Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • AtHoS

    nagyúr

    válasz Delávégá #37 üzenetére

    Tegnap este "unalmamban" (mivel nincs semmi hivatalos hír az előrendeléssel kapcsolatban, így várakozó állásponton vagyok egyelőre) belenéztem a játék community oldalán elérhető közvetítésekbe, meglesve mind a négy karaktert.

    Mage-ből és Wood Elf-ből 40+ -os karakterrel mentek, míg a Dwarf és Soldier lvl10 körüli volt. A Soldier-rel játszó elég béna volt, sajnos akkor éppen más Soldier közvetítés nem volt elérhető, így be kellett érnem ezzel. A Dwarf-os ügyesen lavírozott a pályán, míg a Mage és Elf már rutinosan vette az akadályokat.

    A Fő küldetés csőpályán (folyosó szerű elrendezés 1-1 leágazással) ment, eltévedni sem igen lehetett és sajnos nagyon kitűnt, hogy egymás után vannak pakolva azonos felépítésű pályaelemek. A 40+ -osok rutinból mentek az "eldugott" ládákhoz jobb loot reményében.
    Nyílt terepes szakasszal én éppen nem találkoztam a közvetítések alatt, bár ettől még lehet, hogy van ilyen típusú pálya is.
    A küldetések közti biztonságos CAMP-nek egyetlen be és kijárata volt. Kifelé menet egy felugró menüből lehetett választani, hogy mit akarunk csinálni, így ott a Fő küldetést választva értelem szerűen teljesen új pályára került és nem oda ahonnan érkezett. Ez számomra elsőre eléggé furcsa (spórolós) megoldásnak tűnik. Maga a CAMP sem volt egy igazán kidogozott térkép, bár ezt csak az ELF-nél láttam (havas terület volt), a többibe éppen csak belenéztem milyen velük a játék.

    Hogy milyen gépen futott a játék, az ugye nem volt látható, minden esetre 1080p-s volt mindegyik közvetítés, viszont a 40+ kariknál elég sokszor szaggatott a kép a sok effekt következtében (bár ez nem tudom a valóságban is így volt-e vagy csak a közvetítésre volt hatással)

    A Dwarf uccu bele a közepébe módon közlekedett, nem volt veszélyben sosem, területet sebző támadással mindenkit sebzett maga körül.

    A Soldier-es közvetítés eléggé gyengus volt, de valószínű nem a játékbeli karakter gyengesége miatt, hanem a játékos a játékstílusából adódóan. Pajzsos támadással közlekedett, ami ette a skillhez szükséges erőforrás és az extra támadásokra így már nem igazán maradt belőle.

    Az Elf meglepően tankos volt és FA segítőket tudott "idézni" maga mellé, így volt aki feltartsa számára az ellent biztonságos távolságban, bár azért a kimozgások így is szükségesek voltak számára.

    A Mage tűz alapra építkezett és olvadtak a mobok körülötte. Ennél a karinál sokkal kevesebb elmozgást kellett végezni.

    Muszáj vagyok nézni egy kis Soldier közvetítést még, mert amit tegnap láttam belőle elvette tőle a kedvem. Kell a megerősítés, hogy valóban a tegnapi alkalommal tényleg a játékos bénázgatott vele

    [ Szerkesztve ]

    read-only mode on the forum

  • Peace

    nagyúr

    válasz Delávégá #42 üzenetére

    Én tegnap láttam olyat, hogy 3 darab ellenség a föld felett 4 méterrel ácsorgott egymáson. :DDD De én kilőttem mindet. :P

  • Peace

    nagyúr

    válasz Delávégá #76 üzenetére

    Konrad trilógiát olvastam csak. Vermintide 2-vel kezdtem el megkedvelni a WH Fantasy világot tavaly decemberben. Előtte nagyon elhatárolódtam tőle, a 40K a mindenem!!! :P Felix es Gotrek sorozat is tervben van, de nem tudom mikor kerítek rá sort.....

  • reelc

    veterán

    válasz Delávégá #90 üzenetére

    Nyilván azt hozza fel az ember példának, amit ismer, esetleg szeret.
    Szerintem részben önkéntelen is a hasonlítgatás. Ha nem írja le az ember, akkor fejben. :)

    Persze, lehetne mondjuk a Wolcenhez is hasonlítgatni, de az még alfa még mindig, kitudja mikor készül el. :)
    Az sem lenne igazságos.

    Amúgy igazad van, patcheljék fel normálisan, adják még hozzá amit akarnak, és akkor kiderül milyen... viszont ez a mai játékfejlesztés egyik árnyoldala, hogy nemsokkal megjelenés után pakolnak bele dolgokat (mégha ingyen is), ami lehet alapból benne lett volna a játékban, csak nem volt idejük beletenni.
    Ők maguk írják, hogy ami most jön majd tartalom "a NEW hero class, and a NEW zone", nem a Season Pass része, vagyis a sima alapjátékos is megkapja. Ami tök jó dolog.

  • Ellia

    addikt

    válasz Delávégá #90 üzenetére

    Nekem a problémám leginkább az, hogy ez a játék mintha nagyrészt össze lenne hányva. Van neki számos jó tulajdonsága és sajnos sokkal több rossz (nagyságrendileg). Ezt így nem lett volna szabad kiadni, főleg nem teljes áron (ezen a részen viszont nem fogok lovagolni, mert kulcsos oldalon vettem meg jó áron).

    Ami jó szerintem:
    - a harc
    - a karakterek
    - animációk
    - az a 4 boss fight ami a játékban benne van
    - relic hunt
    - a játék nehézsége
    - a páncélok a karaktereken

    Ami rossz (de remélhetőleg javítva lesz idővel):
    - kevés és sokszor unalmas csőpályák, nagyon kevés randomizált dologgal
    - random eventből van kb 3 féle és azoknak sincs semmi értelme (jutalom gyakorlatilag nulla)
    - kevés és leginkább átskinezet ellenfelek
    - tooltipek hiánya (mindenhol)
    - skill balance
    - god skill-tree
    - trade (ez sincs)
    - endgame ami lényegében nincs is jelenleg :/
    - online rész
    - crafting hiánya

    Mondom még egyszer remélem hamar kapni fogunk még balance-ot meg tartalmat. A fentiek egy része szerintem simán javítható.

    Nem szándékozom a Diablo 3. részéhez vagy a Path of Exile-hoz hasonlítani (nem lenne fer) de sokat kell még fejlődnie a játéknak, hogy hosszútávon is élvezetes legyen.

Új hozzászólás Aktív témák