Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Tibdoh

    kezdő

    Szerintem a vodánál a nibururól hoztak nukikuki erőforrást, nem beszéli, nem érti a földi ügyintézés menetét.
    Eddig egyéni utalással fizettem a számlát, amikor megjelent a díjneten.
    Díjnet email alapján átállítottam elektronikus számlára a voda oldalán.
    Eközben megjelent a vodánál 10209 sékeles számla amit ugye nem lehet letölteni. Hajnali egy körül egy smsben értesítenek, hogy elkészült a számla 0! Ft amit már postára adtak.
    Ugyanígy emailben is megkaptam, szintén 0 Ft, persze az oldalukon 10209 a tartozás, nem tudom mi okból ennyi, 9890-nek kellene lenni.
    A voda hibajelentő emailjában kérdőre vontam őket, hogy most akkor mi van.
    (Ha onnan nem tudtok küldeni bejelentést, törölni kell az előzményeket, utána már működik)
    Várom a válaszukat.
    Ezt megint elkapkodták a nukikukisok....
    Lesz itt még rend?

Új hozzászólás Aktív témák