- TCL LCD és LED TV-k
- Computex 2024: az ASRock monitorok is a gaming szegmens krémjét vették célba
- Computex 2024: beröffentette az AI-t az AMD
- Asztrofotózás
- Computex 2024: feltárta a Lunar Lake-et az Intel
- Melyik tápegységet vegyem?
- Milyen SSD-t vegyek?
- Projektor topic
- Autós kamerák
- Sony MILC fényképezőgépcsalád
Hirdetés
-
Az iPhone 15 frissítésgaranciát, a 16 szép rendereket kapott
ma Sokáig hallgatott az Apple a frissítésekről, most viszont megtudtuk, mennyit garantál.
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Computex 2024: a jövőt vázolta fel az NVIDIA
ph A korábban bemutatott fejlesztések mellett a 2025-ös és 2026-os tervek kerültek elő.
-
PROHARDVER!
Honda topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
!Overdose!
őstag
Közel 3 éve van meg a Civic és ezalatt az idő alatt először cserben hagyott. Tönkre ment az akku. Előjele nem igazán volt, talán csak annyi, hogy nagy fogyasztókkal (klíma) kicsit ingadozott az alapjárat. Ahogy mondani szoktam akkuból Yuasa, Exide Premium vagy Varta Silver. Utóbbi kettő nincs ebben a méretben, úgyhogy maradt a Yuasa. Igen ám, de abból meg nincs raktáron normál sarus csak vékony. Mivel az akkusaruk még gyáriak voltak az autón (17 éves), így kicseréltem azokat is új, vékonyra, illetve ha már benne voltam lecseréltem az összes motortéri testkábelt 16mm2-es rézkábelre. Most bármilyen fogyasztót kapcsolgatok meg sem mozdul a fordulatszámmérő. Örülünk.
(Zárójelben jegyzem meg, hogy van egy jóárasított vadi új Yuasa 54584CA típusú akksim, ha érdekel valakit. Kettőt hoztam, de a kolléga visszamondta a másikat. Vissza pedig nem veszik. Ha érdekel valakit, akkor beszeráron odaadom, ha nem, akkor drágábban meghirdetem a Hondafórumon.)
Villanyszerelés - Klímaszerelés - UPS javítás, karbantartás
Új hozzászólás Aktív témák
A nem szakmai témák megvitatására: Honda OFF topik
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen