Hirdetés
Hirdetés
-
Hosszabb előzetesen a Tomb Raider animációs sorozat
gp A Netflix-re szánt széria a tervek szerint jövő hónap elején debütál.
-
Érkezik a Redmi Watch 5 Lite
ma Szeptember 25-én Indiában lesz az aktivitáskövető premierje, és lehet, hogy marad is azon a piacon.
-
Megújult a Glorious GMMK klaviatúracsaládja, és már van benne analóg modell is
ph A GMMK 3 többféle méretben, házanyaggal, hagyományos és mágneses switch-ekkel, vezetékkel, illetőleg anélkül egyaránt választható.
Új hozzászólás Aktív témák
-
kisza25
félisten
Na ez már jónak tűnik
Szóval a gold4 mellett van a gold3, onnan ugyanazt látod amit a 4-en + egy kicsit felsőbb szakaszát is az egyenesnek és a rajtot is nagyjából
és tényleg a supergold a legrosszabb, konkrétan alig látsz valamit és a kivetítők is rossz helyen vannak+ a bal oldali kicsi+ mind a kettő homályos, nem látsz rajta részidőt meg még azt sem hányadik kör+ nem érteni egy szót sem a közvetítésből, egyetlen előnye, hogy fedett
a gold3/4-nél jó a kivetítő és a közvetítést ott hallani a legjobban, ott van a legjobb hangja a kocsiknak,
a silver 2-nél látod a rajtot, a befutót, szemben van a díjátadó, jó a kivetítő, de nem mindig érteni a közvetítést
én azért jártam idén végig, mert F1-re kerestem a legjobb helyet, de továbbra is silver2 a favorit ahol tavaly is ültünk, vagy gold 3- de idén nem telibe áras jegy lesz szóval nem én fogom eldönteniEladó Seat Leon FR multi kormány, szép állapotú (2013 utáni leonokba benzin/diesel jó)
-
quby
senior tag
válasz kisza25 #5399 üzenetére
Az idén nem voltam, de eddig mindig. Szerintem is a gold4 a legjobb. Ott a féktáv szinte minden körben történik valami...Arrol nem is beszélve hogy, ott volt az orrunk elött 11-ben a Norbi-Poulsen cupp (nem örültünk ) meg a Ladyes-cupos (hogyishivjákdekurvajóféktávotvettél) eset, és még millió más. A Pit előtt show van de versenyt nem látsz...Arrol nem is beszélve hogy a tető visszaveri a hangot és és pl autgp-nél 5 perc után megőrülök a zajtól még füldugóval is....De persze kinek a pap kinek a papné....ha mindenki a g4 ba ülne nekem nem jutna hely...
[ Szerkesztve ]
A legügyesebb állat az ürge, hiszen búzával teli pofazacskóval is képes repülni, miközben egy bagolyt egyensúlyoz a hátán.
-
quby
senior tag
válasz !Overdose! #5403 üzenetére
F1 esetén még a fenti sikán is lehet jó. Ott is láttam már egysmást. De itt ugye az kilőve..
A legügyesebb állat az ürge, hiszen búzával teli pofazacskóval is képes repülni, miközben egy bagolyt egyensúlyoz a hátán.
-
Ventur@
senior tag
Michelisz Norbi Fb oldalán egy komment. Én szakadtam rajta, annyira találó :
"Végre egy NYÓCEGY amire büszke lehet az ország ."
Nincs egyéb mondanivalóm .
Steam: m3h4n1k | Battlelog: m3dm4n | Uplay: m3h4n1k
-
kisza25
félisten
válasz !Overdose! #5403 üzenetére
gold3-ból tök ugyanazt belátod, mint gold4-ből, teljesen látod a célegyenes végét, de jobbra többet látsz,
de persze neked az a jobb, hogy csak a légvégét látod a pályának elfogadomEladó Seat Leon FR multi kormány, szép állapotú (2013 utáni leonokba benzin/diesel jó)
-
titán
-
ruti
Közösségépítő
a G4 a régi, a G3 a tavaly F1-re átadott (tavalyi WTCC-n még zárva volt)
szóval én a régi szokásomhoz híven a G4-en voltam, de haver a G3-on mondta, hogy 2-3-as helyek is voltak kimaradva, míg a G4-en max 1-es helyek a táskáknak
-
korábban viszont a G4 összes lépcsőfokán álltak, ez idén messze elmaradtSession Closed << BlueGift - Magyarország első digitális PC játék sorsoldája <> http://logout.hu/cikk/bluegift_logout_hu/teljes.html >>
-
.LnB
titán
Félelmetes mennyire keni neki Loeb! [link] @ Nordschleife
Kíváncsi leszek nagyon erre a futamra.És figyeljetek mert Szombaton lesz a futam!
[ Szerkesztve ]
„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
kisza25
félisten
és akkor nézd meg hogyan kente neki aki 6:48-at ment
Eladó Seat Leon FR multi kormány, szép állapotú (2013 utáni leonokba benzin/diesel jó)
-
varsam
őstag
Az biztos, hogy nem egy szokványos verseny lesz ezen a pályán. Nagyon kíváncsi leszek...
- hogy fogják bírni a gumik
- ki milyen váltóáttétellel fog menni, mert az a két egyenes, pláne a hátsó nagyon hosszúak, nem mindegy a végsebesség
- ki mennyire tudja majd kihasználni a pálya adta lehetőségeket, mennyire tudják memorizálni, mégiscsak több mint 20km
- lesz-e ellenfele a Citroeneknek motorerőben..Egyszóval fincsi lesz.
Tesztnapról egy videóStream-et hol tudok majd találni? sajnos nincs most TV szolgáltatásom
[ Szerkesztve ]
-
.LnB
titán
válasz kisza25 #5411 üzenetére
Ez nem jó összehasonlítási alap. Mert Loeb az Endurance vonalon ment, ami sokkal hosszabb mint a pályanapos (Tourist verzió). Endurance 25,4km, a Tourist 19,1km hosszú.
„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
.LnB
titán
-
callmeakos
veterán
válasz Motion_Blur #5419 üzenetére
Remélhetőleg csak tapogatozott a csapat, és nem releváns ez az idő. Mert ez a 8 másodperc a Citromoktól is sok, de az az 5 mp a gyáriaktól, az a nagyobb baj.
All→M8
-
titán
A Nordschleife igazi gyilkos pálya, rengeteg hibázási és nulla javítási lehetőséggel. Nem az első teszten kell kifutni magát, mert ha nem jön valami össze, akkor a hét hamar véget ér.
evDirect villanyautós töltőhálózat
-
titán
válasz Motion_Blur #5422 üzenetére
Csak van akinek van miből újraépíteni egy összetört autót egy nap alatt, másnak meg nincs, Lásd gyári vs privát,
evDirect villanyautós töltőhálózat
-
vlevi
nagyúr
válasz kisza25 #5424 üzenetére
Adac 24H classic. Legalábbis ez van felülre kiírva, de az autókat nézegetve tényleg az lehet.
Porsche 911 Carrera RSR, Ford Escort RS 2000 MK 2, Opel Kadett C Coupe, satöbbbii.
Erről kellene látni valami streamet !
Egyelőre csak egy videót találtam, tavalyról :
ADAC 24h-Classic | ADAC Zurich 24h-Rennens 2014[ Szerkesztve ]
-
snecy20
veterán
A leghosszabb verziójú Norschleife-én mennek a WTCC-sek? Teszt ez, vagy lesz ott majd verseny is?
Az Oroszországnak küldött iráni drónszállítmányok csak elnyújtják a háborút.
-
[CS]Blade2
addikt
válasz Motion_Blur #5419 üzenetére
Hogy tudná(k) ennyire elcseszni a hétvégét? Nem lenne logikus, hogy pont nekik nem megy itt a szekér. Eddig mindig jól jött, ha már ők nem igazán teszteltek, legalább olyan pályára mentek, ahová másnak sincs kész beállítása. Norbi b*szott volna megtanulni a sok kanyaros pályát? Kizártnak tartom. Nem tudja megtanulni? Ez is kizárt szerintem. Lehet, hogy valami kukás használt gumival mentek? Erre még fogadnék is, Zengőék kopott gumiból sosem fogynak ki, pedig alig vetnek be újakat. Szerintem más csapatoktól felvásárolják a kopottakat.
Nem néztem a nyilatkozatokat, hogy ők mit mondanak, de ez így nem reális. Azonos technikával ott kell lenni a gyári Hondák környékén... -
Motion_Blur
félisten
válasz [CS]Blade2 #5437 üzenetére
Részben válasz:
"Zengő Zoli, a Zengő Motorsport csapatfőnöke a WTCC Blognak elmondta, Norbi igen nagy sebességnél kapott egy jobb első defektet, aminek következtében a Honda gyakorlatilag irányíthatatlanná vált. A gumi, ami egyébként nem volt használt, hiszen a csapat kifejezetten figyel erre a Nordschleifén, gyakorlatilag felrobbant, és az autó abban a pillanatban megpördült, ahogy Norbi elkezdett volna kanyarodni."
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
vlevi
nagyúr
válasz Motion_Blur #5438 üzenetére
Gyanús is volt nekem a videón, hogy ott hogyan sikerült ennyire elb***nia azt a kanyart. Az láthatóan nem egy nagyon trükkös rész.
-
Ventur@
senior tag
Na ilyennek kellene kinéznie az FIAWTCC-és live timing-nak is, de hát ott annyira profik vannak, hogy még mindig a Hring R2 eredménye van kint .
Steam: m3h4n1k | Battlelog: m3dm4n | Uplay: m3h4n1k
-
.LnB
titán
Mi volt a délelőtti edzésen? Pont szüneten voltam közben.
„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
vlevi
nagyúr
-
Yayoh
aktív tag
-
[CS]Blade2
addikt
válasz kisza25 #5448 üzenetére
Milyen szar lehet, amikor eltéveszti valaki, hogy a 134-es után a 135-ös az most egy balos görbület vagy egy jobbos visszafordító.
Egyetlen segítség, hogy sok kanyar padlógázos, bár nem mindegyik belátható, de így sokkal kevesebbet kell megjegyezni. Viszont legalább 30-40 fontos kanyar van, ami egy időmérős körön extra koncentrációt igényel.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen