- Autóhifi
- Milyen monitort vegyek?
- Igencsak szerény méretekkel rendelkezik az Aetina Xe HPG architektúrás VGA-ja
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- OLED TV topic
- Házi barkács, gányolás, tákolás, megdöbbentő gépek!
- GoPro Topic
- Hobby elektronika
- A Gigabyte is visszaveszi alaplapjainak alapértelmezett tuningját
Hirdetés
-
Free Play Days 2024 - 17. hét: Railway Empire, Prison Architect
gp Extraként a TramSim: Console Edition című játékot is kipróbálhatják az érdeklődők.
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
A Video AI lehet a One UI 6.1.1 ütőkártyája
ma Vagy hogy fogja a mesterséges intelligencia manipulálni a mozgóképeket?
-
PROHARDVER!
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
rob210
Topikgazda
válasz Dr. Romano #39295 üzenetére
A gépjármű karbantartási füzetében amit a netről le tudsz szedni.
Abban bene van hogy milen típust ajánlanak bele és milyen hőértékűt.
Azzal autósboltban már bármilyen gyártó termékéből jót fognak ani, mert kikeresik katalógusból.
Egyébként én a densora esküszöm.Renault power
-
Ghandi
aktív tag
válasz rob210 #39302 üzenetére
Az ATE szinte ugyan az az ár mint a Ferrodo,a Zimmerman valamivel olcsóbb igaz de az se semmi.
Most vennem kellene első és hátsó betéteket,Ferrodoból kb 20-25 lenne az ATE szint ugyan az,és akkor remélem nem kell első tárcsát venni....
Lemértem ahogy tudtam,mert a féknyereg melett nincsen sok hely,én ott 21.5mm-ert mértem. Gyárilag 22mm vastag,és a min 19.8mm
Ha valaki tud olcsó Ferrodo betét beszerzési helyet,akkor segítsen légyszives.Elmélet és gyakorlat közt nincs különbség elméletben
-
moriak
tag
Sziasztok.
A vezető ülés felőli ajtónál a könyökömnél a kárpit (ruha) elengedte magát egy kb. 5 cm átmérőjű körben. Mivel lehetne ragasztani? -
Mágus2
Közösségépítő
válasz rob210 #39307 üzenetére
3 éves tárcsa és betét. Érdemes a képekre kattintani. Új korától visított hidegen. Bemelegedve meg rázott.
A zimmermann azóta is olyan, mint az új.
[ Szerkesztve ]
-
Josi
aktív tag
Sziasztok!
Megani I Ph2 sedannál a csomagtartón lévő 2 piros lámpának mikor kellene világítani?
(nem az enyém )''Ne ess pánikba, és mindig tudd, hol a törülköződ'' Ford Prefect után szabadon
-
Ghandi
aktív tag
válasz rob210 #39304 üzenetére
Konkrétan ez egy Megane II 2004-es 1.4 16V (K4J 730) ferdehátú.
Nagyon sok helyen Ferrodot irnak a neten Megane-ra hogy az az igazi,kicsit megkönyebbültem hogy most nem azt kaptam hogy csak azt.
Sokan a Textart ajánlották,igaz nem ehez az autóhoz,hanem úgy álltalánosságban,volt aki azt mondta hogy a Delphi az egy olcsóbb .de gyári minőségü jó betét. Sajnos semmi tapasztalatom a márkákkal.Elmélet és gyakorlat közt nincs különbség elméletben
-
gabosz02
csendes tag
Sziasztok!
Valaki tud abban segíteni, hogy Magyarországon belül, hol lehet kapni, vagy rendelni Renault Scenic modellautót? Köszönöm előre is.
-
rob210
Topikgazda
válasz Ghandi #39313 üzenetére
Volt már dolgom textarral, nem mondom, hogy rossz, sőt a ferrodonál klasszisokkal jobb választás de, hogy mit ajánlok jó szívvel azt már leírtam
Egyébként 9000.- a Zimmermann betét a te kocsidhoz az azért nem tudom miért számít drágának.
Az igaz, hogy a ferodonál drágább majd duplája, na de nem véletlen[ Szerkesztve ]
Renault power
-
tresh
addikt
válasz Mágus2 #39306 üzenetére
Tobb fajta volt/van abbol is nekem is az van 2eve hatul es deka hangja sincs. A betetek egyedul amikkel nem vagyok meg elegeve de ez a gyengebbik fajta. Ettol fuggetlenul most mar en se tennem be mert keves helyen kapni a normalisat.De az ilyen olasz szaroktol merfoldekkel jobb. Persze nem ate vagy zimmermann kategoria.
-
AMD Power
titán
Beültünk az új Renault Mégane-ba
Frankfurti Mégane-ok, 2015Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html
-
Ghandi
aktív tag
válasz rob210 #39316 üzenetére
Tudsz nekem ha máshogy nem priviben linket erről a betétről? Mondjuk talán jobb lenne itt hogy más is lássa,ki tudja kinek kellhet még.
