Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • ztsoft

    őstag

    válasz ztsoft #65275 üzenetére

    Ismét jött egy e-mail: :W

    Köszönjük, hogy My UPC szolgáltatásunkat használta. Tájékoztatjuk, hogy számlakézbesítési módjának megváltoztatására vonatkozó igényét fogadtuk és a beállítás sikeresen megtörtént.

    Az új számlakézbesítési mód: PDF normál - My UPC

    Következő UPC számláját az új számlakézbesítési módnak megfelelően fogja megkapni.

    Még milyen jó, hogy 2017.03.21.-étől így kapom a számlát. Persze most sem kértem, igényeltem ilyet.
    Ezek után számomra a MyUPC használhatatlan! Valószínű, hogy az egész kód egy nagy bug halmaz. Már azt is el tudom képzelni, hogy amit az ügyintézők használnak programot, az is hasonló állapotban van (karácsony előtti megrendelésem elsőre tökéletesen sikerült, akkor még a MyUPC is használható volt).

    Az összes eddig a UPC által küldött e-mail el van mentve, ha szükség lesz rá, akkor kéznél legyen.

    Viszont a hibaelhárítás gyors volt (ellenőriztem, már nincs hiba), igaz, ebből is kettő e-mail jött (inkább kettő, mint egy sem :D ).

    Jó dolog fontosnak lenni, de fontosabb, hogy jók legyünk.

Új hozzászólás Aktív témák