Hirdetés
-
SMITE 2 - Napokon belül indul a zárt alfa teszt
gp Több mint egy tucat karaktert próbálhatnak ki a szerencsésebbek, a teljes listát a május első napján esedékes streamben árulják el.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Igencsak szerény méretekkel rendelkezik az Aetina Xe HPG architektúrás VGA-ja
ph Az 50 wattos modellt beágyazott rendszerekbe, MI-vel kapcsolatos munkafolyamatokhoz és edge applikációkhoz szánták.
-
PROHARDVER!
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
feco6512
tag
Sziaztok valaki tudna esetleg segíteni nekem Megane 2000évjáratu 1.6 16v kocsin hogy lehet betanitani a kulcsot?le volt véve az akksi saru és most nem müködik a központizár csak belülről!Esetleg úgy mint az infrásat vagy más képpen?előre is köszönöm a segitséget!
-
tresh
addikt
válasz Mr.Minyi #40953 üzenetére
Persze privbe írj rám és akkor este elküldöm
(#40951) MMA87: persze, nem ugyan az a kettő de még pl nem volt dieselem én nem is gondolkodtam ilyen utólagos megoldásokba mint pl ülésfűtés, vagy állófűtés nekem kb 3-4 km után már olvasztott a megane olyan meleget nyomott
[ Szerkesztve ]
-
newwave0507
tag
Tresh; ugye irtad hogy hidegen a kék füst a porlasztótól lehet, mivel olajat nem eszik. A gázolajnak nem fekete füstje van? nem csak az olaj lehet kék?..
Gondolataink saját elménk börtönébe zárnak. Félelmeink emelik egyre magasabbra a falat, melyet csak a tudatosság képes lebontani.
-
just
aktív tag
válasz newwave0507 #40959 üzenetére
Gázolaj is olaj, füstölhet kéken, szagolj oda hogy szemet csipős erős a szaga(akkor gázolaj), vagy inkább dohos, ez utóbbi a motorolaj. Nekem is füstölt a megane(1,9dci) de csak padlógázra 1-1pamacsot. Chip után meg szinte folyamatosan ha padlóztam.
Two things what i hate. People that can't count...
-
newwave0507
tag
Nekem csak hidegen, hideg időben csinálja.. De már idegesít eléggé. Több ezer km után is megvan az olaj.. Vagy nem értem már mivan, ha a turbo engedné át akkor is kéne ennie az olajat
Gondolataink saját elménk börtönébe zárnak. Félelmeink emelik egyre magasabbra a falat, melyet csak a tudatosság képes lebontani.
-
tresh
addikt
válasz newwave0507 #40961 üzenetére
Porlasztok állapotát ha megnézeted rögtön könnyebb lesz kitalálni mi okozza ezt a jelenséget. Amúgy én a fekete füstre írtam hogy porlasztó ha hidegen kékesen fűstől akkor bizony ott olaj jut a rendszerbe valahol pl kartergáznál bármi.. Ezt így leírás alapján nem lehet megmondani. Az biztos hogy valahol motorolaj kerül az égés térbe
-
tresh
addikt
válasz newwave0507 #40963 üzenetére
Röviden nekem van egy olyan érzésem hogy az autód jelezni próbálja neked hogy foglalkozni kéne vele. Lehet szelepszárszimering stb.. nem akarok tippelni látni kell a jelenséget. De még mindig azt mondom ha teheted akkor porlasztó bemérés és kompresszió mérés se ártana lehet lesz meglepetés, és inkább most előzd meg a bajt mint később kerüljön 3x ennyibe
-
newwave0507
tag
Utána jártam.., a rossz égés okoz kék füstöt, főleg hidegen..., ha nem eszi az olajat, akkor porlasztó hiba. Rákérdeztem Renault szak. szerelőtől, illetve a Neochip kollégájától.
Gondolataink saját elménk börtönébe zárnak. Félelmeink emelik egyre magasabbra a falat, melyet csak a tudatosság képes lebontani.
-
#32577792
törölt tag
Én párszor Bagdány Pistihez vittem a Lagunámat, pedig elég messze vagyok Bp-től.
Teljesen korrekt és kifejezetten Renault specialista. -
#32577792
törölt tag
válasz newwave0507 #40969 üzenetére
Messze van
Esetleg regizz ide, [link]
-
tresh
addikt
válasz newwave0507 #40967 üzenetére
Ezt mondtam Nem biztos hogy motor csere ez meg kell nézni és utána rögtön kiderül érdemes e vele foglalkozni avagy sem
-
rob210
Topikgazda
válasz newwave0507 #40965 üzenetére
Nem támogatom, lehet, hogy drágább felújÍtani a tiéd és macerásabb is.
