- Lesz új Sony OLED tévé is idén
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Rendkívül ütőképesnek tűnik az újragondolt Apple tv
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- AMD Navi Radeon™ RX 6xxx sorozat
- AMD GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Mini-ITX
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- Autós kamerák
- Milyen belső merevlemezt vegyek?
Hirdetés
-
Igencsak szerény méretekkel rendelkezik az Aetina Xe HPG architektúrás VGA-ja
ph Az 50 wattos modellt beágyazott rendszerekbe, MI-vel kapcsolatos munkafolyamatokhoz és edge applikációkhoz szánták.
-
A Video AI lehet a One UI 6.1.1 ütőkártyája
ma Vagy hogy fogja a mesterséges intelligencia manipulálni a mozgóképeket?
-
Lenovo Essential Wireless Combo
lo Lehet-e egy billentyűzet karcsú, elegáns és különleges? A Lenovo bebizonyította, hogy igen, de bosszantó is :)
-
PROHARDVER!
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
dhgm
tag
Nyáron cseréltem a 4 db-ból hármat. A gépsárkány 9 éves kitudja hány km-rel.
Egyetlen célszerszámot vettem hozzá ami egy 10-es csőkulcs volt. Igaz az minőségi darab volt vagy 500 Ft.
Előtte egy kis WD 40-es megszórás, majd egy kis pihentetés, utána lazítás, megint egy kis WD 40. A motortéri burkolatokat tovább tartott levenni mint az izzító gyertyákat kicserélni...Mostanában viszont nem megy a kiegészít elektromos utastér fűtésem... Tudom, hogy 5 fok felett nem működik, tudom, hogy be kell kapcsolnom a szellőző ventillátort ( manuális klímás) Egy kis segítséget, tanácsot szívesen elfogadok ezzel kapcsolatban, ha volt már valakinek ilyen gondja. Szerelőhöz nem szívesen viszem Sly kartárs hozzászólása miatt sem.
M2 PH2 ...
Köszönöm.
1.5 dci 2006 86LE Xiaomi MI3 miuiv7
-
Szendwich
tag
Keresek Renault Scenic-hez 1db 16os potkereket. Nincs valakinek elfekvevobe?
-
bagg
csendes tag
Intersparban ma utoljára 7.200.- a 4l-es Total Qartz 9000 5W40
Jó az nekünk a Megane1ph2-be? -
-
Sly189
senior tag
Van benne olyan? Amikor mínusz van nem érzem )))
Amúgy kisvárosi szerviz 3 óra alatt kicserélték a 4 izzitogyertyát (kettő nehezen adta meg magát )
További hiba keresés. .. Izzitasi körben ...
Izzitasert felelős Relé egyik vezeteke le volt szakadva. Valószínűleg egy vakon elkövetett izzó csere alkalmával. Szóval szerintem nekem 1-2 éve izzitasom sincsRenaultba ezt se vizsgálták meg amikor bevittem nekik. 17 000 volt a munkadij. Szerintem rendben van. Izzitogyertya csere . Diagnosztika hiba keresés. Megoldás.
-
dhgm
tag
válasz Sly189 #40714 üzenetére
Slyl189: Van benne olyan? Amikor mínusz van nem érzem )))
Persze, hogy van én sajnos érzem a hiányát.
Ha nem izzít, hogy tud mégis aránylag könnyen beröffenni?
Más: résolajmérést csináltam igaz nem klippel gyári metódus szerint ( 2 perc alapjárat, utána 2x 4000-es fordulat) eredmény 15 ml.
Szerintetek haldoklanak a befecsik?
Hibajelzés semmi, jól megy, jól fogyaszt...
Ellenben egyik helyen 16ml, a másik helyen 35 ml max mennyiséget ínak...[ Szerkesztve ]
1.5 dci 2006 86LE Xiaomi MI3 miuiv7
-
_NCT
őstag
Sziasztok!
Délután mikor indítom az autót(reggel megérkeztem vele munkába, semmi baja nem volt), látom hogy világít az engine és a service felirat. Ez mi a búbánattól lehet? A kocsinak nincs baja, beindul meg minden, semmi rendelleneset nem tapasztalok.
Az üzeneteknél (Messages) semmi infó.
Hétvégére rohadtul kellene az autó....
[ Szerkesztve ]
-
z00li
senior tag
Sziasztok!
Írtam régebben olyan problémáról, hogy indulás után akár többször is lefullad az autó, alacsony az alapjárat. Akkor a FHP jeladót írtátok mint lehetséges hibaforrás. Szerelőm szerint nem ez okozza a problémát, bár nem cseréltük ki. Valami pillangószelepet is néztünk, nem szív e falsot, de ott sem volt gond. Ha már ott voltam, akkor rámérettem az akksira és az akkuteszter szerint cserélni kellene. Az akksi okozhat ilyen lefulladást indítás után? Milyet lenne érdemes vennem a kocsiba?
Üdv: Z
-
_NCT
őstag
No meglett a lúd, szerencsére a szerelőm még idején túl ránézett, hátsó lambda szonda lesz a gond. Kitörölte a hibát, ha pár napon belül újra jelentkezik, lambda szonda csere lesz. A gond az, hogy mikor megvettem is a márkaszervizben jelezték, hogy valószínű ez a hiba bent maradt, akkor is kitörölte az ember, azóta nem volt vele gond. Csak most jött elő. Az is lehet, hogy kontakt hiba, nem tudom, majd azért visszaviszem egy vizitre. Másik szerelő is cseréltetni akarta velem, valami 50ezerért, ott azt akkor kicsit lehúzásnak éreztem...
A mostani szerelő becslése szerint 30-ből megvan.... Igazából használni használhatom így, igaz a fogyasztásom 9-10 körül van BP-en belül, nem tudom ez mennyire reális.
-
pècsimunkás
addikt
válasz FRENK1988 #40729 üzenetére
Computer kiìrása szerint 100-110 km/ h - val országúton az enyèm 5,5 l ; autópályán 140 körüli tempónál 7-7,5 l . Nèmet - magyar úton volt , h 6,2 volt , h 6,7 volt az átlag . Ez a szèltől is nagyon függ . Munkahelyre járva 7-8 km , fele város - szokásos nèmet dugókkal fele országút , 7,5- 7,8 l .
Computert ìrtam , de termèszetesen többször visszamèrtem , volt , h pontos volt a mèrèse , volt ,h 10% volt az eltèrès . Nyugodt autózásnál pontos , nagyobb kihuzatások esetèn v nagyobb tempó esetèn csalt a computer .
Az autóm : Megane I ph2 , 14 , 16 v Classic .Egyszer már hadat üzentünk az USA- nak, úgy látszik nem tanultak belőle!
-
speedydb23
senior tag
Sziasztok,
Volna egy nagy gondom.
Tegnap este leállítottam a kocsit (2003-as Clio II 1.5dci), 1,5 óra elteltével pedig mentem volna haza, de már nem indult be.
A jelenség amit produkál pedig aggasztó.
Indítóztam ahogy szoktam, de nem kapta el, nehezen indul egyébként is, de ilyet soha nem csinált még, hogy nem indul be.
Valami elektromos gond lehet, mert most már nem is teker az önindító, meg se mukkan a kocsi.
Olyan érzésem van, mintha az immobiliser letiltana, mert a piros lámpa nem alszik el hanem folyamatosan világít, és még az izzítás lámpa se villan fel egyből, hanem bedug a kulcs, elfordít és kb 3 mp mire az izzítás lámpa felvillan, eddig mindig minden világított amikor a kulcsot elforgattam.
Valakinek van esetleg ötlete?
[ Szerkesztve ]
-
rob210
Topikgazda
válasz speedydb23 #40731 üzenetére
Előszőr bika aztán ha nem segít fhp aztán szépen tovább.
De szerintem vagy az aksi lesz kukás vagy az fhp-d.
Az esetek 80%- ban ez a kettő okoz ilyet.Renault power
-
Sgt. Chris
aktív tag
Üdv Urak!
Már írtam ezzel kapcsolatban, de a tavaszi kocsicsere-project-re felkészülés során vannak kérdéseim..
Már körvonalazódik, hogy a cél egy Grand Scenic lenne, 7 személyes, kb 1,5-1,7 millióig, ahogy nézem 2005-2007 közötti évjáratok.
Az estek túlnyomó többségében 1,5-1,9-2,0 dCi-k, kisrészt 1,4-1,6 benzines változatokat találok. Részemre szimpatikusabb a benzin, abból is az 1,6, tekintettel, hogy a mostani Megane II Ph.1-emben is ez van.
Használatra 90%-10% arányban a városi kavargás a mérvadó, emiatt is a benzinest preferálom.
Ha mégis a dízel felé indulnék, ezek az 1,9-es dCi motorok mennyire állják a sarat?
ASUS ROG Strix B350-F, AMD Ryzen 5 1600, 2*8GB DDR4 Corsair Vengeance LPX, ASUS RX470 4GB STRIX, Samsung EVO 970 250GB+Adata SP920 128GB SSD, 1TB+2TB WD HDD, FSP Hyper 600W
-
speedydb23
senior tag
válasz rob210 #40732 üzenetére
Aksit szerintem kihúzhatjuk a listáról, mert 3 hónapos Exide 72AH 720A, Főtengely h.jeladó képes ilyenre, hogy meg se forgatja a motort?
Faterom azt mondta még akár önindító is lehet, bár én ezt is kizárnám abból adódóan,hogy tökéletesen forgatott, aztán egyszer csak mintha elvágtak volna mindent meg se mukkan.
Behúzni szabad a turbós autókat? Vagy ha a FHP elment akkor nem ildomos ilyennel kísérletezni?
-
Doki16
addikt
válasz speedydb23 #40734 üzenetére
Próbáld meg attól a bikázást egy nagyobb autóról, lehet nagy a generátornak és 3 hónap alatt lemerült, mert nem tudta feltölteni eléggé rövid távokon. Mondjuk nekem is ekkora aksi van az 1,5 dci M3-ba. Az immo simán letud tiltani ha alacsony a feszültség. Önindító is lehet simán, ha menetzárlatos lett a beuhuzótekercs akkor még csak kattogni se fog.
A behúzós témát meg pont most tárgyalták ki itt nem olyan rég: [link]
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
speedydb23
senior tag
válasz Doki16 #40735 üzenetére
Akksi témához kapcsolódóan mondjuk ami fontos lehet, hogy az ékszíjam csúszik de nem is kicsit.
Amikor esős idő volt simán visított akár 5-6 km keresztül is, aztán egyszer csak elhalgatott.Mostanában, hogy nincs eső meg hideg se igazán, nem visított sokáig, max 1percig.
Viszont amit megfigyeltem este, amikor jobban látszik a lámpa fénye, olyan mintha hol legyengülne hol erősödne, mint amikor bekapcsolt fényszóróval indítózik az ember, és elvesz a teljesítményből.
Ezek összefüggése jelentheti esetleg azt, hogy a generátor szorul, vagy szimplán csak annyira csúszik a generátorszíj, hogy nem képes rendesen tölteni az aksit?
Nem sokára megyek megpróbáljuk behúzni, aztán talán már okosabb leszek.
[ Szerkesztve ]
-
diablo1984
veterán
válasz speedydb23 #40734 üzenetére
önindító is beszarhat az indítástól, ettől függetlenül lehet így már 2 külön baja van a verdádnak, mert a nem indulás miatt állhatott meg az önindítód is! próbáljátok meg behúzni, vagy betolni, mérjetek egy akkufeszt, próbáld a pótkulccsal is!
-
speedydb23
senior tag
válasz diablo1984 #40737 üzenetére
Első körben a behúzás lesz, viszont a pótkulcs sajnos nem indította előtte se, azzal csak villogott a immobiliser...
-
Zoli1222
őstag
Sziasztok!
A mai nappal én is rönó tulaj lettem! 2005-ös Mégane Limousine 1.5 dCi
-
FerNandor
őstag
Segítsetek légyszi elvesztem és nem igazodok ki, mert túl nagy most a különbség fedcomp és tankolás között...
2015.10.02.
222.310km
3443.0km
155.0l tankoltam 46.290l2015.10.27.
223249km
4382.0km
198.5l tankoltam 47.30l különbözet 3.8literLenullázódott:
223337km
4470.0km
203.4l2015.11.15.
224216km
878.7km
39.6l (+ a nullázás előtti 4.9=)44.5l tankoltam: 48.81 különbözet 4.3lMa:
2015.12.05.
225210km
993.2km
87.1l tankoltam 51.48lIgaziból az a bajom, hogy az a nullázás bezavar, és 39.6+nullázás előtt fogyasztott 4.9=44.5l a mostani 87. 1-nél tankolt 51.48literrel a különbség 42.6 liternél 8.9 liter elvileg, na ez most nagyon nagy... Mintha valamit elszámolnék, segítsetek
"A shark could swim faster than me, but I could probably run faster than a shark. So in a triathlon, it would all come down to who is the better cyclist."
-
Doki16
addikt
válasz speedydb23 #40738 üzenetére
Szerintem inkább a bikázással kezdjél. Az a lényeg, hogy normális vastagréz kábel legyen, és egy tutira egészséges autóról próbáld meg. A behúzassál nem tudod ki deríteni, hogy az akksid vagy az önindítód a rossz. Ha meg le vagy merülve akkor az immo még tiltani fog és behúzással se fog indulni.
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
-
Pecc
őstag
Laguna II 2.0dci 2008évjárat. M9R motorkód. Honnan tudni, hogy van e benne dpf?
-
diablo1984
veterán
laguna 1 váltójába milyen olyj illik?
tranself trx 75w80w-et ír a könyve, de ilyen találatot nem hoz a google....
(#40744) Pecc: meglepődnék, ha nem lenne benne, de nézd meg fizikálisan, úgyis látszik az!
[ Szerkesztve ]
-
Pecc
őstag
Köszi srácok. Havernak van ilyen és nem tudtuk milyen olaj való bele. 5w30 elf full tech-et rendeltem neki, erre dpfet irnak és RN0720.
[ Szerkesztve ]
-
speedydb23
senior tag
válasz Doki16 #40741 üzenetére
Na tovább bonyolódik a dolog, lementem a kocsihoz, elsőre megint meg se mukkant. Utána faterom tanácsára meglökdöstem 5. sebességben előre-hátra, láss csodát egyből forgatott utána és be is röffent. Aztán próbáltam többször, és volt, hogy megint nem forgatott, de ilyenkor az izzítás lámpa se villan fel.
Lehetséges, hogy a híres Renault kulcs probléma jött elő?
Új hozzászólás Aktív témák
- Lesz új Sony OLED tévé is idén
- Diablo 3
- Revolut
- YouTube
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- E-roller topik
- Rendkívül ütőképesnek tűnik az újragondolt Apple tv
- Kertészet, mezőgazdaság topik
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- További aktív témák...