- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Igencsak szerény méretekkel rendelkezik az Aetina Xe HPG architektúrás VGA-ja
- NVIDIA GeForce RTX 3080 / 3090 / Ti (GA102)
- Házimozi belépő szinten
- Milyen monitort vegyek?
- Milyen RAM-ot vegyek?
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Vezeték nélküli fejhallgatók
- Autóhifi
- OLED TV topic
Hirdetés
-
Olcsó 5G-s ajánlatot nyújt a Realme Indiának
ma Megérkezett a Realme C65 5G, az első készülék a MediaTek Dimensity 6300-zal.
-
VR játék lesz az Alien: Rogue Incursion
gp Az év végén érkező program PC-re, Meta Quest 3-ra és PlayStation VR2-re érkezik a tervek szerint.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
PROHARDVER!
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
Lackooo84
nagyúr
Lehet, hogy láma kérdés, de valaki meg tudná mondani, hogy mit jelez a bekarikázott műszer? Köszi!
[ Szerkesztve ]
The Truth is out there...
-
-
Lackooo84
nagyúr
válasz feco6512 #40055 üzenetére
Köszi, igazából azért kérdeztem, mert ma cseréltem fűtőradiátort, és a szétszerelés előtt ez a mutató eddig nekem gyújtásra mindig felment csutkára, most viszont csak kb. a negyedéig megy fel a mutató, és félek, hogy elcsesztem valamit. Remélem nem.
The Truth is out there...
-
feco6512
tag
válasz Lackooo84 #40056 üzenetére
Nézd meg a nivópálcát ha az is kb negyedig van akkor jól mutat lényeg mikor jár a motor akkor ne mutasson semmit vagyis alap helyzetben álljon.Mennyire volt macerás a radiátor csere?nekem is kell lassan jön a fagyálló szag de viszont nem fogy a kiegyenlitőből vagy lagalábis nem látványosan.
-
feco6512
tag
válasz rob210 #39962 üzenetére
Szia újra kigyulladt a lámpa és rángatozott is olyan volt mintha elfoogyna a benzin és útána nem akart gyorsulni,de most nálam de, nem a motor kontrol lámpa hanem a üzemanyag vezérlés lámpa.Azt hittem valamelyik injektor lesz utána olvastam irták hogy lambda szonda is okozhatja.Volt otthon egy(még talán töled vettem)mondom kicserélem kivettem a régit.Hát ilyen kokányul összetekergetett forrasztás nélküli vezeték hosszabitást ritkán látni gondolom csatlakozot kellett rajta cserélni.Betettem a másikat remélem ez volt a gond ma mentem vele 150km nem jött elö a hibakód sem a megtorpanás ami olyan volt mintha elfogyna a benzin.Megtisztitottam a felső holtponti jeladót is még az Egr.t kell kitisztitanom aztán lassan remélem összeáll motorikusan a gép!
[ Szerkesztve ]
-
Lackooo84
nagyúr
válasz feco6512 #40057 üzenetére
Hát most volt olajcserén pár hete, szóval a minimum és a maximum közt van valahol. Akkor ezek szerint lehet, hogy eddig nem jó értéket mutatott, mert nekem eddig gyújtásnál mindig max értékre ugrott, ha beindult a motor meg lefeküdt a mutató, ahogy most is. Hát a csere az nem egy leányálom, nekem is az lebegett a szemem előtt, hogy 30 ezret spórolok, ha magam csinálom. Szinte koppra szét kell szedni. Kicsit csaltam, mert nem vettem ki teljesen a műszerfalat, csak kijjebb húztam/megemeltem, és kijött alatta a fűtésbox. Így annyit spóroltam, hogy nem kellett minden vezeték köteget széthúzni, meg az ajtóba menő vezetékeket sem kellett kikötni. Én azért cseréltem, mert gyengusz volt a fűtésem, de most mát alig pár km után rám rohadt a ruha, meg égett az arcom. Szóval frankó lett.
[ Szerkesztve ]
The Truth is out there...
-
FerNandor
őstag
Egy ilyen szerintetek jó lehet?
Tök olcsó és ugyanaz a leírása mint a 30-40 ezresnek.[link]"A shark could swim faster than me, but I could probably run faster than a shark. So in a triathlon, it would all come down to who is the better cyclist."
-
válasz FerNandor #40063 üzenetére
Szia, biztosan jó lesz, ha jól emlékszem -=Tiger=- -nek van hasonló. Annó én is feldobtam ezt, hogy veszek egy ilyet.
Viszont ami elriasztott, hogy vámon rá vannak szállva az ilyen cuccokra, aztán ha szerencséd van, akkor megérkezik, ha nem akkor meg sem érkezik, meg még valami jó kis büntit is fizethetsz. Na, én ez utóbbi miatt vetettem el.“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
FerNandor
őstag
De ha azt irják rá a kis kínaiak, hogy "gift", akkor nincs vám, nem? Mert amúgy nem bontják fel a csomagot, nem?
Igen, Rob, látom, köszi. Gondolkodom is, hogy hogyan tudnám megoldani, mert a laptopomon win7 van. Kéne csinálni rá egy XP partíciót, csak nem tudom, hogy azt hogy kell. Ja meg akksit is kéne vennem a laptopba, mert meghalt
De 10 ezer forintért veszek egyet az tuti, az nem pénz érte! Föleg, ha müködik rendesen!
[ Szerkesztve ]
"A shark could swim faster than me, but I could probably run faster than a shark. So in a triathlon, it would all come down to who is the better cyclist."
-
Josi
aktív tag
válasz Lackooo84 #40070 üzenetére
Csak ugye ez egy Renault Clip koppintás (hamisítvány)
Ilyenre ugranak a vámosok, ha megcsípik.Az eladónak nagyon kevés eladása van (27) és kirívóan olcsón adja.
Én óvakodnék tőle.[ Szerkesztve ]
''Ne ess pánikba, és mindig tudd, hol a törülköződ'' Ford Prefect után szabadon
-
Toobee
veterán
És azt honnan tudják a vámosok? Miből mondják meg 100% bizonyossággal, vagy hogy derül ki, hogy esetleg nem egy használtat vettem valakitől? Nem piszkálódásból, csak most rendeltem én is egyet potom 10.000 Ft-ért, úgy voltam vele, hogy buktam már többet is...
https://barbieripnk.hu/
-
V8TommY
tag
Szia,
Hasonlo hibaval mar en is talalkoztam. En is egett olaj szagot ereztem viszont nalam mar alapjaraton is erezheto volt. (Az enyem 1.9 dCi)
En elkövettem azt a hibat, hogy egyaltalan nem foglalkoztam vele, igza nem igenytelensegbol hanem anyagi okokbol.
Ha masfel evvel ezelott tudtam volna azt amit Rob210 valaszolt Neked, akkor valöszinüleg nem varok. Esetemben vegül az M3 autopalyan, az M0 felhajto elött rottyantott maga ala a turbo amit aztan cserelni kellett. Onnan meg el tudtam menni vele Maglodig ahol az "illetekesek" csereltek rajta es kapott egy felujitott turbot.
Szerintem az a jobb megoldas, ha elore eltervezett idoben mesz vele szerelohoz.
üdv,
Tomiu.i.: a "huhogas" utan nalam kb 200 km-rel jött a füstparade szoval ha azt eszlelned, hogy a turbo mashogy futyul, akkor tenyleg ne varj vele. Szerintem.
[ Szerkesztve ]
http://www.phmegbizhatosag.atw.hu/ - V8TommY felhasználónak 6 pozitív és 0 negativ értékelése van a fórumon!
-
-=Tiger=-
tag
válasz moriak #40069 üzenetére
Felejtő szvsz. Elég kényes a cucc.
Mármint főként maga a CLIP SW és maga az eszköz. A Windows 10 pl. még meg sem eszi. Korábban csak XP-n ment, most már végre megy 64bites Win8.1-en is. és attól visszafelé.
Az is lehetséges, hogy még másolatokon belül is lehetnek nagy eltérések (miből építik meg magát a nyákot, azon milyen minpőségű cuccokat használnak stb stb stb.)
