- Kábeleket és csövezést rejtő "kirakatház" a GameMax logójával
- Felvarrták az Arctic rackmount rendszerekhez szánt CPU-hűtőjének ráncait
- Háromféle kivitelben, és nem kis kapacitásokkal jönnek a Micron 6550 ION SSD-i
- Már a Samsung sem szolgálja ki modern AI lapkákkal Kínát
- Havazáshoz igazított kiadás kap a Steam Deck OLED
Új hozzászólás Aktív témák
-
Peace
nagyúr
Mivel a tegnapi napon elstartolt a closed beta, így itt az ideje, hogy saját topic-ot kapjon a játék. Én PS4-en játszom, de természetesen bármely platformon is vagy, írj és kérdezz bátran!
Kis beszámoló a tegnapi napról:
Nem fogok semmit elkiabálni, mert az Inquisitor Martyr esetében kimondottan rosszul sült el a dolog. Viszont a játék maga már jelenlegi állapotában is iszonyat hangulatos! Már a főcímzene és a menü hangulata is! A beta verzió ellenére teljesen jó állapotban van, akár véglegesnek is lehetne mondani nagyjából. Alacsony töltési idők, semmi bug vagy crash egyelőre. Éjjelre végeztem is a beta-ban elérhető story résszel, ami teljesen korrekt volt! Szinkronszínészek is teljes beleéléssel tolják a szöveget! Ami hiba volt, hogy párszor a következő dialógus rácsúszott az előzőre és párhuzamosan szólt a kettő. Feltételezhetően ez javítva lesz azért, illene 3 hónap alatt. A fegyvert és páncélt elrakhatná "városban" a karakterünk, az egy fokkal jobban mutatna. Ezt majd jelezni is fogom (lehet már többen meg is tették). Talán 5 féle skill-t számoltam össze az imperial soldier-él, és mindre szükség is van az életben maradáshoz. Normálon is feküdtem párszor, volt 2-3 izzasztó fight, ahol csak a bloodlust képesség volt képes megóvni a se**em éppenhogy. Az ellenfelek változatosak és jól kidolgozottak. A kis nurglingokon behaltam, akik kis kupacba összeállnak és hurrikánként forogva rontanak nekünk. Majd ha szétütöttük őket, akkor feltápászkodnak és egyenként rontanak ránk ismét. A fegyvereknél kicsit aggódtam, hogy miért csak és kizárólag kard esik, de a kampány végi boss végre dobott csatakalapácsot!!! A beta-ban a küldetések után tovább lehet menni exploration módban küldetésekre. Lehet tovább fejlődni és farmolni. A végső játékban lesz "boss run" és "relic hunt" mód is, azok is kimondottan ígéretesek a legutolsó "kérdezz-felelek" videójukban elmondottak alapján. Az árus is jópofa. Trade opció nem érhető el a beta-ban csak a donate. Ha ajándékozod a nem használt felszereléseket, nő a reputációd. Ha szintet lépsz az árusnál repu-ban, akkor igen korrekt ajándékokkal lát el. A passzív készségeket PoE formában kell elképzelni, különböző irányokba lehet elindulni és minden egyes lépcső kis színes kavicsokba kerül. Az árus például egyik repu szinten ezekből is adott 10-10 darabot, ami azért nem rossz!!! Egyelőre sajnos csak a soldier és a mage elérhetőek, a slayer kipróbálása még várat magára. Ha ilyen minőségű story és kampány vár ránk és kellően komoly endgame, akkor itt nem lesz ok panaszra!
Warhammer: Chaosbane – Gameplay Trailer | PS4
-
Peace
nagyúr
Holnaptól beta 2. kör!!! Érkezik a Slayer és a Wood Elf! ;-)
-
Peace
nagyúr
Nos akkor jöjjön egy kis élménybeszámoló a beta második fázisáról. Dwarf Slayer-el estem neki első körben a legnehezebb fokozaton. Ritka nagy FUN maga a karakter, de én valamiért ritka sokszor haltam. Most lehetne arra fogni, hogy béna vagyok, de Imperial Soldierrel és az Elf mágussal semmi problémám nem volt Hard-on az előző körben. Valahogy az életben tartása nem nagyon jött össze. Van neki egy kis karmos lánca, amivel arrébb tud ugrani úgy 8-10 m-t, ez lenne gondolom egy jó menekülő skillje. A bökkenő ott van, hogy mob-okban elakad és így ott marad a tömegben, majd bedarálják. A wood elf íjjász dodge skillje gyönyörűen működik, átbukfencezik a mobokon és pillanatokon belül eliszkol. Ezen majd nem árt javítani szerintem. Félelmetes pusztításra képes amúgy! Az első fejezet végén a boss vagy 15 percig tartott Imperial Soldierrel, Slayer konkrétan olyan 50 sec alatt intézte el. Változtattak kicsit a pályákon, kicsit változatosabb lett és ezúttal már többet lehetünk fenn Nuln városában a felszínen sikátorokban és jópofa nagyobb tereken is. Belefuthatunk egy iszonyat nagy dögbe is, ami előző alkalommal még nem volt benne a beta-ban. Most már tovább is mehetünk a BOSS kinyírása után. Átteleportálunk Praag-ba, ahol már Khorne kultisták és démonfajzatok fogadnak minket tárt karokkal. Azt kell mondanom, hogy kimondottan jól esett ez a környezetváltozás, Nuln csatornái után rám fért már!!! Itt is kapunk jó kis küldetéseket és már mehetünk is tovább purgálni a Káosz mocskait. Nem sokáig lehet eljutni, talán 3-4 küldetés fért bele összesen a beta-ba, de 25-ös szintig így is elvittem a kis törpét. Márciusban ugye 20-as szint volt a max. Most nem tudom mennyi lehet. Neki is álltam Wood Elf kiscsajjal egyből és az az igazság, hogy valami kegyetlenül OP lett!!! Attól féltem, hogy ő lesz a leggyengébb a 4 közül, de valami félelmetes sebességgel és hatékonysággal pucol ki minden pályát, csak pislogtam. Hatalmas élvezet játszani vele!!! Dodge rohad jól máködik, bár nagyon nincs rá szükség, mert tömegben is igen hatékony. Főleg pár ütős god skillel felvértezve. A bloodlust skillje meg valami elképesztő!!! Ott is csak pislogtam, hogy milyen szinten földbe gyalul 40-50 mobot egy szempillantás alatt. Viszont a fejezet végső boss-nál előjött neki is sajnos az árnyoldala. 5-6 alkalommal próbáltam meg, de nem jött össze. Vissza kellett vennem normálra. Szóval eddig a konklúzió, hogy Slayer boss-t gyorsan öl, de könnyen elhal. Íjjász nem hal meg, csak a boss-nál. De lehet csak én vagyok béna. Sőt, inkább valószínű! A játék továbbra is ritka hangulatos, nekem nagyon adja!
-
-
Peace
nagyúr
Közben kimaxoltam a wood elf-et is, 25-ös az elérhető max szint. Lecseréltem a támadásom, amit crowd control-ra használtam egy háromszor erősebbre. Megvan a hátránya, mert 360 fokos szögben kilő nyílvesszőket mocskos nagy sebzéssel, de ugye így vannak hézagok, szóval mobok kimaradhatnak a szórásból. A körülöttem repkedő tőrök értelem szerűen mindenkit sebeztek, de ez sokkal brutálisabban gyilkol. Már csak valami iszonyat komoly single target damage skill kellene neki és akkor igencsak ütős lenne. Soldier vagy Slayer volt tervben első végigjátszásra, de lehet íjjász lesz, most annyira megtetszett. Nem véletlenül volt Diablo 3-ban is első karim Demon Hunter csaj.
PoE is korrekt lett amúgy PS-re. Én kimondottan élveztem a story-t, végigpörgettem a 10 ACT-ot.....nem biztos, hogy folytatom az endgame részét, de a kampány tetszett. Érdekes, hogy PC-n két alkalommal is belekezdtem és mindig töröltem pár óra után. PS-en valahogy minden kicsit jobb.
-
AtHoS
nagyúr
Örülök, hogy jó a hangulat és élvezetes vele a játék. A passzívoknál a tekerhető tárcsák mennyire teszik/tehetik színesebbé/változatosabbá a karaktert?
Jó lenne, ha egy típusú karakterrel több build is megfelelően játszható lenne, ez is változatosabbá tenné a játékot, de főként nem lenne beszorítva az ember egyetlen build-ba
Grafikát mennyire lehetett állítgatni? Bár mondjuk én PC-re rendeltem meg, tehát a PS4 grafikai része nem biztos, hogy releváns lesz számomra.
A cuccok kinézetén (inventory részen) változtattak valamit az első béta óta?
read-only mode on the forum
-
Peace
nagyúr
Ez a tekerhető tárcsa nem tudom mi, nem találkoztam vele PS-en. Elég változatossá tehetik, mert passzív fán elérhető skill-ek elég ütősek! Az aktívak és a passzívak egyaránt!
Különféle build-ek szerintem maximum úgy hozhatóak össze, hogy milyen skill-eket használsz. De nagyon felszerelést nem láttam, ami mondjuk pluszokat adna bizonyos támadásokhoz vagy bármi máshoz. Mondjuk egy nagyon kis szeletbe nyerhettünk betekintést, nem tudom mi vár ránk a későbbiekben.
Grafikára passz, PS-en nincs állítási lehetőség. Szép és jól fut.
Jól néznek ki a cuccok. Mondjuk törpénél nem túl változatos, csak egykezes fejszék estek ugyebár. De elég változatosan néz ki a karakter. Wood Elf is nagyon pofásan fest minden öltözetben! Az első bétát ugye az Imperial Soldierrel és Elf mage-el vittem végig, a mostaniban nem játszottam velük.
Hivatalos facebook oldalon nézegettem a hozzászólásokat és jót mosolyogtam. Buta AI-ra panaszkodnak. Nem tudom mi lenne az igény egy ARPG-ben. Jönnek és megakarnak ölni. A távolról támadók (íjjászok és savköpők folyamatosan mozognak és próbálják tartani a távolságot, a BOSS-oknál is taktikáznod kell. Ennél többet én nem tudom mit szeretnének. Van aki amiatt sírt, hogy fapados a játék és van-e esetleg valami olyan játékmechanikai elem, amit eddig nem láttunk és fel tudná dobni a játékot. Itt sem fejtette ki, hogy mit szeretne látni. Játékosok nagy hányada szerintem úgy van, hogy amivel játszott és amit szeretett, abból szeretne elemeket látni minden egyes új megjelenésben. Diablo, Grim Dawn, Titan Quest bejöttek, akkor mindent vegyünk át, ami már bevált. Chaosbane is tele van nem saját ötletekkel, de ne akarjunk már mindent áthozni. Ha egyszer hangulatos és működik, akkor legyen elég ennyi. Folyamatosan foglalkoznak vele, beta1 óta is érezhető a változás. Amit kértünk többen például a cuccok donate-elése le lett egyszerűsítve, ami hatalmas segítség. Jönni fognak majd a peccsek szerintem és ugye a fizetős plusz tartalmak is, nem lesz magára hagyva. Én bízom a csapatban. Amit eddig láttam, az tetszik.
-
Peace
nagyúr
-
AtHoS
nagyúr
A Relic Hunt Mode egy kis változatosságot dobhat a játékstílusba, no meg talán értelmet nyer a gold is a végjátékban.
Ahogy írják a 4 kiegészítőt terveznek kiadni, melyek egy új ACT-ot is hoznak a történetbe a kozmetikázós elemeken kívül. Ráadásul az új skillek következtében lehet alakítani másfelé is a karaktert, ezzel mondjuk az új karakter osztályt spórolják meg
Kíváncsi vagyok mennyiért lehet majd a season pass-t megvenni...lehet megéri a Magnus verzió a 15-20 dolcsis felárat (bár a dobozos verzió árai kedvezőbbek)
"Nem csak sztori móddal, boss-rush móddal és végtelen számú lélegzetelállító helyszínnel rendelkezik a játék, de még heti kihívások is vannak, amelyek tovább növelik a játék intenzitását"
A heti kihívásokra is kíváncsi vagyok mit domborítanak majd vele
[ Szerkesztve ]
read-only mode on the forum
-
kraven54
aktív tag
Nincs túl nagy hype. Én várom nagyon
-
Ellia
addikt
A kulcsos oldalon vettem, szóval csak jövőhét kedd asszem - ja nem, edzésem van szóval leghamarabb szerda este...
-
kraven54
aktív tag
Na jól van akkor azért van itt élet...ke
Ellia: Szerintem ott is küldik péntek elött a kodot, mert ott van hogy one day before release or early access
[ Szerkesztve ]
-
AtHoS
nagyúr
read-only mode on the forum
-
ProEvoFan
nagyúr
Erre az edgamere kiváncsi leszek. A Diablo 3 paragon szintezése, plusz a szezonokkal verhetetlen ebben.
Ha csak fele annyira lesz jó, mint a D3ban, akkor elégedett leszek.Amúgy szegény Warhammer 40,000 Inquisitor Martyr bánja hogy pár napja felfedeztem ezt a játékot Meglátjuk mennyire éri meg nekem megvenni ezt teljes árban.
[ Szerkesztve ]
-
Xalderon
tag
En digitalisan vettem meg a jatekot, amihez Steam-es kulcs tartozik. (Nem is tudom, hogy PC-re van-e masik verzio.)
Steam-en jun. 4-et irnak megjelenesre, viszont a ket dragabb edition-t rendelok mar nekieshetnek maj. 31-en, penteken. Hogy penteken pontosan mikor, az nem derult ki szamomra, bar gyanus, hogy este 7 lesz, mert napi szinten ilyenkor szokott frissulni a Steam store kinalata is.
Az ilyen korai indulasok hogyan mukodnek a Steam-en?
Nekem kicsit fura, hogy Steam-en nincs megemlitve a korai indulas azon a reszen, ahol az elerhetoseg datumarol es a hatralevo idorol ir. Csak joval lentebb a preorder ajanlatnal lathato a 4 nap korabbi kezdes.
Meg ugyan nem jott meg a kulcs, de kivancsi vagyok, hogy miutan beregeltem azt, vajon lesz-e kulon opcio a korai kezdesre.
-
-
ProEvoFan
nagyúr
Van egy két youtube teszt a játékról.
Általában mindenkinek tetszik, de sokaknak kevés a tartalom.Karakterenként 25-30 óra farmolással együtt.
IGN pl 8.7 ponttal jutalmazta.Átlagban 6-9 pontokat dobálnak rá.
Várom a véleményeteket. Főleg az end game érdekel, mert a gameplay k@rvára tetszik. -
AtHoS
nagyúr
Most olvastam steam hozzászólások között, hogy külföldön sem küldték ki a fizikai példányokat, ráadásul a megjelenési idő is early-ről after-re módosult, ugyanis június 7 lett megcélozva....érdekesen kezdődik ez a kaland...magyarosan fogalmazva chaosbénázással
read-only mode on the forum
-
-
AtHoS
nagyúr
Tegnap este "unalmamban" (mivel nincs semmi hivatalos hír az előrendeléssel kapcsolatban, így várakozó állásponton vagyok egyelőre) belenéztem a játék community oldalán elérhető közvetítésekbe, meglesve mind a négy karaktert.
Mage-ből és Wood Elf-ből 40+ -os karakterrel mentek, míg a Dwarf és Soldier lvl10 körüli volt. A Soldier-rel játszó elég béna volt, sajnos akkor éppen más Soldier közvetítés nem volt elérhető, így be kellett érnem ezzel. A Dwarf-os ügyesen lavírozott a pályán, míg a Mage és Elf már rutinosan vette az akadályokat.
A Fő küldetés csőpályán (folyosó szerű elrendezés 1-1 leágazással) ment, eltévedni sem igen lehetett és sajnos nagyon kitűnt, hogy egymás után vannak pakolva azonos felépítésű pályaelemek. A 40+ -osok rutinból mentek az "eldugott" ládákhoz jobb loot reményében.
Nyílt terepes szakasszal én éppen nem találkoztam a közvetítések alatt, bár ettől még lehet, hogy van ilyen típusú pálya is.
A küldetések közti biztonságos CAMP-nek egyetlen be és kijárata volt. Kifelé menet egy felugró menüből lehetett választani, hogy mit akarunk csinálni, így ott a Fő küldetést választva értelem szerűen teljesen új pályára került és nem oda ahonnan érkezett. Ez számomra elsőre eléggé furcsa (spórolós) megoldásnak tűnik. Maga a CAMP sem volt egy igazán kidogozott térkép, bár ezt csak az ELF-nél láttam (havas terület volt), a többibe éppen csak belenéztem milyen velük a játék.Hogy milyen gépen futott a játék, az ugye nem volt látható, minden esetre 1080p-s volt mindegyik közvetítés, viszont a 40+ kariknál elég sokszor szaggatott a kép a sok effekt következtében (bár ez nem tudom a valóságban is így volt-e vagy csak a közvetítésre volt hatással)
A Dwarf uccu bele a közepébe módon közlekedett, nem volt veszélyben sosem, területet sebző támadással mindenkit sebzett maga körül.
A Soldier-es közvetítés eléggé gyengus volt, de valószínű nem a játékbeli karakter gyengesége miatt, hanem a játékos a játékstílusából adódóan. Pajzsos támadással közlekedett, ami ette a skillhez szükséges erőforrás és az extra támadásokra így már nem igazán maradt belőle.
Az Elf meglepően tankos volt és FA segítőket tudott "idézni" maga mellé, így volt aki feltartsa számára az ellent biztonságos távolságban, bár azért a kimozgások így is szükségesek voltak számára.
A Mage tűz alapra építkezett és olvadtak a mobok körülötte. Ennél a karinál sokkal kevesebb elmozgást kellett végezni.
Muszáj vagyok nézni egy kis Soldier közvetítést még, mert amit tegnap láttam belőle elvette tőle a kedvem. Kell a megerősítés, hogy valóban a tegnapi alkalommal tényleg a játékos bénázgatott vele
[ Szerkesztve ]
read-only mode on the forum
-
Peace
nagyúr
Most végeztem délelőtt a második fejezettel, komoly volt a boss fight!!! Az elsőnél kicsit felment a pumpa és meghaltam vagy 4 alkalommal ,de ez lement elsőre. Nagyon hamar lecseréltem a soldiert íjjászra, mert elegem lett a távolról támadó ellenségek hajkurászásából. Isten az íjjász elf csaj, brutál OP lett! <3 33-as szintű, de darál, mint állat. A csőpályák nem zavarnak, de azért akadnak ismétlődő pályaelemek szinte nulla változtatással. Főleg a második fejezetben volt ez szembetűnő és kicsit zavaró. De a hangulat rendben van, a játékmenet nagyon adja PS-en és a történet is tetszik! Kíváncsi vagyok hogy ér majd véget.
-
AtHoS
nagyúr
Hmm...most olvastam twitteren
"We wanted to let those who ordered Physical Magnus Edition know that due to a shipping error, these will arrive a week or two later.
Some additional cosmetic content will be developed as an apology for this unexpected delay. Orders from us will be directly contacted shortly."
read-only mode on the forum
-
Delávégá
tag
Komoly bugba még nem futottam bele. Egy-két apróság volt hogy a loot az pályán kívülre esett vagy elnyelte a föld. Meg egyszer volt hogy a mob a falban volt és nem lehetett ütni. Amúgy elég király a slayer rendesen lehet vele aprítani.
-
Ellia
addikt
Tegnap kiprobaltam torperossel, eddig tetszik. Kimondottan tetszik, hogy nem konnyu es egyelore az idegesitoen nehezbe se valtott at. Folyt kov este
Ja es kontrollerel nagyon kenyelmes.
[ Szerkesztve ]
-
Peace
nagyúr
Én visszavettem hard-ról, mert nehéznek tűnt, a második fejezet közepe óta viszont nagyon könnyű az íjjásszal. Viszont vannak olyan ellenfelek, amiket 1 percig lövök annyi HP-juk van. Így nem váltok feljebb nehézségben, mert lehet hogy akkor meg 3 percig lőném őket. Slayerrel én nagyon sokszor haltam beta-ban......íjjász viszont nagyon állat!!!
-
ripla
addikt
Mi ez a duma?
"A PC változat esetében a Steam kulcs megszerzéséhez a DVD lemeznek kötelezően a meghajtóban kell lennie és aktív internetkapcsolattal kell rendelkezni. Optikai meghajtó hiányában a játék aktiválása, telepítése, azaz használata nem lehetséges."
7 éve nincs optikai meghajtóm, hadd ne kelljen már ezért vennem egyet.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Assetto Corsa Competizione
- alza vélemények - tapasztalatok
- Windows Insider Program
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- BestBuy topik
- Fűzzük össze a szavakat :)
- Ukrajnai háború
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl
- További aktív témák...
- Új, bontatlan dobozos PS5 Pro 2TB-os gép 3 év gyári Sony garanciával
- Playstation 5 // firmware 5.00 // Umtx jailbreak // CFI-1116A // 3x volt be kapcsolva.
- Asus Rog Ally Z1 Extreme 512GB SSD + Charger Dock
- FIFA KEDVELŐK FIGYELEM!! Playstation 3 Fifa 08-15-ig CSAK 2990FT
- XBOX Series/One/S/X/360 konzolok teljes karbantartása, pasztázással Thermal Grizzly 1 órán belül
Állásajánlatok
Cég: HC Pointer Kft.
Város: Pécs
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest