Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • LámaZ

    addikt

    válasz KTU #21823 üzenetére

    Szívesen! :D
    Hosszú, minimum 2 éves meccs volt ez közöttem és a szolgáltató között.
    Odáig jutottam, hogy az egyik nagy bevásárlóközpontban található ügyfélszolgálatuk panaszkönyvébe is bejegyeztem ezt a – szerintem – hibát, hogy a Hipernetes és a Klikkes számomat nem tudtam egy felületről kezelni. Végül megcsinálták, tehát érdemes kitartónak lenni, főleg, ha a fogyasztói elvárás ésszerű, nem csak hisztizés.
    Mondjuk, lenne még fejleszteni való a felhasználói fiókok felületén.
    Például: az aktuális adatforgalmát nem azonnal látja az ember, hanem kattintgatni kell, hogy kiderüljön az elhasznált adatmennyiség. Adatforgalmi korlát esetében fontos ez az infó, mert az ember úgy tervezi az internetezési szokásait (pl. kevesebbet torrentezik, videózik), hogy a végén ne maradjon bitek nélkül. Én ezt az adatot mindjárt a bejelentkezési oldalon megjeleníteném, sőt, ha már csak pl. 20% van az adatmennyiségből, akkor pirossal írnám ki. Jó, tudom, van SMS-ben értesítés ilyen esetekben, de én a hipernetes számom SMS-eit abszolút nem látom (a SIM egy wifis hotspotban van), illetve csak akkor, ha belépek a rúter böngészős felületére.

    Legyen minden jó!

Új hozzászólás Aktív témák