- 30 TB-ot meghaladó HDD-ket demonstrál a Toshiba
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- Hordozható monitor azoknak, akik igénylik a megnövelt méretű munkaterületet
- Asztrofotózás
- Sony MILC fényképezőgépcsalád
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Blu-ray lejátszók
- Milyen videókártyát?
- Házimozi belépő szinten
Hirdetés
-
PlayStationre és Xbox-ra tart a Horizon Chase 2
gp A folytatás a tervek szerint május végén debütál az újabb platformokon.
-
Oracle szervereket akar Musk AI-cége
it A jelentések szerint egy 10 milliárd dolláros üzlet keretében bérelnék az Oracle szervereit.
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
PROHARDVER!
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
pècsimunkás
addikt
-
diablo1984
veterán
mondjuk én is reménykedtem abban, hogy kisebb a baj(pl izzítás), de lassan elvonulnak a lila fellegek a szemem elől és sikerül összeraknom a képet a tünetekből(nehezen indul, miután beindul, lök egy szúrós szagú fehér füstöt és óvatosan jön is még egy ideig belőle-> az égéstérbe áltában beszivárog a hűtővíz, ezért is tud nehezebben indulni, meg néha olyan indulás után 1-2 mp-ig, mintha csak 3 hengerrel indult volna be, mert a víz nagy nyomáson sem ég és az a szelepeken távozik is óvatosan a kipuff felé, valszeg melegen is csípheti a vizet, de nem veszem észre, mert nyomja is kifelé, bár inkább a kompresszitót tolja a hűtővízbe, remélem HF tömítés, bár úgyis fel lesz újítva a HF, ha hegeszteni kell valahol, akkor annyival több.... attól függetlenül nem árt az adagoló+porlasztó átnézés sem, max pár ezresért azt mondják hogy jó és akkor arra sem kell egy vagyont ráverni). kasztni az nem sürget, bár télen ha kapja a sót akkor valszeg szabad füllel is behalucinálom, hogy csámcsog a rozsda, a hátsó híd meg ellesz benne, míg végleg be nem ül, vagy nem jön az utánfutós vagy nyaralni megyünk és teletoljuk cuccal fázis(mert biztos valahol fél úton adná be a kulcsot, hogy jó legyen nekem).
de ami vígasztal egy újabbhoz képest: nincs részecskeszűrő, nagynyomású rendszer, kettőstömegű, amelyik közül bármelyik javítása elvinné az általam a kocsira költött összeget.....
-
tresh
addikt
válasz diablo1984 #40153 üzenetére
Na látod ezért járok én is a régi megbízható technikával Igaz nekem a kettős már benne volt de gond nélkül visszaalakítottam fixre és azóta is boldogan szeli az utakat. Azt már én se írom le mennyi mindent megcsináltam rajta kb minden új rajta kivéve a turbót ami hibátlan de nagyobbra lesz cserélve csak most épp más projektbe vagyok Asszonynak felújítom a nappalit, utána lesz időm autót b*zulni Holnap meg megy műszakira a vas aztán kiderül meddig marad velem.
V8TommY: nem igen, van egy kettő de még nem jártam náluk mert nem vagyok érintett hála. De majd megkérdezem haveromat hátha neki van tapasztalata valamelyikkel.
-
diablo1984
veterán
nekem még van rajta több mint 14 hó műszaki, így vannak ráérős dolgok, de a motor az nem az, mert azzal messzire el sem mernék indulni, ha összekeveri a dolgokat valamerre, akkor ott lenne vége a dalnak. majd kiderül, nem gondoltam volna, de már várom, hogy darabokban legyen a verda és minden része javítás alatt.
egyúttal ha már így szét lesz, akkor kicseréljük rajta a teljes tömítés szettet is(itt-ott szivárog az olaj), reinz készlet megy bele, remélem ezzel sem lesz többé gond, csak a 300km-t futott olajat sajnálom, amit nem töltenék vissza bele.....
-
baluka6
aktív tag
Sziasztok!
Napokban lettem Megane II tulaj, egy 2004-es 1.6 Limusine lett a választott, mindösze 60.000 KM-el. (első tulaj, szervízkönyvz, garantált kilométer)
Alapvető szervízt most megcsinálom rajta (olaj, szűrők), de mivel gyertya nem volt cserélve, gondoltam azt is kap újat. Milyen márkát javsoltok?
Szervízkönyv szerint 2010-ben, 43.000 km-nél volt vezérlés cserélve az autóban, ezt még tavaszig ráér cserélnem?
Még egy olyan gondom lenne, hogy ha reggel, hidegen beindítom, leesik a fordulat 500 körülire és lefulladna az autó.Pici gázadásra mindjárt észhez tér és nincs semmi gond. Néha a hidegindítást valami kerregő hang kíséri...ezek alapján lehetséges, hogy az okoskerék is csereérett lesz a vezérléssel?Köszi előre is.
-
tresh
addikt
válasz baluka6 #40156 üzenetére
gyertya: NGK..
Néha a hidegindítást valami kerregő hang kíséri...ezek alapján lehetséges, hogy az okoskerék is csereérett lesz a vezérléssel?
- Vezérlés+okoskerék csere mindenképp.
Még egy olyan gondom lenne, hogy ha reggel, hidegen beindítom, leesik a fordulat 500 körülire és lefulladna az autó.
Pillangószelep takarítás/újra tanítás.. keveset használták lehet el van koxolodva
-
diablo1984
veterán
válasz baluka6 #40156 üzenetére
NGK-val nem lősz mellé gyertya fronton.
5 évente nem árt a csere(szíj avasodhat, repedezhet), a görgőkben ha 17e km van, az nem sok, az akár még bírhatná is, nálam a maradék 30 e km-t még 5 év alatt verném bele. szerintem kibírja tavaszig(ha nincs átcseszés e fronton), nem hinném, hogy pont most fog szétesni a szíj, de orákulum nem vagyok.
-
baluka6
aktív tag
& diablo1984 : Köszönöm a válaszokat.
Vezérlés szerintem tavaszig várat és akkor az okoskereket is cseréltetem. Úgy indultam, hogy 5 évre kell autó, ez nálam kb 100 ezer km-t jelent, szóval szeretném rendbe tenni.
Hülye kérdés, de hosszbordás szíj van külön az autóban? Mert ugye van amelyikben a vezérlésben benne van a vízpumpa, generátor, klímakompresszor, máshol pedig külön-külön vannak.Egyébként pár szó a kocsiról: Autentiq plus felszereltség, fekete szín, fekete-bézs belső. Egy 2004-es 1.3-as Fiestát váltott, teljesen más kategória a kettő...
-
diablo1984
veterán
-
feco6512
tag
válasz diablo1984 #40162 üzenetére
Benzin szüröt most csereltem a pumpánál milyen módon lehet kiszürni hogy az e a gond?
-
diablo1984
veterán
válasz feco6512 #40163 üzenetére
mivel az tolja az injektoroknak a benyát, így ha elégtelen a szállítása, akkor nehezen indulhat, menet közben rángathat, ha meg fullra meghal, akkor be sem indul!
ez jó kérdés, ha van hibakódod a hibáról, akkor gépre rá, kiolvastat, abból látszik, hogy elégtelen üzemanyag nyomás, vagy szenzor hiba, bármi lehet!
-
feco6512
tag
válasz diablo1984 #40164 üzenetére
Sajnos nincs hiba kód van úgy hogy elmegy 200 300km semmi aztán elkezd rángatni aztán útána semmi mikor rángat kigyullad a sárga téglalap benne cik-cakkos vonal ami ugye az üzemanyag redszer hibâra utal (ha jól tudom) kicseréltem a gyertyákat másik üzemanyag szüröt kapott valamint a lambda szondât(ezek voltak még a régihez csak abba már nem került be)semmi változás.Pumpát mennyiért lehet kapni gondolom a bontossal nagy az esély hogy nem lesz jó?
-
diablo1984
veterán
válasz feco6512 #40165 üzenetére
bontott pumpával az a baj, hogy nem tudod meddig megy még és mennyit ment. akár holnap, akár egy év múlva, de lehet hogy csak 10 év múlva áll meg. annyira nem olcsó mulatság, hogy próba-szerencse alapon cserélhesse az ember, de nézdd meg az unix árlistáján, vagy írd le, hogy melyik autóról/motorról is van szó.
-
feco6512
tag
válasz diablo1984 #40164 üzenetére
Szenzor hibán mit értesz?
-
feco6512
tag
válasz diablo1984 #40166 üzenetére
Renault Clio II1999es 1.2 D7F720 a sima 8szelepes
-
feco6512
tag
A pumpán nincs szürö ami koszos lehetne?és független a hiba jelenség az üzemanyag mennyiségétöl.
