Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • BlacKSouL

    addikt

    válasz BigBlackDog #50786 üzenetére

    Biztos hogy számít, nem véletlenül fújják kőkeményre a mindenféle csalós szintetikus fogyasztási tesztekre. De szerintem 0,1-0,2 liternél többet biztos nem hoz, szóval ezért tulajdonképp fölösleges. Cserébe pattog, üt, kanyarban keresztbordákon rendesen odébbugrál a kocsi, és érezni, hogy ilyenkor a VSA egyből be akar avatkozni, de mire hozzájut, már ok a futása, szóval van benne egy ilyen gyors farokcsóválás jellegű mozgás. Meg aztán mivel már próbálok nem állat lenni, főleg kanyarokban, oda se kell a kemény gumi. 21-es főút új szakaszain szoktam figyelni az autósokat, és alighanem én vagyok helikopter, mert mindenki a 70-es táblánál még bőven 110-el megy, majd az 50-esnél elkezd fékezni, kb. a körforgalom előtt 30 méterrel csikorgó satu 50-re, és a körforgalomban hallani ahogy gyötrik a gumit lefelé csak hogy minél nagyobb tempóval vegyék be a "kanyart". De ez kb. az ott autózók 95%-ára igaz. Igazi kemény verseny van, hogy ki tud minél kevésbé kiesni a 120-as tempóból. Szánalom. Aztán néha én is járok úgy, mint a múltkor, hogy most akkor a kurvanagy ködben a lesötétített farú Octavia bemért közeledőben hátsó sötét szélvédőn át 110-es táblánál 134-el, vagy sem.

    Tényleg, szoktak, illetve mérhetnek lesötétített hátsó szélvédőn keresztül? Eddig még mindig csak elsőn át láttam, az ha farral áll, akkor elhaladókat méri, de a sötétítettet nem látni, és nem tudom pl. ködben azon keresztül mit láthat.

    Aláírás (nem kötelező megadni)

Új hozzászólás Aktív témák