Keresés

Hirdetés

Aktív témák

  • Zoli bácsi

    őstag

    Sziasztok. El szeretném mondani, ami ma történt velem, illetve a feleségemmel. Van egy Vodafone előfizetésem, ami lassan három éves lesz. Már vodafon előfizető voltam, amikor a cégünk (Mentőszolgálat) szerződést kötött a panonnal, és a kedvező percdíjak meg az ingyen duma miatt előfizettem ott is. A vodás előfizumat azóta az asszony használta. Gondoltuk, hogy hivatalossá tesszük a dolgot, bemegyünk a vodához, átíratjuk a számot a nevére, és aláír rá 2 év hűséget, meg veszünk készüléket is. Az ügyfélszolgálattal beszéltem az 1270-es számon, mondták hogy oké így minden, menjünk be a boltba. Bementünk, a csaj kitöltötte a papírokat, mondja, hogy szinte ugyanaz lesz a dolog mintha új előfizut kötnénk, és SIM kártyát is újat kapunk. Jöttek a kérdések: Saját lakásban lakunk...hárman vagyunk a családban...feleségem 18 éve dolgozik egy helyen...stb. Majd elfaxolta a papírokat. Hamarosan jött a válasz: Elutasították, nem köthet előfizetést. Szegény csaj is meglepődött, telefonálgatott, újra kitöltötte a papírokat, újra elfaxolta. Újra elutasították.... Közben bezárt a bolt, ott kellett mindent hagyni. Felhívtam az ÜFSZ-ot újra, elmondtam a történetet, és kértem, hogy mondják meg, hogy miért utasították el. Persze nem tudtak semmit mondani, vagy nem akartak, valami statisztikát magyarázott a srác, meg hogy nincs rálátásuk a dolgokra. Bocsássatok meg, hogy ezért topikot nyitottam, remélem enyhítő körülmény hogy hirtelen felindulásból követtem el. Kérdezném aki ért hozzá: Ha valaki 18 éve dolgozik egy helyen, saját lakásában lakik, soha nem volt késve befizetett csekkje sem, miért nem fizethet elő a Vodafonnál?

    Szerk: Ja, és a havi számla ritkán volt 4000ft alatt, 4-6e. ft-os csekkeket szokott az asszony feladni.


    [Szerkesztve]

  • Zoli bácsi

    őstag

    válasz Loha #2 üzenetére

    Nem akartunk új előfizut, csak az asszony szeretett volna egy Motorola V550-est, ezért aláírt volna még 2 évet. Valamikor 1 éves hűséget írtam alá, utána meg majdnem 2 évig hűség nélkül is megtartottuk az előfizetést. Közben kaptam levelet is a vodától, hogy milyen akciós készülékek vannak, ha aláírok még két évet.

  • Zoli bácsi

    őstag

    válasz WillChi #8 üzenetére

    Kösz, remélem a fogyasztóvédelmet viccnek szántad. Természetes, hogy ezekután lemondom az előfizetést, és megyünk a Pannonhoz. Nem mintha a barbiszínű szolgáltatóval bajom lenne, de így legalább mindketten azonos szolgáltatónál leszünk, hátha ők is bevezetnek valami ingyenduma akciót hálózaton belül.

  • Zoli bácsi

    őstag

    válasz WillChi #10 üzenetére

    Nekünk sem volt soha semmi bajunk a vodával. Csak nem akartunk új telefonszámot, ezt már tudták az ismerősök. Az asszony meg szeretett volna egy kamerás telefont. Meg szerette volna, ha az ő nevén van az előfizu, hogyha tarifacsomagot akar váltani, vagy elveszti a telót mikor nem vagyok otthon, még le se tudná tiltatni a számot. Ennyi a bűnünk. Azt gondoltuk, pár aláírással, és némi pénzzel 1-2 óra alatt elintézzük. Nem így történt. Már gondoltam arra is, lehet hogy mivel egyszerre három féle dolgot akartunk (átírás, új készülék, újabb 2év hűség) ezzel homok került a voda bürokráciájának fogaskerekei közé... Lehet ha első nap átíratjuk a számot, megkapta volna az asszony az új SIM-et, másnap visszamegy, vesz egy új készüléket 2 év hűséggel, semmi probléma. Ki tudja..

  • Zoli bácsi

    őstag

    válasz Flashy #11 üzenetére

    Kösz, erre vártam. Tehát NEM EGYEDI a dolog, és nem a csaj b....a el a papírok kitöltését. Ezekután probléma megoldva. Már csak azt nem értem, miért csalogatja a voda minden reklámblokkban magához az új előfizetőket.....Ja, megvan! Elő kellett volna venni a fiók aljáról a praktikumos számot, azzal menni új előfizetést kötni. Biztos vagyok benne, hogy azzal sikerült volna. Az jót tett volna a számhordozási statisztikájuknak. Na jó, ezt csak rosszindulatból mondtam..:DD

  • Zoli bácsi

    őstag

    válasz biker #14 üzenetére

    Kösz. Felhívtam a pannon ÜFSZ-t. Először be kell menni a vodához, átíratni a számot az asszony nevére. Utána írni kell neki egy számhordozási kérelmet, amit a vodánál elbírálnak. Ez a kezdet.... Ha a pannon elrendezne mindent, átvinném a számot. De így, azthiszem ezt lemondom, ott meg köt az asszony egy újat. Az új számát meg elküldi mindenkinek SMS-ben. De azért kösz, ez a kézenfekvő lehetőség hirtelen nem jutott eszembe.

    [Szerkesztve]

  • Zoli bácsi

    őstag

    Köszönöm mindenkinek a segítséget, tippeket, most eltűntem. Reggel megyek dolgozóba, majd szombat délelőtt hazaérek, benézek. Ahogy most látom, a vodának nem a szolgáltatással van a baj, hanem az ügyvitel, a bürokrácia szorulna átgondolásra. Valahogy nagyon merevnek, rugalmatlannak tűnik az egész ügyviteli rendszerük. Ezzel gyanítom, hogy nem csak az én feleségemet veszítették el az előfizetői táborukból. Megnéztem a pannon honlapján, a percdíjak szinte ugyanazok mint a vodánál. Ezt hívják úgy hogy verseny.

  • Zoli bácsi

    őstag

    Köszönöm az észrevételeket, és a tanácsokat. Tegnap míg dolgoztam, megoldódott a probléma. Bement az asszony a boltba, most nem csak az eladó csaj volt ott, hanem az asszony szerint a főnöke is. Újabb telefonálgatások történtek, újra el lettek faxolva a papírok, és tegnap délután megjött a válasz: Oké, átírták az előfizetést a feleségem nevére. De a boltba azt tanácsolták az asszonynak, hogy most le van a központjuk terhelve (számhordozás..?), várjon egy kicsit, és pár hónap múlva próbáljon új készüléket venni hűséggel. Állítólag a központ azt hitte, hogy nem akarjuk kifizetni a szám átírásának a díját, azért volt az elutasítás. Pedig ilyenről szó sem volt. Új SIM-et sem adtak, megy a régi tovább. És hogy teljes legyen a történet, most jön a happy-end. Láttam, hogy fáj a párom szíve egy kagylótelefonért, ezért ma elővettem a rejtett bukszámat, és vitamaxban vettem egy Samsung X480-as telót. (22,9e. ft) Nagyon boldog, tetszik neki a nőies, kicsi telefon. Végül is minden jó véget ért: Nem kellett új számot venni, feleségem nevére lett írva az előfizu, lett egy új telefonja, és még hűséget sem írt alá. Úgyhogy végülis maradt a vodás előfizetése. Szépen megvan egymás mellett az asztalon a vodás samsung, és a pannonos nokiám, nem vesznek össze :DD Elképzelhető, hogy az eladó hölgy vétett a papírokon valami hibát, azért nem ment először az átírás. Köszönöm hogy elolvastátok a kálváriám, és segíteni próbáltatok. Legyen nektek is jó napotok!

  • Zoli bácsi

    őstag

    válasz paramedic #34 üzenetére

    Szia bajtárs! Próbáltam az asszonynak is céges számot kérni, de nem ment. A szaxervezeti vezetőnél érdeklődtem, ő járt utána, azt mondta nem lehet. Persze, ha lesz társkártya, akkor kap olyat az asszony, az ingyenduma rulez. Ebből a szempontból jó hogy nem írt alá hűséget a vodánál.

  • Zoli bácsi

    őstag

    válasz Sanya #38 üzenetére

    Szerintem változik. Ha elveszti a telóját, vagy ellopják neki, akkor le tudja tiltatni a számot. Ha én dolgozom, nem tud mindig azonnal elérni. A másik ok amiért át akartuk íratni, hogy új készüléket is szeretett volna olcsón, ehhez aláírt volna 2 év hűséget. Ez utóbbit nem engedte a voda, hirtelen felindulásomból emiatt született ez a topic. Végül is jó hogy maradt a vodánál, ezt az új select csomagot a vezetékes opcióval nagyon jól ki tudja használni, a hívásai kb 70%-ban vezetékes irányba indíttatnak csúcsidőben.

Aktív témák