- Vezeték nélküli fülhallgatók
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Hobby elektronika
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Milyen videókártyát?
- Milyen egeret válasszak?
- Milyen TV-t vegyek?
- Amazon Kindle
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
Hirdetés
-
Miniképernyős, VIA-s Epomaker billentyűzet jött a kábelmentes szegmensbe
ph A megfizethető, szivacsokkal jól megpakolt modell ötfajta kapcsolóval és kétféle színösszeállítással/kupakprofillal szerezhető be.
-
Rövid előzetesen a S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl
gp Továbbra is szeptemberi premierrel számolnak a fejlesztők, reméljük több halasztásra már nem kell számítanunk.
-
Lenovo Essential Wireless Combo
lo Lehet-e egy billentyűzet karcsú, elegáns és különleges? A Lenovo bebizonyította, hogy igen, de bosszantó is :)
-
PROHARDVER!
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
Mezga Aladár
veterán
Azon érdemes lenne elgondolkoznotok, ha nincs hömérö a klima eggyik elemén sem akkor honnan tudja a rendszer h., nem kapcsolhat be? Az autóban gyárilag még külsö hömérö sincs.
[ Szerkesztve ]
Accuphase E-306 integrált erősítő eladó.
-
rob210
Topikgazda
válasz Mezga Aladár #40601 üzenetére
Ezt gondold át Mégegyszer.
A user felé semmi nem mutatja a hőmérsékleteket.
De a computer felé sem?........?Renault power
-
tresh
addikt
válasz Mezga Aladár #40601 üzenetére
Digit klímánál belső érzékelő is van Minden más esetben a klímának a hűtési körben van érzékelő hőgombája ami alapján kapcsol. Különben hogy állítaná autón a megfelelő ventilátor fordulatot és hőmérséklet szabályzást? Az hogy van e bent az autódban külön 5 ft-os külső hőmérséklet érzékelő az indifferens a klíma szempontjából. ( prémium gépeknél van az hogy 3 érzékelőből számol ..belső,külső, klíma rendszeren lévő). Szóval a lényeg 5 fok alatt a klíma nem kapcsol be (kompresszor nem megy).
"Bármilyen furán hangzik, a bekapcsolt klíma komolyan segíti a párátlanítást, ugyanis a környezethez képest hideg elpárologtatón lecsapódik a rajta átáramló levegő páratartalma, és így jóval szárazabb levegő jut a szélvédőre. Már persze ha egyáltalán bekapcsol a klíma – egy adott külső hőmérséklet alatt ugyanis a legtöbb automata nem engedi futni a kompresszort."
Szóval 5 fok felet ha bekapcsol akkor gyorsabban szedi a klíma le a párát (száraz hideg levegő végett) de amúgy ha nem kapcsol akkor csak a belső ventilátor szívja rá a kinti levegőt. Klíma nélkül állítsd csutkán hidegre majd nézd meg hogy szedi le a párát.
Amúgy ha pl nem autóban gondolkozol akkor pl lakás hűtés esetén se kapcsolod be a klímát télen hűtés üzemmódba. Mert egy el se indulna tiltja vezérlés, kettő 1 alkalom után megdöglene benne a kompresszor. (és a klíma rendszerben az a legdrágább mutatvány)
-
Mezga Aladár
veterán
válasz rob210 #40602 üzenetére
Miután jártam a belső hócserélónél ezért biztos tudom h., nincs benne jeladó.
(#40603) tresh Különben hogy állítaná autón a megfelelő ventilátor fordulatot és hőmérséklet szabályzást?
A klíma gáz nyomása?Srácok az pártalan vita. A megan-nál hallom h., becsattan a kuplung és érzem h., leveszi a motor teljesítményét. Most voltam az m1-en 2,5 Celsius fok volt. Az autó amit vezettem még azt is megmutatja h., a klíma miatt hány literrel eszik többet az autó. Határozottan ment a klíma. De ha ennyire hitetlenek vagytok akár csinálok nektek fotókat is.
kettő 1 alkalom után megdöglene benne a kompresszor.
Miért is. Kompresszor sűrít, lesz forró gáz, klíma hűtő, lesz meleg folyadék, höcsereló, halmazállapot változás, lesz hideg gáz.
[ Szerkesztve ]
Accuphase E-306 integrált erősítő eladó.
-
rob210
Topikgazda
válasz Mezga Aladár #40604 üzenetére
Nem vitatkozom nekem Megane classicom van.
Neked meg Megane specialod maradjunk ennyiben.Renault power
-
tigerscorpio
aktív tag
Sziasztok. milyen szak néven hívják a kerék feletti hátsó szövet szerű íves részt.
Ha szemben állok az autóval akkor a bal hátsó kerék fölé keresek, ha valaki tud valami helyet, vagy bontót ahol lehet, annak előre köszönöm,
" A Pokol Üres, mert Minden Ördög a Felszinen Van" ****Eladó cuccaim a az adatlapom/honlap link alatt****
-
rob210
Topikgazda
-
rob210
Topikgazda
válasz diablo1984 #40608 üzenetére
Ó yes az is lehet de az a csomagtartó kárpit.
Nálam legalábbis.Renault power
-
rob210
Topikgazda
-
tony6280
csendes tag
Sziasztok!
1,5 DCI 2006 (Clio III).
Segítségeteket szeretném kérni. Alapjárat ingadozás problémám van. Tünet a következő, percenként olyan 2-3 alkalommal esik a fordulat, de nem számottevőt. Egy pillanat az egész, majd vissza áll. Az óra se igen tudja követni. Magasabb fordulaton megszűnik a jelenség.
A szerelőm több alkatrészre tippel, de biztosat nem tud mondani.Ha valaki ismeri a hiba okozóját vagy esetleg neki is fent állt a jelenség nagyon hálás lennék, ha megosztaná a megoldást.
Válaszokat előre is köszönöm,
Tony -
tony6280
csendes tag
válasz diablo1984 #40613 üzenetére
Nincs használatban semmi. Hangja olyan, mintha kihagyna egy henger.
-
dhgm
tag
válasz tony6280 #40614 üzenetére
Az enyém elég régóta csinál olyat, hogy inkább hidegen, rálépek a gázpedálra, a motortér jobb oldalából hallatszik valami, ami próbál szabályozni, ilyenkor változik az alapjárati fordulatszám ( csökken, utána visszaáll). Tegnap egy pillanatra alapjáraton leállt a motor, majd továbbketyegett...
Nagynyomású szivattyúban a nyomásszabályozó szelepre gondolok. Résolajmérést nyáron csináltam rajta az határértéken belül volt.
[ Szerkesztve ]
1.5 dci 2006 86LE Xiaomi MI3 miuiv7
-
diablo1984
veterán
válasz tony6280 #40614 üzenetére
hát az dci-nél gáz, nagy gáz ha menet közben kihagy egy henger! induláskor ha előfordul a hidegben, akkor az lehet izzítás, de ha 3 hengerezik, az lehet injektor, de azt a gép írná hibára, de szélsőséges esetben lehet akár motorhiba is! én minél hamarabb átnézetném a verdát, mert nem tesz jót a motornak, ha tényleg egy henger nem dolgozik rendesen!
-
dhgm
tag
válasz diablo1984 #40616 üzenetére
Alapjáraton írja...
tony6280: Alapjárat ingadozás problémám van.
[ Szerkesztve ]
1.5 dci 2006 86LE Xiaomi MI3 miuiv7
-
tony6280
csendes tag
válasz diablo1984 #40616 üzenetére
Szeretném megcsináltatni. Kiolvasásnál nem volt hibakód. A szerelőm előtt rejtély a dolog. Az egr szelep volt az első gondolat, de azt megnézte és semmi baja. Emiatt fórumozok, hátha találkozott már valaki evvel a problémával.
-
dhgm
tag
válasz tony6280 #40618 üzenetére
Nem is fogja kiírni, a szelep tartalmaz egy szűrőt, nem enged át elég gázolajat alapjáraton. Fordulaton ugye nem hallod?
Különféle hibalehetőségek az ismert rendszereknél:
a motor nehezen vagy egyáltalán nem indul, terheléskor leáll:
ezt általában a magas résveszteség okozza. A résolaj szükségesdolog, de ha túlságosan sok a visszaáramló mennyiség, akkor leesik a résnyomás és az autó leáll. Ha már egy injektornál megnő a résolaj vesztesége, az autó elindíthatatlanná válik
egyenetlen motorjárás:
az injektorokat a szállított üzemanyag mennyisége jellemzi, nem a sugárképe. Az egyes injektorok szállíthatnak túl sok vagy túl kevés üzemanyagot, ez a motor működésében egyenlőtlenséget okoz. Bizonyos tűréshatáron belül a befecskendező egység képes korrigálni a befecskendezett mennyiséget, de mikor már erre nem képe, javításra szorul.Tipp: a nyomásszabályzó is okozhat alapjárati hibákat.
Az enyémnél ez 5 éves történet, és csak a hidegebb időben...
[ Szerkesztve ]
1.5 dci 2006 86LE Xiaomi MI3 miuiv7
-
-
válasz Mr.Minyi #40625 üzenetére
Nekem indulni egyből indult tolásra. Meglöktek vagy 2-3 métert és már ment is.
Tegnap hoztak egy bontott önindítót, az holnap belekerül, a mostanit meg felújíttatom valószínűleg (ha lehet), aztán majd visszarakatom.
Remélem ennyi lesz a baja.“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
tresh
addikt
válasz rob210 #40605 üzenetére
Azt hiszem ezt el kell engedni De amúgy 5 fok az alap rönóknál manuál klíma 4 foknál kapcsol ki A lényegen nem változtat 5 fok alatt semmilyen klíma nem megy (egy két kivétel akad) mert különben szétfagyna a radiátor... és utána hullana ki a kompresszor és így tovább. De én nem értek hozzá sose láttam ilyet
-
Laraxior
titán
Elvitték a Lagunát... Majdnem megsirattam
- Konfig 1.0: Z790F, 14700KF, 32GB, RTX4090, Thor 1200W, 7000D, Odyssey G9 49" oled - Konfig 2.0: x299 Dark, 9980XE, 48GB, 1080HoF, EVGA 850W, Z906, S90C 77" oled
-
dethroner
veterán
Sziasztok!
Eléggé nem frankó az autóban a fűtés. A műszerfal szerint a vízhő a tökéletes tartományban van. A levegő amit befúj nem hideg, de a melegtől messze van, mondjuk közepesen langyos. Nem mostani jelenség, amióta nálam van (pár éve) emlékeim szerint sose volt benne ennél jobb fűtés, de mindig csak télen bosszant kicsit, utána el is felejtem a következő fűtési szezonig. De most tenni kéne valamit.
Évente 1-2 alkalommal produkál olyat, hogy a kiegyenlítőből eltűnik a víz. Több nem, csak amennyi abban van. Folyás, szivárgás nyoma sehol, de ez legutóbb pár hónapja fordult elő, azóta jó a vízszint.
És a vízcsöveknek keménynek kell-e lennie? Mert nálam mindig puha, akár hideg a motor akár meleg.A hét vezért feltámasztják majd ha legközelebb is győznek. DNS-üket lombikban őrzik, és Tóth Gabi szüli meg őket!
-
dethroner
veterán
válasz diablo1984 #40637 üzenetére
Ha eldugult, akkor nem akarok tenni ellene, nem akarom a műszerfalat megbontatni. De a levegős rendszer ellen mit lehet tenni? Tudom hülye kérdés, légteleníteni, de hogyan?
A hét vezért feltámasztják majd ha legközelebb is győznek. DNS-üket lombikban őrzik, és Tóth Gabi szüli meg őket!
-
_NCT
őstag
Sziasztok!
Tegnap kaptam egy kavicsot az M1-esen, ami szépen tovább futott,így most van a fény/eső szenzor előtt egy 40cm-es repedés a szélvédőn, sajnos ez tuti csere lesz(lassan 3 év alatt, 3 szélvédőt cseréltem, gyakorlatilag minden évben).
Milyen szélvédőst tudtok ajánlani BP-en?(esetleg Zuglóhoz közel)
-
Önindító délelőtt kicserélve, az autó működik.
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
dethroner
veterán
válasz diablo1984 #40639 üzenetére
De akkor lenne normális, ha üzemmelegen felkeményedne a cső, vagy mindig keménynek kellene lenni?
[ Szerkesztve ]
A hét vezért feltámasztják majd ha legközelebb is győznek. DNS-üket lombikban őrzik, és Tóth Gabi szüli meg őket!
-
Sly189
senior tag
Sziasztok kérdésem lenne.
1.5 dCi 86 Le
Izzitasi körben akarom csereltetni az izzitogyertyakat.
Viszont biztos akarok lenni a dolgomban.
Van OBD II olvasom. Hol milyen néven kell keresni azt a szenzort ami figyeli az izzitashoz szükséges hőmérsékletet? -
V8TommY
tag
üdv,
Nekem 2 honapja csereltek szinten hasonlo okokbol M2-n. Budapeströl jöttek Nyiregyhaza, es a garazsban cserelte ki a szakember, megjegyzem profi modon, gyorsan es szepen. Mindezt full cascora ugy, hogy az burokratikus dolgokat Nemetorszagbol inteztük el postan.
Az elöre megadott idöben ott voltak es minden flottul ment.
Arak tekinteteben -allitolag- az orszagban a legkorrektebbek közt vannak . Jo szivvel ajanlom öket mindenkinek.
Barkihez is fordulsz, sok sikert!
[ Szerkesztve ]
http://www.phmegbizhatosag.atw.hu/ - V8TommY felhasználónak 6 pozitív és 0 negativ értékelése van a fórumon!
Új hozzászólás Aktív témák
- Mesterséges Intelligencia topik
- Kertészet, mezőgazdaság topik
- Kínában túl sok az EV, fokozódik az árháború
- Vírusirtó topic
- Vezeték nélküli fülhallgatók
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Politika
- Székesfehérvár és környéke adok-veszek-beszélgetek
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Hosszú idő után újabb előzetest kapott a Gothic Remake
- További aktív témák...
- 205/55 R16 5x112 alufelni michelin nyári gumival
- Ikea falilámpa
- Kibernetik Mobil klíma, 3,5kW légkondi, légkondícionáló
- LAICA Genova HYDROSMART rendszerű csapra szerelhető mikroplasztik-stop vízszűrő + ajándék LAICA fém
- Eladò Philips Series 2000 LatteGo automata kávégèp tejhabosìtòval ùjszerű àllapotban