Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • BlacKSouL

    addikt

    válasz szesa #67981 üzenetére

    A gombok háttérvilágításai megadják magukat. Nekem a hőfokszabályzó, az alsó sor második-harmadik gombja, a baloldali SEL/RESET gomb, a + és - gombok nem világítanak. Ez eddig 4 db izzó. A vészvillogónak bizonyos modellekben nincs háttérvilágítása, tippem szerint a 2005-2007 modellekben még volt, a cégesben pl világított, a 2008-2009-ben már nem világít, és a 2010-2011-ben nem tudom. Mindenesetre én már 3 éve megrendeltem ezekhez a gyári izzókat, a vészvillogóba is, csak még nem vettem rá magam, hogy egy műanyagpatent -lágyítóan forró nyári napon szétbombázzam miatta a komplett műszerfalat.

    A szélvédőre csak kétféle módban megy levegő, vagy a szélvédő párátlanító gombot benyomva, ekkor maxra nyomja a ventilátort, csak a szélvédőre megy, maxra nyomja a hőfokot, és bekapcsolja a kompresszort.
    Vagy a Mode gomb-al kiválasztva a szélvédő+lábtér módot. Más kombináció a szélvédőre fújásra nincs.

    A szélvédő nálam is ugyanígy karcos, elkerülhetetlen. Annyit viszont tudsz csinálni, hogy mivel a honda ennél a modellnél nem volt hülye. Sok más autónál ha kikapcsolt törlőnél meghúzod a kart akár egy pillanatra spriccelésre, akkor azonnal elkezd törölni, akár spriccel folyadékot, akár nem. Azonnal nem fog spriccelni, mert a cső általában kiürül, és mire feltölti, már kettőt töröl szárazon. És a spriccelést is automatikusan nyomja 3-4 másodpercig.
    De! Ez a civic tudja azt, hogy ha csak legfeljebb egy fél másodpercre húzod meg a kart, akkor nem indul el a törlés, csak a szivattyút indítja be és csak addig amíg húzva van, vagyis ha ügyesen csinálod, és másodpercenként csak fél másodpercekre húzod meg a kart, szépen tele lehet spriccelni a szélvédőt törlés nélkül is. Ha fél másodpercnél hosszabban van meghúzva a kar, akkor már ő is elkezd törölni 3-at, majd 5 másodperc múlva még egyet.

    Aláírás (nem kötelező megadni)

Új hozzászólás Aktív témák