Hirdetés
-
Mindent megtudtunk az új Nokia 3210-ről
ma Részletes képek, specifikációk és euróban megadott ár is van a legendás modell újraélesztett verziójához.
-
A virágcsokor mellé hardvert is ajándékozhatunk anyák napján
ph A héten desktop PC-k, monitorok, gamer kiegészítők és házak vannak a kirakatban.
-
Ilyen lesz a SteamWorld Heist II
gp A folytatás a tervek szerint a nyár folyamán, pontosabban augusztus elején érkezik.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Kvelstadt
veterán
válasz FoxiestFox #300 üzenetére
Amiket leírtatok mostmár látom és a szerint fogok eljárni.
Most néztem àt a bázist és túl sok powerem meg satelit uplinkem van. Elkezdtem bontani hogy rendberakjam őket.
Vicces higy a játék elején alig vilt áramom most meg egy thermo mev egy elerium ellátja az egész kócetájt.Ja és igen! Nagy respecta játèknak!
kicsit bugos meg stb, de akkor is hatalmas játék!"Én jókor dodgeolok, a boss üt rosszkor!"
-
Kvelstadt
veterán
Na megtámadtam a bázist. Jött egy új elem a játékba. Mind controll. Vicces képesség. Ha overwatch-ba rakom a katonáim szétlövik azt az egyet akit irányítanak, de olyat nem játszok mert egy maxos katonát nem fogok így elveszíteni.
Plusz most megy valami scan mert építettem egy nagy relay-t ami scannel valamit és nem írja mikor lesz kész de még folyamatban van.
Kaptam új páncélt is. Nemtom mennyire vagyok a végén de tetszik higy még itt is ad be új dolgokat a játék."Én jókor dodgeolok, a boss üt rosszkor!"
-
félisten
-
wednesday
őstag
válasz Kvelstadt #302 üzenetére
Az idegen bázis megtámadása végül is rajtunk múlik, hogy elején, közepén vagy végén van. Bizonyos dolgok a mi játékunkon múlik mik lesznek meg. Lehet úgy is játszani, hogy fejlesztéseket átugrassz és más dolgokra koncentrálsz.
(#303) dying_star: Nem a kiegészítő eseményére gondolsz? Szerintem toturi még nem azzal játszik.
[ Szerkesztve ]
-
félisten
-
wednesday
őstag
-
félisten
-
Kvelstadt
veterán
válasz FoxiestFox #303 üzenetére
Két osztagom azaz 12 katonám van fullos gear-be. Legjobb páncélokkal és frgyverekkel. Hacsak nem ad be újat. A fegyverek a harmadik féléből vannak. Először volt az alap, aztán ilyen piros lézer valami mostmeg már zöld, asszem plazma alapu.
Páncél meg van titán, ghost meg archangrl ami jó.
Igen még az alappal játszom. Ha vége felrakom a kieget és úgy kezdek új játékot hamarosan."Én jókor dodgeolok, a boss üt rosszkor!"
-
félisten
-
félisten
válasz FoxiestFox #310 üzenetére
Na, kértem, kaptam.
Szóval, ugye a Slingshot Pack nevű DLC-vel .eltéríthető és leszedhető Kína fölött egy idegen csatahajó, és az tartalmaz két darab olyan fúziós motyót, ami kell a blaster launcherhez
Az egyik classic játékmenetemben így lett még a lézerekkel egy időben blasterem. -
Kvelstadt
veterán
válasz wednesday #309 üzenetére
Akkor megvan a full gear. Sőt most már van psi lab ahol tudok szerezni a katonáimnak psi képességet. Plusz volt egy tag aki ilyen köpenyes volt és csak ilyen mindfuck tàmadásai voltak.
Nem volt nálam az az egy ember akinél van sokkoló ezért cafatokra lőttem ő felsőbbrendüségét.
Kihalgatás igy elmaradt de kaptam psi pàncélt ami jó a psi skillel rendelkező katonàmnak.Az mit jelent mikor a bal felső sarokba a piros alien fejen ( ami azt mutatja hány idegenre célozhatok) van egy sárga cèlkereszt?
Meg nekem nem magyar a játék és nem tiszta minden skill vagy item tulajdonság. Nincs valami oldal ahol le vannak ezek irkàlva?
