Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • galervin93

    őstag

    válasz jano_77 #47139 üzenetére

    Kevered, most nem informatikai, hanem "humán" kapacitásra gondolt. Ettől függetlenül ez a dolog szerintem az ő érdeküket is szolgálná, szóval megoldhatnák, ha akarnák.
    Az informatikai kapacitás hiánya (mm, "személyes rng" meg ilyenek) viszont valós dolgok, nagyságrendekkel bonyolítaná a számításokat és abszolút nem hozna semmi, de tényleg semmi pluszt a cégnek.

    Egy mérés nem mérés, két mérés fél mérés, három mérés - na azzal már kezdhetsz valamit!

  • rlazol

    addikt

    válasz jano_77 #47139 üzenetére

    kapactás hiány terén érthetsz szerverkapacitást és humánerőforrást is, mindegy. A lényeg az, hogy ez egy profitorientált cég. Csak olyanba fektet, amitől a bevételeinek növekedését várja.
    Se az MM manipulálása, se külsős modok központi ellenőrzése nem növelné a WG bevételeit, ellenben rengetegbe kerülne nekik. Értem, hogy csak egy plussz menü berakása. De a programozó nincs ingyen, a designer se, és azok se, akik a modokat tesztelik, azok elfogadásáról döntenek és ezzel kapcsolatban a modderekkel kommunikálnak. Gondolj csak a különböző modok összefésülésének programozására, hányszor látjuk, hogy 2 mod összeakad egymással vagy 1 mod miatt akad/lefagy/kilép a játék! Innentől ez a WG felelőssége lenne, nekik kellene rá programozót és tesztert fizetni, hogy ne fordulhasson elő. Ez a kiadási oldal. Hol a bevételi oldal, ami ezt kitermeli? Csak nagyon elvonatkoztatva tudod magyarázni, aligha lehet konkrétan számszerűsíteni.
    Nem az a cél, hogy a játék minél jobb, tökéletesebb, élvezetesebb, valósághűbb, felhasználóbarátabb stb. legyen. A cél a nagyobb profit, ahhoz bevétel kell. Nyilván egy bizonyos pontig fontos a felhasználói élmény javítása, hogy ne vándoroljon el, de nem cél a végsőkig tisztára nyalni a játékos seggét, amíg az fizet bőven anélkül is.

    [ Szerkesztve ]

    Az orvosom szerint elmebajban szenvedek. Ez butaság. Minden percét élvezem!

Új hozzászólás Aktív témák