Hirdetés
-
Rossz üzlet az EV-kölcsönzés
it Küszködik az EV-kölcsönzés miatt a Hertz Global, még több EV-t adnak el.
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
Igencsak szerény méretekkel rendelkezik az Aetina Xe HPG architektúrás VGA-ja
ph Az 50 wattos modellt beágyazott rendszerekbe, MI-vel kapcsolatos munkafolyamatokhoz és edge applikációkhoz szánták.
-
PROHARDVER!
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
FerNandor
őstag
válasz Doki16 #39601 üzenetére
persze, tyrestore a neve, ott sztem tudsz neki küldeni emailt is a nevére kattintva, ha nem, akkor írj és elküldöm a címét. Index fórum gumikerdes felnikerdes c. topic
"A shark could swim faster than me, but I could probably run faster than a shark. So in a triathlon, it would all come down to who is the better cyclist."
-
Szendwich
tag
Ezt az autot ismeri/latta mar valaki?
http://www.hasznaltauto.hu/auto/renault/grand_scenic/renault_grand_scenic_scenic_2.0_t_privilege-9356930 -
Pecc
őstag
Fejlemény: denso gyertyákra kicserélve a régik, ugyanaz a hiba. Hézagokat mértem 0.8 mind, ugyanúgy járnak vele, mint az előzőkkel. Mintha 3 henger menne, lehúzgálva 1 vagy 4es trafót nem áll le a motor csak változik a pöfögés, 2-3 valamelyikét lehúzva leáll a motor. Ha felcserélem 1-3asat 2-4eset, akkor is ugyanez... Füstöl a kocsi, így egész biztos, hogy nem megy 4 henger. Diagnosztika, hibakód törlés, majd olvasás és ki kell derülnie...mire és mennyi pénzt kell költeni, de hiányzik ez.
FHP nem csinálhat ilyet? Vagy csak trafó vagy injektor tipikus esete?[ Szerkesztve ]
-
bagg
csendes tag
rob!
Megmondanád nekem, melyik oldalon van a külső hőérzékelő csatlakozása? -
-
rob210
Topikgazda
Ha megcserélted a trafókat és ugyan az a hiba akkor ez injektor lesz.
A trafócserét hogy csináltad?
Lecsatlakoztattad, és összecserélgetted őket vagy felrúgtad a gyújtási sorrendet?
A műszerfalon visszajelző nem ég?Mert ha injektor hiba van akkor a befecskendezési hibát kéne jeleznie diag nélkül is.
Azt már az alizé is tudja nem fedcomp függő.Renault power
-
Pecc
őstag
válasz rob210 #39613 üzenetére
A diag gyújtótekercs hibát ír. A konkrét jelenség az, hogy bármelyik trafó van ott a két szélső henger nem megy. Ezt stabilan tartja bármi történik, más trafót is próbáltam. Igen lecsatlakoztattam és csere 2essével. A check engine jel folyamaotosan világít a műszerfalon. Injektorhibának tűnik.
-
diablo1984
veterán
létezne, hogy az 1,9 dti az üzemanyag pumpa miatt levegősödik le? múltkor lecseréltem a kikeményedett üzemanyag csöveket, de még mindig levegősödik. a kézi pumpa még ha nem is látszik rajta tud levegőt engedni a rendszerbe?
a pumpa alján lévő kemény fekete műanyag csövet hogy lehet bontani? vagy kuka megbontás után? -
diablo1984
veterán
válasz diablo1984 #39615 üzenetére
pumpa kiiktatva, levegősödés megszünt(a pumpa engedte vissza a gázolajat, nem zárt le..... viszont indulni egyenlőre most sem indul jobban!
-
tresh
addikt
válasz diablo1984 #39617 üzenetére
Hidegen és melegen is nehezen indul ?
-
tresh
addikt
válasz diablo1984 #39619 üzenetére
Akkor adagoló-t kéne megnézni előtöltési gondok lesznek szerintem
-
diablo1984
veterán
hát így én is már azt gondolom, hogy adagoló+porlasztókat kellene csekkoltatni, csak annyira nincs kedvem most rá költeni, főleg úgy, hogy a blokkot sem tudom, hogy mire való még, jó volna gyorsban bele tolni 1-2 ezer km-t, hogy megéri-e költeni rá, vagy inkább turizzak bele egy blokkot mindenestől, mert úgy 100alatt megúsznám, az adagoló meg 20-60 közötti értéken újítódhatna fel.....
holnap megyek Debrecenbe egy motortérnyitó bowdenért(mert kuriózum és 15ezer egy új), mert az enyémban valahol a teflon betétet bemarta a bowden és akad mint a nyavaja és lehet Miskolcra is el kellene nézni gumi ügyben, nem mintha közelebb nem lenne gumi, de kell a km a kocsiba(anno a passatomba is akkor derült ki, hogy kukás a blokk, mikor pest-debrecen útvonalat oda-vissza megjártam és eltünt belőle 4 liter olaj.....).
-
birozoli7800
senior tag
Sziasztok!
Van a munkahelyemen egy Renault Kangoo 1.9 szívó dízel. Ahogy bejött ez a "hűvösebb" idő reggeli indításnál csak hidegindítóval képes beindulni. Miután beindul egész nap tökéletes az autó.
Szerintetek ez milyen hibára utalhat?
mod:
Én is vettem egy Renault Thaliat 06'-os évjáratút 1.4 16V motorral. Míg hideg a motor az első pár méter megtételénél mintha megtorpanna az autó, viszont utána tökéletesen megjavul.
Ez milyen hiba lehet?
[ Szerkesztve ]
-
Wyktor
csendes tag
Sziasztok!
Tudtok Budapesten ajánlani egy megbízható szélvédő csere helyet. Lehetőleg olyat akik normális áron dolgoznak . A CarGlass tól megane 2-es sima első szélvédőre egy 82000-es ajánlatot ami szerintem kicsi elrugaszkodott.
Köszi,
-
FerNandor
őstag
válasz Wyktor #39623 üzenetére
Autover kft. Szoláros, hangszigetelt Saint gobain gyári szelvedo 55 körül volt mindennel együtt 2 éve. Ugyanez idén télen, csak Pécsre lekuldve 60 szerelessel együtt. Van sima üveg is, az olcsóbb.
"A shark could swim faster than me, but I could probably run faster than a shark. So in a triathlon, it would all come down to who is the better cyclist."
-
diablo1984
veterán
a laguna F9Q és a megane F9Q blokk az csereszavatos, csavarra azonos?
-
z00li
senior tag
Sziasztok!
1.6 16V Scenic I-esem olyan hibát produkál, hogy mikor reggel kiállok az udvaron kívülre (kb. 5méter) van hogy lefullad. Akár többször egymás után is. Amikor bemelegszik már nincs vele gond. Most volt vezérműszíj, vízpumpa, olaj, olajszűrő, légszűrő, pollenszűrő, benzinszűrő, gyertyacsere. A hiba előtte is fennállt, reméltem hogy nagyszervíz után eltűnik. Mit kéne még megnézetnem? Idegesítő a dolog.
Valamint tudnátok adni tippet téligumira? Előre is köszönöm!Üdv: Z
-
tresh
addikt
válasz diablo1984 #39633 üzenetére
igen de a felfogatási pontok mások tartó konzolok is
-
diablo1984
veterán
igen? a konzol lehet más, ha a lagunás felfogatásnak is ott a hely!
ma újból szaladgáltam a vassal, fura, hogy az indulási probléma mintha elmúlt volna, röffen azonnal, bár a reggeli első induláskor mintha pár másodpercig(1-2mp) 3 hengerezett volna, de utána szépen kisimult a járása. az izzitó gyertyákhoz kerítek valami 10es csőkulcsot és kiszedve letesztelem őket!
a vizet még mindig nyomja valamiért kifelé, de legalább az indulási nehézsége eltűnőben van(lehet tényleg a levegősödés volt a gond?)
-
dhgm
tag
válasz diablo1984 #39640 üzenetére
Szia!
Én a nyáron cseréltem a 4 izzítógyertyából 3-at... próbalámpával néztem meg, a motorba beszerelve.
1.5 dci 2006 86LE Xiaomi MI3 miuiv7
-
diablo1984
veterán
honnan a gyíkból lehetne a turbó alatti olajvisszavezető cső a turbótól induló végéhez tömítést venni? nem készletet, csak azt az egyszerű tömítést? mindenfelé csak készletet találok, azért az egy tömítésért nem venném meg a szettet.....
alatta jártam a kocsinak és láttam, hogy a tömítés nem egyszerűen okádja kifelé az olajat, az indítómotor is olajban úszik, minden, ami a turbó alatt van! amúgy a turbó többi része száraz, de attól a tömítéstől patakok indulnak......
lecseréltem a szíjat is a verdán, az alsó vezető görgő kissé csapágyas már, még nem lóg, csak pörgetve érzik, majd kerítek hozzá egyet. kicseréltem végre a motorház nyitó bowdent is, végre nyílik/záródik a motortér, semmi akadás nincs! alatta járva észeltem, hogy a katalizátor hűlt helye van a kocsi alatt, egy sima cső van alá tolva a kati helyett, ez sem fog a kpm-nél vizsgázni többet(bár januárban még ott vizsgázott, gondolom a rozsdás féktárcsákkal meg a katalizátor hiánnyal mekkora bundás műszaki vizsga lehetett.....
az indulása továbbra is jobb, majd még a vízkinyomást nem árt orvosolni valahogy, de még tippem sincs, hogy merre induljak el ez ügyben...... , 1-2 hét múlva megy a kasztnishoz megcsináltatom a szeplőit, az alja nem is annyira vészes, mint elsőre gondoltam, a jobbos nyúlvány vége van szétrohadva, a balos végig megvan, a belső küszöb is ép, a kipuff rendszer sem rozsdás, viszont a hátsó híd szilentje be van ülve nem gyengén, azt nem árt majd cserélnem.....
-
diablo1984
veterán
apropó, a főtengely jeladó hol van pontosan az 1,9 dti blokkon? ma az egyik indítózásnál arra lettem figyelmes, hogy kb 1200-as fordulaton remegett a fordulatszámmérő indítózásnál..... gondolom nem ártana a holtponti jeladót kicsit megtakarítani......
-
diablo1984
veterán
válasz diablo1984 #39643 üzenetére
vízkinyomáshoz még egy kis adalék: ma rámértem az izzításra, hogy egyáltalán áramot ad-e a gyertyának(és ad), közben láttam, hogy a kiegyenlítő tartályom üres, kinyitottam a sapkát, szisszent egyet és brutál mértékben visszatért bele bugyogások közepette a víz kb a jó feléig!
ez mi a picsám lehet???? ha jár a motor kinyomja, ha áll akkor vákumot csinál(vagy mit), én nem értem, hogy mi a tököm csinálhat ilyet......
-
Amarth
aktív tag
válasz diablo1984 #39645 üzenetére
Az én vizemmel is ugyanez van.(1.6 benya)
Cseréltem kupakot,egy hétig kb jó volt,minap ránéztem és minimumon volt.
Engem is érdekelne mi lehet ez...[ Szerkesztve ]
Porfestés Szegeden, rövid határidővel!
-
diablo1984
veterán
válasz Amarth #39646 üzenetére
ezen is a kupak csere megvolt mielőtt megvettem, de nem segített rajta!
most azt az infót kaptam a szerelőmtől, hogy kezdődő hengerfej tömítés hiba(még nem kever vizet, olajat, csak beleszuszog a vízbe....) is tud így viselkedni, meg lehet próbálni, hogy a hengerfej csavarokon húzni még egy kicsit, hátha megjavul és akkor még 1 évet kibír(csinált már ilyet és bevállt), ha nem, akkor hengerfej le és megnézni, hogy mizu van odabennt!
jövő héten elviszem hozzá, a turbó tömítését is kicseréli(neki van szóló tömítése, nem csak szett), utána lehet nem ártana egy blokkmosás, mert tiszta olaj a blokk hátulja a turbó olajcső miatt(önindító is, ami meg csapágyas és fel kellene újítani...), majd utána kiderül, hogy megoldja-e a gondjaimat!
[ Szerkesztve ]
-
cellpeti
veterán
sziasztok!
Megané 2-höz keresek javítási kézikönyvet, ha lehet magyart. Tudnátok nekem segíteni? Köszi előre is
Tigris, tigris, csóvafény...
-
Amarth
aktív tag
válasz diablo1984 #39647 üzenetére
Remek,2 hónapja vettem a kocsit...
Kössz az infót!Porfestés Szegeden, rövid határidővel!