Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Tonyk

    veterán

    válasz zsolt501 #4427 üzenetére

    Na most akkor nem veszik fel ? Mert ha beszélsz velük akkor felvették... Várj és felveszik ebben biztos lehetsz!

    Az a gond outsiderekkel, hogy nem tudjátok mi megy ott benn. Mekkora hajtás van. Jelzem, hogy monitoring rendszer van. A bejövő telefont 5 másodpercen belül fel kell venni a supportosnak. Amennyiben nem, nagyon megszívja. De hát mit tud tenni 10 supportos , aki a már eleve telefonon lóg még 25 bejövő hívással. "Ki vegye fel?" Szóval nem fikázni kéne, hanem gondolkodni. Ugyanez megy T-online-nál is egyébként.
    Letenni megintcsak nem tudja , mert minden beszélgetés rögzítenek, és ha kell vissza is hallgatják.
    Hát tudjátok, hallani kéne néha, hogy mit meg nem engednem maguknak egyesek.
    A problémákról nem supportos tehet...

    Nem akarom védeni őket, mert én is van hogy 20 percet lógok a telefonon, mire sikerül supportossal beszélnem, de az éremnek két oldala van. Ha nem teszik el lehet menni másik szolgáltatóhoz, lehet ott várni a support 2 másodpercen belüli bejelentkezésére.

    Szóval ezekután én a személyes ügyintézésnél mardok mert ott ennyire hűlyének nem nézhetnek

    majd amikor minden 10 telefonálóból 9 nem anyázással kezdi, hogy szar a net, és kiderül, hogy kirugta, kihúzta a hálókábelt a gépből, nincs áram alatt a modem, szanaszét zabálta a vírus a gépét, open relayként üzemel, aztán mikor kiderül hogy ő a ludas, még mindig neki áll feljebb, akkor lehet hogy a supportos nem néz hülyének. -> Nem, nem elfogadható valóban így sem, de ki lehet próbálni napi > 120 telefonos segítségnyújtás lebonyolítani, megnézzük meddig bírod.

    [ Szerkesztve ]

    Nincs tökéletes ember. Például belőlem is hiányzik a hiba!

Új hozzászólás Aktív témák