"Én jókor dodgeolok, a boss üt rosszkor!"
-
félisten
-
wednesday
őstag
válasz FoxiestFox #311 üzenetére
Mikor legelőször játszottam a játékkal nem is lett blasterem. Persze akkor még nem volt kieg. Alap játéknál felbukkant még az elején (talán 2 hónap vagy 3 nem tom) egy csatahajó. Mondja is, hogy elég nagy küldjük fel a legjobb gépünket legjobb felszereléssel. Na de ilyenkor alap gép van rakétákkal 2 db sem elég hozzá. Gondolom abba is lett volna cucc. A kieg mondjuk ezen sokat könnyített. -
félisten
-
wednesday
őstag
válasz Kvelstadt #312 üzenetére
"Az mit jelent mikor a bal felső sarokba a piros alien fejen ( ami azt mutatja hány idegenre célozhatok) van egy sárga cèlkereszt?"
A mesterlövészednek (mert csak fele látod) olyan képességet választottál ki a skill fán, hogy "megosztott látótér", "osztag látótér" (Squadsight). 2 irányban indulhatsz el tizedesként. Van ez a képesség meg a Snap Shot, ami mozgás után is engedi a snipert lőni -20 célzásbüntetéssel. Mivel rohangált ezért kapkodva veszi a levegőt és nem tud pontosan lőni.
Visszatérve a Squadsight képességre. Ez azt jelenti, hogy maradsz azon a szinten, hogy sinper mozgás után nem lő a puskájával. Viszont azokra az idegenekre is tudsz lőni, akit a társaid látnak, akármilyen messzire. Természetesen tereptárgy nem akadályozhat a lövésben, nincs takarásban a célpont, mert akkor nem jelenik meg.
Ez mikor jó? Felküldöd egy magaslatra vagy egy nagyon kis jó helyre a snipert, hogy belásson minél nagyobb területet. Nem is kell annyit mozogni vele. Mennek előre a csapattagok és felfedik az ellenséget. És innentől már nem számít, hogy milyen távol vagy a sniperrel, simán rá tudsz lőni az ellenségre.
[ Szerkesztve ]
-
Kvelstadt
veterán
válasz FoxiestFox #313 üzenetére
Én csinálok valamit rosszul vagy ez az oldal angol. A kulcsszó a magyar leírás lenne. De am köszi!
Wednesday
Ez kurvajó skill!Asszem a végére értem. Az egyik psi-s karakterem bement egy csarnokba ahol volt egy gömb amit szereztem. Volt kis videó és már csak egy küldetést lehet választani.
Gondolom meglesz de úgy akartam odamenni jogy a fullps csapattal, de kettő gyengélkedőn van az előző harc miatt.
Tekerni kellett volna az időt mielőt rányomtam ere a jósgömbrr és nem rögtön utána menteni.[ Szerkesztve ]
"Én jókor dodgeolok, a boss üt rosszkor!"
-
Kvelstadt
veterán
válasz wednesday #318 üzenetére
A végcsata végén megbacták az agyam. Volt öt emberem, 3 mindcontrolos el is vett hármat meg volt egy lövészük és két emberrel kevés voltam ez ellen.
Konzolon van meg s bár az első futna pc-n de már nem veszem meg mégegyszer. Jó ez így akkor. Majd kérdezgetek meg rájövök a dolgokra.
Egyénként az a poén hogy ugyan mentettem a játékban de vissztölteni csak egyszer töltöttem mikor buktam egy jó katonát és eszembe jutott hogy bazz ebbe lehet visdzatölteni..
"Én jókor dodgeolok, a boss üt rosszkor!"
-
Kvelstadt
veterán
Na vége van!
Kurvanagy gém ez gyerekek!
A befejezésbe meg úgy az egész játékban az tetszett nagyon hogy nem kaptunk hőst nèvvel és múltal hanem mi adtunk neki nevet de még arcot is és mi alkottonk belőle hőst!
Nem csak ez tetszik persze de a záróvideót nézve ahol beáldozza magát ezek jutottak eszrmbe."Én jókor dodgeolok, a boss üt rosszkor!"
-
Kvelstadt
veterán
Ez a second wave opció mire jó? Játék előtt van nehézségi fokozat választásnàl.
"Én jókor dodgeolok, a boss üt rosszkor!"
-
félisten
-
Kvelstadt
veterán
válasz FoxiestFox #322 üzenetére
Én előnynek vagyis könnyítésnek láttam őket etért nem kapcsoltam be.
Mag mi ez a meld?"Én jókor dodgeolok, a boss üt rosszkor!"
-
félisten
válasz Kvelstadt #323 üzenetére
Nanotech anyag, amiből nagyon sok mindent lehet majd kraftolni.
Nem mind könnyítés, de kihatnak a játékmenetre. Én bekapcsoltam párat.
Pl hogy flanking garantáljon kritikus hitet, ez valósághűnek hat, ha valakit oldalba lősz, az bizony oldalba van kapva.. normalon ennek sincs különösebb jelentősége, ott azért elég sok lövést bead amúgy is.
Legfontosabbak úgyis a sniperek squadsight-tal. -
Kvelstadt
veterán
válasz FoxiestFox #324 üzenetére
Ja értem.
De nem kezddm előröl (egy pàlya van kész ).Nagyon jó ez a ruhaszinezés! Nem ment időre a játék de rengetegszer gyorsan el akartam rendezni a körömet de véletlen rosz embert küldtem.
Na majd most jó lesz mert adott tipusu katona adott színű lesz.Jobb lett a játék. Kényelmesebb lett a cél kijelölés meg a grafika is mintha letisztultabb lenne vagy hogy mondjam.
Amúgy szerintem konzolon a kieg tartalmazza az alapjátékot. Be se csekkolta hogy megvsn e az alap meg nem is látja.
"Én jókor dodgeolok, a boss üt rosszkor!"
-
félisten
-
Kvelstadt
veterán
válasz FoxiestFox #326 üzenetére
Jaja így sokkal átláthatóbb.
Na most épithetek cyber vagy gen lab-ot.
Azért írom hogy "vagy" mert itt az elején úgysem lesz pénzem mindkettőt fejleszteni.
Biztos jó a mecha de nekem a felbuffolt ember jobban tetszik."Én jókor dodgeolok, a boss üt rosszkor!"
-
félisten
-
Kvelstadt
veterán
válasz FoxiestFox #328 üzenetére
De most ez nekem semmibe nem kerül?
Megvan a bio lab és ott van a katonán a képesség. Nézegettem mi mit tud de sehol nem kellett érte fizetni.
Ja meg kaptam kitúntetést! Oda is adtam legjobb katonának. Ez nagyon tetszik hogy még ilyenekkel is lehet apránként buffolni a katonákat."Én jókor dodgeolok, a boss üt rosszkor!"
-
félisten
válasz Kvelstadt #329 üzenetére
A genetics lab MELD-et használ a katonák genetikai átalakításához. Külön kell megtenned, van egy csomó képesség, amit adhatsz nekik (persze ezeket fel kell oldalon előbb kutatásokkal, mint minden mást). Pénzbe, és MELD-be kerülnek, valamint időbe, tehát addig nem használhatod az adott katonát.
-
Kvelstadt
veterán
válasz FoxiestFox #330 üzenetére
Aha köszi!
Közbe megtaláltam az opciót ahol lehet kezeltetni őket.
El is küldök egyet higy kipróbáljam ezt az újitást is.
Ja meg vilt olyan ellenfél hogy láthatatlan mátrixpolip. Kicsit op a játék elején higy láthatatlan aztán az arcomba jelenik meg avagy az overwatch fontosabb mint valaha!"Én jókor dodgeolok, a boss üt rosszkor!"
-
félisten
válasz Kvelstadt #331 üzenetére
Az overwatch mindig fontos. Az a dög főleg nehezebb fokozaton, a játék elején irritáló, mert igaz, hogy keveset sebez, de elég sok időre lesérül tőle a katona, mikor még nincs fejlett páncél.
Genetics-ben én először mindenkinek muscle fibert adtam, azzal fel tudnak ugrani nagyon magas helyekre is...
Snipereknél must have a high ground miatt, de az összes többinél is fontos, minden class profitál a magasságból. -
Kvelstadt
veterán
válasz FoxiestFox #332 üzenetére
Én gyógyulást meg látást adtam mert az volt kikutatva.
De egyenlőre nem eröltetem ezt még mert nagyon kell a pénz satelitre meg uplinkre. 5 ország van 4es pánikon úgy hogy mindig ara mentem ahol a legmagasabb és esődlegesen a satelitekkel foglalkoztam.
Most pont a council előtt egy nappal fogom tudni fellőni a meglévő kés sateliteket."Én jókor dodgeolok, a boss üt rosszkor!"
-
wednesday
őstag
válasz Kvelstadt #321 üzenetére
"Ez a second wave opció mire jó? Játék előtt van nehézségi fokozat választásnàl."
Nem egyértelmű, hogy nehezít vagy könnyít inkább mássá teszi.
Damage Roulette: Sokkal nagyobb lesz a fegyverek sebzés szórása. Alapból pl: karabély 4-es, az lehet 3-5 közötti kritikus nélkül. Ezzel sokkal jobban szór. Min 1 Max: 150%. Kiszámíthatatlanabb a sebzés, én nem szeretem. Odaállsz shotival és pofánlövöd az ellent aztán a végén csak 2-s sebez (persze bejöhet a 9) A neve is mutatja, rulett az egész.
New Economy: Az országok véletlenszerűen adják a pénzt a műhold lefedettség után. PL: Lehet az USA csak 50-et ad, Nigéria meg 160-at.
Not Created Equally: Az újoncok nem fix képességekkel indulnak. Alapból 65 célzás(aim), 40 akaraterő(will).
Ebbe visz bele egy random faktort. Range of Will: 25~59, Range of Aim: 50~80. Lehet gyengébbet kapsz, mint az alap, lehet jobbat. Vagy nagyon jól lő és az akaratereje meg béka segge alatt kombinációk stb. Továbbá a fejlődésük és véletlenszerű, vagy magasabb értéket kapnak vagy alacsonyabbat. Ez még talán egy jó opció, ha az ember ki tud cseresznyézni magának kiváló képességű embereket a "tömegből".Hidden Potential: Ezzel a katonák véletlenszerűen kapják meg a skilleket az előléptetésnél. Előfordulhat, hogy egy Heavy kap Assault képességet mondjuk egy run & gun-t vagy egy sniper féle duplázást stb.
Red Fog: Ha megsebesül a katonád a képességei is romlanak. Gyengébb célzás és kevesebb mozgás mezőt tud haladni, amíg sebesült. Asszem ez Alienekre nem vonatkozik viszont, tehát csak téged büntet.
Absolutely Critical: Az oldalba támadott ellenfél (és saját katona is) mindig kritikus sebzést szenved el, ha eltalálják.
Marathon: A neve is mutatja, hosszabb lesz tőle a játék, a kutatások építési idők hosszabbak.
Még talán van több is, amiket egy végigjátszás hoz elő nem tom.
-
félisten
-
Kvelstadt
veterán
válasz wednesday #334 üzenetére
Nagyon köszönöm a magyarázatot!
Az előző játékban minden bevolt kapcsolva mert ugyelőtte amit meg buktam normálon nagyon megijesztett és elsőre míg megtanulom a játékot azt akartam hogy ne szopjak annyit.
Csodálkoztam is néha hogy kb egy méterről a shoti maxos katonával sebzett pl kettőt.Más.
Nem mondom
Hogy a mec fejlesztés nem jó de nekem nem tetszik.
Kipróbáltam és először is az nem tetszett hogy a katonámnól csak egy fej maradt. Játék szempontjàból ez lényegtelen de nekem nem tetszett hogy a katonám nemhogy a tökeit de minden mást is elveszített amitől ember volt kivéve a fejét.
A másik dolog hogy én pont ezt a fedezékkes harcrendszert szeretem még akkor is ha szétlövik. Az meg csak àll ott magának.
Tudom hogy tud pajzsot emelni de akkor sem tetszik.
Szóval én a bio fejlesztéseket fogom erőltetni és remélem ez csak opvió és nem kerülök emiatt nagy hátrányba be s mec-ek nem lesznek erőltetve.
Viszont azt aláírom higy brutàlisan jól néznek ki a nagy robotruhába."Én jókor dodgeolok, a boss üt rosszkor!"
-
félisten
-
wednesday
őstag
válasz Kvelstadt #336 üzenetére
Végül is opció az egész.
Azért a MEC nem egy rossz dolog, brutális tűzerő.
Nem tud fedezékbe vonulni, de ellensúlyozza a nagy életereje és egyéb fejleszthető képességei. A fedezék úgyis csak egy célzásbüntetés a játékban, nincs kihatással a sebzésre sem. Nem olyan védtelen a MEC sem egyébként ha lejjebb ásunk a képességekben.
Heavy Class MEC például alapból megkapja a "Body Shield" képességet. A legközelebbi ellenség -20 célzással lőhet csak rá (half coverrel egyenértékű) és kritikust sem lőhet rajta. Tehát nagyobb biztonságba van, mint egy katona fél fedezék mögött. Persze a távolabbiakra már nem áll fenn.
Aztán a tizedes MEC-et skill ágát lehet arra fejleszteni, hogy overwatchba +15 védelmet kap. Ez is alulról súrolja a fél fedezéket.
Aztán ha kifejlesztjük tudja magát öngyógyítani a MEC "Repair Servos". 2 életerőt tölt vissza minden körbe egészen 6 kockáig.
Van sebzés csökkentő skill is, "Damage Control". A bekapott sebzésből leszed 2 egységet. Eltalálnak 7-et szedne le, de csak 5-öt fog. 2 körig tartó hatás.
Ezredesi rangon meg az a skill ez a választható "Absorption Fields". Ez is redukálja a bekapott sebzést.
Én azt mondom egy katonát könnyebben puffantanak le az idegenek azonos körülmények között, mint egy MEC egységet.
Természetesen nagyon jók a génsebészeti fejlesztések is katonán. Tehát nincs rád kényszerítve, hogy mit akarsz használni, van annyi szabadság a játékban.
-
Kvelstadt
veterán
válasz wednesday #338 üzenetére
Köszi az infót. S hiszek neked hogy jó a mec meg brutàlis de én egyelőre hanyagolom. Van 3, azokat megtartom és fejlesztgetem de újakat most nem gyártok. Inkább a bio részt fogom használni mint korábban írtam is.
Egyébként ha egy emberből mec vagy bio lesz akkor a skilljeit is a szerint kapja hogy mi volg előtte?
Pl volt egy heavy katonàm akiből mec lett. Akkor a skilljei is olyanok lesznek vagy ugyan az mint pl egy sniper-ből készült mec-é?Ja meg a medalomat pontosan miért kapom? Vagyis mit kell tenni bevetésen amiért jár?
Dying
Lehet igazad van de nekem akkor sem tetszik ez a módszer.[ Szerkesztve ]
"Én jókor dodgeolok, a boss üt rosszkor!"
-
félisten
-
wednesday
őstag
válasz Kvelstadt #339 üzenetére
A bio, vagyis a génsebészet nem befolyásolja a katona fejlődését és skilljeit. Ugyanúgy fejleszted tovább, mint a normál katonát (ugyanúgy a heavy, support, sniper stb vonalon), csak exra képességeket tudsz hozzárendelni. Te magad döntöd el, hogy milyen módosítást kihez akarod hozzárendelni. Olyan mint a kitüntetés adományozása, de annál erősebb képességeket adsz.
A MEC már más tészta. Számít, hogy ki volt előtte. Egy alap képességgel indul attól függően melyik kasztos ember "szedtél szét".
Assault különleges képesség: Ha 4 mezőnél közelebb van az ellenség és onnan ér el találatot a sebzése csökken 33%-al.
Heavy Class: Erről már beszéltünk a -20 célzásbüntetés ellene, aki először rálő.
Sniper Class: +10 célzás és kritikus találat egy célpont ellen, ha nem mozogtunk abban a körben.
Support Class: A közelben lévő katonáinknak +10-es védelem.
Ezen túl viszont egyen skill fájuk van a MEC-eknek. Ahogy léptek előre a rangban ugyanúgy dobálod szét rájuk a képességeket. Illetve ha egy ezredest szedsz szét már szét is oszthatod az összes pontját.
Újoncokat nem ajánlom MEC-nek. Először fejlődjenek valamilyen szintre. A Sniperhez ezredesi rang jó szerintem. Mert a gyalogosnak sokkal jobban javul a célzás képessége előrelépéskor. És mikor MEC-ket csinálsz belőle ezt megőrzi. MEC is fejlődik persze, de talán nem olyan léptékben. A többi kasztnál nem kell ezredesig eljutni, egy hadnagy szerintem jó is.
A medálok random jönnek bevetések után. Eldöntöd, hogy milyen képesség érvényesek legyenek rájuk, ez már végleges. Ha ilyen medált dob megint a játék akkor ez a képessége lesz neki. Nem fontos rögtön kiosztani meg is fontolhatod ki kapja, vagy még fejlődjön stb.
-
Kvelstadt
veterán
válasz wednesday #341 üzenetére
A bio skill az hülye kérdés volt.
A többit meg köszi!
Igazatok van. Ki kell használni mindent amit ad a játék. Bár még mindig háttérbe szorul majd a mec fejlesztés de csak azért mert másra kell a pènz.Ahogy így leírtad nekem az assault és a heavy jön be.
Egyébként nektek can valami séma amit követtek küldetéseken katona class szempontból?
Gondolok itt olyanra hogy pl hasznosabbnak tartottok pl több heavy egységet annak rovására is hogy pl akkor nem lesz support."Én jókor dodgeolok, a boss üt rosszkor!"
-
Kvelstadt
veterán
válasz Kvelstadt #342 üzenetére
Volt most egy város felett lebegő anyahajós pálya ahol ilyen generátorokat kellett szétlőni vagy kikapcsolni. Jöttek közbe az ellenfelek szóval szétlőttem őket. De most az jutott edzembe hogy ha kikapcsoltam volna akkor nyertem volna fejlesztéseket belőlük.
"Én jókor dodgeolok, a boss üt rosszkor!"
-
wednesday
őstag
válasz Kvelstadt #342 üzenetére
Én szeretem a vegyes csapatot, szerintem mindegyik használható. Talán nehezebb fokozatra szoktam 2 heavy-t is vinni a gránátok és a rakéta miatt. Ott elsődleges, hogy a katonák megússzák a dolgot, mert elég könnyen lepuffantják már őket. Például a fél fedezék nem fedezék. El is lehet felejteni, -20 célzásbüntetés az ellenségnek Classic felett más szinte semmi. Full fedezékből is könnyen kiszednek. Általában még 2 Sniper, eltérő képességekkel. Egyébként váltogatom, hogy éppen melyik Classból legyen 2 darab. Eleve van egy rotálás a sebesültek miatt, meg vinni kell újoncokat is, hogy ne csak kevés ember fejlődjön, mert ha baj lesz akkor nem lesz elég jó "cserepad".
Így inkább robbantok, amit érek. Főleg ez az újoncokra és friss katonákra értendő. Hiába csökkenti a fegyverek kutathatóságát (robbanásban megsemmisülnek a sérült részek). Természetesen nem muszáj robbantgatni alient. Ha nem olyan erős fedezék mögé állt akkor egy gránáttal lebontod a fedezékét (csak az sérüljön), aztán egy másik katonával a védtelen dögöt lelövöd.
Mikor már kifejlődtek a katonák, nagyon jól össze lehet kombinálni a képességeiket. Mondjuk a Heavy-vel suppression fire-t raksz egy ellenfélre és a Assaulttal meg kiugrasztod a fedezékéből Flush képességgel. Így akár le is szedhetsz egy olyan ellenfelet, akire nem olyan magas találati százalékokat adott a játék.
Egy jó Supportos MEDIC ágon fejlesztett katona is alap. Érdemes a füstgránátját is használni saját katonákon a +20 védelem miatt.
Város felett lebegő anyahajós? Előtte nem volt egy vonatos pálya, ahol ki kellett kapcsolni cuccokat, hogy ne robbanjon fel?
-
félisten
válasz Kvelstadt #342 üzenetére
Nálam a legjobb felállás a 2-3 maxos sniper, squadsight-tal, illetve in the zone, vagy double tap képességgel, 2 support, maxos medkit slotokkal, és vagy 1 heavy, vagy 1 heavy + 1 MEC.
egyszerűen a heavy rushol előre, a sniperek pedig szedegetnek.
Brutálisan OP-k a sniperek, volt olyan is belőle, aki az egész játék alatt alig lőtt mellé 2-3 alkalommal.
Vége felé főleg durvák plazmával, mikor a Muton berzerker 1 hit...
Nagy ritkán viszek csak assaultot, alloy cannon-nal, de az egész classnak semmi értelme szerintem, a support kiváltja minden szempontból. -
wednesday
őstag
válasz FoxiestFox #345 üzenetére
Szerintem a játék itt is az emberre bízza, hogy mi a kedvenc felállása. Van, akik az Assaultra esküsznek és a Heavy a full felesleges nekik. Végül is ha bármelyik Classt kihagysz egy küldetésből, akkor is meg tudod oldani a pályát, csak másképpen kell hozzáállni.
Assault szűkös tereken folyosókon lévő harcnál nagy előny azért. Mindenkit pofán lő cselekvés nélkül aki 4 méternél közelebb jön stb.
-
Kvelstadt
veterán
válasz wednesday #344 üzenetére
De volt vonatos pàlya. Simán meglett. Volt sebesült de halott nem.
Volt eszem és nem mentettem rá az anyahajósra. Újra lenyomtam úgy higy kikapcsoltam a dolgokat. Jutalmam az elerium generátor lett.Egyébként egy heavy mec ki tud váltani egy sima heavy-t ugye?
Úgy értem ha kap majd rskétát akkor onnantól heavy helyett használok inkább heavy mec-et mert az így egy buffos heavy lenne.Az mitől függ higy egy lelőtt katonàm meghal vagy van még lehetőség stabilizálni?
A sárga ufó fej piros helyett mit jelent?
Ja meg azok a régiók ahol már van satelit ki tudnak lépni az xcom-ból?
Mert remélem nem. Van most 3 satelittel 4es pánicon és ha megkapom küldibe az egyiket a másik kettő eléri majd a max pánikot.Nagyon jók az új pàlyák! Voltam háztetőn, havas pályán, kikötőben meg stb.
Meg végre az ufo nem mindig erdőbe zuhan le hanem városba is.Dying
A sniperrel nekem is volt ilyen élményem hogy valami nagy életüre lőtt egyet, 25 sebzés és ösdze is esett.Mikor olvastam a tesztet fèltem hogy túl sok az újitás a játékban és valóban sok de lehet kezelni apránként és nagyon jó új színt visznek a játékba.
Útóirat:
Én szeretem az assaultot pont a kiugrasztó képessége miatt. Nagyon jókat szoktam vele akciózni.
Dehát kinek mi jön be.
El tudom képzelni a te sniper-es stílusod és biztos baromi jó de én meg szeretek a terepen is dolgozni az emberekkel.[ Szerkesztve ]
"Én jókor dodgeolok, a boss üt rosszkor!"
-
félisten
válasz Kvelstadt #347 üzenetére
MEC-re külön kell fejlesztened fegyvert. Van minigun, sínágyú, részecskeágyú.
Ha sárga, az azt jelenti, hogy flankelted, szóval ha bekapcsoltad, és eltalálod, kritikus hit garantált az ellenfélen (ha nem kapcsoltad be, akkor is nagy a valószínűsége).Én heavy-t jellemzően arra használtam, hogy lebontsam a falakat.
Zsír, mikor szétkapok egy épületet két rakétával, a sniperek pedig egy kör alatt leszednek mindent, ami mozog.
Zárt terekre szintén snipert használok, tök egyszerű, miért: pisztollyal bónusz sebzést adtam nekik, így lézerpisztolytól felfelé igen halálosak úgy is, ráadásul a double tap pisztolyra is működik.
Viszont, csak nagyon közeli ellenfélre kell elővenni a kézifegyvert, mert ilyen 110-140-es aimos snipereim szoktak lenni, ők nem nagyon szaroznak, ha valami kicsit is távolabb áll pár kockánál, az instant döglik.
Mennyi mechtoidot lőttem meg egy plazmasniper lövéssel..Amúgy normalon holt mindegy, mivel mégy. Van helyed kísérletezni. A classic már néha vicces, de még sima, az impossible az olyan, hogy belekényszerít, hogy minden lépésed előtt gondolkodj, taktikázz, gondolj előre lépéseket, és ott már az van, hogy kezdettől el akarod kerülni, hogy bárki is kritikust kapjon, mert nem nagyon tudod a képzett embereid nélkülözni a küldetéseken, mert küldetések sikere, ezáltal országok múlnak rajta.
Erre nagyon jók a sniperek, messziről adnak le sorsdöntő sebzést.[ Szerkesztve ]
-
wednesday
őstag
válasz Kvelstadt #347 üzenetére
Azért a Heavy MEC nem egyenlő a Heavy katonával. A MEC nem kap rakétát, max gránátvetővel szerelheted fel, ami a gránátot tudja messzebbre kilőni. Nem tud lefogó tüzet sem stb. Másban erősebb persze. Nem tudom megmondani, hogy melyik a pusztítóbb.
A legerősebb fegyvereikben sebzés terén 1 pont eltérés van. 8-10 vs 9-11. Illetve a MEC-nek van 10% esélye egy kritikus 15 - 17 pontos sebzésre. A Heavy nem tud kritikusat lőni..öö mármint tud (oldalba támadott ellenfél) csak a fegyvere nem ad + kritikust.
A sárga fej a a flankelt (oldalba kapott) ellenség. Aki nincs fedezék mögött, vagy nem jó irányból van fedezékbe. Illetve a te katonád is járhat így. Ilyenkor nincs Cover -20 meg -40 célzás büntetés, illetve +50% kritikus esély, hogy ha eltrafálják kritikus sebzést kap. A second ware opció bekapcsolásával meg 100%, hogy kritikust fognak lőni rajta. Erős fegyverrel lövünk egy ilyen ellenfélre vagy a alien a te katonádra vagy nincs annyi életerő, akkor annak reszeltek.
Minden állam kilép hó végén, aki elérte az 5 pánikszintet. Igen a Satalites is. Ezért mikor nincs teljes lefedettség egy kontinensen pl: Észak-Amerika. Mondjuk USA felett van műholdat de 2-es szinten pánikol. Megtámadják Kanadát, és nem oda szervezel akciót. Akkor Kanadába nő a pánik 2-3-al (nehézségtől függ), akkor az USA-ba és Mexikóba is nő 1-el (vagy 2-vel stb). Tehát apránként el lehet veszíteni satelites országot is, erre figyelni kell. De ha jon terror küldetés és sikeres vagy, akkor meg csökken. Illetve jól megválasztod az Ailen bázis megtámadásának idejét. Azt is valamelyik hó végére szoktam hagyni, mert utána általánosan csökken a pánik szint az összes országba 2 mezővel. Lehet könnyebben többel is, nem tom.
Ha tudod, hogy bizonyos országokat a hó végén le fogsz fedni, akkor oda nem kell szervezned mentőakciókat, mert le fogod húzni. Óvni kell néha a többi területet is.
-
félisten
válasz wednesday #349 üzenetére
Van egy nagyon hasznos képessége a MEC-nek.. az EMP. Amikor szemezel egy mondjuk két Sectopoddal, mellé két drónnal, melettük lebegő 2 cyberdisc.. akkor odaszaladni mellé, EMP on, egy körre lebénulnak, és addig ki lehet szedni őket.
Snipereknél még must have, hogy ki tudják kapcsolni az ellenfél fegyverét a következő körre.
Új hozzászólás Aktív témák
● A spoiler formázás a topikban elérhető.
- EDIFIER R1700BTS hangfal új állapotban, 2 év hivatalos garanciával, alkalmi áron
- LG OLED55B23LA 2 Év GYÁRI GARANCIA
- Apple iPhone XR 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Gamer PC , i7 12700KF , RTX 3080 Ti , 64GB DDR5 , 960GB NVME , 1TB HDD
- Intel PC , i5 8500 , 1660 6GB , 32GB DDR4 , 512GB NVME , 500GB HDD
- HP 850 G3 i7-6600u üzleti laptop 8 GB DDR4 RAM 256 GB SSD 6 órás akkumulátor
- Sata III vezérlő 2 , 4 , 6 port , Sata III + IDE vezérlőkártya, PCI-e riser kártya
- Apple Watch Ultra 49mm + extra szíjak.
- Sata IDE külső belső átalakítók laptophoz vagy asztali géphez, USB Wifi stick
- Samyang 12mm f/2.0 NCS CS fekete objektív
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen