlotok? Conti SP5? Valamit kell vennem előre
[ Szerkesztve ]
-
Ace owner
addikt
Close enoughGalaxy Fold 4
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen