- Vezetékes FEJhallgatók
- Milyen egeret válasszak?
- Hivatalosan is elkészült az NVIDIA App
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 9***(X) "Zen 5" (AM5)
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Házimozi belépő szinten
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Hogy is néznek ki a gépeink?
- Vezetékes FÜLhallgatók
- Milyen TV-t vegyek?
-
PROHARDVER!
Vodafone (ex UPC Magyarország Kft.) (analóg / digitálisTV, internet, telefon)
Új hozzászólás Aktív témák
-
#80123904
törölt tag
Csütörtök délben kötöttük meg telefonon keresztül a szerződést a fél áras hbo pakkra (go-val együtt) 12 hónapon keresztül. Azt mondták, hogy 72 órán belül aktiválják.
Kedden délben sem volt még aktiválva. Kedden délután felhívtuk őket, hogy mi a tök.Az ügyfélszolgálatos azt mondta, hogy nem is lát semmilyen folyamatban lévő ügyet nálunk és, hogy érdeklődjünk azon a számon, amiről hívtak minket.
A számot hiába hívtuk természetesen, mert 1 csörgés után szétkapcsol.Eltelt 1 óra és aktiválva lett a hbo + a go is. Egyszerre jött meg a 3( vagy 4) email.
-
AtHoS
nagyúr
válasz Cr00py #69449 üzenetére
My UPC rész mikor lenyílik, az Ügyintézés alatt válaszd ki a My UPC Profilom menüpontot, ami eldob arra a részre, ahol lehet szerkeszteni a wi-free jelszót.
Nálam épp modem módban megy a CB így nem él a wi-free szolgáltatás
Szerk.
Ezen a linken hozza be az oldalt: [link]
[ Szerkesztve ]
read-only mode on the forum
-
Topikgazda
-
Odzse
tag
Sziasztok,
UPC MediaCard-ot használok Samsung Tv-vel. Több éve hibátlanul működött a digitális műsorújság, de néhány napja újra kellett keresnem a csatornákat és azóta a digitális műsorújság ( Guide ), minden csatornánál "nincs információ" szöveget ír.
Találkozott már valaki hasonlóval? Van ötletetek a megoldásra?
Nagyon köszönöm. -
Cr00py
senior tag
Igen, én is itt kerestem elsőnek, mivel a régi oldalon is a profil beállításai között volt, de nem volt olyan opció itt, pont ezért kérdeztem itt is. ( Később már megoldódott, ipad-n feltűnt ez a lehetőség - korábban nem is néztem, hisz nem gondoltam, hogy asztalin, illetve mobilkészükéken más-más az oldal.)
Sőt.. minimum 10 menüpont van/volt, ami egyáltalán nem is működik/működött, mivel ha rákattintottam, akkor csak egy " 500: A keresett oldal nem található " felirat fogadott.
De azért köszönöm.
[ Szerkesztve ]
-
-
Cr00py
senior tag
-
-
Nemo1001
aktív tag
Sziasztok volt valakinek olyan problémája hogy a tévé ki irta nincs jel nem fagyott le a beltéri hdmi 1-2 be átdugom akkor megjavul de random időként előjön ez a probléma de néha ki kapcsolom a beltérit ujra be akkor visszajön a tévé.
-
AtHoS
nagyúr
No, talán pont került a "kálvária" végére!
Ma reggel érkezett egy technikus, aki a Media BOX-nál nem mért elfogadható erősségű jelet. Úgy fogalmazott, hogy: itt bizony NINCS jel! Gyorsan felugrott az út mellett lévő oszlopra és kiszedte a szűrőt, amit a pénteki szerelők szépen otthagytak. Sajnos ez nem hozta meg a kívánt hatást, mivel még mindig gond volt a beérkező jellel a BOX-nál.
Felugrottunk az emeletre a műszerrel és az első osztó TVBOX felé menő ágán sem sikerült mérnie megfelelő jelet. Ezt követően közvetlenül a bejövő kábelen mért, de ott is 20 dB jelveszteséget tapasztalt, ekkor ugye műszer ellenőrzés és oda vissza rákötőkábelezés történt (na meg a bejövő kábel elvezetésének szemrevételezése nincs-e megtörve, stb......Nem volt vele gond), hátha a műszerrel van gond...de NEM azzal volt, mert nem javult a helyzet.
No akkor irány vissza az oszlopra méregetni, ahol a leosztó cucc belső részét kicserélte. Na ez meg is hozta a kívánt hatást: műszer is megfelelő értéket mutatott és a Media BOX-on szépen jönnek a csatornák, HD is és nem örvendeztet fekete képernyővel, meg Nincs jel szöveggel már.
Az osztók maradtak ugyanazok amiket beraktak kiépítéskor.
CB-n ezt látom a hálózat állapotánál:
Letöltés
Jel SNR
-1 37
-1 37
-1 37
-1 37
-1 38
-2 38
-2 37
-2 37
-2 37
-2 38
-2 37
-3 37
-3 37
-3 37
-3 37Feltöltés:
Jel
50
50
50
50
50[ Szerkesztve ]
read-only mode on the forum
-
Nemo1001
aktív tag
válasz kabelmania27 #69463 üzenetére
-
citkar
addikt
Üdv!
Egy hónap és lejár a UPC hűségem és mivel máshol jobb csomagot olcsóbban ajánlottak, gondoltam még így időben felmondom a UPC-t, mármint a hűség napjával. Viszont nem szeretnék egy nappal sem fizetni tovább, mert hát minek.
Az ügyintéző azt mondta, hogy ugyan lemondhatom a hűség lejárta utáni nappal (leghamarabb ezen a napon, ah kötbért nem akarok fizetni), de mivel az eszközeim nem jutnak vissza hozzájuk azzal a nappal, így tovább számláznak. Személyesen bevihetném, de aznap épp dolgozom, nehéz lenne megoldani. Kérdeztem más lehetőség van-e, de a postai úttal való visszajuttatásnál nem tudott egyértelmű választ adni, hogy ha aznap elpostázom, amelyiken fel is mondtam (hűség utáni napon), akkor tovább számláznak-e. "Szerinte nem."
Próbáltam rugalmas lenni, hogy egy-két nappal hamarabb elviszem nekik a modemet és a TV kártyát személyesen, majd a megfelelő napon telefonon felmondom a szolgáltatásukat, de azt mondta ez nem járható út.Ezzel kapcsolatban van valakinek tapasztalata, ha nem akarom tovább fizetni egy nappal sem a szolgáltatásukat, akkor postázhatok is, vagy valahogy oldjam meg a személyes leadást azon a napon, az a biztos?
-
tomp
félisten
Telefon után megjött az HBO Go reg. email. Regisztrálnék erre "a megadott azonosítókkal már regisztráltak a rendszerben" Tavaly volt egy 1hónapos HBO Pak előfizetésem. Az akkori regisztrációt nem törölte az HBO rendszere. Most várhatok amíg az HBO megoldja a dolgot...
Miért nem tud egy ilyen alap dolog rendesen menni... -
ArthurShelby
addikt
válasz citkar #69467 üzenetére
Létezik időzített lemondás is, az eszköz visszajutattása szerintem lényegtelen ebből a szempontból. Próbálkozzál más ügyintézőnél is.
Talán az egyik legjobb, ha visszaviszed idő előtt az eszközöket, és ők majd megoldják az adminisztratív dolgokat.A rosszban mindig van valami megtévesztően jó, különben nem választanánk a rosszat
-
citkar
addikt
válasz ArthurShelby #69469 üzenetére
Köszi, próbálkozom másiknál holnap.
-
Levi123
senior tag
válasz citkar #69467 üzenetére
Szia,
3 napon belül kell visszajuttatni, de nekem a lemondásnál azt mondta az ügyintéző, hogy a technikus aki leszereli a vezetéket (sztéhúzza a csatlakozást a kiállási pontnál) elviszi az eszközöket és ad átvételi papírt.
- Előfizetői Szerződés megszüntetésekor az Ön otthonába kihelyezett távközlési eszközöket (internet és telefon modem, médiabox stb.) és tartozékait 3 munkanapon belül rendeltetésszerű állapotban köteles visszajuttatni, mivel azok a Szolgáltató tulajdonát képezik (postai úton, Irodánkban vagy technikai kikapcsoláskor a kollegánknak történő átadással). Ellenkező esetben az ÁSZF-ben meghatározott kártérítési díjakat számolhatjuk fel, illetve visszatarthatjuk a kifizetett kauciót.
[ Szerkesztve ]
Levi
-
Ellia
addikt
Sziasztok!
Tapasztalt valaki már olyan hibát, hogy a Horizon HD mediabox-al pár perc után elkezdenek akadozni az adások? Bármelyik csatornán, bármilyen minőségben.
A másik két TV-nél nincs probléma (igaz azok régiek), csak a "modern" LCD-nél csinálja. HDMI kábelt többet is kipróbáltam - ugyanúgy csinálja. Netre rámértem kábelen hozza a 120-at mint amire előfizettünk azt is kizárnám. Ami feltűnt, hogy pillanatok alatt nagyon meleg lesz a dobozka (van helye szellőzni).
