Hirdetés
-
A személyre szabott reklám lehet a streaming következő slágere
it A jobb célzott hirdetések érdekében adatplatformot indít a Warner Bros Discovery.
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
Olcsó 5G-s ajánlatot nyújt a Realme Indiának
ma Megérkezett a Realme C65 5G, az első készülék a MediaTek Dimensity 6300-zal.
-
PROHARDVER!
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
FerNandor
őstag
válasz #42667776 #39389 üzenetére
Milyen posta, honnan jön? Nem megy kicsit olcsóbban? Levélként pl. Utánvét nélkül?
Még pár kérdés:
Elrontani tudok ezzel bármit is? Sérteni a fényezést? Nem vagyok béna, csak, hogy lehet-e ártani. polírozó géppel pl nem mernék nekiugrani a saját autónak így elsőre...Alapos mosás esetleg valami jobb autosamponnal elég használat előtt? Nem kell teljesen zsírtalanítani meg hasonlók?
Azért kérdezem mert az egyszerű turtlewax elvileg olyan volt, hogy az a szennyeződéseket is leszedte a használatakor. Csak ronggyal alaposan felvittem, megvártam, amíg megszárad és egy tiszta ronggyal szépen poliroztam és leszedtem a felesleget, utána nagyon jó tiszta lett és nagyon finom tapintású lett az autó, csak ugye nem volt tartós. Ezek után hasonló terméket szeretnék, amivel nem kell sokat bajlódni, könnyen és viszonylag gyorsan lehet vele dolgozni, de jobb lesz mint a TW.
"A shark could swim faster than me, but I could probably run faster than a shark. So in a triathlon, it would all come down to who is the better cyclist."
-
Amarth
aktív tag
Üdv!
Tudja valaki,hogy az alapjárati motort milyen torx csavar fogja? (Megane I)
Porfestés Szegeden, rövid határidővel!
-
Josi
aktív tag
Megane I Classiknál mikor kellene világítani a csomagtartó fedelén levő piros lámpáknak?
''Ne ess pánikba, és mindig tudd, hol a törülköződ'' Ford Prefect után szabadon
-
Doki16
addikt
-
tresh
addikt
[link] Esti guruláshoz
-
#42667776
törölt tag
válasz FerNandor #39403 üzenetére
Postát megnézem holnap, levélként szerintem a szivacs mérete miatt nem igazán megy, van itt egy pik-pakk pont a közelben, azt hiszem GLS, megkérdezem őket is, de igazából 6-800ft ról beszélünk egy olyan rendelésnél, amivel kb két évre elegendő, jó minőségű anyagot kapsz, nagyon nem egy kategória a TW-al
Elrontani nem tudsz vele semmit, nincs benne csiszolóanyag, egy alapos mosás, szárazra törlés elég neki.
Ha van géped, vagy tudsz kérni akkor csak gyorsabban megvan a dolog, kárt akkor sem teszel vele a fényezésben. Igaz ezt políroztam is mert matt és karcos volt, de ez az anyag volt a befejező fényesítés + ezen van egy kemény viasz is. -
#42667776
törölt tag
Köszönöm!
FerNandor
Szintén Wolf termék, csak azt használok. Azért nem ajánlottam mert nem tudom mennyire karcos az autód.
Nekem ez már karcos, de ez kb egy átlag autón normál.
A Glaze ezeket feltölti valamennyire, de a kemény viaszt személy szerint minimum egy finom polír és glaze után javasolnám, mert a síma felületen tapad meg jól és akkor érvényesül igazán. Nem akarok senkivel kidobatni feleslegesen pénzt, Én teszteltem nem polírozott felületen és sajnos viszonylag hamar lekopik a felület "egyenetlensége" miatt és ilyenkor a vevő úgy érzi, nem azt kapta amit szeretett volna, vagy azt mondja a termékre, hogy ez nem jó.
Nano kemény viasz 2188ft[ Szerkesztve ]
-
FerNandor
őstag
válasz #42667776 #39419 üzenetére
Akkor a sima glaze is bőven jó? Véd? Lepergeti a vizet stb?
Ha megnéznéd akkor a postát megköszönném, jövő héten lesz kész az autó, lakatos, festő, lesz mindennel együtt kb 130, teligumit is kell vennem, az is lesz egy 80-85, szóval ahol lehet, most spórolnék
És akkor egy glaze + polírozó készlet (vagy mi volt a neve) pickpack pont, postapont, webox, postán elvileg 2kg-ig levélként megy, stb, ami megoldható, tudok előre is utalni, számlára közvetlenül befizetni, nem probléma."A shark could swim faster than me, but I could probably run faster than a shark. So in a triathlon, it would all come down to who is the better cyclist."
-
Doki16
addikt
válasz ZoliM@ster #39422 üzenetére
Nekem 50e Ft volt szerelessel egyutt az M3-ba. Ez egy felujitott 1 ev garancias onindito amit bele raktak, az enyemet meg ami rossz beszamoltak, igy nem kellett ra varnom mig azt felujitjak
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
rob210
Topikgazda
válasz ZoliM@ster #39422 üzenetére
Attól függ hova viszed és mit kérsz.
Ha az kell, hogy azonnal cseréljék és neked hozzá se kelljen nyúlni, akkor 40.000.- , 50.000.- körül a reális ahogy a kolléga is írta előttem.Ha kiszereled meg beszereled magad és kibírod egy napig autó nélkül, akkor 12.000.-16.000.-
Ez egy reggel beadod este érte mehetsz felújítás, nem több napod művelet.Renault power
-
Josi
aktív tag
válasz #42667776 #39416 üzenetére
GLS árak:
XS maximum 35 cm 1 194 Ft
S maximum 50 cm 1 772 Ft
M maximum 65 cm 1 994 Ft
L maximum 80 cm 2 667 Ft
XL maximum körméretig 2 985 Ft
(leghosszabb és legrövidebb oldal összege)De irtam mi a jó megoldás, vatera oldalán rendelni a futárt.
''Ne ess pánikba, és mindig tudd, hol a törülköződ'' Ford Prefect után szabadon
-
diablo1984
veterán
ma volt időm feltérképezni az autóm, a nagyszervízen kívül kell rajta egy első féket varázsolni, mert valszeg be van rohadva a csúszkája, a belső oldalán a tárcsának kb 50% fékez csak(éreztem is, hogy nem valami faszántos a fék), úgyhogy csinálni kell azt is, a hátsó dob az fog szépen.
alatta járva a kocsinak a belső küszöb éppúgy romokban van, mint a benzinesen volt mielőtt megcsináltattam, ez is ott szét van de nem gyengén, a külső küszöb ennek ellenére nem ganaj állapotú, de így is a gatyám rámegy a 2 hátsó ív javítására és az alváz rendbetételére.
alulról még láttam, hogy a cooler csöve kicsit taknyos, majd cseszek azzal is valamit.holnap olaj és szűrőcsere, egy alapos belső takarítás ráfér(külső is), ma a hangtechnikát renováltam benne, valamiért szét volt barbárolva a rendszer, toltam bele egy faszántos kis blaupunkt fejegységet, rendbe raktam a kötéseket(a műszerfalon a csipogok pioneer-re lettek cserélve, gyári átalakító szettel, hátúl a kalaptartóban 2 ovál mnc, csak barbár módon bekötve), most olyat szól, hogy még az üvegek is hajlanak!
néztem a kormányt a kormányvédő nélkül, nem kiszakadva van, csak a bőr festett része van megkopva, szakadva nincs, csak amolyan vajszínű kopások vannak benne, majd arra is kitalálok valamit......
szaladgáltam a kocsival, ami érdekes, hogy bekapcsolt klímánál bizony megérzi a klímát, finoman ránt, mikor a klíma éppen olvassza magát, fogja is a kocsit, klíma nélkül jobban ugrik, egyenletesebben húz, mint a benzines, nyomatékosabb, de azért a váltót használni kell pl:5ben 50nél nem gyorsít, kívánja a visszaváltást, de tetszik a kocsi, főleg ebben az ezüst színben!
-
tresh
addikt
válasz diablo1984 #39429 üzenetére
50 nél 5 be nem is fog mert túl alacsony a fordulat és a turbó se dolgozik. Nálam is pl 60 4ik forog 1400-1500öt kb majd rálépek a pedálra eléri a 2000-es fordulatot és belehúz az ülésbe mint a barom.
-
Zozzz2000
tag
válasz ZoliM@ster #39422 üzenetére
15ezer körül csinálták nekem is . Kiveszed elviszed . Utána nagyon szép fügyülös hangja van.
-
diablo1984
veterán
jeee, megvolt az olaj és szűrőcserék, belső takarítás, ablaktörlő csere(a jobbos kar kicsúszott a kezemből lapát nélkül, sikeresen be is törtem a gyári kavicsmentes szélvédőt..... )
nem tudom, hogy miként, de megvan a nehezen indulás oka, konkrétan lelevegősödik a rendszer, a kézi ac pumpa után a szűrőnél valahogy visszajön a levegő, de valamiért a nyomást felpumpálva a gázolaj sehonnan sem jön......rejtély....
ami durva volt, hogy egy gyári renaultos pollenszűrő volt benne, okádék állapotban, az egéz 3 helyen ki is rágta, csak 5 éves volt pedig......
valaki a motortérben szépen használta a légkulcsot, a vezérlés felőli motortartó konzol blokk felőli részénél 1 csavar volt(és van is) beleszakítva, a sárvédő felőli rögzítés 3 csavarjából 1ből a menet ki volt tépve, a másik kél csavar meg volt gyepálva, légkulccsal ráverették..... idióták......maradt a fék és a szíjak, valamint majd egyszer olajteknő tömítés, mert az is szépen taknyol körben......
-
rob210
Topikgazda
válasz diablo1984 #39436 üzenetére
Áhh bazze én is mindig kartont rakok a szélvédőre törlő cserénél.
Kérdezték már mi ez a hülyeség a részemről, hát pont ez, mert a sógorom is így b@szarintotta be a passat szélvédőjét.Sajnálom.
Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz diablo1984 #39438 üzenetére
A XIV.- kerületben tudok egy helyet ahol normális áron cserélnek szélvédőt és jól is dolgoznak.
Renault power
-
-
tresh
addikt
válasz diablo1984 #39436 üzenetére
Gázolajszűrő és a csöveit nézd meg pont Lion mesélte hogy egyik lagunás kolléga is szívott vele és annyira porózus volt a cső hogy ott tudott levegőt szívni ez által levegős lett a rendszer.
A szélvédőért meg kár Amúgy a vasról dobhatnál fel pár képet
[ Szerkesztve ]
-
FerNandor
őstag
na.. nekem csak hétfőn megy az autó a festhöz, úgyhogy egy darabig még nem lesz, de jövő héten biztos elkészül. mindegy.. addig spórolunk az üzemanyagon.
[ Szerkesztve ]
"A shark could swim faster than me, but I could probably run faster than a shark. So in a triathlon, it would all come down to who is the better cyclist."
-
FerNandor
őstag
dupla.. qrva opera mini
[ Szerkesztve ]
"A shark could swim faster than me, but I could probably run faster than a shark. So in a triathlon, it would all come down to who is the better cyclist."
-
SPeti1984
senior tag
Sziasztok!
Mostanába tervezgetem ,hogy vásárolnék egy 2009 áprilisi Renault Megane 3 1.5dci 86 le-s változatot. Tudtok abban segíteni hogy ez mennyire problémás típus ill a motor mennyire strapabíró? Van benne kettős tömegű ill részecskeszűrő? Esetleg van valakinek 2009-es ár ill felszereltséglista hogy megtudjam nézni melyikbe mi van?
-
tresh
addikt
válasz SPeti1984 #39444 üzenetére
Ha ugyanaz a 86 lóvas moci van benne mint az m2 be akkor se dpf se kettős ez tuti főleg hogy 5 ös váltóval lesz. (bár nem tudom ha euro 4 vagy 5 -ös a moci minősítés akkor részecskeszűrő lesz sajnos)Ami fontos hogy a hajtókarcsapágy volt e már cserélve (90% nem szokta nem tudja hogy kell) szóval vásárlás előtt tessék bemenni egy felmérésre és ezt kérd hogy ellenőrizzék. A többi a hagyományos diesel-es dolog : nagynyomású szivattyú illetve porlasztok jók legyenek (bemérés szükséges hozzá) , turbó ne legyen olajos, hűtővíz szép tiszta legyen, futómű fék rendbe legyen. Ezeket rönóék megnézik neked, plusz ha márkaszervizbe jártak vele akkor mindent részletesen meg tudnak mondani neked az előéletéről. A többi dolog pedig általános minden elektromos kütyüt tesztelj le klíma stb.Ha mindenen átmegy akkor bátran vehető gép nagyon hálás kis jószágok és a gatyád se eszik le
[ Szerkesztve ]
-
kalmanchris
tag
Sziasztok!
Laguna 1 ph2-vel szemezgetek, mint tettem ezt már kicsit korábban is. Jelenleg egy 2001-es xsara2 coupe-m van. Mennyire lenne előrelépés egy csere számomra? Gondolok itt a kényelemre, vezthetőségre, fenntartási költségre.
Ami bánt a xsara-ba, az a hangos futómű, a zörgő műanyagok és hogy a 185 centimhez nincs elég közel a kormány (tudom, ennél nagyobb problémám ne legyen). Amúgy jól vezethető, kis fenntartású, jó autó. Ezek tudatában a laguna? Tresh, ha jól tudom Te ismered mindkét típust. -
tresh
addikt
válasz kalmanchris #39446 üzenetére
Ismerem elég jól érdekes amit írsz a xsara futóművéről. Szerintem az egyik legkényelmesebb, ha hangos zörög ott valami gubanc lesz. Ettől eltekintve a laguna más kategóriába focizik. Méretben hatalmas előre lépés lesz.(bár a xsara is remekül pakolható igaz a coupe kicsit más keresztmetszetű mint az 5 ajtós) Fenntartási költségek közel azonosak bár azért nem szabad elfelejteni hogy a laguna alatt komolyabb futómű van nagyobb fékek, kerekek ezek mind többlet költséget von maga után. Emlékeim szerint a ráncfelvart egyes lagunába már dci motor van dízel fronton (a dti lenne a királyság) már ha a dízel is játszik. Ha benzin fronton maradnál akkor min 2.0 16 szelep ennek fogyasztását karbantartást Lion le tudja neked írni ő is ilyet hajt
-
kalmanchris
tag
Elég feszes a futómű. Csak egy helyen olvastam eddig, hogy a coupe feszesebb, nem "citroen-es". Szilentek elől-hátul rendben vannak. Nem kopog semmi, nem lóg semmi, egyszerűen hangos, főleg keresztbordákon. A feszesség persze egyúttal jól autózhatóvá teszi. A modelfrissített laguna is van dti dízellel (1.9 és 2.2) hahun legalábbis. A 107 lovas dci mellett ezek megbízhatóbbak? Gondolom, hisz nem common rail. Amúgy inkább benzin felé hajlok, a 10km-es városi ingázások miatt. Típushibákról van infó? Amit olvastam itt, hogy belső téren a máló bőrkormány ami negatív. 700 környékén van bőven már laguna 2 is, de némelyik belseje képek alapján kicsit lehangoló.
[ Szerkesztve ]
-
tresh
addikt
válasz kalmanchris #39448 üzenetére
700 körül én egy patika 1-est keresnék és marad ebből az összegből a javítására . Amúgy dti lehet pont az átállás végett lehetséges de szerintem ritkább mind a dci verzió. Amúgy azzal sincs baj de gazda kérdése mennyire van rendben. Ez az összeg amit írtál szerintem igen csak jó 2.0 16v vannak a piacon. Alvázat kell megnézni illetve a sárvédő íveket az szeret rohadni egy két ponton.
ez egy érdekes darabMondjuk ahogy néztem a német piacot akad ennyiért 2-es laguna is de szerintem az már nagy rizikó
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Új Bestway medence vizforgatóval akciós áron
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs LEGEND székek azonnal . 24 hónap garancia . +36301300000
- Renpho talpmasszírozó
- RANGE ROVER EVOQUE 2018 /// GARANTÁLT 60.000 km /// MAKULÁTLAN ÁLLAPOT !!!
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs ICON székek azonnal . Utolsó darab raktáron +36301300000