Hirdetés
-
Továbbra is roppant népszerű a Resident Evil 2 Remake
gp Jelenleg több mint 13,9 millió példányt adtak el a játékból és még mindig sokan érdeklődnek a felújítás iránt.
-
Ellopták a Tesla akkumulátor-titkait
it Beperelte egy korábbi beszállítóját a Tesla, és azzal vádolja, hogy üzleti titkokat lopott a Tesla akkumulátorgyártási technológiájával kapcsolatban.
-
Megérkezett a Razer DeathAdder V3 Hyperspeed verziója
ph A Pro és a vezetékes változat után tehát itt a Razer saját rádiós megoldását használó változat, mely 8 grammal könnyebb is az előbbinél.
-
PROHARDVER!
Vodafone (ex UPC Magyarország Kft.) (analóg / digitálisTV, internet, telefon)
Új hozzászólás Aktív témák
-
M5Norbi
őstag
válasz asdf_ #114864 üzenetére
Hát vannak furcsaságok. Az első panasz nincs meg. Novemberben bementem velük és vetettünk fel jegyzőkönyvet de állítólag az sincs meg.
Hívtam őket olyan jó 3 hete, mondtam hogy nem balhet meg panaszt akarok hanem segítséget. Igen ám de azt nem mondták hogy ha nem teszek panaszt akkor csak cseverészés meg ígérgetés van mert így nem vizsgálják.
Úgyhogy kb másfél hete panaszt vetettem fel de ugye az megint 30 nap.
Szüleim bementek pár napja Monorra ott eleg gázul viselkedtek velük majd vegül máshol ismét felvetettek egy jegyzőkönyvet.
A hibajegyet mindig lezárják mondván hogy beruházást kell indítani. Azt is másodszor indítják mert az elsőt simán lezárták.
Jó lenne ha az ilyen fórumokat olvasgatnák felelős vezetők is.
Értem én hogy van akinek semmi sem jó meg mindenért panaszt tesz meg elégedetlen de két idősebb ember aki csak szeretne tv.-t nézni másfel hónap után szerintem nem ez a kategória.Ha meghalsz, Te nem tudod, hogy halott vagy, csak a körülötted élőknek nehéz. Na most ugyanez a helyzet akkor is, ha hülye vagy!
Új hozzászólás Aktív témák
● Kötbér kijátszására, annak elkerülésére segítséget kérni szigorúan TILOS!
● Olvasd el az összefoglalót!
● Jelszinteket ide írhatsz!
● Díjnet téma ITT!
● Szolgáltatók összehasonlítása ITT!
● Mobil szolgáltatások ITT!