Épp írtam FerNandornak, hogy én 60-70 körül vettem, de nem is hiába. A magyar eladó garit vállalt rá és ért is hozzá, ha elromlik. (meg tudja javítani) (lassan 2 éve van meg)
Nyílván Ő is baráti összegért veszi, vette mert nyílván nem a két szép szememért hozatta be.
Ha valakit érdekel a működése és egyeztet velem szívesen megmutatom működés közben, nem rosszabb mint a gyári, sőt...
[ Szerkesztve ]
-
Lacy6
senior tag
válasz V8TommY #40073 üzenetére
Szia,
Szerintem annyira még nincs ki a turbóm.
Tényleg csak akkor érezni az égett olajszagot ha éppen "gyorsulási versenyhez" támad kedvem.
Azóta hajtom már egy ideje, igaz próbálom nem kinyomni a szemét, de azért úgy óvatosan előzgetek és nem érzem a kocsiba ezt a szagot.
Jelenleg nekem sincs pénzem turbócserére és félek, hogy egy jó ideig nem is lesz.
Így megpróbálok vigyázni rá és figyelem ezt a "huhogó" hangot.
Alapból nincs amúgy olyan erősen fütyülős hangja a 2.0 motornak, de biztos meghallom a halálhörgését ha ott tartunk.
Megfordult a fejembe, hogy eladom de nagyon hamar lebeszéltem magamat erről.Amúgy csak 1 kérdés. Ha eladásra kerül az autó és nem mondom meg ezt a hibát a vevőnek, majd később kiderül hogy szervizbe megmondták nekem és tudtam róla, akkor annak lehet bármi következménye?
Én vagyok Isten büntetése. Ha nem követtetek volna el nagy bűnöket, Isten nem küldött volna engem büntetésként rátok!
-
rob210
Topikgazda
A lelkiismereted nem tudom engedi-e ezt.
Egyébként pedig csúnya pereskedésnek néznél elébe és 90%- hogy bukod ami nagyon sok pénzedbe kerülne.
Tisztességesebb turbóhibásan meghirdetni.
Nincs félreértés nincs nyavajgás.De előbb nézesd meg, mert nem biztos, hogy cserélni kell a turbót.
Ha meg annyi pénzed sincs, hogy egy turbóssal megnézesd, akkor no commemt.Renault power
-
Lacy6
senior tag
válasz rob210 #40078 üzenetére
Ha eladásra kerülne sor akkor beleírnák minden hibát, és tisztességesen adnám el.
Ez csak azért merült fel mert volt aki megpróbált rábeszélni.
Mivel nemrég vásároltam egy házat és hitel is van benne így egy időre nem tudok sokat költeni.
A berendezés már félig megvan, de mivel mániám hogy mindenből csak "jót" veszek, így még sok pénz belemegy a berendezésbe. Éppen ez miatt nem nagyon akartam sokat kocsira költeni.
Megnézetni megnézetem, de ez is inkább idő kérdése mint pénz, meg nem tudom hogy Kecskemét környékén van-e olyan szaki aki képbe van a turbókkal.
Vagy inkább vigyem el a Wizard Turbo vagy Ferryker Turbo-hoz?Én vagyok Isten büntetése. Ha nem követtetek volna el nagy bűnöket, Isten nem küldött volna engem büntetésként rátok!
-
Toobee
veterán
válasz FerNandor #40077 üzenetére
Ezt vettem. Október 28-án fizettem ki, nov 13-dec4-ig írja az érkezést.
https://barbieripnk.hu/
-
Szendwich
tag
válasz rob210 #40065 üzenetére
Kell egy virtualis gep amin XP fut es arra telepiteni a drivereket. En igy hasznaltam a VAG-COM programot, tok jol mukodott.
-
SG3rg0
őstag
Sziasztok!
Ablaktörlő lapátok akarok vásárolni. Ti milyet szoktatok venni?
Az autóm Renault Thalia 2002 1.4 8V.
Ahogy nézem 530/450mm kell. Ez a méret jó lesz nekem? -
tresh
addikt
válasz diablo1984 #40086 üzenetére
Meg nem mondom mi a márkája az enyémnek valami kínai sz*r de nekem jó, ha meg már nem töröl elégé akkor rálépek a gázra és leviszi a menetszél Németeknél múlthéten megnéztem 210 nél már mindegy volt hogy megy vagy sem az ablak törlő
-
V8TommY
tag
Nem derult ki a hozzaszolasodbol (vagy az figyelmemet kerülte el), hogy miota van a hibajelenseg.
Esetemben a legelsö olajszag megjelense es a huhogas közt kb 1 het es 70-80 km telt el.Ezt követöen Nyiregyhazarol Fehervarra menet halalozott el a turbo, teljesen normalis 120-130 -as tempo mellett egy hüvös tavaszi napon.
Az auto egyebkent mindig 0W-40 Castrol Edge olajat kapott max 15 ezrenkent, akkori oraallas szerint volt 210-220 ezer kilometer volt benne.
A masik eleg fontos kerdes, hogy mit tankolsz bele.
En ukrajnaba jartam at tankolni, es ott mindig a hataron tuli elsö ertelmes benzinkuton tankkoltam bele. Van aki szerint ez gaz, ami en ugy tapasztaltam, hogy a fogyasztas a kinti üzemanyaggal csökkent, a motor ugyanolyan szepen jart vele, a joval kedvezöbb ar pedig csak raadas volt.Tavaly marcius ( vagyis lenyegen a turbo es ketttömegü lendkerek csere ) ota viszont lenyegeben ujrakezdtem az eletemet Nemetorszagban, es az autot is egesz mas koltsegvetesböl tartom fent. Csak premium gazolajat tankolok bele, olajat pedig a turbocsere ota 10 ezrenkent cserelek, csak gyari ELF-et rakok bele.
A hibas eladas utani pereskedes jogi kovetkezkemenyeket nem ismerem, viszont egyetertek a velemennyel mely szerint nem szep dolog igy eladni az autot.
Az az elethelyzet amiben vagy, eleg kellemetlen. A hazvasarlas okan ertheto, hogy minden penz szamit, ugyanakkor itt van ez a hibajelenseg. Am gondolj bele: ha eladod a Megane-t, utanna valoszinuleg venned kell majd egy masik autot amiben ugyanugy ott lesz a hibalehetoseg, atirasi koltseg az altalad emlitett utannajarasrol es idovesztesegrol nem is beszelve.
Itt nem keves segitseggel, tapasztalattal es jo tanaccsal talalkozhatsz ( suti es kave sajnos nincs )
A legfontosabb kerdes, a matek. Esetemben a turbo csere 130 - 140 ezer Ft kozt volt Maglodon, tudjukkinel. Ebben benne volt az olajcsere es szurok csereje is.
Arrol viszont nem tudom, hogy mennyibe kerül egy turbo idoszakos vizsgalata es esetleg felujitasa.
Ha valaki tudja, hogy mennyibe kerül az ilyesmi es hova erdemes menni Magyarorszagon ilyen ügyben, kerem ne tartsa magaban, akar privatban is.http://www.phmegbizhatosag.atw.hu/ - V8TommY felhasználónak 6 pozitív és 0 negativ értékelése van a fórumon!
-
tresh
addikt
-
FerNandor
őstag
-
Pecc
őstag
Elkészült a kocsim. Két kipufogószelep volt a hibás a 4-es hengerben, mint kiderült a váltó felől kezdi számolni a renault a hengereket. Egyúttal szelepszár szimeringek az összes csere, 2 szelep, HF tömítés, HF síkolás, vezérműszíj + görgők+vízpumpa csere, fagyálló, vezérműtengely szimering 2db csere, olaj. Plusz 14db vezeték újraszigetelése köztük a gyújtáskábeleké is. Szép összeg így karácsony előtt.
Na ezt nem azért írtam le, hogy ha valaki olvassa, és egy henger nem megy egyből szelep baj van és hengerfej le, ez az én tapasztalatom. Az nem derült ki mitől éghetett el csak az a kettő.
Azóta minden ok, kivéve az alapjárati motort, mert az elkezdett szórakozni[ Szerkesztve ]
-
Toobee
veterán
Ha megkérhetlek, akkor engem is beraksz? Itt vannak képek az autómról. 2002.05. havi, 2.2 dCi 376.000 km-rel, a 130 Le-s verzió. Péntek: Kiskunhalas Budapest vonalon közlekedem vele, vasárnap ugyanez vissza. Szerda esténként meg bejön egy Budapest Szeged Budapest a késő délutáni órákban (úgyhogy utazással kapcsolatban nyugodtan keressetek, vagy ha vinni kell valamit). Reggelente vele megyek munkába, meg szombaton, vasárnap még egy 100-150 km körül belemegy. Februártól lesz egy bp-i terítőjáratom heti 2 nap, de azt nem vele akarom csinálni, mert szerintem gyorsan kinyírja a 180 km 50 lerakóval. Valami szívió Clio Van kellene erre a célra.
https://barbieripnk.hu/
-
diablo1984
veterán
és lehet tudni, hogy mennyibe fájt? mert nekem is, ha a szerelőnek rendbe jön a csuklója, akkor szét lessz durrantva a motor, hengerfej le, ugyanígy minden csere rajta, vezérlés már itt figyel mellettem, fagyálló és vízpumpa is, nekem még egy adagoló és porlasztó átnézés jön hozzá!
de a hengerfej témánál ugyanez lesz, kivéve a szelepeket!
-
Pecc
őstag
válasz diablo1984 #40095 üzenetére
Ez az egész volt 112k. Ebből a HF a tömítés nélkül 35. Tömítés 8000 pengő.
[ Szerkesztve ]
-
diablo1984
veterán
én útálok várni, már 2 hete be sem lett indítva a gépsas, csak áll a garázsban, mert a vizet nyomja magából kifelé, a múltkor bepróbáltam egy másik kiegyenlítő sapkát, az semmit sem engedett ki, de olyan nyomás lett a rendszerben, hogy azóta a régi sapkával is még szarabb! így a szerelő rehabilitációjára várok, már legszivesebben én is szétkapnám a kocsit, csak haladna már a dolog! meg fúrja az oldalamat a kíváncsiság, hogy vajon tényleg hengerfej tömítés gond lesz-e a dologban.....(valszeg indításkor a fehér füst az az állásnál a hengerbe beszivárgó fagyálló és gázolaj keveréke, valszeg ezért sem annyira faja az indulása, vagyis ez és az adagoló is közre játszik! minden esetre fel kell kötni a gatyát, így meg a lassan érkező tél miatt lehet a kasztnimunka is tavaszra tolódik át, mert most a motor belehomorít a költségvetésbe....
-
Pecc
őstag
válasz diablo1984 #40097 üzenetére
Akkor az igazi ez, amikor nincs másik autó, a családban sem, és kellene.
[ Szerkesztve ]
-
diablo1984
veterán
ja, ha az lenne, foggal szedném már lefelé a hengerfej csavarokat(mert nincs hozzá belső-torx fejű kulcsom, bár már egy készletet kinéztem magamnak, mert ezen a motoron minden csavar ilyen), de szerencsére az asszony kis toyotája működik normálisan(made in
japanfrance), azzal el lehet szaladgálni, de jó volna ha már a lagunára is lehetne számítani, mert évi 43ezer ft-ért(bizti+teljesítmény adó, hogy mást ne is számoljak) jó volna ha mutatna is valami, nem csak rohadna egy csomóban....... -
FerNandor
őstag
válasz diablo1984 #40099 üzenetére
Most mit fognak vagy akarnak eltörölni? Mert asszem a kötelező emelkedik megint...
"A shark could swim faster than me, but I could probably run faster than a shark. So in a triathlon, it would all come down to who is the better cyclist."
Új hozzászólás Aktív témák
- Autós topik
- World of Tanks - MMO
- antikomcsi: Való Világ: A piszkos 12 - VV12 - Való Világ 12
- Politika
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Kerékpárosok, bringások ide!
- PlayStation 5
- YouTube
- Igencsak szerény méretekkel rendelkezik az Aetina Xe HPG architektúrás VGA-ja
- Háztartási gépek
- További aktív témák...