- Az NVIDIA szerint a partnereik prémium AI PC-ket kínálnak
- Két Zen 5-ös dizájnjának mintáit is szállítja már az AMD
- A Colorful "fagyosan kompakt" alkatrészekkel megy elébe a nyárnak
- A Keychron ismét egy űr betöltését vállalta magára az egerek szegmensében
- Az átlagnál vaskosabb ventilátorok kandikáltak ki a Corsair vitorlája mögül
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Az NVIDIA szerint a partnereik prémium AI PC-ket kínálnak
- Vezetékes FEJhallgatók
- TCL LCD és LED TV-k
- AMD Navi Radeon™ RX 6xxx sorozat
- Micro Four Thirds
- Rendkívül ütőképesnek tűnik az újragondolt Apple tv
- Raspberry Pi
- Gamepad
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
Hirdetés
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Egyre közelebb a Poco F6 startja
ma Újabb ár/érték csatát nyerhet a Xiaomi almárka.
-
Premier előzetest kapott a V Rising
gp Napokon belül befut a teljes PC-s kiadás, az év során pedig megkapjuk a PlayStation 5 változatot.
-
PROHARDVER!
Opel topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
TasiA
senior tag
G Astrának gyári betegsége, hogy a bellső keringetés állító motorjánál ( ami a terelő lemezt mozgatja) eltörik a tengely és forog körbe körbe, ami zörög. Havernak már a 3. féle verzió van, ami úgy látszik tartós lesz. Kesztyűtartót lebontva látható a motyó. Nem biztos, hogy nálad is ez a baj, csak hátha.
-
diegho
nagyúr
Sziasztok! Egyik opeles ismerősöm küzd a következő problémával és teljesen tanácstalan, hátha ti tudtok valamit mondani rá, opel fórumról bemásolom a hozzászólást:
A segítségeteket szeretném kérni, problémám a következő. 1.4 g astrámon rendszeresen világít a motordiagnosztika lámpa gyújtómodul, gyertyák, akkumulátor cserélve voltak, a probléma ideig-óráig megszűnt majd újra előjött. Most menet közben kb. 70km/h körül elkezdett az autó rángatni, hangosabb lett a motor mintha nem menne vmelyik henger, majd üresben gázt adva 800-as fordulatnál jobban nem pörög, fekete korom jön a kipufogón és lehörög. Ezután világítani kezdett egy lámpa (kulcs és autót ábrázol).Leállítottam, majd újraindítás után a lámpa kialudt, de az autó továbbra sem megy rendesen. Szerelőnél volt, EGR szelepet kitisztította, gyújtómodul jó, légtömegmérő működik, üzemanyagszűrő jó, benzinszivattyú jó, gyertyák kormosak szikrát adnak, viszont 2 henger nem megy és motordiagnosztikán hibát nem mutat. Mi lehet a probléma? Segítségeteket nagyon megköszönném, mert tanácstalan vagyok.
-
milomi
tag
Sziasztok egy 1998 as OPEL OMEGA 2.5 V6 os Chipelve kb hány lóerő lehet ?
mert jöttem haza Bevásárlásból Jómagam és még haverom .. és mit nemondjak .. szépen jöttem 5 dikbe 80 nal .. erre vilog mögöttem Bár ismerem az illetőt de ritkán beszélek vele... Vissza Raktam az autót 3 ba.. és Padló 150 ig. onnan 4 be 17 fék jött a kanyar.. kb ezt 5 ször csináltuk meg és mindég lemaradt bár nem könyen de távolodtam tölle azért kanyarok előtt már 50-70 méterre is CSak kiváncsi vok hány lóerős egy olyan FENEVAD katalizátor nékül köszönöm a választNFS World Nick Ewing1987
-
TasiA
senior tag
válasz milomi #10206 üzenetére
Jó esetben 180, de V6 Omega alaphangon 1600KG, vagy fölötte, szal nem nagy kunszt lenyomni. Bár ez 3.2-es de ebből indulj ki Speciel ez a haveromé, de az Omega nem arra készült, hogy gyorsulgassanak vele. A vezetési élmény összehasonlíthatalan az F Astrával.
-
őstag
Hali! H astrában az 1,4-es motor az csak vezárműláncos, twinport motor lehet, vagy még sima ecotec motor is lehet benne? Mi a motorkódja a twinport motoroknak (1,4 és 1,6)? Mennyire autózható az 1,4-es h astra (nagyon gyenge?) és mennyi kb a fogyasztása átlagosan, normálisan hajtva?
-
Daywalker
addikt
válasz johnny82 #10211 üzenetére
Nem vagyok nagy H astra mágus (inkább csak a régebbieket ismerem), de ha minden igaz, akkor a G Astrában volt X14XE Ecotec az elején, aztán lett Z14XE és Z14XEP (hogy ez utóbbi kettő közül melyik a twinport?!). A H-ban már csak Z14XEL vagy Z14XEP van.
diegho: reméljük megoldódik. Nekem nem jelzett hibát a lambdára és mégis el volt fáradva, durván rángatott.
[ Szerkesztve ]
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
csaresz002
aktív tag
ki nem találjátok már MEGINT mi történt.... állok a *esco előtt...várom haverom. vettem előtte kaparós sorsjegyet...járatom az autot, elkezdem kaparni a kormányon....elindulok erre bevilágít a légzsák
××XXx××"Ha az alkohol akadályoz a munkában, hagyd abba a munkát!"××XX××
-
tomyoy
senior tag
A héten tankoltam 8 liter Shell Vpower Racinget(kb 8liternyi 95 öshöz), de rosszul jártam, hideg motor(-10fok), pöc röfre indul, de 15 mp-enként lefullad(gyujtás szar hozzá), viszont eddig 5-6 km-t tettem meg mire megindult a hőfokmutató, s kb 8-9-10 km mire beáll üzemire, most meg 2km-t mentem és üzemin volt, 2 mérés között állt 1 napot a kocsi....
de egyébként a 95-össel a hideg motorral, mondjuk 50 % al gyengébb 2000rpm ig.....addig a 100-assal 90% al...
és mikor üzemmeleg volt akkor is éreztem hogy nem valami fasza
szóval meghagyom a szokásos évi egyszer rakok bele vpowert nyárra...nyiknyiknyiknyik
-
tomyoy
senior tag
ma reggelre teljesen lemerült az akksim, és kiderült hogy eltünt a folyadék az akksimból, full KO.....toltunk bele vizet és most jó...szerencsére megúsztam...
nyiknyiknyiknyik
-
glutamin
őstag
te nem vagy véletlenül lelkitársa dragonfx-nek?
Ebben lehet valami
tomyoy Én párszor próbálkoztam ezzel V-Power dologgal. Sok különbséget nem éreztem a lapos pénztárcámon kívül. Maradok a Lukoil csodabenzinnél
[ Szerkesztve ]
„When you have money in hand, only you forget who are you. But when you do not have any money in your hand, the whole world forget who you are. It's life.“
-
#TOTTI
őstag
válasz glutamin #10218 üzenetére
Még annyi hogy a legtisztább üzemanyag a MOL kutakon van amit a MOL Rt. üzemeltet.. Shellre stb. megy a gázolajos benzin adalékolják jobb esetben, ha épp el nem adják a kutasok az oktánszámnövelőt! Apum tartályautós volt tizenhét évig..Egy liter ilyen adalék 10.000literhez elég.. motorba löttyintettem belőle mindig a tökéletes égés reményében..
-
Calogero
addikt
válasz johnny82 #10211 üzenetére
Motorkód: Z14XEP
Nekem ilyen H Astrám van (lásd aláírás)
Nem egy erő gép, kéne még bele pár paci...lomha.
Ha most kéne vennem H Astrát akkor minimum Z16XER (115LE) vagy 1.7 Diesel.
Fogyasztása: nomálisan hajtva 7-8 liter, de ha vagy olyan elvetemült mint én, hogy autópályán hajlandó vagy beállni 80-90-re kamion mögé szélárnyékba akkor 6,-6,5 -
TasiA
senior tag
-
#TOTTI
őstag
válasz Jim Tonic #10220 üzenetére
Na mert a német olyan jó V-power dizelt kell tankoljak hogy ne köhögjön a kotyvasztott biodizeltől.. még a tanksapkámra is rá van írva hogy csak din590 a common rail nem eszi olyan könnyen a német zaccot... És a mol üzemanyag mol kutra, mol trans kamion által szállitva jobb mint akármi.. mert ugye a klacska aki a moltol viszi a benzin is gázolajos tartályba és forditva..
énszerintem..
[ Szerkesztve ]
-
KrAt
veterán
válasz Jofi81 #10226 üzenetére
Megmeg Pontosabban még nem tudom, mennyire ideális, mert az agyátmérőt elfelejtettem megkérdezni / megnézni, remélem ha nem is akkora, mint kellene, inkább nagyobb, mert azt lehet szűkíteni
Amúgy O.Z. felnik, 6Jx14-es, ET38, minden adat tökéletesen passzol arra, amire gondoltam
Ára meg 25k volt, meg 3k a futár, mert Debrecenből jött fel
-
Calogero
addikt
válasz johnny82 #10230 üzenetére
Szívesen.
Amúgy megvagyunk elégedve az autóval, amire mi használjuk annak megfelel.
Ha a motorválasztást nem rontjuk el akkor azt mondanám hogy 10 pontból 10-es az autó.KrenAtesz: Gratula a felnikhez. Nagyon jól néznek ki, és ahogy látom jó állapotban vannak, ahozképest hogy debreceni utakon szaladgált.
Használd egészséggel...[ Szerkesztve ]
-
#TOTTI
őstag
Nem vagyok Suzuki ellenes sőt az a swift nem is rossz meg nem is gyenge de ez a kép egy kicsit viccös..
