Hirdetés
-
Ülésezik a hardveregylet
ph Az irodai készülékek és monitorok társaságát egy ház, egy egér és egy DAC egészíti ki.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
A Video AI lehet a One UI 6.1.1 ütőkártyája
ma Vagy hogy fogja a mesterséges intelligencia manipulálni a mozgóképeket?
-
PROHARDVER!
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
tresh
addikt
válasz diablo1984 #39500 üzenetére
1-2napig használd és nézd meg mi változik lehet sok van benne és csak kidolgozza vagy levegős nagyon a rendszer. Esetleg a hűtőn is van légtelenítő lehet az se ártana meglesni. Másik ötletem úgy is jön nem sokára a hideg gyorsan leengedném ami benne van átmosnám aztán újra feltölteném és légteleníteném. Valahol csak kibukna mi a bibi.
-
rob210
Topikgazda
válasz diablo1984 #39500 üzenetére
A tartályba légbuborékok mennek alulról???
Az nem lehet.
Akkor valamelyik cső enged.
Alulról mivel onnan szív, felfelé nem mehet buborék.
Nincs valamelyik csöves felcserélve?Renault power
-
drk88
senior tag
Hali,
Clio2-höz nincs valakinek elfekvőbe egy hivatalos szerviz leírás könyve digitálisan? Neten nem találok normálisat. Az kéne amit a szervizben néznek
-
rolipasztor
újonc
Sziasztok!Van egy 2003-as 1.5dci Thalia-m,nekem olyan problémám lenne hogy időnként menet közben felvillan a stop felirat a műszerfalon,vagy csak szimplán villog,viszont észrevettem hogy az autó nem akar időnként menni,és a csomagtartó ajtaján látszik korom meg olyan mintha motor olaj lenne,de viszont a kipufogó nem olajos,voltam szervizben,és a gép nem mutat semmit. :S 1 hónapja cseréltem benne egr-t mert akkor meg az volt a baj hogy menet közben leállt a motor.De viszont a turbó elég olajos,meg motortartó gumibakot is kell cserélnem,ezek okozhatják ezt a hibát?
-
tresh
addikt
válasz rolipasztor #39504 üzenetére
Ha a turbó olajos akkor ott gond lesz a turbóval (csere gyanús) + ha hibakód nincs rá kéne nézni a befecskendezők értékére illetve a magasnyomású pumpára. Km mennyi van az autóba? Plusz én nem nagyon járkálnék így vele még meg nincs a hiba forrása
-
rob210
Topikgazda
válasz rolipasztor #39504 üzenetére
Nincsenek lökés szerű megugrások idönként menet közben?
Nekem is turbó hibának tűnik, azért olyan kormos meg olajos.Renault power
-
sonesz
újonc
Sziasztok!
A múltkor már kérdeztem erre a hiba jelenségre::
2004- és Renault Meganeom van 1.6 benzin.
Olyan hibát produkál az autó hogy amikor reggel hidegen beindítom 2000 fordulat után nem megy és 1-esben ha nem váltom el ilyenkor rángat is ha eléri ezt a tartomànyt és nyomnàm neki tovàbb. Nyomom a gázt és a fordulatszám mérő alig indul meg felfelé és mintha lelépnék, a gázrol pedig csutkára nyomom. Aztán utána 30 secre ez a hiba megszűnik. Melegen semmi ilyen probléma nincs. Illetve ha emelkedőn állok alapjáraton olyan az autó mintha lüktetne, fordulatszám mérő szépen áll egy helyben. Ezt meleg is csinálja. Talàlkozott már valaki ilyen problémákkal? Illetve mi lehet a bibi?------------->
Elvittem gépeztetni 3 létező hibát jelzett:
0530 - hűtőfolyadék szenzor ármkör, felszültség a tűréshatáron kivüli --> 2 hete gomba csere volt mégis hibát jelez
0141 - kiáramló lambdaszonda fűtés; vezeték törés --> ez pontosan melyik lambdaszonda ?
0340 - Vezérműtengely szenzor áramkör; Vezérműtengely fog eset --> ez csak egy vezérmátengely jeladó csere?
Ezeket a hibákat a fent leírt hibák valamelyike csinálhatja? Vagy mint ahogy valaki asszem írta a múltkor, ez gyujtótrafó probléma lesz?
Illetve még1 kérdés, gyári nem gumi bézs színú szőnyeget tudok venni valahol?
Előre is köszönöm a segítséget. Lassan bedobok egy karton sört
-
birozoli7800
senior tag
Üdv!
Minap vásároltam egy Renault Thalia-t 2006-os évjárat 1.4 16v, már a ráncfelvarrott kasztnisat. Vásárláskor mint minden kereskedésben vásárolt autónál semmi benzin nem volt. Megtankoltam az autót a mutató szerint kb. félig. A mai nap utazás közben felvillant a narancssárga üzemanyaglámpa, miközben a a km óra alatti mutató szerint még "bőven" van benne üzemanyag 2 rublika a 8-ból. Kérdésem, hogy ez a típus már ilyen üzemanyag mennyiségnél figyelmeztet a tankolásra, vagy a jeladó lehet rossz.
Válaszotokat előre is köszönöm!
-
Pecc
őstag
válasz birozoli7800 #39509 üzenetére
Biztos, hogy a jeladó a rossz.
-
birozoli7800
senior tag
Köszönöm a segítséget!
Egy kérdésem még lenne. Idővel le szeretném majd cserélni a gyári cd lejátszót benne valami minőségibbre. Lehet találni olyan fejegységet amit tudok majd vezérelni a kormány mögötti karral, valamint ami kommunikál a műszerfal tetején található kijelzővel?
-
tresh
addikt
válasz birozoli7800 #39512 üzenetére
lehet de draga lesz
-
feri19
csendes tag
Sziasztok M2 2004-es kombi a pótkerék tároló műanyag rekeszben víz van, a csomagtér nem ázik be, nem vizes, hol tud oda víz kerülni? Köszi
-
Pecc
őstag
válasz birozoli7800 #39512 üzenetére
Ahogy mondja tresh is, drága lesz. Ilyen tizenezer forintocska csak a kábel amivel összekötöd a fejegységgel.
-
Szendwich
tag
válasz feri19 #39514 üzenetére
Több dolog is lehet:
* a kombiknál ismert hiba a csomagtér lemez alulról történő beázása,ha jól tudom akkor "teknő" ragasztva van a karosszériába ez szokott elengedni és onnan jut fel a víz.
* a fenéklemezen ellenőrizd a gumidugók meglétét.
* ha vonóhorgos, akkor ott is lehet a probléma,hanyag volt aki felszerelte,ellenőrizd a kábelköteget be van vezetve valamelyik hátsó lámpába ott is lehet tömítés probléma,illetve a csavaroknál ellenőrizd,valamint a lökhárító alatt. -
Na_Ta
csendes tag
Sziasztok!
Adott egy 2001-es Scenic 260'000 kmmel. Nyilván a kormányzás könnyűsége-nehézsége nem olyan mint új korában (gyári méretű kerekekkel) és valószínű új korában sem volt olyan könnyű, mint - amihez tudom hasonlítani - egy 2011 Fluence esetén. Mivel nem mi tettük bele mind a 260-at (kb 15-öt) és alánézések alapján fő futó-, kormánymű részek nem voltak cserélve, vagy nagyon régen.
Kérdés, hogy lehet-e érdemben könnyíteni a kormányzáson bizonyos részek felújításával/cseréjével, melyik ami leginkább hozna a konyhára, figyelembe véve az árat is valamilyen szinten, bár jelen pillanatban még nem tudom, szánnék-e rá és mennyit.
Ezt amolyan gondolkodósnak szántam, de ha van konkrét tapasztalatotok, hogy pl. szervóolaj cserével jobb lett, de alig észrevehetően, vagy felújított kormányművel jelentősen könnyebb lett, de horror ára volt, szívesen veszem, előre is köszönöm.NT
-
tresh
addikt
Fluence esetén már elektronikus rásegítés is van ezért könnyű nagyon a kormányzása a tied még régi hidraulikus rendszerű. Így olyan sose lesz.
Valószínűleg mivel még soha nem volt benne szervó olaj cserélve én annak esnék neki első sorba, sokat segít. Termesztésen ez annak a függvénye hogy a rendszer rendbe van nem ereszt át, porvédők rendbe stb. A csere nem nagy mutatvány >> régi olaj leenged majd vissza az új >> 3-4x szer koppig kitekered hogy szépen légtelenítsen közben folyamatosan utána töltesz még a megfelelő szintet el nem éred.
[ Szerkesztve ]
-
Na_Ta
csendes tag
Igen sejtettem, hogy valami ilyesmi van a Fluence-ban. Igazából mindkettőt hajtom, a Scenic a feleségemé, a Fluence meg közös.
Amikor vettük - 2015 január - találtam szervóolaj flakont a csomagtérben meg olajos volt a szivattyú környéke is. letörölgettem, utántöltöttem, nem produkált észrevehető fogyást, de az egyik csatlakozónál kicsit ereszthet, mert megjelent egy kis olaj. Februárban műszaki előtt mondták, hogy így folyik, meg úgy folyik a kormánymű, cserélni kell, de nem két fillér és még akkor is "csak" felújított. Azóta is figyelem a fogyást, de nem kell utántölteni, nem látszik jelentős fogyás.
Köszönöm a választ és az ábrát.NT
-
-
drk88
senior tag
Tudnátok ajánlani webshopot ahol Clio 2-höz tudnék venni nappali menetjelzőt?
köszi
-
ZoliM@ster
aktív tag
www.vilagitas.eu
Samsung Galaxy S22 Ultra
-
Josi
aktív tag
válasz ZoliM@ster #39532 üzenetére
De csak ha normálisat akarsz.
Náluk 16000-től vannak.
Occó kinai van már 2000 ft-ért is''Ne ess pánikba, és mindig tudd, hol a törülköződ'' Ford Prefect után szabadon
-
ilyenezalaci
tag
Sziasztok!
Megane 2 nél kotyogó első futómű miatt toronycsapágy+szilent csere lesz, és ha a lengéscsillapító rossz, akkor az is. Úgy látom, hogy most a gyári gólyalábakon "fehér pötty" van, ha jól tudom, akkor Monroe-m van. Legszívesebben Monroe-t, vagy Kayaba-t tetetnék be, viszont a szerelő azt mondta, hogy lehet, hogy a torony csere megoldja a problémát. Akkor viszont a helyi bárdiból vennék jóárasítva febi torony csapágyat és szilentet és gázos bilstein csillapítót. A szerelő kicseréli a csapágyat, szilentet és ha jó, akkor visszavihetem a gólyalábat. A bilsteinnel van valakinek tapasztalata? Nekem azt mondta a szerelő, hogy nyugodtan mehet ,mert jó minőségű.
-
rob210
Topikgazda
válasz ilyenezalaci #39534 üzenetére
Viccelsz a bilstein az egyik legjobb.
Már ha a kétcsövest veszed.
Nem csak azért mert nekem az van, hanem azért mert sok sok embernek tettem már be azt és soha semmi baj nem volt vele.Renault power
-
FerNandor
őstag
válasz rob210 #39535 üzenetére
Ha újak a lengéscsillapítók, annak milyen előnye van? Mit érez belőle az ember? Mi változik?
Gázos? Olajos is van, nem? Miben különbözik érzetre főleg?"A shark could swim faster than me, but I could probably run faster than a shark. So in a triathlon, it would all come down to who is the better cyclist."
-
tresh
addikt
válasz FerNandor #39536 üzenetére
Olajos javítható, sokkal jobban belőhető a keménysége ez pl állítható futóműnél előny.De abból egy komoly gátló szett 100k-tól indul. Széria autóba a gázos is hibátlan már ha a Rob által mondott kétcsövest veszed. Kayaba, Monroe, Sachs,Bilstein mind hibátlan választás. Előnye az új gátlónak az hogy nem fog billegni a kocsi mint egy hinta ló ez által nő a stabilitása. Könnyen lehet ellenőrizni milyen állapotba vannak. Kézzel szépen meg hintáztatod pl az elejét és ha jó akkor max 1-2öt "rugózik" majd beáll alaphelyzetbe ha rossz akkor billeg mint a bili..
-
Szendwich
tag
Megane 2-ben ha nem kapcsol fel a lampa, csak a tompitott akkor ott nagy a baj?
Legutobb mar sotetedeskor csinalta. Akkor idegbol leteptem a motorterben levo biztositek tabla burkolatat es kozben magatol azonnal felkapcsolodtak a lampak. Sietttem, akkor csak magamban ragodtam. Azota el is felejtettem a dolgot, 3 hetig az auto allt. Tegnap hibatlanul indult elsore, ahogy ma is. Csak a lampakat megint elfelejtette felkapcsolni Hetvegen vegig megyek a kabeleken, relleken mi lehet a hiba.
Esetleg valami tipp, hogy mit nezzek meg elsore, ilyesmi? Koszi! -
rob210
Topikgazda
válasz FerNandor #39536 üzenetére
A levegős olcsóbb és tartósabb is.
Az újjal a fékút csökken a kanyar stabilitás nő a kényelem fajtától függően változik.
Vannak kényelemre sportra és terepre hangoltak.Én csak levegős kétcsövest veszek és építek be.
Nem szeretem az olajosat de ez az "ÉN" hülyeségem.Renault power
-
SZATA
senior tag
-
bagg
csendes tag
SEGÍTSÉG!!!
Megane 1.416v 2000-es évjárat.
Indításkor mindig felpörög kb. 2000-ig, aztán lassan áll vissza.
Üresjáratban 1000-1500 között forog, mintha túráztatnám a motort.
Ez a jelenség megálláskor néha helyrejön(normál alapjárat),aztán kezdődik újra.
Néhányszor érzékelek lyukat is a gázpedálban alaphelyzetből gyorsítva.
Próbáltam cserélni a nagyobbik tömítő-gyűrűt a pillangó szelepnél, de nem segített.
Tudnátok tanácsolni valamit? -
kisgyerek85
senior tag
Sziasztok!
Gázolaj szaggal lenne kapcsolatos kérdésem. Elvileg olyan 10km távolság megtétele után autóból kiszálva elég erős szag van. Ezt a problémát jeleztem a szerelőmnek, de influenza miatt csak jövőhéten tud ránézni.
Kérdés, hogy mennyire "veszélyes" így ezzel közlekedni? Holnap mennék vele 65-65 km-t és nem szeretném, hogy valami nagyobb baj történne a kocsival.
Autó egy 2000évjáratú Clio 1,9 dti -
tresh
addikt
válasz kisgyerek85 #39545 üzenetére
motorhaz felpattint es az adagolonal nez korul van e gazolaj folyas, utana a csoveit. Ha adagolonal van szivargas ki fogja birni de minnel elobb szerelo. Ha az uzemanagy csoveknel vagy szuronel akkor nagyon nem kene vele jarkalni mert a gazolaj jol eg.
-
kisgyerek85
senior tag
Köszi. van egy B tervem. Ami annyit jelent, hogy másik kocsival megyek, de azon nincs megyei matrica. Inkább 30 percel korábban indulok minthogy nagy baj legyen a kocsimmal.
Valami rémlett régebbről, egy imerősömmel történt. Hazaért kocsival és akkora füstfelhő jött a motorházból, hogy azt hitte leég az autó, de megúszta szerencsére.[ Szerkesztve ]
-
válasz kisgyerek85 #39545 üzenetére
Nemrég szoptam be ezt én is, bár nekem 1.5dci.
Nálam a négy résolaj csőből kettő (amik már voltak cserélve) teljesen szétment, megette a gázolaj.
Nálam is volt olyan gázolaj szag az autó körül, mintha szét lenne valahol pocsolva, illetve az utastérbe is jött be.“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
bagg
csendes tag
válasz rob210 #39544 üzenetére
Ezúton köszönöm tresh-nek és rob210-nek a szíves segítséget.
Kiszereltem a pill.szelepet,rendesen megtakarítottam,majd visszaraktam.Elég dzsuvás volt.
A változás: most iszonyúan pörög, néha 2500 fölé is megy.
Levettem a csatlakozást az alapjárati szelepről, mintha semmi sem történt volna!
Ha kicserélem a szelepet,az megoldja a hibát, vagy utána még műszeres beállítás szükséges?