Hirdetés
- A jövő hónapban párban jönnek a Sony gaming monitorok
- A SteelSeries felfrissítette az Apex Pro sorozatú klaviatúráit
- Egységesíti a terméktámogatást az Intel?
- Kreatív hobbistáknak és profiknak szánt beviteli eszköz(pár) jött a Logitechtől
- Kétféle interfésszel érkeznek a Klevv, jövő hónapra datált M.2-es SSD-i
Hirdetés
-
Két hét múlva startol a Dimensity 9400
ma A 3 nm-en várt MediaTek csúcslapka odapakolna a Snapdragon 8 Gen 4-nek és az Apple A18 Prónak is.
-
Legújabb retró beszerzésem - 3Dfx Voodoo4 4500 32Mb
lo Kezdenek fogyi ezek a kártyák, pontosabban a 4 és 5 széria kártyái már lassacskán igen ritkának számítanak. A korábbi...
-
Kaliforniában sem kell okostelefon az iskolákba
it Új törvény keretében korlátozzák vagy tiltják ki az iskolákból az okostelefonokat az amerikai államban.
-
PROHARDVER!
Vodafone (ex UPC Magyarország Kft.) (analóg / digitálisTV, internet, telefon)
Új hozzászólás Aktív témák
-
Watercolour
aktív tag
válasz #19617792 #72556 üzenetére
>Mit lehet olyankor kezdeni, ha a UPC próbálja háritani a problémát?
>Hogyan lehetne őket rávenni, hogy márpedig javitsák a problémát
>Arra hivatkoznak, hogy ha többen is jelzik a problémát, akkor jobban utánanéznek.Közöld a telefonos hibabejelentővel, hogy tisztában vagy a jogaiddal, tudod, hogy a szolgáltatónak a bejelentéstől számított 72 órája van a probléma megoldására (és nem a hibajavítás megkezdésére!), és igényt tartasz a neked ilyen esetben járó kötbérre. Erre az ügyfélszolgálatos papírforma szerint azt fogja hazudni, hogy "külső hálózati hiba esetén nincsen 72 órás javítási kötelezettségük", ami egy szemenszedett hazugság, de a UPC-nél ez a szokásos ügymenet. Erre válaszold, hogy ez sehol sem szerepel az ÁSZF-ben (ha szerinte igen, mondja meg, hogy pontosan hol), illetve a vonatkozó törvényekben, és továbbra is kéred a kötbért, valamint a felügyeleti szerveikhez fogsz fordulni azért, meg megpróbáltak félrevezetni, és ezzel korlátozni téged jogaid gyakorlásában. Tapasztalatom szerint csak így képesek megfelelő figyelmet fordítani egy elhúzódó hiba kijavítására. Továbbá javaslom az ÁSZF tényleges áttanulmányozását.
Edit: Még valami:
Ragaszkodj hozzá, hogy a hibajegyedet NE zárják le, mert a probléma nincsen kijavítva. A szokásos ügyféllehúzási procedúrájukhoz hozzátartozik az is, hogy lezárják a hibabejelentésed, és a "külső hálózati hibát" "majd javítják", és azzal, hogy felvették a "külső hálózati hibát" javításra, véleményük szerint teljesítették a veled szemben álló hibajavítási kötelezettségüket. Ez természetesen szintén hazugság, erre is tegyél panaszt, és közöld az előbbiekben leírtakat.[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
● Kötbér kijátszására, annak elkerülésére segítséget kérni szigorúan TILOS!
● Olvasd el az összefoglalót!
● Jelszinteket ide írhatsz!
● Díjnet téma ITT!
● Szolgáltatók összehasonlítása ITT!
● Mobil szolgáltatások ITT!
- Fiio Q15
- Dell Latitude E5470, 14" HD Kijelző, i5-6300U CPU, 8GB DDR4, 256GB SSD, W10, Számla, Garanci
- HP ZBook 17 G5, 17,3" FHD IPS, I7-8850H CPU, 32GB DDR4, 512GB NVMe SSD,1TB HDD, P3200 6GB VGA, WIN 1
- HP ZBook Fury 17 G7, 17,3" FHD IPS, I7-10750H CPU, 32GB DDR4, 512GB NVMe SSD, T1000 4GB VGA, WIN 10/
- HP ZBook 15u G6, 15,6" FHD IPS, I7-8565U CPU, 32GB DDR4, 512GB NVMe SSD, 4GB VGA, WIN 10/11, Számla,
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen