Színre lép az NVIDIA GeForce GTX 660 Ti

Metro 2033, Sniper Elite V2, Deus Ex

Az elsősorban "optimalizálatlanságáról" híres Metro 2033 alatt a GTX 660 Ti továbbra is a HD 7870 szintjét hozta. Ez a játék amellett, hogy nem jól optimalizált, még olyan komplex post-process számításokat is végez, mint a diffuse DOF (Depth of Field). A konkurens GCN architektúra a bonyolult számításokat valamivel könnyedebben kezeli.

A Sniper Elite V2 eredményei hasonlók a DiRT Showdownban mért adatokhoz, noha a Kepler annyira nem szenved, de ez a kisebb compute terhelés miatt érthető. A játékban azonban aktiváltuk a szuper mintavételezésen alapuló élsimítást (SSAA). Ez eléggé terheli a kártyák memória-sávszélességét, illetve a fill-rate teljesítményt. 1920x1200-ban a 2,25x-ös beállítást választottuk, amivel még elboldogulnak az erősebb VGA-k, de 2560x1600-ban 4x-es SSAA mellett gyakorlatilag csak a CrossFire és SLI konfigurációk képesek életképes teljesítményre. Természetesen ezen a felbontáson is lehet választani 2,25-ös szűrést, ami sebességben nyilván kedvezőbb alternatíva.

A Deus Ex esetében az átlagos képkocaszámot tekintve jobb volt a 660 Ti a közvetlen konkurenseknél, míg minimumban szinte azonos eredményt produkált.

A cikk még nem ért véget, kérlek, lapozz!

Azóta történt

Előzmények

Hirdetés