De hidd el a motorcsere lepapÍrozása sem olcsó a beszerelés pedig szintén szivatós, talán még inkább mint a felújÍtás.Ráadásul, honnan tudod, hogy a használt motorblokk mennyit fog bÍrni, ha elkezd füstölni 15.000kilométer után elsÍrod magad.
A felújÍtott blokk meg ha nem himihumi műhelyben csináltatod sok 100ezerig jó megint.
motorcsere
felújÍtásRenault power
-
_NCT
őstag
Na tegnap vettem conrad-tól ilyen seggmelegítőt, nagyon baba és nagyon jó, a fél év gari igaz egy kicsit karcsú....
Viszont ma jött a felismerés, hogy nincs is akku töltőm (hál' istennek 3 év alatt 1x sem kellett töltenem).... Milyet ajánlanátok?
-
newwave0507
tag
-
rob210
Topikgazda
válasz newwave0507 #40976 üzenetére
Az nem motorgenerál hanem autó restaurálás.
Túlvagyok pár motor generálon.
220 a max amibe fájt és volt már pár igen dzsuva blokk.Az olajat meg méresd meg, mert ha felhigul és agyonvág mindent akkor marad a blokkcsere valóban.
Renault power
-
newwave0507
tag
válasz rob210 #40977 üzenetére
Én csak a kacsóékkal csináltatnám a motorgenerált. Anyuéknak a csapágyazás, és gyűrűzés 170 volt. Akkor ha extrémebb a kivitelezés, gondolom hogy nem olcsó. Most várom szerelő srácot.
Gondolataink saját elménk börtönébe zárnak. Félelmeink emelik egyre magasabbra a falat, melyet csak a tudatosság képes lebontani.
-
diablo1984
veterán
válasz rob210 #40977 üzenetére
hát nekem is kb 250be áll majd meg a motor projekt, igaz ebben friss conti vezérlésszett, adagoló felújítás, porlasztó beméretés, totál hengerfej felújítás+minden sallag. remélem mostmár visszakerül a moci a helyére és szolgál hibátlanul, mert a tököm tele van már az egésszel.......
newwave0507 simán lehet injektor is kék füstös, behugyozza a gázolajat, vagy csak rossz időben, az ugyanúgy a kipuffba jut és szintén kékesen/fehéres kékesen füstöl, főleg ha alapjáraton egy helyben hidegen járatod(a rendszer tele megy vele). jellemző tud lenni a pd-s euro 3-as passatokra is, csíp is a szaga rendesen, érzik hogy gázolaj! méresd be az injektorjaid, az nem egy ökör ára és máris okosabb leszel!
[ Szerkesztve ]
-
newwave0507
tag
válasz diablo1984 #40980 üzenetére
3. Szerelőnél voltam, fehéres kékes a füst csak hidegen, beleszagolt a füstbe is, gázolaj szagú. Mind 3 porlasztót mondott.
Gondolataink saját elménk börtönébe zárnak. Félelmeink emelik egyre magasabbra a falat, melyet csak a tudatosság képes lebontani.
-
diablo1984
veterán
válasz newwave0507 #40981 üzenetére
porlaszó/injektor alatt ugyanazt értjük, csak nagynyomásúnál a porlasztót injektornak hívják(adagoló fúvóka), sima adagolós dízelnél a porlasztó csak porlasztó!
biztos, hogy az lesz a hunyó! motort még első körben nem temetném, de az elégedetlen, vagy rossz időben történő porlasztás kinyírhatja a motort(lemossa az olajfirmet a gázolaj a hengerfalról így az jobban kopik! csináltasd meg, ha még hosszan akarod élvezni a verdát!
-
newwave0507
tag
válasz diablo1984 #40982 üzenetére
Megcsináltatom. Köszi a segitséget mindenkinek! Rendesek vagytok
Gondolataink saját elménk börtönébe zárnak. Félelmeink emelik egyre magasabbra a falat, melyet csak a tudatosság képes lebontani.
-
Sly189
senior tag
Nagy tisztelet az itteni forum közösségnek!
Egyik ismerősöm Citroen C4 Grand PIcasso 1.6 HDi-hez keresett volna valami értelmes fórumot, de PH-n sajnos amit talált nem pörög. ~1000 hozzászólás van a topikukban.
Esetleg ha valaki tud ajánlani Borsod megyében francia autó specialistát egy telefonszámmal azt megköszönném !
-
Szendwich
tag
-
Sly189
senior tag
válasz kalmanchris #40985 üzenetére
Vezérlés csere lenne például.
-
FerNandor
őstag
Sziasztok.
Kész az autó. Ma végre viszonylag jó idő volt, lemostam, le is fényképeztem. [link]
Mycso, lecserélnéd majd erre? Köszi"A shark could swim faster than me, but I could probably run faster than a shark. So in a triathlon, it would all come down to who is the better cyclist."
-
Szendwich
tag
Ezmiez? Tesóm Scenic II-jében találta takarítás közben. Én a kilincsben található gomb elektronikáját vélem felfedezni benne.
-
diablo1984
veterán
ott tartunk most a lagunával, hogy vettem egy fűzött blokkot bele(felújított, fűzött, csak maga a blokk minden nélkül) és most hogy öltöztetnénk fel, akkor derült ki, hogy ez már az újabb 1,9 dti blokk, az a fajta, amelyiknek nem a szelepfedelén keresztül, hanem a blokk oldalán kell az olajat beletölteni(elvileg lagunákban is volt, de kangook és clio 2-esek kései adagolós motorjai ilyenek). ennek megfelelően a kartergáz visszavezető szirszar is más, a csonkok is(át lehetne alakítani, csak ahhoz esztergáltatni kell 3 csonkot). ez a blokk már épp olyan, mint a laguna 2-es 1,9 dci motorja kinézetre. szerintetek, ha bontóból megveszem hozzá a sallangot(kartergáz csövek, a fekete műanyag kartergáz lecsapató, olajbeöntő és a lyuk nélküli szelepfedél, valamint szerintem a porlasztók merev csövei is más úton járnak), akkor műszakin nem fognak kötözködni, hogy nem az a motorkód?
valamint az enyémen egy alutáblán van a motorkód és szám, a blokkra volt szegecselve 2 szegeccsel, ezen a blokkon meg ugyanott, de az öntvénybe van ütve a szám, viszont olyan rozsdás, hogy nem látszik már, furatok a szegecsnek nincsenek, így csak akkor tudnám felszegecselni az alu táblát, ha kifúrnám..... de valahogy nincs kedvem a blokk oldalát furkálni..... vagy kellene?
a pisztoly tele van már ezzel az egész motor mizériával, most már darabokban van az egész kocsi eleje, hűtők, lámpák, zárhíd, minden szanaszét, nem tudom, hogy mikor lesz összerakva, de sírni tudnék, ha ránézek, remélem valaha még ép és egészséges lesz!
-
#32577792
törölt tag
válasz diablo1984 #40991 üzenetére
Nem tudom, szerinted nem ellenőrzik a motorszámot?
Azt gondolom, ha Te alig látod, attól nekik még kicsit más eszközeik is vannak arra, hogy ellenőrizzék.
Nálam ez szimpla motorcsere.
Persze lehet tévedek.
Bár egyszer amikor a Toyotámat megvettem, rohadt alaposan átnézték azokat számokat. Ki is derült később, hogy a magyar forgalmi rendszámú autó nincs forgalomban.
Két hónapba telt mire elrendeztem az egyébként eredetiség ellenőrzésen átment autó "legalitását". -
rob210
Topikgazda
válasz diablo1984 #40991 üzenetére
Ha korrózió álltal nem olvasható a motorszám akkor újfajta kódot adnak.
Le lehet papírozni, olyan motor ami gyárilag volt benne lehet bele.
Csak olyan nem amivel a gyárban nem szerelték.
Illetve manapság a diselről benzinre és fordítva átépítést már nem engedélyezi az nkh.Szóval ha volt laguna I- ben a fűzött blokk akkor simán lepapírozható.
Renault power
-
#32577792
törölt tag
A motorcserével kapcsolatban a 326/2011. (XII.28.) Korm. BM rendelet a közúti közlekedési igazgatási feladatokról, a közúti közlekedési okmányok kivonásáról és visszavonásáról rendelet ad információkat.