-
Daywalker
addikt
Nálam a Lukoil a nyerő, de Agipot is szeretem. OMV már nem játszik, mert nem lehet American Expressel fizetni...
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
KrAt
veterán
válasz Calogero #10231 üzenetére
Hát, a kép sajna ennyire nem lett szép..
Úgyis újítottam volna fel a felniket, szal végülis nem gáz, de:
levetettem a gumikat róla, megpörgettük centírgépen, első picit ment oldalra.. aztmondta, nem vészes.. kövi kettő jó, aztán az utolsó.. húbazz... szabad szemmel olyan S volt benne, öröm volt nézni.. Azt sajna görgőzni kell, 4k kess lesz, nem szabad szarozni vele..
A peremen voltak padkanyomok:
amiket nekiálltam csiszolni, és ez lett a vége:
Ennek örömére a többit is megcsináltam, aminek a vége ez lett:
Csak a mély, peremet "eldeformáló" (szar kifejezés, de nem tudom másképp mondani) "lyukak" maradtak a peremen, de azokat is szépen lecsiszolgattam, nem fog feltűnni senkinek, csak ha direkt keresi..
Szal összességében örülök (meg más miatt is ), ki lesz görgőzve, szép fehérre fújva, azt hajrá!
-
Daywalker
addikt
Én Dunakeszin tankolok a Luknál és mindig jó, kevesebbet eszik belőle...még az Agipnál szoktam gödön, abból is jól fogyaszt, de a Shell benyát mindig bezabálja Illetve van Gödön még egy kis kút, elvileg a OMV szállítja oda a benzint, az is jó szokott lenni, ellenben a rendes nagy OMV kúton (BP váci út, BP szentmihályi út) tankolt cuccot hamar benyeli...érdekesek ezek az adatok. Sajnos MOL-hoz nem nagyon járok, kevés van belőle errefelé...
Eddig a legjobb volt a bécsi úti Agip, KrenAtesszel egyszer tankoltunk ott és annyira nem evett belőle, hogy az már fájt...[ Szerkesztve ]
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
fero02
veterán
Nálunk meg pont az ellenkezője. Nagy sokan fikázzák az Agip-ot. Többek szájából hallottam már azt, h nem áll le a kocsi motorja az ottani benzintől, meg állítólag (nem tudom miért) de vkinek tönkre is ment a motorja a rendszeres ottani tankolások miatt.
Ellenben nálunk a Shell (van egy régi nagy, és van egy ex Tesco kút is) és a MOL is nagyon jó. Én személy szerint MOL-ra járok. Jó a dízelük; szép, tiszta, igényes a kút maga is, van egy faja Nescafé ital automata, jól el lehet beszélgetni a pultos csajokkal...én csipázom a helyet. Közeli kisvárosban van egy LUK Oil, ott még az asztmába nem tankoltam, de a cégautót (Fiat Scudo 1.9 D) rendszeresen ott tesszük teli és semmi baja tőle.
Ellenben én azt vettem észre (még a 80-as Audimnál), h ha mondjuk keverem a naftát (pl tankolok 5k-ért MOL-on, után 5k-ért máshol), akkor vmiért szarabbul megy. Nem akart úgy pörögni, meg olyan kínlódós lett utána. Találkoztatok már ilyennel?
-
wwhy
veterán
válasz fero02 #10244 üzenetére
Igen, már a Renault Thalicskánál s észrevettem, hogy a MOL és Shell benzinjét nem szereti, az alapjárat nem volt egyenletes, érezhetően remegett a kocsi. Ugyanez érvényes a mostani C Corsámra is: ha MOL/OMV/Shell 95 kerül belé, a ford.szám. mutató-nak 'kilengése' van. 600-800 között mászkál; az Agip vált be mind2 esetben: elmúlt a remegés, a ford.szám. mérő mutatója áll, mint a cövek
[ Szerkesztve ]
ELADÓ <<narancs Honor Magic5 Ultimate>> <<Újszerű, doboz, minden kellék>>
Új hozzászólás Aktív témák
- Érintésnélküli fizetési megoldások - PayPass via NFC
- Macska topik
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Ennyibe kerülnek a Huawei Pura modellek Európában
- Témázgatunk, témázgatunk!? ... avagy mutasd az Android homescreened!
- Az NVIDIA szerint a partnereik prémium AI PC-ket kínálnak
- Path of Exile (ARPG)
- Vezetékes FEJhallgatók
- TCL LCD és LED TV-k
- AMD Navi Radeon™ RX 6xxx sorozat
- További aktív témák...
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs ICON székek azonnal . Utolsó darab raktáron +36301300000
- Nagyon szép Delonghi Dinamica ECAM 353.15.B automata kávéfőző
- Noble Chair EPIC
- Krómozott előlapos Jura Z5 automata kávéfőző beépített profi cappuccino fejjel
- Magyar menüs Saeco Picobaristo OTC (HD8927) tejtartállyal