Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Bagoly01

    senior tag

    válasz BaLee #131463 üzenetére

    Igen ez háborított fel engem is hogy kicsit túlzásba vitték az emelést szerintem. Most már másodjára.
    Fel is hívtam az ügyfélszolgálatot, ahol az első 5 másodpercben le akartak pattintani. A kezelő (nő) nem engedett szóhoz jutni emelt hangon kommunikált végig, és végtelenül lekezelő volt.
    Azért nagy nehezen sikerült elmondani a panaszt az emeléssel kapcsolatban. Majd közölte velem ha nem tetszik le mondhatom az előfizetésem!
    Mondom az korrekt...
    Főleg hogy több int 20 éve előfizető vagyok. Igen tudom hogy nem rég vették át UPC-től, de ez most mellékes.
    Azért azt elmondtam hogy ilyen nem fordult velem az előtt. A UPC soha nem engedett volna meg magának ilyesmit.
    Írtam E-mailt, majd kaptam a választ, magyarán ellehet menni ha nem tetszik valami!
    Botrányos amit a vodafone megenged magának véleményem szerint...

Új hozzászólás Aktív témák