Motorcsere esetén a következő dokumentumokra van szükség:- a járműhöz kiadott új típusú (kártyás) forgalmi engedély és törzskönyv vagy a régi típusú forgalmi engedély,
- a motor tulajdonjogát igazoló okirat,
- új motor esetén számla,
- külföldi számla vagy adás-vételi szerződés, és a vámeljárás lefolytatását igazoló okirat,
- belföldi számla (pl. járműbontói tevékenységet folytató által kibocsátott), vagy adás-vételi, csere, ajándékozási szerződés,
- típusazonos motorcsere esetén műszaki adatlap
- a törzskönyv illetékének befizetéséről szóló bizonylat, vagy nyilatkozat az illetékmentességről,
- forgalmi engedély illetékének befizetéséről szóló bizonylat, vagy nyilatkozat az illetékmentességről,nem típusazonos motor beépítése esetén:
- a közlekedési hatóság által kiadott átalakítási engedély és műszaki adatlap,
- a hátsó rendszámtábla, mivel új műszaki érvényességi idő bejegyzése is történik,
- az érvényesítő címke díjának befizetéséről szóló postai feladóvevény, mivel új műszaki érvényességi idő bejegyzése is történik,
- az ügyfél személyazonosságát igazoló okirat.Ezeken felül szükséges az NKH-tól is engedély.
-
newwave0507
tag
válasz diablo1984 #40996 üzenetére
+
Gondolataink saját elménk börtönébe zárnak. Félelmeink emelik egyre magasabbra a falat, melyet csak a tudatosság képes lebontani.
-
diablo1984
veterán
válasz FerNandor #40998 üzenetére
bele lehet, csak annak durvább a papírozása, mint egy tipus azonossal! annál csak elvileg bejelented a dolgot, beírják, hogy motorszám nem látszik/megsemmisült, vagy nincs, vagy ha van is, akkor is motor kódot kap, okmányirodába bemegy, forgalmi/törzskönyv cserés és kész. más kódú motornál már kpm-es, mert az összeférhetőséget is nézik, illetve nem tákolt-e!
-
#42667776
törölt tag
Sziasztok!
Ma elmentem megnézni ezt a Lagunát gondoltam, hátha alternatíva lenne a kedvezőbb fogyasztás miatt, de még is maradnék a típusnál, mivel mondhatni a motoron kívül az összes porcikáját ismerem, hát nem jött be a dolog....! Ezt csak azért írom le, mert egy újabb bizonyíték arra, hogy kipróbálás nélkül nem igazán lehet, képek alapján véleményezni egy autót. A hirdetés és a képek alapján úgy gondoltam, hogy nem túl nagy ráfordítással, egy jól használható autót lehet belőle csinálni. Sajnos az egész egy csalódás volt, a kasztnin a géptető, tető, csomagtértető volt gyári, mindkét lökhárító színe elütött, ezüst helyett, kékes árnyalata volt ezzel még meg is békéltem volna, de mindkét oldal telibe volt fényezve a küszöbök kivételével, a bal oldali lámpa gyári, a jobb oldali cserélt "depo"-s jobb oldalon a hátsó "háromszög" ablak nem túl pontosan volt illesztve, tehát cserés volt, a jobb hátsó ajtó, nem úgy csukódott mint a többi és a sárvédő, ajtó találkozásánál a festékleverődés nem volt kijavítva, valószínű innen volt törve. A beltér egész tűrhető állapotba volt, viszont minden nehézkesen működött, a géptető nyitóját, már alig mertem húzni, féltem, hogy elszakad a bovden, úgy be volt állva, a klímapanelon a nyomógombokat nagy erővel kellett nyomni, hogy váltsanak, az ablakemelők jól működtek. A motortér csucsogott a szilikontól, persze jobban benézve a váltó olajos volt, a tágulásiba alig volt folyadék, a motor hidegen kicsit hangosan járt, de pöcre indult, nem füstölt (nem tudták, hogy megyek, reggel volt). Kevés járatás után, próbakör, iszonyatosan gyenge teljesítmény nehézkes, (lassú) de rángatás nélküli váltás, gázpedállal nem tudtam játszani, mint a benzinesnél, hogy rásegítsek a váltásra, vízhőfok rendesen felment, de a teljesítmény nem érkezett meg, nagyon kellemetlenül hangos utastér a motorzajtól és a rezgésektől (ilyennel még nem találkoztam I-es Lagunába) feltételezhetően motortartó bakok cserések. Utólag azon gondolkodtam, mintha nem is lett volna benne turbo....? Gázelvételre, enyhe fékezésre a kormány rázott, fék, futómű sem tökéletes. Összességében az egész autó a jelenlegi állapotában használhatatlan és a kis anyagi ráfordítás, nem is lenne kicsi és akkor nem tudni, mi jön még elő.... így megmarad az öreg a háznál!