Hirdetés
-
SMITE 2 - Napokon belül indul a zárt alfa teszt
gp Több mint egy tucat karaktert próbálhatnak ki a szerencsésebbek, a teljes listát a május első napján esedékes streamben árulják el.
-
Miniképernyős, VIA-s Epomaker billentyűzet jött a kábelmentes szegmensbe
ph A megfizethető, szivacsokkal jól megpakolt modell ötfajta kapcsolóval és kétféle színösszeállítással/kupakprofillal szerezhető be.
-
Érkezőben a Poco M6 4G
ma 5G-s és 4G-s Pro modell már van, hamarosan lesz Poco M6 4G-s alapváltozat is.
-
PROHARDVER!
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
Doki16
addikt
Azt nem tudod véletlenül, hogy a 2010-es 1.5dci M3-ba hogyan tudom megállapítani, hogy van-e benne DPF vagy nincs? Itt lett forgalomba helyezve Magyarországon 0 km-es korában.
(#40749) speedydb23: Huh ez tényleg nem hangzik egyszerűnek Lehet megérne egy kiolvasást az autó, hátha pontosabb hibakódot dobna.
[ Szerkesztve ]
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Szendwich
tag
válasz Sgt. Chris #40733 üzenetére
Én Grand Scenic-et nem vennék 1.6 16V motorral. Az kevés a Megane kombiba is. Keressél 2.0 szívó vagy turbóssal. Tesóm nem régiben vásárolt egy GS-t, 2 literes szívó benzines motorral. Teljesen jól használható vele, kell is az a motor bele. Szerintem 1.6os motorral olyan, mint lepkefing.
-
Doki16
addikt
Már voltam alatta, de semmit nem látok. A telefonnal befényképeztem idáig, de nem hiszem, hogy bármi látszana [link] Mi történne akkor, ha pont az ellentétes olajat tölteném bele? DPF-es autóba sima olajat vagy DPF nélküli autóba részecskeszűrős olajat.
Még mintha az olvastam volna, hogy itt az adattáblán is lenne egy DPF logó. [link]
(#40754) diablo1984: Honnan érdemes nézni?
[ Szerkesztve ]
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
diablo1984
veterán
válasz Doki16 #40755 üzenetére
közvetlen a turbó után van, messze nem szokták rakni, mert ennek is kell a hő! elburkolt motoroknál nem szokott látszani.
dpf es motorhoz dpf-es olajat, mert eldugíthatja a részecskeszűrőt a sima. de megane 2 ph2-esben is volt részecske szűrős is már az 1,5 dci fronton, a megane 3ból miért hagyták volna ki?
-
just
aktív tag
válasz Doki16 #40755 üzenetére
Akkor nincs részecskeszűrőd. Milyen motorolajat használsz egyébként bele? Elvileg a dpf-es olajban van valami adalék ami jó neki, szóval ha dpf nélkülibe töltöd a dpf-es olajat akkor nem lehet nagy gond, forditva viszont igen.
Two things what i hate. People that can't count...
-
-
diablo1984
veterán
válasz Doki16 #40751 üzenetére
Személyautóknál 2009 szeptemberétől kötelező a dízeleknél csakis részecskeszűrővel teljesíthető Euro5-ös emisszió norma. Mármint az újonnan forgalomba helyezetteknél. A részecskeszűrő, azaz a DPF (Diesel Particulate Filter) azonban számos Euro4-esre is felkerült már, leginkább azokban az országokban, ahol azt előírás vagy adó, illetve számos helyen behajtási kedvezmény ösztönözte.
-
Doki16
addikt
válasz diablo1984 #40759 üzenetére
Igen a 110 lovasnál ott is van a kis jel a figyelmeztető táblán. [link] Az enyém 106 lovas és nincs ott semmi. Egyszerűen ezért vagyok nagyon bizonytalan ebben az egész ügyben. Mondjuk ezt az olajat egy autóalkatrészekkel foglalkozó cég küldte forgalmi alapján.
Tegyük fel tényleg az. Mi van akkor ha ez az olaj van benne már 8500 km óta?
[ Szerkesztve ]
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
diablo1984
veterán
válasz Doki16 #40761 üzenetére
gondolom nem 10e km alatt vágja gallyra a szűrőt, de ne rakj megint bele! meg keresd meg a részecske szűrőt a kocsin! a turbó utántól keresd a kipuff rendszer közepéig, az a lényeg, hogy egy sokszondás szirszart keress, ami egy kisebb strucctojától egy kisebb dob méretűig bármi lehet! meg lehet ismerni, nem összetéveszthető mással. de részecske szűrős autóba ne rakj nem bele való olajat, nem azért mert árt a motornak, hanem a szűrőnek és az is egy vagyon!
forgalmi szerint euro hanyas a vas? de amúgy is évjárat/modell alapján lenni kell benne!
-
speedydb23
senior tag
válasz Doki16 #40751 üzenetére
Na újabb tünet, ami most már rohadtul aggaszt.
Most 30 perce jöttünk haza a Clioval, első indításra beindult, bár nagyon sokat kellett tekerni mire röffent. Viszont ami még hozzá tartozik ehhez, hogy ha sokáig indítózok akkor felvillan az engine stop és a motor hiba jelző lámpa az izzítólámpával karöltve.
Viszont ami érdekessé teszi az egészet, hogy röff után 1-2 mp múlva leállt a motor mint a cövek (egy hasonlattal élve, kb mintha egy biztosítékot lecsap valami zárlat a lakásban és hirtelen minden off).
2. beindulás után viszont haza jöttem vele, de a ház előtt még járattam picit és arra lettem figyelmes, hogy elég furán rángatott alapjáraton, és eközben a belső világítás villódzott, plusz még a fényszórók is.
Hab a tortára, hogy valami furcsa kattogó hang jön a motortérből, nagyjából én a generátor felől hallom a hangot, de ugye tudjuk, hogy ezt soha nem lehet beazonosítani mivel a fém nagyon jó hangvezető...
-
rob210
Topikgazda
-
rob210
Topikgazda
válasz speedydb23 #40749 üzenetére
ha 5. ben meglökdösted és utána indult akkor az FHP lesz.
Mert tudott pozicionálni.Renault power
-
diablo1984
veterán
válasz diablo1984 #40766 üzenetére
nfp lesz a befutó, mert :
Következő megszűnt termékeket váltja:
- ELF Tranself TRP és TRX -
dhgm
tag
válasz speedydb23 #40763 üzenetére
Generátor felöl?
Van egy javaslatom: nagynyomású szivattyúban a nyomásszabályozó szelep.
Első körben vedd le a csatlakozót róla és WD 40 a szelep csatlakozóhoz és a kábel csatlakozóhoz.
Ahogy szemből ránézel a nagynyomásúra a motorhoz közelebbi dudor az. Az első amit látsz az a gázolaj hőmérséklet érzékelő.
[ Szerkesztve ]
1.5 dci 2006 86LE Xiaomi MI3 miuiv7
-
Power31
újonc
Sziasztok.Renault Kangoo 2003-as 1.5 dci kocsim van.Kb fél év óta visszatérő probléma hogy kigyullad az izzítás jel lámpája, és folyamatosan ég,amig ki nem törlik számítógéppel.kb 5 szerelőnél is volt de sokmindent nem tudtak csinálni vele.Legutóbb pár napja.Mindenki babrált vele kicsit, utána nem égett a lámpa, majd pár nap vagy hét után újra kigyulladt és folyamatosan ég.Mig el nem viszem a következőhöz...Egyik hibakiolvasáskor azt írta hogyF 100 Henger 2 befecskendező áramkör,túl erős,Állandó/ DF037 Stop kapcsoló áramkör koherencia,Szakadt.Akkor sokmit nem csináltak vele,következő szerelő meg valami nyomás szelepet tisztogatott rajt.Amúgy izzítógyertyák rendben,szinte semmi mechanikus hibát nem találnak.Annyi hogy ilyenkor hidegben nehezen indul, de pár perc járás után már elsőre beindul.Nem fogyaszt többet, gyorsul, jól megy..Valakinek valami ötlete?Előre is köszi.
-
speedydb23
senior tag
Holnap viszem aztán diagzosztika lesz, mert ez már csak rosszabb lesz úgy látom.
Ma 4-szer kellett beindítanom, mert mindig leállt a motor.
Most vagy az immobiliser szórakozik és letilt, vagy a magasnyomásúban tényleg a szelep rakoncátlankodik.
Holnap már okosabb leszek remélhetőleg.
-
z00li
senior tag
Sziasztok!
Tegnap ki lett pucolva a pillangószelep és vissza lett állítva alapértékre a vezérlése is. Próbaképp beindítottam ma, szerintem már most sokkal jobb az alapjáratom. Holnap éles teszt következik. Remélem megoldódott a problémám.
Más: le kéne cseréljem az akkut. Milyet ajánlanátok? Scenic I 1.6 16VZ
-
diablo1984
veterán
megvan végre a blokk a lagunámhoz, jövő hétvégén elvileg mostmár rakódik is össze a gépsas, ahogy elnézem lesz 1,9 dti-hez jópár új alkatrészem eladó(zsír új vízpumpa, olajteknő és szelepfedél tömítés, HF szimmeringek, bontott hibátlan hengerfej, bontatlan HF tömítés és még egy 1,9 dti blokk is, működőképes, de még nem láttam a belét állapotú(ez jövő hétvégén kiderül, hogy milyen állapotú a csapágyak felől nézve...))
szóval ha valakinek megmakkan az 1,9 dti-je, akkor gondoljon rám, van egy rakat felesleges cuccom hozzá.....
-
#32577792
törölt tag
Sziasztok
Laguna II TunerList gyári egység helyett tennék be egy JVC KD-X320BT egységet.
A kérdésem annyi, hogy kell-e plusz keret hozzá, illetve csatlakozók az antenna átalakítón kívül? -
-
speedydb23
senior tag
Valaki tudja, hogy az UCH biztosítéknak mi a szerepe? Az utastéri műszerfal oldalán található biztosíték táblában kivettem a 30A UCH biztosítékot, és azóta megszűnt úgy tűnik az indítási problémám.
Valakinek ötlet?
-
#32577792
törölt tag
válasz WunderKinder #40783 üzenetére
-
_NCT
őstag
No tényleg cserés lesz a lambda szonda, kiütötték a kódot, utána másnap első indításnál előjött...
Valószínű az eső/fény szenzor is rossz, mivel újra autolights fault hibát kapok. Jó dolog az elektronika, de gyakorlatilag ezek az automata funkciók kiesnek egy idő után...Renault betegség.
Elkezdtem a napokban gondolkodni a következő autómon, lehet hogy nem kell majd bele mindenféle csilli-villi extra, ami miatt inkább bosszankodik az ember, mint örül neki....Az tuti h benzines lesz, de nem tudom Renault-e....3-as megane-ban ültem a napokban, többször is....A Megane II még inkább kényelmesebb és csendesebb
-
Szendwich
tag
válasz speedydb23 #40782 üzenetére
Milyen auto ez? Most neztem meg a MII szerelesi konyvet es nem ir bentre 30A-es biztositekot.
-
Szendwich
tag
válasz speedydb23 #40787 üzenetére
UCH - Utasteri kozponti egyseg
-
speedydb23
senior tag
válasz Szendwich #40788 üzenetére
Ezt én is megtaláltam, csak azt nem értem, hogy ha kiiktatom ezt a rendszert miért indul egyből a kocsi?
Hibajelenséget már fentebb leírtam, de röviden annyi, hogy hiába fordítom el a kulcsot nem teker az önindító.
Olyan mintha letiltana az immobiliser, mert a piros lámpa folyamatosan világít. A kulcsot is kizárhatom mint hiba forrás, mert ha az nem kommunikál akkor gyorsan villog a piros lámpa, de itt nem ez van.Ma délután ha minden jól megy eljutok egy szerelőhöz, remélem okosabb leszek, mert aggasztó, hogy nem merek tervezni semmit autóval így az ünnepek előtt.
-
just
aktív tag
válasz speedydb23 #40789 üzenetére
Itt is van ilyen probléma, kísértetiesen hasonlít a tiédre.
Two things what i hate. People that can't count...
-
Én meg pont úgy rákaptam az eső és fény szenzorokra, hogy nálam szinte alap kritérium a következő autónál a tolatóradar / tempomat kombóval együtt.
Szerintem nálad annó elcsesztek valamit szélvédő cserénél, nem jellemző ezek meghibásodása.“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
_NCT
őstag
Még az lehet, hogy mikor a jégeső betörte a szélvédőt, akkor kapott egy kokit a szenzor. 13k körül van az új, úgyhogy inkább kapcsolgatom kézzel...
Írták itt még a 3A-s biztit, megnézem azt is, néha olyat csinál a tempomat hogy magától kinullázza a beállított értéket, mintha megnyomtam volna a gombot amely gyorsan kikapcsolja, az eső/fényszenzor is ezen a biztin van.
[ Szerkesztve ]
-
dhgm
tag
válasz Power31 #40795 üzenetére
A jobb oldali kerékjáratban vedd ki a szűrőtakarót, a szűrő oldalán az alsó részen találsz egy fekete csavart a közepén egy kis vékony pöccsel. Oda rátolsz egy vékony tömlőt, hogy nem legyen minden gázolajos, aláteszel egy pekedlit, hogy ne follyon szét, és nyisd meg a fekete műanyagot. A szűrőben levő gázolaj egy része kifolyik a pekedlibe. Ott látnod kell a vízet, ha van benne. Ezután a motortéri vérnyomásmárő pumpával illik felszívatni a rendszerbe egy kis gázolajat a könnyebb indulásért. Remélem ez a gond...
1.5 dci 2006 86LE Xiaomi MI3 miuiv7
-
feco6512
tag
Sziaztok szeretnék egy kis segítséget kérni kellene nekem egy K7M702 1.6e tipusu meganhoz blokk vagy komplet motor ami használható ha valakinek van elfekvőben kérem jelezze akár privátban is sürgős lenne!köszönöm
-