-
feco6512
tag
válasz diablo1984 #40174 üzenetére
Annyira azért nem vészes ára.Igen még a 4az 1ben fajta trafó van rajta
-
feco6512
tag
Sajnos a tulajt megkérdezni nem tudom mert hagyatékból való a kocsi a csálád meg nem tud ilyesmiröl mert a kis öre rendezte.Ami biztos számla van róla 110ezernél volt vezérlés csere fél éve meg gyertyakábel csere.Most van benne 134ezer
[ Szerkesztve ]
-
tresh
addikt
válasz diablo1984 #40174 üzenetére
Rossz kábel esetén ha áthúz simán a seggére ver a trafónak nekem is ezt csinálta anno a megane. Természetesen kicsi az esélye, de ha tényleg újak a gyertyák (be is van állítva) új a gyújtáskábel akkor én itt keresném a dolgot. Mondjuk első körben lehet avval kezdeném hogy kiszedném a gyertyákat és cserélném nem tétel..Majd kitakarítanám a pillangót aztán ha még mindig ezt küldi erős a gyanú hogy trafó lesz mert kihagy a gyújtás
-
diablo1984
veterán
válasz feco6512 #40175 üzenetére
a hengerenkénti trafósokkal szokott gond lenni, az szerintem a 16 szelepeseknél jött divatba, az 1,4/1,6-os vonalat biztosan érinti, de szerintem az 1,2 16V-nél is ez a megoldás lehet, a tiednél nem!
nem annyira drága, de próbálgatásnak azért nem filléres dolog. legalábbis nekem....
(#40177) tresh : elvileg gyertya csere, lamdaszonda csere és benzinszűrő csere már megvolt! gyújtókábel csere nemrég.....
[ Szerkesztve ]
-
feco6512
tag
válasz diablo1984 #40178 üzenetére
Nem a próbálgatásra gondoltam hanem azt hittem 40-60 közt van az áruk csak azokat cserélgettem ami volt otthon a régiben is ez a fajta motor volt azért is maradtam a sima 8szelepesnél mert a világból kiment semmi gondom nem volt vele pedig több mint 200ezer volt benne csak a kaszni elszállt már az idök folyamán az Clio I volt
-
tresh
addikt
válasz diablo1984 #40178 üzenetére
Elméletileg Szerintem otthon ő is ki tudja venni a gyertyákat nem nagy kaland kell egy hézag mérő
oszt be kell lőni 0,9mm-re utána okosabbak leszünk. -
feco6512
tag
Skoda favoritom volt 4évig 24éves volt sok minden apróságra megtanitotta az embert ami t tudtam azon is magam csináltam a fórum társak segitsével bár azért itt már több az elektronika amit nem lehet otthon javitani.
-
feco6512
tag
https://www.dropbox.com/s/b0hkqjxfslc1jvp/2014-11-13%2013.08.43.jpg?dl=0 Igy nézett ki 24évesen
-
diablo1984
veterán
válasz feco6512 #40185 üzenetére
jó autó volt az, nekünk is volt, csak rohad mára már nem gyengén, viszonylag jól ment, a fogyasztása sem volt vészes, de minden cseh műanyagból volt benne, a belső nyítók hajlamosak voltak letörni a bowden rögzítésnél, rükverc indulásnál olyan fura prüntyögő hangot adott ki a kipufogó(többnél is hallottam már), amúgy golf 2-es cuccok voltak benne műszakilag, nem volt egy rém rossz autó. nekünk vagy tíz-tizenpár évig volt meg, semmi gond nem volt vele, csak rohadt.....
[ Szerkesztve ]
-
feco6512
tag
Hát néha már bánom nagyon szerettem egyszerü volt mint a faék de a világból kivitt becsavarogtuk vele az egész országot egyszer sem hagyott cserben.Rendkivül üzem biztos volt csak 3 autót fentartani sok lett volna csak azért meg hogy a garázsban álljon kár lett volna a mai napig gurul meg bár nem vigyáznak annyira rá.Visszatérve a Cliora nyomás szabályzó már mint üzemanyag nem pródukálhat ilyen hibát?
-
tresh
addikt
válasz diablo1984 #40187 üzenetére
Nekem mai napig pl a golf 2 etalon az autók között , irtó egyszerű jól átgondolt és szerelhető autó volt otthon a kertben vagy a panel előtt is lazán megtudtad szerelni nem kellett hozzá semmi extra szerszám
(#40188) feco6512: nem igen szokott gond lenni ezekkel. Eddig az összes rönyomon a gyújtást kellett rendbe tenni + pillangó takarítás és utána minden rendbe volt. Pl a mai napig visszasíróm az 1.4 energy motoros kis egyes cliom imádtam csak kirohadt alólam
[ Szerkesztve ]
-
feco6512
tag
válasz diablo1984 #40192 üzenetére
Köszi a segítséget!
-
bagg
csendes tag
Nem tudom,másnál is előjött-e,benzinszint-mérőről szeretnék kérdezni.Megane l ph2.
Full tank után megyek 30km-t és egy egységnyit leesik a szint.Utána 170-180 km után esik újabb egy beosztást.Lehet evvel valamit kezdeni?
A céges Kangoo-m ezt pont fordítva csinálta,az első 150 km után kezdett csak mozdulni a műszer.Nekem az sokkal szimpibb volt! -
baluka6
aktív tag
válasz baluka6 #40156 üzenetére
Nos, összes szűrőt, olajat és a gyertyát megvettem, a héten cserélem.
Viszont most este nem akart indulni az autó, zörgött vmi a motorban, valamint leesett az alapjárat, gázzal tudtam csak tartani. Kellett neki 15-20 mp mire beállt. Gyújtógyertya mennyire befolyásolhatja? Vagy tuti okoskerék?
Köszi -
rob210
Topikgazda
válasz diablo1984 #40146 üzenetére
Az az autós akinek beég a motorja mert felkapja az olajat turbó, az meg is érdemli, mert egy nem ért az autókhoz és nem viszi "szerelőhöz", kettő ért hozzá, csak lesz@rja.
Renault power
-
diablo1984
veterán
válasz rob210 #40198 üzenetére
hát jah, de hallottam már olyat is, hogy a frissen felújított turbó 2000km múlva megragasztotta a blokkot, mert szintén felszívta az olajat! itt a tulaj gondos volt, de a turbó felújítása során valami pöcök történt!
nekem is ha lent lesz a hengerfej, akkor úgyis kézközelbe kerül a turbó, megnézem, hogy mennyire olajos, mennyire lóg a tengely, én sem hagyom annyiban, ha úgy ítélem, hogy szar van a palacsintába!
-
rob210
Topikgazda
válasz feco6512 #40190 üzenetére
Na szóval kezdjük azzal, hogy elektromos hiba valószínűbb mint a befecskendezés.
Én egy jó fajta testpont csiszolást is megejtenék a helyedben.
Most volt nálam egy 807 es peugeot ami gyakorlatilag 3 hengerezett időnként.
Megcsiszoltam elől hátul a taestkábeleket és még a nem működő bal első lámpa is elkezdett újra világítaniPedig a tulajnak már komoly 100.000.- es tételeket sorolt a szakszervíz.
Azóta is hibátlanul megy.Szóval kezd az egyszerűbbtől a drágább felé.
Az üzemanyag szivattyút ki tudod mérni.
Fogsz egy 2 literes flakont lehúzod a benzincsövet az injektor csatlakozójáról és gyújtás után látni fogod a nyomás megvan-e.
Ha pisil akkor szar az AC ha nyomja mint állát akkor jó.
3-4 szer érdemes ráadni a gyújtást, hogy lásd mindig ugyan olyan erős e a banzin áramlása.
Illetve az AC csatlakozását (hátsó ülés alatt) érdemes megnézni az rendszerint eloxidálódik.Ezután jöhet a trafó, ami ha Bosch akkor igen is el tud szállni ráadásul úgy, hogy nem mindig produkálja a hibát.
Az 1.4 meganeomban az egyetlen elektromos dolog amit hiba miatt kellett cserélni az a gyújtó trafó volt.
Ugyan ez a rendszerű 4:1 Bosch ennyit a német technikáról.
(bár 10 év felett nem vethetek a szemére sok rosszatt)Ha ezek után is megvan a hiba akkor valami komolyabb god van amiért bele kell magunkat ásni a gép "lelkébe".
Renault power
Új hozzászólás Aktív témák
- World of Tanks - MMO
- 30 TB-ot meghaladó HDD-ket demonstrál a Toshiba
- Budapest és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Mikrotik routerek
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Milyen routert?
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- Aliexpress tapasztalatok
- Mibe tegyem a megtakarításaimat?
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- További aktív témák...
- Philips fém-halogén izzó - 35W, G12 foglalat, CDM-T, kerámia
- Ford Focus 2, C-Max javítási, karbantartási kézikönyv
- Midea MF100W70 keskeny elöltöltős mosógép 7kg 1200fordulat 2év garancia Új!
- BMW új felni kupak, felni közép készlet 68 mm-es
- BMW új 82, 78 vagy 74 mm-es embléma, logó motorháztetőre, csomagtartóra
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen