- Nvidia GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Dell notebook topic
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Alapértelmezett konfiguráción sok Core CPU-nak lehet stabilitási gondja
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
- Steam Deck
- Azonnali informatikai kérdések órája
- Milyen monitort vegyek?
- Autóhifi
Hirdetés
-
Letartóztatták a bitcoin-Jézust
it Amerikai adókerülés vádjával, Spanyolországban tartóztatták le a bitcoin-Jézusként ismert Roger Vert.
-
A virágcsokor mellé hardvert is ajándékozhatunk anyák napján
ph A héten desktop PC-k, monitorok, gamer kiegészítők és házak vannak a kirakatban.
-
iPaden is vége az App Store monopóliumának
ma Ősztől lehet alternatív alkalmazásboltból telepíteni az EU tagállamaiban.
-
PROHARDVER!
Mielőtt kommentelsz, olvasd el az Összefoglalót!
(Frissítve: 2020.05.31.)
Új hozzászólás Aktív témák
-
King Unique
titán
válasz Maska48 #74461 üzenetére
Volt már ilyen problémája másoknak is a topikban. Általában azt szokták mondani, hogy a diagnosztikával kapcsolatos, de ez sem feltétlen igaz. Használtam már jogtiszta Education verziót és annál alapból ezt írta a gépházban az előbbitől függetlenül, míg pl. a Pro esetében nem. Valamint, ha a frissítések és a csoportházirend erre vonatkozó beállításai meg vannak piszkálva, akkor is ez a piros szöveg lesz látható a gépházban.
[ Szerkesztve ]
-
válasz Maska48 #74461 üzenetére
Microsoft ügyfélszolgálatot felhívni..? döbbenetes hogy mire vetemednek egyesek..
Inkább fórumokban, neten keresgélni a megoldást.Piros hibaüzenettel még nem találkoztam. Biztos hogy aktiválva van a win ?
Nálam hasonló de szürke menüpont hibára volt megoldás egy másik beállítás átkapcsolása, és egyből működött újra.
Új hozzászólás Aktív témák
• OFF topik
• TILOS a warez!
• Windows 10 frissítési kisokos
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen