- Vezeték nélküli fejhallgatók
- Hivatalosan is reagált a Core CPU-k stabilitási gondjáira az Intel
- Milyen egeret válasszak?
- Nvidia GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Nem indul és mi a baja a gépemnek topik
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- Mini PC
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- E-book olvasók
- Apple notebookok
Hirdetés
-
Galaxy S22 One UI 6.1 frissítés: volt, nincs
ma Komolyabb hibák bukkantak fel, a Samsung a biztonság kedvéért leállította a frissítés közzétételét.
-
Android és iOS rendszerekre érkezik a Sonic Rumble
gp A május végére tervezett zárt bétára már lehet jelentkezni a hivatalos oldalon.
-
Van, ahol lesz összecsomagolt Disney+ és Max
it A Disney és a Warner Bros Discovery elsőként az USA-ban csomagolja össze a Disney+, a Hulu és a Max szolgáltatásokat.
-
PROHARDVER!
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
<>jana<>
senior tag
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
[ Módosította: radi8tor ]
-
Gh0sT
addikt
Feltett szándékom már jó ideje, hogy a Fabiam egy Octaviara cserélem. Bár tapasztalatom konkrétan az Octaviaval még nem volt, de eddig a kistesóban nagyon kellemesen csalódtam. Nekem személy szerint a SuperB jön be nagyon. Annak ellenére, hogy ''csak'' Skoda, külsőleg hihetetlenül elegáns.
Milyen autód volt korábban?Soha nem késő, hogy azzá válj, aki lehettél volna.
-
Gero
tag
En nagyon szerettem
1.6-os automata volt a ''kicsike'', semmi rosszatt nem tudok rola mondanicramstuff.com
-
<>jana<>
senior tag
az 1.6 sajnos nemjött össze,csak 1.4 es mocival,de nembánom mert a gyerek mióta megvan elég öregurasan vezetekvoltam tesztvezetésen és elégnek tünt az 1.4es teljesítménye.remélem elég is lesszjah természetesen benzin,én a ketyegés ellenes brigádba tartozom.nemtudom elviselni a dieseleket.
[Szerkesztve] -
Lord Zero
addikt
mikor gépet cseréltem, a kettes octavia is benne volt a futnak még csapatban... szerintem gyönyörű autó, kívül-belül, nincs mit sokat ragozni, ''teljes'' passat más emblémával/névvel..
nosza ki is próbáltam egy tesztautót, 1.9 pdti, fasza telitalpas gázpedál, ahogy kell (nüansznyi adalék a bmw-fíliámhoz )
apropó, itt jegyezném meg, h 1.4es benzinmotorral szerintem gyakorlatilag kötelező elfelejteni, még az 1.6 is harmatos (golf/leon volt 1.6-ossal, ők se nagyon virgonckodtak ekkora motorral, pedig lényegesen pehelysúlyúabbak)
ment az 1-9es, mendegélt, nem dízelrakéta, de volt benne szufla, kézreálló váltó/kormány/kormánykörnyezet, finomka belsőtér, kifejezetten kellemes kormányozhatóság, felfüggesztés strapabíróságát is sokat dícsérik (ezirányú empíriám nincs, míg a szalon alkalmazottja ott ül melletted a tesztautóban, addig ugye mégse mehetsz túl látványosan szándékosan kátyúból kátyúba), az egész vezethetősége olyan pozitívan hatott.. szóval oké volt az autó
(csak hát megízleltem - többek között - egy mazda6-ot is.. és itt ért véget a történet)nem, mindegy
-
Racecam
MODERÁTOR
Kicsit nagybetűsítettem, meg ilyenek.
Com'è diverso il mondo visto da qui
-
TexT-BoY
addikt
Nemtudom. csak nekem tünik fel hogy gyülik az ''autós''topicok sokasága? van nekünk egy milyen autot vegyünk topicunk, van egy olajcserés automosós védelmezős ápolósunk... van egy tuningosunk... van egy japán és van egy német autósunk.. ezek után hova nyilnak sorra az opel ''aszta'', honda ''cicik, Sokda szuper és skoda octvaia és egyéb topikok? Számomra itt kezd a hardwer forum fogalom érvényesülni.. vannak gyüjő topicok de nem menjünk már ennél tovább... szvsz Te meg még aszisztálsz is ehez...
[Szerkesztve]HAAAAAKUNA BATATA "Mert ha nekem szar, neked jó, tipikus ember morál..."
-
Racecam
MODERÁTOR
1./ Ez nem csak hardver fórum, hanem közösségi fórum is.
2./ Egyelőre csak a cím nagybetűsítését végeztem el.
3./ Én meghagytam, de ettől még lehet, hogy egy másik modnak, vagy esetleg a többségnek, még az lesz a véleménye, hogy zárni kellene. És akkor zárva lesz.
4./ Lehet, hogy még ennél is tovább megyünk.
5./ Az OFF hozzászólást tedd OFF-ba!
6./ Mindig a megfelelő helyen reklamálj! ''Moderátort keresek'' [link], ''Jogos moderálás'' [link]Com'è diverso il mondo visto da qui
-
macilaci78
nagyúr
Felesleges minden autótípusnak külön totyik ezen a fórumon, arra ott van az AutóMagazin és különböző autós TV-műsorok portáljai, ez igaz.
Az 1.6-os benzinesről meg annyit, hogy volt szerencsém egy 1.6-os VW Bora-t hajtani, elég dinamikusan, jó úttartással a kanyarokban, jó gyorsulással lehetett hajtani, csakhát ugye drága. Egy 1.9-es TDI Oassat-ot is, az is ment, mint a meszes, SuperB-ben is ültem már, az sem volt rossz, 318i-s BMW, stb. Az eddig felsoroltak mind kicsik: vagy a mögöttem ülő nem fér el, vagy nekem kényelmetlen az első ülés, hátul még a Passat/SuperB fejtere is kicsi, ugye csepp alakú utasszekrény . Közröhely, de vagy BMW5+, vagy WagonR+ az az autó, amiben elférek helyileg a hátsó ülésen is.Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552
-
TexT-BoY
addikt
válasz macilaci78 #16 üzenetére
pffff én meg ültem 1.6os benzines passatba... egy örökké valóságnak tünt a kecskemét budapest táv és ezek mellé társult egy nagy fogyasztás, mivel az a motor 100felett szenved a passattal. Nem hiszem hogy az oktavia ennél sokkal jobb lenne, ráadásul még automata váltót is belerakni... Vicces lehet... viszont a fauvé nagyon tud dizelt gyártani... 1.9 PDTDI már egész frankó.
HAAAAAKUNA BATATA "Mert ha nekem szar, neked jó, tipikus ember morál..."
-
dzsoni
senior tag
Munkatársamnak van 1.6-os octaviája, városi közlekedésre elég a maga közel 100lovával, csak győzze az ember tankolni. Nekem már a chippelt 1.9PDTDI is kezd kevés lenni
-
gozso
senior tag
vegre egy octavia fan club
tapasztalataim: 2007 marciusaban lesz 4 eve hogy en is hozzajutottam a kicsikehez. fura volt a suzuki utan atulni. nagy belso ter, es vegre nem er ossze a vallam azzal aki mellettem ul
rendszeresen szervizeltem, a szervizkoltsegek nem voltak tul alacsonya. ezen ido alatt 2 problemam volt: a 2. ev vege korul elszallt az iranyjelzo kapcsolom. garanciaban kicsereltek. 3 hete fekbetetet kellett cserelnem, 19000huf-ba kerult. ezt mar nem szerviz csinalta.
ha valakit erdekel, elokeresem a szamlakat a szervizdijakrol
futott km: 82.400
[Szerkesztve]fél vese eladó..., szivárványhártya ugyanitt
-
Troy.
addikt
Nyáron még 1.6os octavia (Ambiente felszereltségű ) volt. Jó kis gép. Semmi probléma nem volt vele. Azóta 2.5-ös superb figyel.
[Szerkesztve].
-
dzsoni
senior tag
Engem se érdekelt hogy hány lovas a gép amikor megvettem a kocsit. Megtetszett és helyben volt azért hoztam el, de majdnem el is dobtam első teszt közben, mert nem közölték velem a 160 ló meglétét . Nagyon nem hajtom, 150 volt a max amit mentem vele, de előzéskor nagyon meg tud indulni, és olyankor azért nem árt ha van benne erő. Ja ez egy passat nem octavia, de közel állnak egymáshoz .
-
Lord Zero
addikt
hát igen... nem rossz a gép, nem rossz.. de olybá tűnik, egy fanclubhoz nem elég
nem, mindegy
-
Lord Zero
addikt
-
<>jana<>
senior tag
válasz Lord Zero #27 üzenetére
nyugodtan összelehet vonni a kettőt,már ha a fábiás topic indító is úgygondolja. remélem ez a nagy nap edig nagymotoros járgányaim voltak 2.0 2.2 aztán jött egy civic 1.5 ös mocival,automata váltóval azóta öregurasan vezetek a skodri a hondától azért jobban megy
[Szerkesztve] -
<>jana<>
senior tag
No nem is tudom hol kezdjem pénteken lett meg a sárkány járgány.első nekifutásra iszonyatosan nagy,nagyobb mint hittem a madaras tesco parkolójában egy mondeo kombi mellett áltam és hajszálra olyan hósszú mint az a vezetési pozíciót tökéletesen sikerült beállítani. a kaszniban még száz körül is csend honol és ezt szeressem nagyon kb 200km után az átlag fogyasztás 6.8l pedig pesten mentem a 40%ban majd ki a 10esen dorog felé aki erre lakik tudja hogy az átlag sebesség 5km/o szal egyekkora kasznihoz teljesen jó a fogyasztása.az 1.4 es moci nekem még mindíg nem kevés,nem egy versenyautó de érezni hogy megyeget ha rálépek a gázra,pedíg még nincsen bekova elvileg ez még javulni fog.kis hiba hogy nincsen visszajelzés az útról a kormányon,semmijen rezgés nemjön át.télen szerintem lessz néhány melegebb pillanatom miatta,de majd csak megszokom.a váltó az skodásan akadós,ahogy olvastam róla ez nálam is előjött,néha nemakar a hejére csusszanni a kar,ez főleg akkor ha kis fordulaton szeretnék váltani .lassan 24 órája nemvagyok hajlandó kiszálni a járgányból remélem így lessz még pár évig.összességében nagyon tetszik az autó ,érdemesnek tartom rá hogy fan clubbot nyissunk neki nah megyek autókázni valamerre... majd fojtatom hátha elolvassa valaki
-
Nakata
tag
Hááát remélem is hogy jó autó, mert a mai napon hivatalosan is megrendeltük apummal az 1.9-es PDTDI-s Octaviat már alig várom, hogy én is a volán mögé üljek majd olyan 2-3 hét múlva amikor megjön a szalonba megírom a tapasztalatomat a Diesel Octaviaról
-=Old-Boy'S=-FoREveR
-
coocoo
csendes tag
Én 1999-ben vettem az enyém. Hiszitek v. nem, teljesen véletlen volt. Kávét akartam inni, semmi nem volt a közelben, na mondom ide bemegyek, mert van kv autómata. Megláttam, beleszerettem, másnap megvettem. Ez kedden volt, pénteken már alattam volt.
Nekem 1.6 volt, anno téligumikkal együtt 4,5M volt tokkal vonóval.
A csomagtere jó nagy basszus, 2db 50-es söröshordó simán belemegy. A váltója szar, a motor megbízható ugyan de elavult, 101 ló kevés a kasztnihoz. 10.000 km alatt 2 garnitúra kerékcsapágy ment bele, szériahiba. Sokat evett, a sok elektromos kütyü télen soxor lefagyott (Alpokban). Szar a lengéscsillapító (vw betegség mint a váltó), viszont a műanyagok nem zörögtek. Jó az útfekvése, a fék is rendben. Összességében elégedett voltam vele. Az 1.9 dizeles már okés, csak drága. Mondjuk aki kicsit béna, az nem tud majd tolatni vele, magas a segge. Főleg kisebb kocsik után lehet fura, pedig csalóka, golf, a3, bora egyazon padló. Elöl kényelmes - ülések tipikus német fapad - de hátul már szűk a lábaknak. Szal nem rossz gép ez. Két éve eladtam, buktam rajta elég szépen, de ez van ha új kocsit vesz az ember. -
coocoo
csendes tag
válasz Lord Zero #32 üzenetére
de igaz...
amúgy kocsit akartam venni sürgősen, egy használt Nissant voltam nézni, szal nem csak passzió volt. Hazafelé Zalaegerszeg szélén egy kertesházban volt akkoriban a kereskedés. A tesóm mondta, hogy nagyon kell budira mennie, én meg kávé után sóvárogtam Azelőtt nem tudtam ez milyen kocsi, de többször láttam az utakon és tetszett. Azt mikor bementünk és megláttam, nem kellett győzködni magam. -
<>jana<>
senior tag
nemrossz a story remélem az ujj octáviákban már kijavították a régi hibákat a motor nekem még mindíg elég,bár kicsit zavar hogy jobban pörög mint az átlag járgányokban.lassan 1300km van a gépben, idáig nemtalálkoztam idegesítőbb hibákkal. fogyasztás beált 7.2 re eggy valamire nemjöttem még rá valami kattog a motortérben erre kéne rájönni miaz
-
Nakata
tag
Hát nagyon remélem hogy okés lessz az 1.9-es PDTDI mert 5,3 milla sztem nem kis pííííííz maga a kocsi sztem gyünyörő(persze csak a maga kategóriályában) nagyon Gebasz lenne ha ennyi pénzért szart adnának el mondjuk az ülések igazi vw-es fapadosak ez kicsit nagyon gáz de mindegy remélem jó vas lessz.
-=Old-Boy'S=-FoREveR
-
Nakata
tag
Vagyis hát az 1.4-es Peugeot 206 osnál csak jobb lesssz de nem lessz fura hogy negy mert van egy Kia K2500 kisteher.
-=Old-Boy'S=-FoREveR
-
coocoo
csendes tag
nem kell izgulni biztos fasza lesz , az vw ülések mindig puritánok voltak, a francikhoz viszonyítva; azok mint a fotel ehhez képest; japán váltó után - amit soxor egy ujjal pöckölgetsz - fura lehet, mikor 3.-ból 1-esbe nem lehet betenni, csak belefeszegetni; a futómű egy opelhez képest gyötrelem (audi, passat, golf, stb.), viszont jó hír, a dízel motorjuk a pözsóéval vetexik (majdnem), a fényezése ott van a szeren. összességében ár/tudás/érték alapján jó választás a skoda, biztos sok örömed lesz benne
-
degu
senior tag
En 1968-ban vettem az enyem!
Hiszitek,vagy nem...nem veletlen volt!
Tiz evig sporoltam ra!
53eFt volt! Egy eredeti gumigarnitura kemeny 1000.-Ft volt! belsokkel,szerelessel egyutt
/korszeru Barum diagonal!/
Az elsokerek-felfuggesztese modern,gombfejes/!/...a hatso hid rugozasa 7 /!/ lapos rugo!
Extra kormanyvalto 4 /!/ sebesseggel!
Egy piros Feliciat jobban szerettem volna,de azt nem tudtam megfizetni!
31 eve eladtam! Buktam rajta 13 rugot!
Azota is banom!...
Kiraly egy erzes volt,amikor 90-el dongettem a felig kesz M7-esen,es megeloztem minden Trabantot /mind a negyet! akivel talalkoztam!/
Es csak a Moszkvicsok tudtak megelozni!
[Szerkesztve]verprofi pesszimista,aki felett nem repult el nyomtalanul az ido vasfoga
-
Nakata
tag
Jajjj ma mentem egy superb vel a 2006-os modellel háát mit mondjak az ülései 50 szer jobbak kényelmesebbek de viszont u.a. a motorral mentem mind amilyen az én kicsikémbe lessz és azt a kasznit is úgy vonszolta hogy jujjj de jó lessz és az Octavia még könnyebb is.Nekem a váltóval men volt semmi bajom de a szervóval se ez a sebességfüggő szervó nagyon jó cuccc ma vittem be 3,5 millát könnyebb lett a bankszámlám de még hogy nem gond a pénz azé van ha jó lessz a kocsi akkor megérte . Go Skoda Fanok!!!
-=Old-Boy'S=-FoREveR
-
Nakata
tag
Meglessz
-=Old-Boy'S=-FoREveR
-
<>jana<>
senior tag
még 300km 2000 ig és megvan a bejáratás utána chip tuning és megnézzük mire képes
[Szerkesztve] -
Nakata
tag
Az szép szal akkor 2000km erig kell járatni nah ezt is megtudtam
-=Old-Boy'S=-FoREveR
-
Tompo
aktív tag
-
Nakata
tag
Jaja a Superb nagyon megy vele és az Octavia még könnyebb is szal akkor ez még jobban is kell hogy menjen nyáron lecserélem a gyári könnyűfémeket és vmi 17-est rátolok
-=Old-Boy'S=-FoREveR
-
yanis
csendes tag
Üdv. miden octi tulajdonosnak! Audi 2,5TDI-m van jelenleg. Ujitani akarok, és a választásom az1,4 uj octira esett. Nagyon meggyőzött mind kivül, mind belül, a motorjában nagyon kellemesen csalódtam. Metálfeketében rendeltem és kb. 3 hét múlva jön meg. Az audit 13 évig hajtottam, nagyon erős, gyors, keveset fogyaszt csak hát kicsit öreg és egyre többet kell rá költeni. Csippelni akarom majd én is, ha vkinek van tapasztalata, hogy mennyibe kerül és hol, mi a fogyasztás és persze van-e érezhető hatása kérem ossza meg velünk.
-
Nakata
tag
Hát azért furi lessz egy 2,5-ös Dieselból egy 1,4-esba beleülni én 1.4-esből ülök 19-esbe csak kár hogy ez a kocsi apumé,de hát megérdemli sokat dolgozott akkor legyem már egy normális autója én egy superb-re gyúrok de csak használba sajna 1.9-es PDTDI-re+chip az majd csak csak fog dünnyögni vhogy.De jó lessz az Octavia neked is sztem csak én a hátsó üléssel nem vagyok kibékülve(nem mindha sokat ülnék ott ) de akkor is aki ott ül annak nem a legkényelmesebb deazért ki lehet bírni és Üdv a klubba
-=Old-Boy'S=-FoREveR
-
yanis
csendes tag
Igazad van. Vszinű, hogy gyengébb autó, de nekem az 1,4 octi pont megfelelő lesz. Olcsobb a fentartása és az új octinak a hátsó ülésnél sincs proléma. Már kinőttem a gyors, erős autókbol, mondhatnám én már kezdek olyan öreguras vezető lenni. 27 éve vezetek, már sok autót kipróbáltam kiduhajkodtam magam. Mostmár egy igazán nyugis autóra vágyom és nekem pont az octi az.
-
Nakata
tag
Igen igen ha nyugis kocsit akar az ember amivel még mindig elég jól tud menni de nem megy rá a gatyája az adóra akkor bőven jó mert az kocsi kívül belül nagyon szép és jó a motorral meg nem versenyezni fogsz szal (öregurasan) menni vele kiválló
-=Old-Boy'S=-FoREveR
-
Nakata
tag
Nah látom te is fenntvagy Jana a skoda-orrmotor.hu-n én is csak WAde néven de ide nem tudtam azzal regizni mert már foglalt volt
-=Old-Boy'S=-FoREveR
-
Nakata
tag
Jajjj igen nekünk még 1 hét és itt van (jóesetbe persze ). Én meg nézegettem hogy milyet vegyek majd most 3 kocsi között vacilálok Peugeot 407,Octavia,superb, de a Peugeot mellett vagyok nagyon mert mentem jópárszor vele és huh annyira jóó vas és már nem olyan Peugeot mind pl:a 206-os. Tleg Chipeltetni mikor viszed??Rakass még bele turbót is akkor laza lessz
-=Old-Boy'S=-FoREveR
-
Nakata
tag
Hát igen elég a chip is Tleg a chip mennyit növel a teljesítményen??Le-rőre mennyit dob?
-=Old-Boy'S=-FoREveR
-
Nakata
tag
Dejó lelkes újonc vagyok
-=Old-Boy'S=-FoREveR
-
<>jana<>
senior tag
chipről itt tudtok némi infót beszerezni [link] elég részletesen leírja mit csinálnak,és mi fog történni a járgánnyal. octinál 1.4 16v motornál 75 paciról 86 ra lehet ''húzni'' a nyomaték 126 ról 135nm re nő. ami lényegesebb ennél hogy a nyomaték sokkal kissebb fordulaton, úgyrémlik már 2800 tól rendelkezésre áll.most 3800 as fordulattól.ha nem horpasztod be a padlólemezt a gázpedállal állandóan akkor 0.6-1 liter fogyasztás csökkenés lehet.171 es végsebesség 200 körül alakul tuning után,de hallottam 210 et is úgy hogy még nemvolt pirosban a fodszám mérő.utóbbiakat kicsit fentartással kezelem mert szerintem ez inkább váltó függő,de lehet nincsen igazam eddig ezt sikerült kideríteni.kb 60k a kis műtét az autón és cirka 3 órát kell várni mire kész lessz.
-
Nakata
tag
Huh akkor az nagyon jó cuccos Nah most fölcsigáztál engem is ezzel 1.9es PDTDI chipeltetve akkor hogy mehetne? bomba dolog köszi szépen a választ
-=Old-Boy'S=-FoREveR
-
yanis
csendes tag
Köszi a kimerítő választ. Ha ez mind igaz amit irnak a chipröl, biztosan, hogy én is bele fogom rakatni. Én egyébként ugy tudom, hogy az 1,4 motor 80le. De lehet, hogy csak az octi2-re vontkozik. Ha beszereltétek mképp jelezd, mik a változások pl. a fogyasztás, hogy megy stb.
-
Nakata
tag
Bizony én is várom hogy milyen lessz
-=Old-Boy'S=-FoREveR
-
<>jana<>
senior tag
a pdtdi-s motorok sokkal jobban tuningolhatók,ott tudnak a turbóval is játszani,a lényeg hogy akár 30% tuning is lehetséges.ismerősöm egy peuegotba rakatta be 90egypár lóerőből csináltak neki 136 pacit. ugyan avval a motorral és turbóval szerelik a 90le-s és a 136le-s járgányokat is csak a kissebbik gyárilag fojtva van.
-
Nakata
tag
Ahha szóval akkor a mi 1.9-es PDTDI motorunkban 105 Le van de akkor ugyaz ez a motor van a fél milla vagy nemtom mennyivel drágább kocsiban is csaz ez levan folytatva...Nah ma már 2 dolgot tanultam tőled
-=Old-Boy'S=-FoREveR
-
<>jana<>
senior tag
tuning ügyben a pdti-s motorral nyerhető töblet: 27 LE 60 Nm
ez már nem kevés[link]
[Szerkesztve] -
Nakata
tag
bizony bizony nem rossz jajjj Szerda körül mi is elhozzuk végre az Octit. Juhhhúú
-=Old-Boy'S=-FoREveR
-
Nakata
tag
köszike elvileg már ott van a Váci szalonban de még intézik a rendszámod de már elakarom hozni minnél előbb.Majd neked is megjön nemsokára
-=Old-Boy'S=-FoREveR
-
Nakata
tag
Hehe igazad van én is már bevagyok zsongva, de azt mondták hogy a Porsche Hungaria raktárában elvileg van most hogy ebből mi igaz de már majdnem 2 hete megvan rendelve jövőhéten szerdára mondták, de ha nekem nem adnak gyári dísztárcsát kiverem a balhét mert 13K és az hozzá jár.
-=Old-Boy'S=-FoREveR
-
Nakata
tag
egyik haverom most vett egy full ugyan olyat mind amilyen nekem lessz csak kombiba és neki is adtak ajándék téli+nyári+alufelni+lemezfelni csak azzal a külömbséggel hogy az ajánlatban benne volt az acél felni és a dísztárcsa is de ezt persze szeretik lenyúlni mert mikor kedves vevő megy elvan ábrándozva hogy a kocsi megvan a maradék kereket nem is nézi.Nos bement és kb 3 hét múlva adtak neki felniket miket (persze neki kelett álni a felnire szerelésd de már itthon mert ott nem rakták fel) és a felni egy collal nagyobb volt most ujra vissza szalonba és adtak neki végre olyat ami kell és ugyan ezt ment a dísztárcsákért is Egy másik ismerősöm kint él Japánban elment kocsit venni és az egyik legkacifántosabban kérte a kocsit és hogy nehogy elmenjen máshova az ügyfél még aznap beszerezték a gyárba ment kamion stb.akkor kipróbálta az eggyik anyagnak egy icipicit gyárilag volt egy öntési csík vagy nem tom hogymondjam azt de bizti tudjátok nem tetszett az anyaga és azt is egyből kicserélték csak ennyit Magyarországról és még annyit hogy Japánban ahol ő él ott 2 évesnél nincs régebbi autó mert viszik bezúzatni.Majdnem elsírta magát mikor látta az slr McLareneket ahogy zúzzák be Hát ez van
-=Old-Boy'S=-FoREveR
-
Kraptor
őstag
Szép autó de naon drága lett.
Vannak oylan hivatalos szervízek amik chippelnek 200k, lehet, hogy ez így nagyon borsosan hangzik a többi ''mezei'' chippelősjöz képest de ehhez a 200K hoz a hivatalos szervíz bevállal 3 év motor, felfüggesztés és váltó garit és akkor már lehet, hogy nem hangzik oylan rosszul ez a 200k. -
divot
veterán
Nagyon szép, nekem is nagyon tetszik, komolyan eljátszottunk a gondolattal, hogy veszünk egy 105LE-s akciós dízelt, aztán - ahogy írtad - szakszervízben 136LE-re megcsippeltetjük. Sajna bizonyos gazdasági helyzetváltozás közbeszólt, így egyelőre nem váltunk, de azért ott maradt a kis ördög...
-
Nakata
tag
Dejó beindult a topik végre
-=Old-Boy'S=-FoREveR
-
Nakata
tag
Nekünk 1.9 es PDTDI gémántszürkébe akartunk rá vonóhorgot is de akkor már biztosan nem fér be a garázsba a garázs miatt nem lett 407 es peugeot
-=Old-Boy'S=-FoREveR
-
Nakata
tag
jééé pont ma egy hónapos a topik boldog szülinapot
-=Old-Boy'S=-FoREveR
-
Nakata
tag
Igen tudom de nem azért kell a vonóhorog nekünk hogy vontassunk valamit hanem inkább biztonság szempontból mert volt egy kocsink régebben ami totálkáros lett és ha nem lett volna a vonóhorog akkor sztem én nem vagyok itt mert rengeteget elnyel az ütközés erelyéből és a leszedhető meg problémás mert mikor kiállok felcsavarozom mikor beállok legyavarozom az úgy nem móka sajnos
-=Old-Boy'S=-FoREveR
-
<>jana<>
senior tag
voltam szombaton egy kb 500 km es csavargáson,a drágaságom megelégedett 5.6 l naftával 100-120 as tempóval mentünk max..megnéztem egy üres szakaszon/ németországban az autópáján /hogy mennyit bír a kicsike 160 után gyönyörűen húzott még,sajnos elfogyott az autópája,nemtudtam igazán megnézni a végéta lényeg eggyrejobban megvagyok elégedve a sárkival.
-
macskuliusz
csendes tag
izé kicsit elfogalmaztam ezt a garázsos dolgot
-
Nakata
tag
válasz macskuliusz #93 üzenetére
Hát,de a 407 eleje nekem jobban bejön na meg az alapfelszereltsége olyan sőtt még jobb mind nekem az extrázott Octi meg szebb a belső és a kocsi orra de a hátulja az Octinak jobb meghát a csomagtartó is 407 liter helyett 560 azért nem mindegy de ezért viszont hátul kevesebb a hely az octiban de mindennak megvan az ára az biztos
-=Old-Boy'S=-FoREveR
-
Nakata
tag
válasz macskuliusz #94 üzenetére
A garázsos ''ELFOGALMAZÁSÉRT'' meg igazad van mert ha egy 7-es BMW akkor talán de egy 407-ért tleg nem éri meg a b*sz****ást
-=Old-Boy'S=-FoREveR
-
macskuliusz
csendes tag
Új hozzászólás Aktív témák
- Renault, Dacia topik
- Vezeték nélküli fejhallgatók
- Hivatalosan is reagált a Core CPU-k stabilitási gondjáira az Intel
- Milyen okostelefont vegyek?
- Poco X6 5G - egy Redmi álruhában
- Politika
- Milyen egeret válasszak?
- Nothing Phone 2a - semmi nem drága
- Milyen légkondit a lakásba?
- Székesfehérvár és környéke adok-veszek-beszélgetek
- További aktív témák...
- Jura F50 V2 automata kávéfőző
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs LEGEND székek azonnal . 24 hónap garancia . +36301300000
- Teljesen új Xiaomi Mi Robot Vacuum-Mop Essential robotposzívó eladó (bontatlan)
- Eladó teljesen új, bontatlan Nespresso Essenza mini piros színben
- Érintőgombos Jura C65 automata kávéfőző cappuccino fejjel
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen