Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • EmberXY

    addikt

    válasz rosszcsont88 #9406 üzenetére

    Tegnap délután még felhívtam őket megint, nem hagyott nyugodni, hogy nem tudom, milyen költségekre számítsak. Aztán csodák csodájára "kiderült", hogy csak le kellett keresni újra a csatornákat, különféle instrukciókkal ami 22 perc telefonhívás, 10 év öregedés után sikerült. :C
    Ragaszkodtak hozzá, hogy ennek semmi köze nem lehet ahhoz, hogy éppen azután 10 perccel romlott el, miután módosítva lett az előfizetés, de logikailag nem látok más lehetőséget, minthogy a frissítés közben elakadt valahol a közel 20 éves technika, én meg a hagyományos ki/be kapcs, áramtalanítás módszerrel vártam a csodát.
    Az igaz, hogy egyébként nincs gond a készülékkel, a kora ellenére működik, és mivel a TV is elég régi, egyelőre "összeillenek", talán ezért nem éreztem hiányát eddig egy HD boxnak.
    Ezzel együtt én is érzem, hogy hamarosan változtatni kell, ha máshogy nem, akkor visszamondom az egészet (ilyen-olyan módosítások miatt elvileg van még egy minimális hűségidő, azt kivárom), az ügyintézésük sajnos nagyon nyögvenyelős, hiába lehet őket megtalálni pl Messengeren is, de mégse úsztam meg a telefonálgatást.

    Up the Irons!

Új hozzászólás Aktív témák