Valakinek esetleg valami ötlet? Mindenesetre holnap tuti hívom őket, bár ismerve az ügyfél-szolgálatot sok jót nem várok :/
[ Szerkesztve ]
-
válasz ztsoft #69473 üzenetére
A fb-on ez a válasz: ... Illetékes munkatársaink tudnak a képen látható problémáról és folyamatosan azon dolgoznak, hogy ez az üzenet csak azon előfizetőknél jelenjen meg, akiket írni esetleg olyan oldalra kívánnak lépni, ami nem része a fióknak. ...
Kicsit nem beszélni jól mátyár...
Freeware, és akciós programok egy helyen https://www.facebook.com/freewarenews
-
ztsoft
őstag
-
-
hypno skate
senior tag
Egy másik topicban kapott megoldási javaslat alapján én leföldeltem a splittert. (Egy egyszerű villanyvezeték darab a splitter földelő csavarjától az első konnektor földeléséig.) Az összes akadás, fagyás, fekete képernyő, rázás, melegedés problémám megszűnt.
A vegetariánus ősi indián szó. jelentése: ''Béna vadász'' TELEFONSZÁMOM a profilomban
-
Ellia
addikt
válasz hypno skate #69479 üzenetére
Aha, oké... az ilyen "gányolás" nem az én világom - sok mindent megcsinálok de ez így elsőre elég wtf számomra, esetleg van hozzá valami video/rajz is?
-
hypno skate
senior tag
Ez nem gányolás.
A splitteren van kívül egy csavar, ami pont arra szolgál, hogy leföldeljék - a 69466--os hozzászólásban jól látszik a splitter bal alsó sarkánál -, csak ha nincs földhurok a rendszerben, akkor ilyesmivel nem foglalkozik senki.
A legtöbb lakásban pedig földeltek a konnektorok. A próba idejére bőven megteszi, ha a földelő érintkezőre (egymással szemben két rugalmas lemez) egyszerűen ráakasztod a vezeték másik végét. Nem fog megrázni, nincs benne áram.Ha megoldja a problémádat akkor ráérsz rendesen bekötni és elrejteni.
A vegetariánus ősi indián szó. jelentése: ''Béna vadász'' TELEFONSZÁMOM a profilomban
-
válasz hypno skate #69481 üzenetére
Pedig az. Pont a földhurok miatt rázott a kábel. Így most csak egy lapáttal öntöttél a tűzre, hogy te is leföldelted. A megoldás:galvanikus leválasztó patron Ez az eszköz a szólgáltató hálózatát leválasztja a te hálózatodról. Pont a két föld közötti potenciálkülönbség okozza, hogy megindul a kóbor áram.
Szerinted, ha össze kellene kötni a ház saját föld hálózatával a bejövő antenna kábelt, akkor a beszereléskor, vagy hibajavításkor nem tennék ezt meg?!
Freeware, és akciós programok egy helyen https://www.facebook.com/freewarenews
-
ztsoft
őstag
Felénk is minden egyes oszlopon földelve (azaz, egybe van kötve az elektromos hálózat földelésével) van a kábel tartó, feszítő, vele együtt az elosztó doboz is a gerincen. Így a házba bejövő koax árnyékolása is.
Gondolom az érintés védelem miatt is kötelező, nehogy a szakit levágja az oszlopról.
Jó dolog fontosnak lenni, de fontosabb, hogy jók legyünk.
-
-
Ellia
addikt
válasz kabelmania27 #69485 üzenetére
Annyira nem értek hozzá, szóval lőttem egy képet (sajnos a bekötés meg a kábelezés elég szerencsétlen nálunk, régi ház, csövezés nincs/félig van csak kialakítva - de ez jelenleg szerintem lényegtelen).
Szóval, ugye a fekete az ami kintről jön az megy a 3-as spliterbe. Onnan 1 a - 4.0 dB-és a ConnectBox-ba, és a másik kettő - 7.5 dB-és egy a nálam lévő TV media boxába. A maradék kábel (ami érdekes nekünk) először a másik szobába ott rákerül egy kettes osztó 1 az ottani tv boxába, 1 pedig lefelé a napaliba lévő tv media boxába.
Ha jól értem/tudom ez a FAM/attenuator az amit a koax végére húzunk.
Ha tévedek javítsatok ki
[ Szerkesztve ]
-
kabelmania27
Topikgazda
Köszi a képet, ez egy jófajta osztó, jól van bekötve mert az alacsony csillapítású kimenetre kell tenni a modemet. Nincs gond a kábelezéssel. Fam/Attenuator a csillapító, az csak akkor kell ha túl erős a jel ahol ennyi eszköz van ott nincs rá szükség. A csavaros csatlakozót F csatlakozónak hívják.
Meg kellene nézni, hogy milyen a másik osztó, illetve ha a modem értékeket is nézd meg a haladó beállítások hálózat állapota után a letöltés és feltöltés füleken.[ Szerkesztve ]
-
ztsoft
őstag
Azt nem tudom, hogy Nálad hogy csinálták. Itt szemmel látható a csupasz sodrott vezeték, ami az elektromos hálózat földelését átviszi a vezeték tartókra (elektromos, UPC), elektromos házi bekötésekre, meg magára az oszlopra is. Nem is beszélve az erősítőkről, amik az elektromos hálózatból kapják a kakaót, így ott is kötelező a földelés.
Nekem egy régi (2008-as) monitor TV antenna csatlakozója rázott (ki is purcant benne a táp). Javításkor derült ki, hogy hibás volt benne egy nagyfeszültségű zavarszűrő kondenzátor, ami kis mértékben a hálózati feszültséget átengedte (a fázis kereső is mutatta). Csere óta tökéletes.
Jó dolog fontosnak lenni, de fontosabb, hogy jók legyünk.
-
Ellia
addikt
válasz kabelmania27 #69487 üzenetére
[ Szerkesztve ]
-
kabelmania27
Topikgazda
Igen, megfelelő, bejövő jelerősséggel nincs gond, ez az osztó is jófajta.
Nézd meg, hogy ennél a kettes osztónál a in-be legyen a bejövő és az out kimenetekben a boxok.
Illetve a problémás boxnál nézd meg a jelerősséget a következő módon
Menü 1789 utána sokszor le, majd az értékek után még egyszer le majd utána kilépés menü/back gomb.
Nézd meg, hogy amikor a tévét nem hdmi hanem scart csatlakozóval kötöd össze a box-al javul-e valamit.[ Szerkesztve ]
-
Ellia
addikt
válasz kabelmania27 #69490 üzenetére
-
kabelmania27
Topikgazda
-
Ellia
addikt
válasz kabelmania27 #69492 üzenetére
Volt már párszor rr. Most hagyom menni, felcseréltem az osztóban a kábeleket - hátha, meg figyelem elkezd-e akadozni.
Köszönöm az eddigi segítséget!
-
hypno skate
senior tag
Lehet hogy ez gány, lehet hogy rátettem egy lapáttal, de tény, hogy a box csere, az összes koax csatlakozó lecserélése, a HDMI kábel csere nem oldotta meg a gondomat (fagyás, fekete képernyő, akadás), viszont az a kb 30 cm-es zöld sárga egyeres kábel amivel leföldeltem, az igen.
...merthogy galvanikus leválasztó pont nem volt itthon és a szerelő is előző nap buzerált végig mindent...Egyébként ahogy mondják, az UPC szerelője ingyen is felrak egy földhurok leválasztót, ha arra hivatkozol, hogy brummot okoz a box használata.
De csak akkor rakja fel, ha hivatkozol rá....szóval én azt gondolom, hogy attól, hogy valamit meg kellene csinálni, még nem feltétlenül teszik meg.A vegetariánus ősi indián szó. jelentése: ''Béna vadász'' TELEFONSZÁMOM a profilomban
-
Pacee87
aktív tag
Sziasztok!
Lakossági internet előfizetéshez lehet kérni a UPC-nél fix IP címet?
Ha igen mennyiért számítják?[ Szerkesztve ]
-
BaLee
addikt
Látom volt már szó sokszor a mix csomagokról. Ha nekem belépve nem dobja fel a honlap akkor esélytelen? Most 120-as netért meg gold csomagért fizetek 6800 körül, az sem rossz, de pont miután megkötöttem utána tették be a HD adásokat így azokat sem látom, meg az 500-as net mégiscsak 500as net...
Érdemes megpróbálni azért ügyfélszolgálaton? Még kb. 1 év van a hűségemből. -
Zimi91
tag
Nekem sikerült. Igaz pár házzal arrébb lévő címre behozza a mix csomagokat, de az enyémre nem hozta be (ugyanazok a "konkurencia", igazán nincs is...). Felhívtam őket, mondtam, hogy a honlapon látom a mix-et, de nem tudom megrendelni. Az első nem nagyon foglalkozott a dologgal a második ügyintéző viszont mondta, hogy semmi gond, beállítja. Mondta az összeget, kérdezte, hogy ennyiért láttam-e, mondtam igen, 2-3 nap múlva jöttek is bekötni.
Mondjuk most olvasom végig, hogy te már meglévő előfizető vagy, így nem tudom mi a helyzet...
[ Szerkesztve ]
-
wjbhbdux
veterán
vajon kifizetnék?
/s
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
● Kötbér kijátszására, annak elkerülésére segítséget kérni szigorúan TILOS!
● Olvasd el az összefoglalót!
● Jelszinteket ide írhatsz!
● Díjnet téma ITT!
● Szolgáltatók összehasonlítása ITT!
● Mobil szolgáltatások ITT!
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest