Hirdetés
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Költséghatékony 4K-s monitorokkal adott magáról életjelet az AOC
ph A 68,58 cm-es, pszeudó-10 bites páros megelégszik a 60 Hz-cel, de azt dinamikusan variálhatja, és a fedélzeti I/O-ja sem olyan rossz.
-
Küszöbön lehet végre a Beyond Good & Evil: 20th Anniversary Edition megjelenése?
gp A Sony rendszerében már látható, hogy kapott egy frissítést a játék, valamint a trófea rendszerét is aktiválták.
-
PROHARDVER!
Honda topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
BlacKSouL
addikt
A gombok háttérvilágításai megadják magukat. Nekem a hőfokszabályzó, az alsó sor második-harmadik gombja, a baloldali SEL/RESET gomb, a + és - gombok nem világítanak. Ez eddig 4 db izzó. A vészvillogónak bizonyos modellekben nincs háttérvilágítása, tippem szerint a 2005-2007 modellekben még volt, a cégesben pl világított, a 2008-2009-ben már nem világít, és a 2010-2011-ben nem tudom. Mindenesetre én már 3 éve megrendeltem ezekhez a gyári izzókat, a vészvillogóba is, csak még nem vettem rá magam, hogy egy műanyagpatent -lágyítóan forró nyári napon szétbombázzam miatta a komplett műszerfalat.
A szélvédőre csak kétféle módban megy levegő, vagy a szélvédő párátlanító gombot benyomva, ekkor maxra nyomja a ventilátort, csak a szélvédőre megy, maxra nyomja a hőfokot, és bekapcsolja a kompresszort.
Vagy a Mode gomb-al kiválasztva a szélvédő+lábtér módot. Más kombináció a szélvédőre fújásra nincs.A szélvédő nálam is ugyanígy karcos, elkerülhetetlen. Annyit viszont tudsz csinálni, hogy mivel a honda ennél a modellnél nem volt hülye. Sok más autónál ha kikapcsolt törlőnél meghúzod a kart akár egy pillanatra spriccelésre, akkor azonnal elkezd törölni, akár spriccel folyadékot, akár nem. Azonnal nem fog spriccelni, mert a cső általában kiürül, és mire feltölti, már kettőt töröl szárazon. És a spriccelést is automatikusan nyomja 3-4 másodpercig.
De! Ez a civic tudja azt, hogy ha csak legfeljebb egy fél másodpercre húzod meg a kart, akkor nem indul el a törlés, csak a szivattyút indítja be és csak addig amíg húzva van, vagyis ha ügyesen csinálod, és másodpercenként csak fél másodpercekre húzod meg a kart, szépen tele lehet spriccelni a szélvédőt törlés nélkül is. Ha fél másodpercnél hosszabban van meghúzva a kar, akkor már ő is elkezd törölni 3-at, majd 5 másodperc múlva még egyet.Aláírás (nem kötelező megadni)
Új hozzászólás Aktív témák
A nem szakmai témák megvitatására: Honda OFF topik