Hirdetés

Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • daninagy7

    újonc

    Sziasztok!

    Tudja esetleg valaki, hogy mit lehet tenni, ha a szerelő "nem ért el"-re hivatkozva nem jön a megbeszélt időpontra? Természetesen végig itthon voltam, telefon mellettem (0 bejövő hívás), rálátás a kapura, csengő a bejáratnál, de akár még dudálhatott is volna párat...
    Az ügyfélközpontos hölgyet persze 1 mp alatt felvettem (gondolván, hogy a szerelő hív), de ő csak azért keresett, hogy új időpontot ajánljon.

    Kicsit bosszantó, mert ez lesz az 5. új időpont tőlük. Korábban új címre költöztetést kértem, ami az első időpont alkalmával "adminisztrációs hiba" miatt nem jött össze. Másodszorra kijött a technikus, majd együtt konstatáltuk, hogy a mediabox nem ad hangot (HDMI kábel csere, TV összes port végigpróbálgatás után). Ő egyből nyomatékosította, hogy ezt azonnal jelentsem be. Ez még aznap megtörtént, rá pár napra ígértek is időpontot mediabox cserére. Meglepő módon azonban ismét "adminisztrációs hiba" történt, és az időpontom egyáltalán be sem került a rendszerbe. Mint azt az ügyintézőtől megtudtam ahelyett, hogy én telefonáltam, egyszerűbb (és ezek szerint célravezetőbb is) lett volna, ha a szerelő leadja dolga végeztével, hogy nem volt minden rendben a költöztetés során :) Ezután persze ismét új időpont, újra várakozás és elérkezett a mai nap, amikor is az ügyintéző szerint próbálkozott a technikus kolléga, de sehogy sem ért el.

    Azon kívül, hogy most már közel 1 hónapja nincs TV szolgáltatás csak az bosszant fel, hogy az utolsó alkalommal már rám hárítják a dolgot, és én vagyok a "hülye", amiért nem értek el...

    Csak tényleg kíváncsi lennék, hogy a szerelő ilyen helyzetben elmegy kávézni, netalán előbb végez a munkával, ha nem jut be valahová? :N

  • daninagy7

    újonc

    válasz MadMancs #105264 üzenetére

    + ish4d0w: Köszönöm szépen a válaszokat! :R Panasszal mindenképpen élni fogok, még ha úgy is érzem nem sok haszna lesz..

Új hozzászólás Aktív témák