Azok a helyek ahol én néztem ott a Ferrodo csak az első szett 15-től indult,a Zimmermann is jócskán több volt 10-nél,az ATE volt talán a legdrágább,értsd 20 vagy talán 20 fölött. Egy hely volt ahol találtam Textart 9587Ft. Eddig ez volt a legjobb ár,és talán még ehez képest jó minőség,de ha 9000Ft-ért lenne jobb mint a Textar akor persze azt venném!
Mondjuk nekem most első és a hátsó szett is kellen,illetve a jövő hónapban,mert most másra ment el a pénz.Elmélet és gyakorlat közt nincs különbség elméletben
-
-
Doki16
addikt
-
FerNandor
őstag
-
FerNandor
őstag
Én manuális, digitklima, tempomat, jó lenne panoráma tető, esetleg ülésfűtés. Esküszöm lent ülnék esőben és nézném ahogy esik az autóra az eső
Ja és persze kombi. Ezüst, vagy valami jó szín, de inkább ezüst. Halk egyébként a 3as megane? A 2-eshez képest. Nem ültem még olyanban. Következő autónak valami nagyon halk, suhanósat szeretnék. Nem akarok a motortérből semmi zajt hallani..."A shark could swim faster than me, but I could probably run faster than a shark. So in a triathlon, it would all come down to who is the better cyclist."
-
tresh
addikt
válasz FerNandor #39333 üzenetére
3-asból még csak rssel mentem így nem tudom megmondani mennyire zajos vagy sem mert egyedi rendszer volt alatta és az bizony gázadásnál duruzsolt Majd megkérdezem havert ő náluk 2 is van 1.6 dezsővel hogy mi a benyomás velük kapcsán. Bár még nem panaszkodott pedig anno a fiatjukat szidta mint a bokrot
-
FerNandor
őstag
De úgyse adom el egy jó darabig. Várom már, hogy kész legyen, faszán meg akarok csináltatni rajta mindent. Nem lesz olcsó...
"A shark could swim faster than me, but I could probably run faster than a shark. So in a triathlon, it would all come down to who is the better cyclist."
-
FerNandor
őstag
"A shark could swim faster than me, but I could probably run faster than a shark. So in a triathlon, it would all come down to who is the better cyclist."
-
Ghandi
aktív tag
válasz rob210 #39328 üzenetére
Oh nagyon szépen köszönöm!
Tényleg igy azért elviselhetőbb az ára,másol azért sokkal durvább ára van.
Nézegettem más alkatrészek árait is,van amit még venni kellene az autóhoz,hirtelen egy 30ezret össze is tudtam válogatni........és akkor még be is kell ezeket szerelni.Elmélet és gyakorlat közt nincs különbség elméletben
-
tresh
addikt
Az De azert meg is jo erzes beleulni es tudni hogy ez bizony muszakilag mar ott van majdnem mikor a gyartosorol lejott. Mar csak az esztetikara kell gyurnom de az csak jovore, mert az is kb 200-300ezer lesz
Ghandi: mar nem szamolom mennyit koltottem ra pedig semmi komolyabb baja nem volt pusztan az en hulyesegem hogy mindent rendbe teszek/tettem rajta. Egyszer ha unatkozok majd meg irom hogy 2ev alatt miket csinaltam meg rajta
[ Szerkesztve ]
-
FerNandor
őstag
Na.. Jövő héten megy a lakatoshoz és a fényezőhöz. remélem jó lesz..
"A shark could swim faster than me, but I could probably run faster than a shark. So in a triathlon, it would all come down to who is the better cyclist."
-
diablo1984
veterán
laguna1 ph2 1,9 dti-ben lehet valami buktató? elvileg valahogy fogyik belőle a víz, hogy elhagyja, vagy kipufogja, azt nem lehet tudni, hajlamos a hengerfeje megnyikkanni, vagy inkább a tömítést nyomja ki?
amit még lehet róla tudni, hogy télen többször kell ráizzítani, illetve ha áll 2 hétig nehezen indul, ez esetleg izzítás hiba lehet(önindító felújítva, akku cserélve, fhp kicserélve), esetleg lelevegősödhet a rendszere, passz.a tulaja szerint(kereskedésbe adta le, egy toyotát hozott helyette) 2 olajcsere között fél liter olajjal beéri, ennyi amit leírtam amit csinál, nem tudom mennyire lehet lutri, elvileg 151ezer km van benne, 4 éve jött be az országba 130ezer km-el, belső állapotba az én ex benzines 325ezret futott lagunámhoz képest egy picit talán jobb, de az ülés széle ugyanúgy le van ülve, a bőrkormány cafatokban rajta...... kasztniján a 2 hátsó ív csere érett, nem körben, de itt ott az ív része át van rohadva, küszöb jó.....
szerintetek érdemes ilyenre megalkudni? tetszeni tetszik, de a motort lutrinak tartom a vízfogyasztás miatt, bár ha egy hf tömítés, akkor az nem durva, az indítási nehézség talán izzítógyertya(de azt mondta, hogy téle 3x ráizzítva úgy indul mint egy benzines), amúgy szépen jár, bár kicsit lomha gázadáskor kell neki egy pár mp, mire elkezd tolni, igaz akkor sem szakad le az ember feje....
-
#42667776
törölt tag
válasz diablo1984 #39346 üzenetére
A leírásod alapján ott a km nem stimmel ez a motor az I-es laguban a legjobb, szerintem el volt hanyagolva a szervizelés. Az egyik barátomnak van ilyen 260e km és a motorhoz még nem kellett nyúlni egyáltalán nem lomha, sőt jobban megy mint a 2.0 benyás, nem kormól, igaz Ő rendben is tartja. A kormány a ph 2-ben elég rossz minőség 120-150 között már rongyolódik, de nem kellene cafatokban lennie. Ha jó árban van és hajlandó vagy költeni rá, hogy rendbe tedd utána egy megbízható kis fogyasztású jószág lesz.
-
diablo1984
veterán
válasz #42667776 #39347 üzenetére
a km az sántít, szerintem 200e km fölött lehet, bár a váltógombon az írás még rajta van(kolléga tuti 200ezret futottjában már semmi sem olvasható a gombról), a gyári szélvédő is még a helyén, az ülés szivacsa kissé jobb állapotú, mint a 325ezret futott enyémé, nem ahol ül az ember, hanem a széle van elmálva(ki-be szállásoktól).
menni megy, csak kell neki pár mp, míg elkezd karcolni, úgy meg megy rendesen, akkor a turbo is hallatszik.
a bőr a kormányról itt ott már le van rojtolódva, az a kis vékony bőrréteg már átszakadt.....
449e ft-ra van kitéve, ezek között eléggé magas árnak számít, bár jó autó csinálható belőle, de a motor dolog ami buktató lehet benne...... a többi kopó cucc(fék, hátsó ívek, betört ködlámpa, vezérlés, stb) de van rajta vonóhorog és klíma benne, ezek amik az enyémből hiányoztak.....
-
Ghandi
aktív tag
válasz rob210 #39342 üzenetére
De ki tudom cserélni,de ez itt egy kicsit máshogy fog működni.
Haver aki autószerelő,igaz otthon nincsen rendes műhelye sajna,a melóhelyére meg nem viszem be az autót mert akkor egy vagyon lenne.Szerszáma van,ha meg valami spec szerszám kell akkor azt elhozza estére a melóhelyről. Szóval ő szétszedi az autót nálam,(komplett futómű felujítás plusz fékek) én elviszem az én melóhelyemre a lengőkarokat,mivel itt van gépműhely,igaz nem autószerelő gépműhely,de rengeteg spec gép van,mint pl síkköszörű,eszterga,marógép,hidraulikus présgép stb,szóval bármit megcsinálnak nekem a fiúk a műhelyben.Ők kicserélik a lengőkarba a szilenteket és a gömbcsuklót,majd ezt hazahozom és haver visszaszereli,kicseréli még a kormány gömbfejeket,a stabilizátor szilenteket és a stabrudat és akkor már a fékbetéteket is meg stb.
Én veszem meg az anyagot,ő meg megcsinálja.
Még gondolkozom hogy a hátsó híd szilentjét is megnézetem vele,az is kb annyit bír mint az első szilentek,vagy az tovább bírja?Elmélet és gyakorlat közt nincs különbség elméletben
-
diablo1984
veterán
válasz diablo1984 #39348 üzenetére
akárhogyis, de majd tudósítok róla, mert újból Laguna tulaj lettem!
remélem nem átcseszős lesz az autó, jövő ilyenkorra is igaz az állításom, hogy a kertben csak 1 autó maradhat(laguna vs yaris).
Új hozzászólás Aktív témák
- Aliexpress tapasztalatok
- sh4d0w: Rebel Moon - Ne nézd meg!
- Huawei P30 Pro - teletalálat
- Hobby rádiós topik
- antikomcsi: Való Világ: A piszkos 12 - VV12 - Való Világ 12
- Politika
- Tarr Kft. kábeltv, internet, telefon
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Filmvilág
- Szeged és környéke adok-veszek-beszélgetek
- További aktív témák...
- Költségmentes! 61xxx KM, Jaguar XE L4D Prestige 2.0D Automata.
- ArenaRacer Craftsman Gamer szék
- Centro Energy 410W Full Black Prémium napelem panelek
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs EPIC székek azonnal . 24 / 36 hónap garancia . +36301300000
- Két kazános Jura Impressa 801 automata kávéfőző Cappuccino fejjel